Skoči na vsebino

Kupiti Mazdo 3?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

 

Malo gledam tudi navodila in vidim, da se sistem MRCC uporablja samo pri hitrostih nad 30km/h. Se pravi na "celov?ki v gu?vi" ne pride v po?tev?

Tisti, ki ga imate, verjetno bolj na ?esticah, kje vam najbolj pride prav?

 

Men bi se na avtocesti brez MRCC verjetno do zdaj ?e zme?alo. Uporabljam ga prakti?no cel ?as, v mestih pa se mi ni zdel tako uporaben glih zaradi 30km/h omejitve in zaradi tega da pa? dokaj redko vozim v koloni, ki ne rabi zavijanja in zaviranja.

 

Drugje kjer pride prav je pri cijazenju po magistralkah, ?e posebej dol po bregu. Kar sam po?as zavira in je bistveno manj naporno voziti.

Napisano

Ja eni ste zreli za samovoze?ne?e ze zdajle ... *globok vzdih* :wacko:

 

Jap, komaj ?akam. Tesla Model S na ?alost nima dovolj dosega za poti kot jih trenutno delam. Buljenje v rit enega drugega avta par ur pa ni glih najbolj?i na?in zapravljanja ?asa, ?e posebej ker sistemi kot MRCC bistveno hitreje reagirajo in to?neje sinhronizirajo hitrost.

Napisano

... ?e posebej dol po bregu. Kar sam po?as zavira in je bistveno manj naporno voziti.

 

    Po navodilih sode? "dol po bregu" tudi ni najbolje, iz rubrike kdaj sistema ne uporabljati;

 

    Na dolgih spustih (za ohranjanje razdalje med vozili sistem samodejno in

   zaporedoma aktivira zavore, kar lahko povzro?i izgubo zavorne mo?i).

 

  Zgleda, da je omenjeni mrcc res samo za autobahn.
Napisano

Mora? biti pa res bumbar da uni?uje? motor in zavore na klancu dol....?e mam jaz to vklopljeno mi non stop tapka po bremzi, ?e posebej ?e ima? bremzarja pred seboj. Bolj pametno za vse je da enostavno da? v ni?jo predstavo in vi?je obrate....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mora? biti pa res bumbar da uni?uje? motor in zavore na klancu dol....?e mam jaz to vklopljeno mi non stop tapka po bremzi, ?e posebej ?e ima? bremzarja pred seboj. Bolj pametno za vse je da enostavno da? v ni?jo predstavo in vi?je obrate....

 

?e bodo zdr?ale tri leta ali tri leta pa dva meseca mi neke hude razlike ne bo naredilo. Mazdine zavore itak ne dr?ijo dolgo. Se mam z bolj?imi stvarmi za sekirati v ?ivljenju :) - avto mam da se z njim udobno vozim in ne da ga uj?kam kot dojen?ka.

Napisano

?e jih pravilno uporabljaa? tudi Mazdine zavore zdr?ijo dolgo. Pri meni plo??ice preko 100 jurjev, diske sem pa menjal pri 180kkm.

33112_1.png

Napisano

?e bodo zdr?ale tri leta ali tri leta pa dva meseca mi neke hude razlike ne bo naredilo. Mazdine zavore itak ne dr?ijo dolgo. Se mam z bolj?imi stvarmi za sekirati v ?ivljenju :) - avto mam da se z njim udobno vozim in ne da ga uj?kam kot dojen?ka.

ja sej bremzanje ni nikoli bilo udobno, ne vem....mogo?e si res idealna tar?a za samovoze?ega :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e jih pravilno uporabljaa? tudi Mazdine zavore zdr?ijo dolgo. Pri meni plo??ice preko 100 jurjev, diske sem pa menjal pri 180kkm.

 

Za 2014+ modele sem videl da jih menjavajo precej zgodaj - ?e okoli 100.000. Je pa mo?no da je to bilo samo na prvih letnikih, bom javil ?e imate prav ;)

Napisano

A so mazdine zadnje zavore res tako drage 302? + delo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Berem temo in ker mi je nova Mazda3 eden izmed favoritov za naslednji avto, ne morem mimo vpra?anja....Zakaj skoraj vsi, ki kupujete novo Mazdo3 gledate samo bencinarje? Sploh glede na to, da so vsi atmosferci?

Dizel ga poje ?isto v vsemu, navoru, pospe?kih, lahkotnosti vo?nje...Kot da bi bil drug avto. Sploh, ?e se naredi remap, ima? avto z 200km in dobrimi 5 litri porabe. Zakaj bi si ?elel atmosferca, kateri popije ve?, in v primerjavi s tem ne gre nikamor?

 

Predno me ljubitelji N/A motorjev napadete...Vsi moji avtomobili do sedaj so bili Mazde in Honde z bencinskimi atmosferci. Trenutna Civic Type-R, je bila neko? sinonim za odli?ni bencinski N/A motor. ?e vedno je super avto, ampak po?asi bi si vseeno ?elel nekaj druga?nega. Predvsem v smislu, da ne zgubim toliko na mo?i in zmanj?am porabo. In ker sem vozil kar nekaj novej?ih dizlov in tudi turbo bencinarjev, res ne vidim niti enega samega razloga zakaj bi kdo kupil avto z atmosferskim motorjem s 100 konji? Ne rabi? biti ekstra dinami?en voznik, da ugotovi? takoj razliko v vo?nji s turbo motorjem (bencin ali dizel). ?e samo pri navoru se pozna, vo?nja na avtocesti itd.

 

Ali sem kaj spregledal? So od Mazde atmosferci nekaj posebnega? Zakaj so skoraj edini, kateri ne grejo na turbo, kljub vsem pozitivnih voznim lastnostim?

Napisano

Ker ga lahko peljes kot dizla pa porabi zelo malo ni pa traktorskega zvoka. Pa tane manj k dizel in je lazje za vzdrzevat. Evo ti :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pa nima FPF filtra. Druga?e pa ja, v vsem je bolj?i dizel, poraba, navor, domet...

 

 

Napisano

Mazda gre od leta 2012 na bencince z ve?jo kompresijo, kjer zmanj?ujejo porabo. Presenetljivo dobro grejo tudi napram dizlom s turbino. ?e bolj se bo poznalo zdaj, ko prihaja nov motor Skyactive-x, ki bo imel kompresijo na ravni dizlov in zraven ?e kompresor. Avto bo torej brez turba in z navorom ter porabo dizlov. Tako, da kljub temu, da sem ljubitelj dizlov bo naslednji to?no ta motor.

 

?e pa gleda? Mazde pred letnikom 2012 pa ima seveda dizel vse te prednosti, ki jih omenja?.

33112_1.png

Napisano

Po moje bo treba mal pocakat, ko pride ven in ne takoj skociti. Vprasanje koliko kompromisov in standardov morajo zadovoljiti, kot tudi masovne proizvodnje, kvalitete. Prototip je eno.

Potem pa seveda se vprasanje cene....ce bodo v poziciji, da bo to preferirana metoda za naprej bo cena rasla z zeljami kupcev.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za enkrat se mi ne mudi... trenutna deluje ?ist OK, tako da bom komot po?akal ?e nekaj let.

33112_1.png

Napisano

Tako kot pravi Jures. Prva serija bo verjetno problemati?na kot so bili prvi skayactiv dizli in ?ele ?ez kak?no leto se bo spla?alo kupit to zadev??no.

Samo ne pri?akovati ?ude?ev, ker v prvih testiranjih tega motorja v 3-ki poraba ni bila tak?na, kot so obljubljali.

Bomo videli je rekel Stevie Wonder.

 

 

Napisano

Tako kot pravi Jures. Prva serija bo verjetno problemati?na kot so bili prvi skayactiv dizli in ?ele ?ez kak?no leto se bo spla?alo kupit to zadev??no.

Samo ne pri?akovati ?ude?ev, ker v prvih testiranjih tega motorja v 3-ki poraba ni bila tak?na, kot so obljubljali.

Bomo videli je rekel Stevie Wonder.

Kot opa?am se omenjena cifra prihranka na gorivu maj?a z nove?jim datumom recenzije prototipa na youtubu.

 

?e bodo ?akali predolgo z izdajo bo poraba vi?ja od dosedanjih motorjev.  :jezicek:

Napisano

Nisem mislil da bo problematicen, vseeno pa je bolje da se pocaka. Marketinga je veliko okoli 'okolja'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A so mazdine zadnje zavore res tako drage 302? + delo

Dvomim, da je tak?na cena...jaz sem za 508 dal za zamenjavo zadnjih plo??ic 110 eur, tako da pomoje ni tako visoka cena...

Napisano

Ej...Labi.Boss.Alex in Jure se strinjam z vami...tudi mene zanima ta novi motor skayactive x za naslednjo Mazdurino...lp

Napisano

Ha, priznam sploh nisem vedel za to opcijo, tudi, ko i??em slike nove trojke s to kombinacijo nisem na?el. Verjetno je tudi zaradi nespremenjenega upora poraba manj?a, kot pri stre?nih nosilcih, ki drasti?no spremenijo aerodinamiko avta.

Mora biti pa za?etna investicija toliko ve?ja, ?e posebej, ?e kljuke ne kani? uporabljati za prikolico.

 

 

Malo gledam tudi navodila in vidim, da se sistem MRCC uporablja samo pri hitrostih nad 30km/h. Se pravi na "celov?ki v gu?vi" ne pride v po?tev?

Tisti, ki ga imate, verjetno bolj na ?esticah, kje vam najbolj pride prav?

Tudi jaz sem mislil, da je aerodinamika bolj?a, ?e je nosilec zadaj. Pa ni tako. Sem gledal pred ?asom ene teste. ?e je nosilec odzadaj, ustvari neke vrste ?balon? in je poraba vi?ja kot v primeru, ko je nosilec na strehi!

Napisano

Tudi jaz sem mislil, da je aerodinamika bolj?a, ?e je nosilec zadaj. Pa ni tako. Sem gledal pred ?asom ene teste. ?e je nosilec odzadaj, ustvari neke vrste ?balon? in je poraba vi?ja kot v primeru, ko je nosilec na strehi!

To pa ti iz prakse povem da ni res...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To pa ti iz prakse povem da ni res...

Se strinjam. Praksa poka?e ve? kot en liter manj ?e so bicikli zadaj. Ampak, ?e test tako pravi, potem mu je verjeti. Verjetno.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.