Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Bo kar okoli 400?, ampak vseeno...

Wtf? Liter olja je 10? (za dsg 20?). A morajo odpret celga al kako?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej tud 50 eur ni, a si kdaj ze menjal?

Ja ja. Res je. Menjal sem ze, tako alhambro kot ro?ne v micri, m5, m6, mx5, barchetto.

ampak atf olje za tak menjalnik je 5L x 10?, ce zamenjas sam je toliko.

 

Za mojega je 18? x 8 fakin litrov...(7,2L gre notri) pa 10? za filter. In ja sam menjam...:)

Zdaj bom namesto vagov olje dal Motula Dctf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja sej to za dsg-je je bolj spesl olje, to sem mislu

sem pa opazil, da po menjavi, tipke za plus minus so boj odzivne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pri klasi?nih avtomatikih zadeva ni tako preprosta. ?e se menja samo olje v menjalniku, ostane v hidrodinami?ni sklopko in hladilniku staro olje, zato je treba sistem "preplakmiti". ?e je olje ?e ?rno, se s tovrstno menjavo naredi ve? ?kode, kot koristi:

Youtube: Can Changing your Transmission Fluid Cause Damage?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Glej olje je olje, trenja so trenja in sile so sile. In vsak menjalnik z oljem se segreje do 100C

 

Citroen ima takega kot opisujes pa ima menjave olja

 

To je res, sam ?e vedno ne vem kaj ima interval za robotiziran menjalnik veze z menjalnikom ki je precej druga?en.

Wtf? Liter olja je 10? (za dsg 20?). A morajo odpret celga al kako?

 

Menjalnik je treba v celoti pre?istiti (preplakniti) in nosi precej?njo koli?ino olja. ?e naredi? standarno "izpusti + nalij" ti v menjalniku ?e ostane skoraj 3/4 nemenjanega olja in potem ni kul ker se stvari zme?ata.

 

Jaz imam namen menjati septembra. 140kkm

 

Jaz sem Amere ve?inoma videl tole po?eti nekje okoli 180-220kkm. Povej koliko te bo dejansko stalo :)

Napisano

Pa kdo ti govori o prokletem intervalu. Olje je vec kot priporoceno menjati na vsaj 100k. Pa ti te robote pa navadne menjalnike ze sanjas. Vse kar sem napisal je da mazda nima predvidene menjave, in da sem skepticen do tega, ti pa spet silis s temi tehnicnimi razlikami

 

Metoda menjave se pa imenuje Tim Eckart.

 

Pri DSGju je obvezno pred finalnim izspustom olja na nivo levelerja priklopiti vcsd ga segrevati do 37C ob tem menjati rocko po prestavah d r n s p. In sele ko je segret se umakne drain plug da odtece olje nad level plugom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Menjalnik je treba v celoti pre?istiti (preplakniti) in nosi precej?njo koli?ino olja. ?e naredi? standarno "izpusti + nalij" ti v menjalniku ?e ostane skoraj 3/4 nemenjanega olja in potem ni kul ker se stvari zme?ata.

 

 

Ne more drzati ker je karter 3/4 vsega olja. Kje hudica lahko v hladilniku ostane 2/3 olja, kar je 3-4 l olja??

 

Vsak avto ima predpisano kolicino. Toliko mora ven in toliko mora notri, plus minus 5%

 

Iz mojega se samo z drain plugom izlije 7L od 7.2L, v filtru vec kot 0.05L olja ni ker je obrnjen na glavo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa kdo ti govori o prokletem intervalu. Olje je vec kot priporoceno menjati na vsaj 100k. Pa ti te robote pa navadne menjalnike ze sanjas. Vse kar sem napisal je da mazda nima predvidene menjave, in da sem skepticen do tega, ti pa spet silis s temi tehnicnimi razlikami

 

Metoda menjave se pa imenuje Tim Eckart.

 

Pri DSGju je obvezno pred finalnim izspustom olja na nivo levelerja priklopiti vcsd ga segrevati do 37C ob tem menjati rocko po prestavah d r n s p. In sele ko je segret se umakne drain plug da odtece olje nad level plugom

 

 

?e odgovorim na tvojem nivoju:

 

Prekleto zapomni si da kar dela na tvoji DSG kanti nima nobene pofukane veze s tem kaj se dela na bistveno druga?nih Skyactive Drive menjalnikih. Koga "prokleto" briga kaj ma tvoj naziwagen ?e ima bistveno druga?en menjalnik. Seriously. Kot da bi jaz uporabljal Tomos APN6 kot referenco za vzdr?evanje ro?nega menjalnika.

 

Skyactive Drive ima not pribli?no 7,5L olja in ?e naredi? navadno praznjenje in polnjenje bo? menjal samo kakih 3-4L. Zato se na teh avtomatikih periodi?no dela t.i. transmission flush kjer se z menjalnika potegne ?imve? olja, v?asih tudi skoz spusti ?istilna teko?ina ki odstrani ves drek ?e po kotih in potem napolni novo olje.

 

Je pa interval za to pogosto precej redkej?i kot na ro?nih menjalnikih (in DSGjih).

Napisano

Se strinjam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures ti hoce povedat, da moras zamenjati olje na auto menjalniku. Vedno

Ne vem kaj moris s teorijo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Tocno to je point. Ker mazda tega namrec ne predvideva v celotni zivljenski dobi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdo v sloveniji pa ima naprave, da lahko naredi flush menjalnika in zamenja komplet olje v Mazdinem menjalniku? 

Kdo bo naredli analizo ali je bolja menjava komplet (flush) ali je bolje samo zamenjati tiso kar je v karterju menjalni v pretvorniku pa pustiti zaradi dotrajanosti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Vprasanje na mestu...so pa tile pohvaljeni

 

Googlaj avtomatskimenjalniki.si

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdo v sloveniji pa ima naprave, da lahko naredi flush menjalnika in zamenja komplet olje v Mazdinem menjalniku?

Kdo bo naredli analizo ali je bolja menjava komplet (flush) ali je bolje samo zamenjati tiso kar je v karterju menjalni v pretvorniku pa pustiti zaradi dotrajanosti.

En mojster je v Lescah, jaz bom peljal tja..

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

A je mo?no dobiti potem vzorec olja, da bi ga dal v analizo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

vsak ti ga lahko da, med izpustom. Sicer pa velja da je treba za flush porabiti skorajda 2x predpisano koli?lino da res starega odstrani?, ampak spet....?e sama menjava je dobrodo?la

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A je mo?no dobiti potem vzorec olja, da bi ga dal v analizo?

Kolikor sem se pozanimal, mojster v Lescah vedno spusti malo olja, da pogleda kak?no je. ?e je ?e ?rno,"flush" odpade...

Glej video - naslov sem dal na prej?nji strani.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Obljuba dela dolg:

danes sem v Lescah menjal olje v samodejnem menjalniku; pla?ilo 300EUR; 8,5l olja

Vtisi: na splo?no zelo pozitivno, profesionalen in prijazen sprejem, trajanje 2 uri.

Obrazlo?eno mi je bilo, da Mazda uporablja (licen?no?) menjalnike podjetja (ime sem pozabil), ki nima najbolj?e re?itve glede ventilov, kar ob?utim tudi sam, saj mi avto, ki je hladen pri prestavi iz R v D cukne, ?e speljem normalno. Vedno moram nekaj sekund potem, ko prestavim v D, po?akati in avto normalno spelje. Napaka (bolj nev?e?nost) je znana, Mazda (vsaj uradno) re?itve nima. Zaradi ob?utljivega ventilskega sklopa, mi je lastnik servisa (g. Rok Poga?nik) priporo?il menjavo olja na 60.000 km - za razliko od obi?ajnih, kjer priporo?ajo na 100.000km.

Sam sem menjal pri 142.000km in ?e ni bilo prepozno (olje ?e ni bilo pre?gano in polno ostankov oblog iz lamel).

Po menjavi priporo?ajo 600-800km zmernega pospe?evanja, brez uporabe "kick-down". Ravno tako naj bi se izogibal ostrega speljevanja - nekaj v zvezi z u?enjem elektronike. To bo seveda upo?teval, en teden bom ?e zdr?al ;)

 

Zadnje ?ase sem opa?al, da se prestavljanje bolj ?uti (sunki). Pri vo?nji iz Lesc do Medvod je bilo tega manj. ?utilo se je ?e malo pri speljevanju, kasneje med vo?njo pa sem menjavo prestav zaznal predvsem po zvoku motorja (in obratomeru).

 

Zaenkrat zadovoljen.

 

PS: pa ?e receptorka je prav lu?tna (in prijazna).

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Hmm, good to know, hvala :)

 

Cukanje pri menjavi z R -> D ko je menjalnik hladen sem pa jaz tudi opazil pri mojem. Sicer zelo ob?asno, ampak se zgodi.

Napisano

PS: pa ?e receptorka je prav lu?tna (in prijazna).

Vse kar si moral napisati je to, pa bodo vsi menjali olje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 Zaradi ob?utljivega ventilskega sklopa, mi je lastnik servisa (g. Rok Poga?nik) priporo?il menjavo olja na 60.000 km

Na 60 Kkm?  ?zmeden? Da si nisi ti tole priporo?ilo mal zmislil. Zaradi receptorke... :aaaaa:

 

Pred dvema tednoma prvi? dal menjat olje v DSG-ju. Samo olje je bilo 160? + ddv.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Na 60 Kkm? ?zmeden? Da si nisi ti tole priporo?ilo mal zmislil. Zaradi receptorke... :aaaaa:

 

Pred dvema tednoma prvi? dal menjat olje v DSG-ju. Samo olje je bilo 160? + ddv.

Olje je najdrazja stvar 20e na liter. Filter je djzabe. Pa delo ce gres na servis ker je treba aku ven...pod njem je dsg s filtrom.

 

Jaz mam to sam naslednji projekt

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zdravo, avto ima prevoženih 207.000 kilometrov in je bil uvožen iz Nemčije leta 2018. Servisi so bili do leta 2018 redno opravljeni na Mazda servisih v Nemčiji. Od leta 2018 dalje so bili servisi opravljeni pri Selmarju Celje, le zadnji mali servis je bil narejen pri mojem mehaniku. Ali je mogoče, da je težava pri DPF filtru? 
    • Koliko imaš prevoženih, kakšno je bilo vzdrževanje do sedaj? Bel dim: lahko je glava motorja, lahko je spustil hladilnik egr (če ima vodno hlajenega), lahko je šoba za vbrizg adblue. Motor poln zaj v sesalnem kolektorju.
    • Sem nabavil šem en Xiaomi box in deluje 😁
    • Pozdravljeni, sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij. Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo. Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil. Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav. Hvala.
    • Madžara po snegu urezala, jao   Zahtevno reševanje planincev, zaradi sneženja in zametov akcijo prekinili | 24ur.com WWW.24UR.COM V slabih vremenskih razmerah sta v nedeljo pri Kamniškem sedlu zašla in se ponesrečila tuja planinca. Gorski reševalci so morali reševalno...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.