Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosil bi za izkusnje tistih, ki imajo katerikoli model Mazde s Skyactiv tehnologijo in avtomatakim menjalnikom.

 

Ali vam prestavljanje iz D v R deluje gladko oz. ali menjalnik kaj "butne".

Opazam zadnji teden, da se je pri mojem to zacelo dogajati, ne glede na to ali sta motor in menjalnik mrzla ali segreta.

Napisano

Pri meni se dogaja, predvsem pri mrzlem, da ko dam iz R v D moram nekaj ?asa po?akati ali zelo ne?no dodajati plin, sicer zgleda kot da ne znam speljevati (z ro?nim). Se pojavi pri nekaterih (imava o?itno "sre?o"), vendar ne pri vseh. G. Majes mi je ?e dolgo nazaj povedal, da je te?ava poznana, menda gre za nek ventil, da pa re?itve (?e) ni - sklepam, da je (pre)draga. Pri zadnjem servisu so uredili ?e dva neurgentna vpoklica (neka objemka pri intercoolerju in update pri programu motorske elektronike), od tedaj je tega manj oz. ne opa?am ve?.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

ponavadi je to znak, da je menjalnik blizu razpada...

v takih primerih se najprej menja olje v menjalniku...

ampak to se zgodi pri vecji kilometrini

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne ne, vecja kilometrina pomeni 200.000 in podobno

amapk najprej na servis pa bos videl...ceprav se verjetno ne razumejo na avtomatske menjalnike, bi ti priporocal, da pogledas specialista za auto menjalnike

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pri 42.000 km je bistveno prezgodaj za kaj tak?nega. Mazda menjave olja in filtra itak ne predpisuje (kar je bedarija), niti olja na servisu ne znajo zamenjati.

Sam sem bil v stiku z mojstrom v Lescah, ki priporo?a menjavo olja na 100.000km. Pred menjavo malo olja izpustijo, da preverijo, ?e ni ?e "pre?gano". Pri meni se je obrnilo 100.000km in verjetno ne bom ve? dolgo ?akal.

 

Zakaj menjati:

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Sem jim danes demonstriral in odgovor je bil da morajo pri ostalih avtih preverit kako je. WTF! Vodja servisa z dolgoletni izkusnjami ne ve kako bi moral avtomatski menjalnik delovati.

Napisano

Te debate se spomnim. Mazda v vzdrzevanju vozila nima sploh menjave olja v avtomatskem menjalniku v celotni zivljenski dobi avta..kar me je zelo cudilo in je nekako skregano z mehaniko.

 

DSG na primer ima na 60k in pogled na olje po menjavi ni bil lep...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Te debate se spomnim. Mazda v vzdrzevanju vozila nima sploh menjave olja v avtomatskem menjalniku v celotni zivljenski dobi avta..kar me je zelo cudilo in je nekako skregano z mehaniko.

 

DSG na primer ima na 60k in pogled na olje po menjavi ni bil lep...

DSG in klasi?ni menjalnik imata popolnoma druga?en sistem delovanja. Je pa res, da bi bilo tudi pri Mazdah verjetno menjavati olje a kaj ko to nobeden pri nas ne zna.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

DSG in klasi?ni menjalnik imata popolnoma druga?en sistem delovanja. Je pa res, da bi bilo tudi pri Mazdah verjetno menjavati olje a kaj ko to nobeden pri nas ne zna.

Delovanje sigurno, ampak olje je olje. Je mogo?e menjalnik Mazde res hermeti?no zaprt, to bi znalo razlo?iti zadevo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prosil bi za izkusnje tistih, ki imajo katerikoli model Mazde s Skyactiv tehnologijo in avtomatakim menjalnikom.

 

Ali vam prestavljanje iz D v R deluje gladko oz. ali menjalnik kaj "butne".

Opazam zadnji teden, da se je pri mojem to zacelo dogajati, ne glede na to ali sta motor in menjalnik mrzla ali segreta.

 

Hmm, ne, to se mi ne dogaja, tako da je to skoraj sigurno problem.

 

Edina situacija kjer sem opazil da se menjalnik ?udno obna?a je ko peljem v R in potem hitro menjam v D in dam gas - to je edini primer ko avto z zamikom butne, kot da menjalnik ne bi imel ?asa zamenjati prestave.

Napisano

Delovanje sigurno, ampak olje je olje. Je mogo?e menjalnik Mazde res hermeti?no zaprt, to bi znalo razlo?iti zadevo

Tud pri mojem Volvotu ne more? kar izpustit olje in dat novega not.

Je treba pa? "izprat" staro olje ven  -  Transmission Flush. Rabi? cca 12 litrov olja - 8 litrov ga je v menjalniku

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

To je povsod tako, tisti ki imajo te "generi?ne" menjalnike ni predpisane menjave, recimo peugeot 508, insignia,...

 

Meni to ni logi?no, se ga pa da baje menjati ja, samo ne na uradnem servisu.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Tud pri mojem Volvotu ne more? kar izpustit olje in dat novega not.

Je treba pa? "izprat" staro olje ven  -  Transmission Flush. Rabi? cca 12 litrov olja - 8 litrov ga je v menjalniku

DSG ima celo namenski filter, menjava zelo enostavna le da je pod akujem. treba to re? umakniti v celoti. Zna biti da celo varnostno, da ja izklopi? ?trom.

Za menjavo olja pa rabi? vsaj ro?no ?rpalko, ker je drain med drugim tudi filler. tudi to bom sam delal sedaj ko vem kako, 90? + 40? ?rpalka. servisi za menjalnike ?elijo imeto od 250?, uradni od 350?, za en filter, ki je v eurotonu 4?, 4L olja in uro dela...in ko vidi? kako olje je po 60.000km, ko ima servisni interval.....bi ga raje na 30 dal, kaj ?ele na 100 ali sploh ne.

 

Pa ni vse v denarju, ?e rad to dela? in obenem pregleda? ?e stanje in kak del (tako kot na gumicah zavor)

 

Vpra?anje:

Ali na mazdah z avtomatskim menjalnikom tudi opazite, ?e sedaj zjutraj v mrazu v?ge? in odpelje?, da rabi menjalnik kako minuto, da 'pride k sebi' ? Moj DSG prvo minuto deluje zaspano, treba ve? obratov da zagrabi in se obna?a kot v S na?inu, tudi ?alta v vi?jih.

Olje mora zaokro?iti in segreti pa?...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri Mazdi tega ne opazim, sam imam drugo te?avo, da mi pri neogeretem menjalniku (tudi poleti) ne deluje pravilno nek hidravli?ni ventil. Iz tega razloga moram pri prestavljanju iz R v D v?asih malo po?akati, sicer speljem kot za?etnik z ro?nim menjalnikom. Te?ava je poznana, pojavlja se samo pri nekaterih "sre?ne?ih", vendar ni navodila za odpravo.

 

Pri DSG-ju ne opazim razlike, res pa je, da vozim manj.

 

Pri Mazdi z neogretim motorjem (dokler sveti modra lu?ka za temperaturo vode) prestavlja pri vi?jih vrtljajih, ?e pa spustim plin, pa se popolnoma odklopi in deluje v prostem teku (jadranje). Prestavljanje v vi?jih vrtljajih je pri?akovano, saj je priporo?ljivo, da se motor ?imprej ogreje.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Jaz tudi nekih posebnosti kar se ti?e menjalnika nisem opazil, je pa ma?ina precej bolj lena zdaj ko je hladno in sveti modra lu?ka. V smislu da rabi precej dlje ?asa da se zavrti do 3000+ obratov.

Napisano

Jaz tudi nekih posebnosti kar se ti?e menjalnika nisem opazil, je pa ma?ina precej bolj lena zdaj ko je hladno in sveti modra lu?ka. V smislu da rabi precej dlje ?asa da se zavrti do 3000+ obratov.

no saj je podobno v bistvo. Te?ko opisati kako je to?no

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Nekaj casa nazaj smo imeli debato o tem da je v mazdi predvideno da se olje v avt menjalniku ne menja. Jaz bi bil skepticen do tega..

 

Sedaj ko sem iskal material za mojega (3. Menjava pri 180k - interval 60k) sem videl da vag ni edini ki ne samo menja olje ampak tudi ima namesnski filter ki se menja. In enako je pri PSA, Ford, Alfa, Fiat, Opel...filter in olje.

 

Tudi ko menjas olje ti je takoj jasno da je dobro menjati...brown/black vs red...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Em, sam DSG po designu in delovanju nima kaj dosti skupnega s TC menjalniki od Mazde. Kako si pri?el od tega da je treba menjati olje v ne?em kar je dejansko robotiziran menjalnik z navadno sklopko do tega da je potem treba isto na isti interval delati v menjalnikih s pretvornikom navora?

 

A si pri drugih znamkah to gledal za TC menjalnike ali robotizirane?

Napisano

Glej olje je olje, trenja so trenja in sile so sile. In vsak menjalnik z oljem se segreje do 100C

 

Citroen ima takega kot opisujes pa ima menjave olja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz imam namen menjati septembra. 140kkm

Bi rekel vec kot pametno. 50? vs 5000...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.