Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, nujno bi rabil pomo?...

Ravnokar prvic menjam filter olja na mazdi 3, 1.6 dizel letnik 2005 pezo-citroen motor

 

Problem je ker sem v trgovini dobil filter ki ima en plasticen ?u?ek na spodnji strani... ko pa sem starega odmontiral pa sem opazil da je drugacen...saj ima stari filtr drugacen ?u?ek ker je prevrtan sepravi ima luknjico... tanov pa sploh ne.. nevem zakaj potem sploh treba gumica na ?u?ku ?e ne gre olje skozi?

 

Pa stari filter ima poleg ?u?ka ?e dva kosa plastike ki ?trlita iz filtra ...in en od njih je zvit kot da ne bi bil pravi filter ugrajen... ?

Napisano

Prilagam se sliki... na prvi sliki je tak ki mu strli ven en kos plastike... v mojem primeru ima celo 2 kosa...

 

In druga slika je takega filtra ki ga imam novega in naj bi bil pravi...

 

Kaj menite?

post-7279-0-02617900-1478437510.jpg

post-7279-0-25294200-1478437517.jpg

Napisano

Tisti ta nov filter ima ve?jo plastiko da la?je najde? le?i??e ,probaj ga malo zavrtet pa bo? videl da pa?e samo na eno pozicijo,ponavadi imajo to plastiko filtri purflux

Napisano

Ja ce je samo zaradi tega drugace narejen pol se ne sekiram .... sam zakaj ima pa en filter na ?epku z gumico luknjo... en pa ne... ?

 

Ker ce bi moglo it olje skoz tisti ?u?ek pol zdej ne bo slo saj novi filter nima tam luknje in olje ne more tam ven...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bravo, nekako sem čutil, da bi prav ti lahko to vedel.... 
    • Ne morem kompetentno komentirati,ker ne poznam te proge oz. tam ne vozim. Vsekakor pa 👍 za strojevodjo...ne glede kaj je bilo... Ker ni stvar strojevodje,da on samo gleda potne prehode,če delajo,kot bi morali...on ima še polno drugega dela...ker če bi še to,pol bi se pred vsakim prehodom morali ustaviti,in tako nebi nikamor prišli. Je pa res,da je na starejših tipih varovanj potnih prehodov...predvsem na progah z starejšo signalizacijo...vgrajena signalizacija na zavorni razdalji pred potnim prehodom,ki obvešča strojevodjo o tem,ali naprava na potnem prehodu deluje ali ne. Postopki so na takih progah določeni z pravilnikom,in v teh primerih ni nič izrednega,če naprava ne deluje...to so standardni postopki... V tem primeru iz članka pa dvomim,da je šlo za to,če ne nebi pisali o tem-torej še enkrat 👍 za pozornost strojevodje.   Je pa to tudi en od razlogov,za kaj strojevodje vozijo le tam,kjer vozijo oz. imajo "podpisano progo"...gre za poznavanje proge oz lokalnih posebnosti...ni tukaj tako kot z izpitom za avto,avtobus,tovornjak itd.,kjer lahko takoj voziš vse vrste teh vozil in po vseh cestah po celem svetu...
    • Močno dvomim. V Mariboru je toliko alkohola že v zraku, da je preveč razkuženo za obstoj virusa...
    • V tisočih je govora....  Pa na korejske gume so ga dali, nimajo denarja za boljše gume.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.