Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, nujno bi rabil pomo?...

Ravnokar prvic menjam filter olja na mazdi 3, 1.6 dizel letnik 2005 pezo-citroen motor

 

Problem je ker sem v trgovini dobil filter ki ima en plasticen ?u?ek na spodnji strani... ko pa sem starega odmontiral pa sem opazil da je drugacen...saj ima stari filtr drugacen ?u?ek ker je prevrtan sepravi ima luknjico... tanov pa sploh ne.. nevem zakaj potem sploh treba gumica na ?u?ku ?e ne gre olje skozi?

 

Pa stari filter ima poleg ?u?ka ?e dva kosa plastike ki ?trlita iz filtra ...in en od njih je zvit kot da ne bi bil pravi filter ugrajen... ?

Napisano

Prilagam se sliki... na prvi sliki je tak ki mu strli ven en kos plastike... v mojem primeru ima celo 2 kosa...

 

In druga slika je takega filtra ki ga imam novega in naj bi bil pravi...

 

Kaj menite?

post-7279-0-02617900-1478437510.jpg

post-7279-0-25294200-1478437517.jpg

Napisano

Tisti ta nov filter ima ve?jo plastiko da la?je najde? le?i??e ,probaj ga malo zavrtet pa bo? videl da pa?e samo na eno pozicijo,ponavadi imajo to plastiko filtri purflux

Napisano

Ja ce je samo zaradi tega drugace narejen pol se ne sekiram .... sam zakaj ima pa en filter na ?epku z gumico luknjo... en pa ne... ?

 

Ker ce bi moglo it olje skoz tisti ?u?ek pol zdej ne bo slo saj novi filter nima tam luknje in olje ne more tam ven...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.