Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, nujno bi rabil pomo?...

Ravnokar prvic menjam filter olja na mazdi 3, 1.6 dizel letnik 2005 pezo-citroen motor

 

Problem je ker sem v trgovini dobil filter ki ima en plasticen ?u?ek na spodnji strani... ko pa sem starega odmontiral pa sem opazil da je drugacen...saj ima stari filtr drugacen ?u?ek ker je prevrtan sepravi ima luknjico... tanov pa sploh ne.. nevem zakaj potem sploh treba gumica na ?u?ku ?e ne gre olje skozi?

 

Pa stari filter ima poleg ?u?ka ?e dva kosa plastike ki ?trlita iz filtra ...in en od njih je zvit kot da ne bi bil pravi filter ugrajen... ?

Napisano

Prilagam se sliki... na prvi sliki je tak ki mu strli ven en kos plastike... v mojem primeru ima celo 2 kosa...

 

In druga slika je takega filtra ki ga imam novega in naj bi bil pravi...

 

Kaj menite?

post-7279-0-02617900-1478437510.jpg

post-7279-0-25294200-1478437517.jpg

Napisano

Tisti ta nov filter ima ve?jo plastiko da la?je najde? le?i??e ,probaj ga malo zavrtet pa bo? videl da pa?e samo na eno pozicijo,ponavadi imajo to plastiko filtri purflux

Napisano

Ja ce je samo zaradi tega drugace narejen pol se ne sekiram .... sam zakaj ima pa en filter na ?epku z gumico luknjo... en pa ne... ?

 

Ker ce bi moglo it olje skoz tisti ?u?ek pol zdej ne bo slo saj novi filter nima tam luknje in olje ne more tam ven...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po mojem je pri avtih podobno kot pri ljudeh - koliko zdržijo, je odvisno od več dejavnikov, eni imajo zelo kratko življenje, drugi živijo več kot 100 let: - geni - zasnova - prehrana - bencin/dizel - tempo življenja - kratke/občasne/zmerne vožnje - menjava partnerjev - menjava voznikov - zdravstvena oskrba - servisiranje - ... 😆  
    • Nikoli ne reci NE.... 😉 Lani na M. servisu so mi rekli, da so imeli eno pri cca 180kkm na servisu in dela bp, samo nadgradili so ji softwer.... 🤗 Je pa x180 motor... 😉 Mene ne skrbijo km, ker delam malo km pa še v penzijo grem🤗. No mogoče bo pa še dolgo pri hiši, ker standard penzonista je... 🥴😵‍💫😭😉
    • 120415944_199430485023794_2662713194390491638_n.mp4.506ba1e87140f10145a74d33f5df1054.mp4
    • Ji tole pokažem pa dam tvoj naslov.... 😁🫣😉
    • Ja razlika pri cestnini in zavarovanju bo cca 10%. Sam sem plačal pred letom z delnimi kaski in 50% premijskim razredom za G120 cca 550€, to pomeni v tvojem primeru letno razliko okoli 100€.    Razlika v kakovosti vožnje pa je velika - sam bi 100% izbral @Jest - ovo varianto. Ker je avto vsaj nivo višji (oprema, motor ... meni osebno ena najbolj posrečenih Mazdinih kombinacij) in ker ne bo provizije preprodajalca in vse boš izvedel iz prve roke. Pa še barva - žena se bo zatrepala vanjo 😆. Sploh ni kaj premišljevat med tema 2 variantama. Pa ne navijam zaradi Jesta, ampak sodim po svojih izkušnjah ... sem vozil že oba motorja pri Mazdi 3.   Sam avta brez opozarjanja na mrtvi kot, vzratne kamere in sprednjih in zadnjih senzorjev, več ne kupim.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.