Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko sem bil nazadnje pri Selmarju sva z serviserjem zavila na temo olje. Ker je predpisano olje 5W30 in je omenil, da vse 2.3T porabljajo olje in to se lahko odpravi z oljem druge karakteristike (se ne spomnim katero je predlagal 10W40 ali 15W40). Ima kdo kake izku?nje s tem?

Napisano

Ko sem bil nazadnje pri Selmarju sva z serviserjem zavila na temo olje. Ker je predpisano olje 5W30 in je omenil, da vse 2.3T porabljajo olje in to se lahko odpravi z oljem druge karakteristike (se ne spomnim katero je predlagal 10W40 ali 15W40). Ima kdo kake izku?nje s tem?

Meni nikoli ni ?rla....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jur?ek sre?o si imel, al pa premalo kilometrov. Druga?e jaz tankam 5-40, pa na 10 kkm pridem ravno na minimum al pa malo vi?je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jur?ek sre?o si imel, al pa premalo kilometrov. Druga?e jaz tankam 5-40, pa na 10 kkm pridem ravno na minimum al pa malo vi?je.

zanimivo....jah 60k je blo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo 2l je pa kar mal prevec oz ze pod minimumom...a ni?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mislim da v knjigi za Mazda2 pi?e do 7dc na 1000km. Pa vem da je blo v?asih v Audijevi knjigi do 1l/1000km.

 

Druga?e pa viskoznosti ne menjuj. To nima veze z porabo olja.

?e bo? dal noter vi?jo viskoznost, bo olje pri isti temperaturi bolj gosto, kar pa lahko pusti posledice na motorju.

 

Poznam pa recimo ljudi, ko jim je na Alfi pilo Selenio, pa so dali not Motul po isti specifikaciji in gradaciji, pa ni ve? pilo.

Napisano

Ja sam to povsod pise in tudi na uradnem servisu ti bodo rekli, da je to absurd tako da se ne zanasat na to :)

Napisano

Ko sem sam delal doktorat iz olja na 2.3 ma?ini,se je po empiri?ni raziskavi na ameri?kih in nem?kih MPS forumih iskazalo,da se najbolje obnese 0-W 40 olje. Eno leto sem imel Castrola,zdaj imam pa Mobile. V enem letu, oz cca. 10 000 km sem imel za dolivanje tistega pol litra,ki je pa? ostal v kantici od filanja,se pa nikoli ni niti pribli?al oznaki Min. Pred vsako menjavo v olje ?e vlijem CRC ?istilo,pustim 10 minut v leru,potem izlitje.Jaz sem z tem zadovojen,avto je na plin in ima 133kk.Pri takih porabah,kot jih eni navajate,tukaj,bi takoj prodal avto,?e me ne bi fr?lok ?e prej.

Napisano

Koliko olja vam sploh spije na en servisni interval (20k km) ? Pride nivo olja iz max. na min. pri cca. 10k km al kako ?

Napisano

Meni spije na 7500km nekje 1/4 med max in min.

Tu delam servis, ker je ?e to 14 mesecev.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mah, v ostalih modelih je čisto ok (tudi v zadnji posodobitvi cx5).    
    • Bravo, nekako sem čutil, da bi prav ti lahko to vedel.... 
    • Ne morem kompetentno komentirati,ker ne poznam te proge oz. tam ne vozim. Vsekakor pa 👍 za strojevodjo...ne glede kaj je bilo... Ker ni stvar strojevodje,da on samo gleda potne prehode,če delajo,kot bi morali...on ima še polno drugega dela...ker če bi še to,pol bi se pred vsakim prehodom morali ustaviti,in tako nebi nikamor prišli. Je pa res,da je na starejših tipih varovanj potnih prehodov...predvsem na progah z starejšo signalizacijo...vgrajena signalizacija na zavorni razdalji pred potnim prehodom,ki obvešča strojevodjo o tem,ali naprava na potnem prehodu deluje ali ne. Postopki so na takih progah določeni z pravilnikom,in v teh primerih ni nič izrednega,če naprava ne deluje...to so standardni postopki... V tem primeru iz članka pa dvomim,da je šlo za to,če ne nebi pisali o tem-torej še enkrat 👍 za pozornost strojevodje.   Je pa to tudi en od razlogov,za kaj strojevodje vozijo le tam,kjer vozijo oz. imajo "podpisano progo"...gre za poznavanje proge oz lokalnih posebnosti...ni tukaj tako kot z izpitom za avto,avtobus,tovornjak itd.,kjer lahko takoj voziš vse vrste teh vozil in po vseh cestah po celem svetu...
    • Močno dvomim. V Mariboru je toliko alkohola že v zraku, da je preveč razkuženo za obstoj virusa...
    • V tisočih je govora....  Pa na korejske gume so ga dali, nimajo denarja za boljše gume.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.