Skoči na vsebino

Vzdržljivost/problemi motorja 2.2 dizel SkyactiveD 2012+

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ravnokar gledam na avto.net novo mazdo 6 2013 letnik, motor 2.2. dizel 150 konjev ima 197.600 in je motor ?el. Razlog: vozilo ima okvaro vbrizgavanja in glava motorja. motor deluje, vendar ropota..

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11501986&display=Mazda%20Mazda6%20Wagon%20CD150%20Challenge%20Avt.

 

Se kaj ve kako vzdr?ljivi so slede?i motorji? Vem da so turbine bolj vpra?ljive in so jih na Cosmosu v BTC ?e zamenjali 20, kar ni tako malo, glede na to da je motor pri?el v Slovenijo 3 leta nazaj in da se Mazd s tem motorjem ne proda toliko kot VW... 

 

Sem ?el gledan na nem?ko stran mobile.de in je trenutna najvi?ja kilometrina 231.000 km. Upam da motor vseeno zdr?i kaj ve?. :)  

Napisano

In kako ves, da je bil servisiranonkot je treba, da je imel predposano olje itd itd?

 

Z enim primerom ne mores delati slona

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vsi Mazdini dizela?i so trpe?ni in zanesljivi motorji.

 

Da pa se razumemo: z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne spravlja seno. A moram biti bolj natan?en?

Napisano

Ni edini primer, preberi ?e kak?ne tuje forume, kak?ni so ?e vsi problemi poleg turbin. 

 

Druga?e je motor super, lepo odziven odli?no pospe?uje, samo ne vem kako je z ?ivljenjsko dobo motorja, da vem kdaj prodat. :) 

 

In September 2016, Mazda recalled 130,000 vehicles in Japan over a defect that could lead to diesel engine failure. ;) 

Napisano

No no daj drugic daj cel clanek, gre za vozila izkljucno na Japonskem, pa nima veze z motorjem ampak z izpusnimi plini (software in upravljanje motorja

 

http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-09-01/mazda-recalls-japan-diesel-models-after-846-consumer-complaints

 

Po VW so postali vsi pazljivi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

...

Sem ?el gledan na nem?ko stran mobile.de in je trenutna najvi?ja kilometrina 231.000 km. Upam da motor vseeno zdr?i kaj ve?. :)  

 

Avtomobili so na trgu 4 leta, torej je delal preko 55.000 km letno. Malo je M6 tretje generacije, ki bi imele ve? kilometrov - pa ne zaradi (ne)vzdr?ljivosti motorja.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Vsi Mazdini dizela?i so trpe?ni in zanesljivi motorji.

 

Da pa se razumemo: z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne spravlja seno. A moram biti bolj natan?en?

ha ha...se posebej prva serija 6-ke a ne :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Moja 6ka 2011, dizel 2.2 ?e malo ji manjka do 200.000 tiso? in ni sledu, da ima ?e toliko za sabo.

 

Samo tvoja se ni SkyActive ... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vsi Mazdini dizela?i so trpe?ni in zanesljivi motorji.

 

No, SkyActive definitivno ne sodijo tule zraven. Preve? je ?e bilo te?av s turbinami in odmi?nimi gredmi...

Napisano

Za turbine vem, pa ni tako visok stro?ek, za odmi?ne pa me resno skrbi, kajti tukaj je lahko stro?ek nekajkrat vi?ji. Kaj pa se dogaja z njimi? 

Napisano

Za turbine vem, pa ni tako visok stro?ek, za odmi?ne pa me resno skrbi, kajti tukaj je lahko stro?ek nekajkrat vi?ji. Kaj pa se dogaja z njimi? 

 

Prekomerno naj bi se obrabljale, dokler Mazda ni zamenjala dobavitelja.

Napisano

Mazda je imela dva dobavitelja za odmi?ne gredi, en od njiju ni uporabil pravega materiala (ali napa?no obdelal povr?ino), prihajalo je do prekomerne obrabe. Preden se je te?ava ugotovila, je prihajalo do zama?itve oljnega filtra - pri?gala se je lu?ka za prenizek tlak olja.

Kolikor mi je g. Majes pojasnil, Mazda servis ob rednem servisu od?ita padec tlaka preko filtra olja in ?e je previsok, zamenjajo odmi?ne gredi - vse v garanciji, seveda. Te?ava se pojavi dokaj hitro in je pri servisu na 40.000 ali 60.000 km ?e zaznana. Avto ima garancijo 5 let oz. 150.000 km - ?e se kolikor toliko vozi...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Ne vem no,na italijanskem forumu je tudi ful nezadovoljstva z temi novimi dizli,tudi tisti,ki vozijo samo relacije imajo nekateri probleme z DPF.

Pogleda? pod probleme in je 20 ?lankov o dizel problemih in 1 ?lanek pod benzinarji in ?e ta se nana?a na tresenje avta.

Tako,da mene tej novi skyactiv dizel motorji ne prepri?ajo.

 

 

Napisano

?e en primer novega dizla, kako je ?el motor: 

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11895504&display=Mazda%20Mazda6%20CD175%20Revolution%20Avt.

 

SLO VOZILO OD 1. LASTNIKA.VO?EN NA DALJ?E RELACIJE, IMA 232000 KM. NA 187000 ZAMENJAN MOTOR NA POOBLA??ENEM SERVISU, ZNANA TUDI VSA OSTALA ZGODOVINA VOZILA, MOTOR ?E V TOVARNI?KI GARANCIJI.

 

 

To je bila verjetno menjana odmicna gred in ne kar cel motor :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem druga?e zelo zadovoljen z motorjem, leto vle?e in se pozna da je biturbo. Imam da res 85.000 in vse ok dela. Samo se bojim, da ne bo spustil du?o pri 200.000 ali manj, kajti teh primerov ni tako malo.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Kako se kaj obnesejo tile 2.2 dizel Skyactive mlin?ki z veliko kilometrino? Sedaj je ?e nekaj let, odkar so na trgu in nekatera vozila imajo tudi ?ez 250.000 km.

 

So znani/predvideni kak?ni problemi pri taki kilometrini? Se res menja veriga pri 250.000 km? Na servisu pravijo, da ni predvidena menjava.

Napisano

Ej...stari lp

Mislim da so tej motorji zdaj ok

kaj je blo so porihtali..med garancijo Mazde.lahko pa vpra?am kolega ki dela na mazdi kp..lp

Napisano

?e pozna? koga, ki ima ta motor pa ve? kot 200.000 km, naj ti malo pove, kako mu laufa ma?ina. Pa kako je z verigo pri tej ma?ini - se jo menja ali ni potrebe?

 

Zadnji? sem eno 3ko letnik 2014 poslu?al, ima nekje 170.000 km pa se je ma?ina malo "?udno" sli?ala (kot neenakomerno delovanje). Avto se sicer ?e ni segrel, bil je hladen pa na mestu, morda je tudi to razlog?

 

Ko sem jaz imel ?e mojo 3ko z enakim motorjem, tega ?udnga zvoka ni bilo (vsaj spomnim se ne). Je pa res, da sem imel veliko manj km prevo?enih (okoli 90.000 km).

 

Te?ave z odmi?nimi gredmi: ?e so bile odpravljene na uradnem servisu, se ne morejo ponoviti? Recimo zaradi ostalih nepravilno delujo?ih zadev, da bi se ta te?ava ponovila.

Napisano

Da. Do takrat se jo ve?inoma ?e sli?i.

 

To je mi?ljeno za verigo, da se po 200.000 km ?e sli?i?

 

?e je temu tako, kako to, da na uradnem servisu nimajo predvidene menjave verige? Pa ja ho?e? najbolj?e svojemu avtu.

 

?e en zelo znani privatnik mi je povedal, da je potrebno zamenjati verigo pri 250.000.

Napisano

Verigo, ja. Je lifetime, tako kot tudi olje AT menjalniku. Lifetime je sicer relativen pojem... za proizvajalca lifetime pomeni 7 let in 200.000 km. ?e se takrat vlo?i v menjavo verige, sklopke, dpf, injektorje, potem lifetime podvoji?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.