Skoči na vsebino

Vzdržljivost/problemi motorja 2.2 dizel SkyactiveD 2012+

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja meni so tudi dol v kopru dejali v?eraj da je lifetime(je ?el ta k rihta termine prav mehanike vpra?at pred mano) sam razmi?ljam ?e bi imel avto ve? let da pri 200k naredim menjavo olja(avtomatski menjalnik) in verige

 

image.jpeg

 

Napisano

Ej..ta oseba je Damjan.?.poznam ?e ve? let.zelo se potrudi za stranko.Avto plus Mazda kp..lp

Napisano

Tako je :D Damjan je bil ja.

Damjan je zakon... ?e je kdo po?ten potem je to on.Vedno se maksimalno potrudi.

 

 

Napisano

On je preveril mi vse vpoklice polek enega za katerega sem dobil po?to so mi po?timali ?e 3 druge,.. razen amortizerjev za kofano niso imeli in je tkoj naro?il ter pokli?e tkoj ko pridejo.. ?e se ne bi potrudil pogledat v bazo ?e vedel ne bi da so.

 

image.jpeg

 

Napisano

Ali je res potrebno ?e pri taki kilometrini naredit "generalko" vozila?

 

Veriga, vztrajnik, sklopka, amortizerji, kon?niki, katalizator, dpf filter, AGR ventil, turbina, vse 4 ?obe po mo?nosti...

 

To bi potem bilo okoli 5.000 EUR vlo?ka, da bo potem nadaljnjih 200.000+ km vse ok.

Napisano

S tako generalko podvoji? ?ivljenjsko dobo avta in si naslednjih 200k relativno brez skrbi. Vlo?ek je sicer blizu preostali vrednosti takega avta pri 250k, ampak ?e od avta nisi odvisen in si lahko privo??i? dodatne obiske servisa, zaupa? serviserju, potem se ra?unica nekako izide. Ve?ini se ne, zato gredo taki avti v veliki meri v V Evropo, Rusijo, Afriko.

  • Jest je spremenil naslov v Vzdržljivost/problemi motorja 2.2 dizel SkyactiveD 2012+

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zadnje čase se precej vozim s 6-ko,veliko več kot s CX-30. Bolj ko se vozim, bolj spoznavam, da je predvsem  za dolge vožnje 6-ka zakon. Stisneš gas in enostavno poleti tudi v 6 brzini, sredi klanca. Saj tudi cx30 potegne a na drugačen način. Je pa cx30 za mestno vožnjo in regionalke res dobra izbira z manjšo porabo. Sem pa ravno na zadnji vožnji v petek, ko smo šli s 6-ko na smučanje, ugotovil, da pri veliko večji hitrosti pije manj kot CX30. Te atmosferce "ubijejo" predvsem klanci, kjer je razlika v porabi največja. V korist dizla in navora. In teh je bilo na tej vožnji kar nekaj.  Zanimivo, da je bila poraba na koncu, kljub veliki povprečni hitrosti še vedno  pod 6 l/100. Tej naši Mazdini dizli so res super in učinkoviti. Če dela na njih vse, kot mora, seveda.😊
    • Še basen o čebuli. Če bi kljukasti križ premagal rdečo zvezdo, potem bi bila sedaj prepovedana rdeča zvezda. Pa tu na forumu  bi najverjetneje debatirali v nekem drugem jeziku. Zgleda da bi nekateri to očitno radi, ampak, jebi ga, pač ni tako.  
    • Dekadentni zblojeci. Ko se to začne dogajat civilizacije propadejo. Preživijo tiste, ki tega pač ne počnejo. Zgodovina nas o tem uči, če si sploh želimo biti podučeni v kar resno dvomim.
    • Ničesar... jaz sem delček programske kode v simulaciji.
    • Nizka kilometrina te NC Mx5, no cena pa ulalaaa;   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20505956&display=Mazda MX-5
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.