Jest Napisano 7. december, 2017 Prijavi Napisano 7. december, 2017 Zakaj ne pocakas 2.5 T? turbo prihaja spet koncnoLink? Kolikor vem, pri nas ne bo nic novega se vsaj kaksno leto... saj je ta sedaj se dokaj frisna... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jures Napisano 7. december, 2017 Prijavi Napisano 7. december, 2017 Link? Kolikor vem, pri nas ne bo nic novega se vsaj kaksno leto... saj je ta sedaj se dokaj frisna... Bceraj bral v amzs ali pa city magazinu....po?ak Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 7. december, 2017 Prijavi Napisano 7. december, 2017 http://citymagazine.si/clanek/nova-mazda6-2018-mazda-6/ 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ignacij Napisano 7. december, 2017 Prijavi Napisano 7. december, 2017 Na temo nove mazde 6 sem prebral polovico svetovnega spleta. Skoraj zagotovo 2.5t ne bo prisel v EU ampak je misljen za pozrtne americane. Mnenja sem da poskusajo s tem faceliftom in turbo motorjem zgolj kupiti cas ki jim manjka do predstavitve novih KAI konceptov. Citiraj
Jest Napisano 7. december, 2017 Prijavi Napisano 7. december, 2017 http://citymagazine.si/clanek/nova-mazda6-2018-mazda-6/Ampak to je Mazda 6... in ne CX-5 .... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jures Napisano 7. december, 2017 Prijavi Napisano 7. december, 2017 Ampak to je Mazda 6... in ne CX-5 ....aja ok....a potem si ?e odlo?en glede modela? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 7. december, 2017 Prijavi Napisano 7. december, 2017 aja ok....a potem si ?e odlo?en glede modela?Vec ali manj ja... ze ko sem kupoval to sestico, je bila v igri CX-5...ampak je prevladalo to, da je sestica imela radarski tempomat... CX5 pa takrat se ne... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Jest Napisano 11. januar, 2018 Prijavi Napisano 11. januar, 2018 Danes sem dobil na test se bencinsko CX-5... 2,5, G194, avtomatik... Revolution Top... pozitivno presenecen... sicer mu manjka malo navora... ampak ni tako hudo, kot sem mislil, da bo... porabo v cca. 200km mesane voznje sem imel po racunalniku 8,1l/100km... kar je cisto OK za tak motor... 2 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
astor Napisano 12. januar, 2018 Prijavi Napisano 12. januar, 2018 Sprednji del je grd.Stvar okusa. Meni osebno pa je zelo v?e?, ampak ?e je avto v kak?ni drugi barvi (bela mu nekako ne pa?e, ampak spet stvar okusa). Saj ve?, enemu so v?e? blond, enemu ?rne, enemu rde?e..... eni imajo radi bolj okrogle, eni bolj suhe....Skratka meni je sprednji del lep, zato sem si jo tudi kupil. Evo slikice moje "Mazdurine" 1 Citiraj
Alex Napisano 12. januar, 2018 Prijavi Napisano 12. januar, 2018 Prevelika maska,spodnji del odbija?a nedefiniran,pretanke lu?i glede na masko, zna?ka mazda "visi" nekje v zraku,srebrna obroba na dnu odbija?a in okoli je kr neki. Sej tudi ta najnovej?a FL 6-ka je maska grda. Citiraj
Jest Napisano 14. januar, 2018 Prijavi Napisano 14. januar, 2018 Se nekaj slik bencinske CX-5 ... 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jures Napisano 14. januar, 2018 Prijavi Napisano 14. januar, 2018 Da bi naredili tisti dve cevki zadaj v dva konkretnejsa rora bi bil zadek badass Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Alex Napisano 14. januar, 2018 Prijavi Napisano 14. januar, 2018 Da bi naredili tisti dve cevki zadaj v dva konkretnejsa rora bi bil zadek badassTu se strinjam. Zadek je najlep?i del avta. 1 Citiraj
Aless Napisano 14. januar, 2018 Prijavi Napisano 14. januar, 2018 Lepaa, sam felne bi mogle bit gor 20col, pa bi bil popoln.Kaj ta Mazdin avtomatik je ?e klasika ali je dsg varianta? Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Alex Napisano 14. januar, 2018 Prijavi Napisano 14. januar, 2018 Lepaa, sam felne bi mogle bit gor 20col, pa bi bil popoln.Kaj ta Mazdin avtomatik je ?e klasika ali je dsg varianta?20-ke??...in koliko cvenka pride ena guma? 1 Citiraj
Nejc1986 Napisano 14. januar, 2018 Prijavi Napisano 14. januar, 2018 Prej?nja mi je bila ob prihodu bolj v?e? kot tale zdaj. Tu mi zadek najbolj ne potegne; nekako nedefiniran, "bajsast" se mi zdi. Spredaj in notri pa top. Pa bela barva mu ne pa?e za moje pojme... Ampak ?e zmeraj; eden lepsih suv-jev, predvsem pa popestritev od vag-a in zdolgocasenih kadjarjev in podobnih. Hkrati pa ni na prvo ?ogo kot npr 3008, vseeno deluje malo bolj ever green. Mah, huda je za popi... Citiraj
Aless Napisano 14. januar, 2018 Prijavi Napisano 14. januar, 2018 Verjetno dosti Sam zgleda pa brutalno z 20tkami, bi ga tkoj mel ?e bi mel vi?ka ???Evo ene sicer prej?nje generacije sam za primerjavo kaj neredijo felne z 22col, pa 265, 295 valarji Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Jest Napisano 15. januar, 2018 Prijavi Napisano 15. januar, 2018 Tale tanova CX-5 ima menda spet nazaj senzorje za nadzor tlaka in ne meri vec s pomocjo ABS senzorjev... Menda je to zaradi EU regulative ... Tudi vsi ostali novejsi modeli imajo verjetno tako ... Tole je iz navodil za uporabo: Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jures Napisano 15. januar, 2018 Prijavi Napisano 15. januar, 2018 Ja zakaj pa potem evropski avti tega nimajo? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 15. januar, 2018 Prijavi Napisano 15. januar, 2018 Ja zakaj pa potem evropski avti tega nimajo? Kateri pa nimajo? Pomoje bodo morali imeti spet vsi, ki se prodajo od nekega datuma dalje ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jures Napisano 15. januar, 2018 Prijavi Napisano 15. januar, 2018 Kateri pa nimajo? Pomoje bodo morali imeti spet vsi, ki se prodajo od nekega datuma dalje ... Bi bilo zanimivo poiskati, moj 2017 nimaThe system continuously monitors thepressures on the four tyres, once the vehicle ismoving.It compares the information given by the fourwheel speed sensors with reference values,which must be reinitialised every time the tyrepressures are adjusted or a wheel changed.The system triggers an alert as soon as itdetects a drop in the inflation pressure of oneor more tyres.najdem samo to European Union (EU) and Far East legislators are looking at TPMS as a way of reducing CO2 emissions, and are presently (as at January 2009) considering compulsory tire pressure monitoring systems from this environmental stance.[18] Starting in November 2014 (ECE-R 64 EU Directive), all new models of passenger cars must be equipped, in E.U., with a TPMS. Lahko pa ima? direct ali indirect TPMS, indirect je preko obratov, oz senzorjev hitrosti Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
minimalac Napisano 15. januar, 2018 Prijavi Napisano 15. januar, 2018 Lepaa, sam felne bi mogle bit gor 20col, pa bi bil popoln.Kaj ta Mazdin avtomatik je ?e klasika ali je dsg varianta? Popolna bi bla z 2.5 turbo motorjem, o katerem ste nekateri pisali da pride menda v 6tico. 1 Citiraj
Jest Napisano 15. januar, 2018 Prijavi Napisano 15. januar, 2018 Lahko pa ima? direct ali indirect TPMS, indirect je preko obratov, oz senzorjev hitrosti Ja saj to vem... Saj sedanja sestica iz 2013 ima preko ABS senzorjev... torej indirekten sistem ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Boss Napisano 15. januar, 2018 Prijavi Napisano 15. januar, 2018 Problem je, da merjenje na ABS senzorjih ni najbolj u?inkovito saj namre? meri le razliko v vrtenju koles glede na kot volana. Do tukaj je vse v redu ampak kot je znano iz gum konstantno po?asi uhaja zrak in ?e se to dogaja pribli?no enako na vseh kolesih ABS ne bo zaznal razlike v vrtenju koles in ne bo sporo?il prenizkega tlaka. To se v primeru senzorjev za nadzor tlaka ne more zgoditi saj je v senzorju dolo?ena najni?ja vrednost tlaka pri kateri sporo?i napako in ra?unalnik spro?i ustrezno lu?ko na armaturi. Tukaj ni va?no ali ena ali dve ali pa vse ?tiri gume isto?asno pridejo do nastavljene minimalne vrednosti, ki je, ?e se ne motim, nekje pri 1,6 do 1,8 bara. Kljub temu, da imam ta sistem mi je osebno veliko bolj pri srcu merjenje na ABS senzorjih, ker je manj zahtevno in bistveno cenej?e kot merjenje tlakov na ventil?ku - ampak jeba v?asih si bil sam popolnoma odgovoren za pravilno napumpane gume, danes ti bo pa avto ?e rit moral obrisat, ?e si jo slu?ajno pozabil. Dobesedno iz ljudi delajo debile. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.