Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem in sicer s ?rpalko goriva v rezervoarju mazda 6 bencin 1,8 2003.

 

Zgleda me ?aka zamenjava ?rpalke, ki pa ima kar precej zasoljeno ceno 300+. Naj bi se dobil tudi vlo?ek za ?rpalko, ki pa ga ne najdem oziroma ne i??em prav...?

 

 

Ste imeli tak?en problem in kako ste ga re?ili.

 

Ste mogo?e re?ili s kak?nim rabljenim delom?

Napisano

Dobro vprasanje ker ko je mraz zacnejo imv ventili hecat

Sorry bencinar.....spregledal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pelko ti bo re?il zadevo, nekaj podobnega je po?timal babyViperju in to za hecen denar napram celemu kompletu, ki bi bil za neko zverinsko ceno.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Te?ko opi?em ta zvok.

Je konstanten zvok brnenja oziroma skozi spu??a zvok delovanja. Prvo sem mislil da je nekaj na izpuhu, pa sem peljal k mehaniku, ki je pravi da je ?rpalka na koncu in da lahko se ustavi avto vsaki ?as.

 

Bom poklical tegale mehanika Pelko in povpra?al kaj se da storiti.

 

Hvala za odgovore :) 

Napisano

Ce dela stalno bi jaz poprej zamenjal rele pumpe.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Torej samo po brnenju prepozna? ta problem

Te?ko opi?em ta zvok.

Je konstanten zvok brnenja oziroma skozi spu??a zvok delovanja. Prvo sem mislil da je nekaj na izpuhu, pa sem peljal k mehaniku, ki je pravi da je ?rpalka na koncu in da lahko se ustavi avto vsaki ?as.

 

Bom poklical tegale mehanika Pelko in povpra?al kaj se da storiti.

 

Hvala za odgovore :)

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mah, v ostalih modelih je čisto ok (tudi v zadnji posodobitvi cx5).    
    • Bravo, nekako sem čutil, da bi prav ti lahko to vedel.... 
    • Ne morem kompetentno komentirati,ker ne poznam te proge oz. tam ne vozim. Vsekakor pa 👍 za strojevodjo...ne glede kaj je bilo... Ker ni stvar strojevodje,da on samo gleda potne prehode,če delajo,kot bi morali...on ima še polno drugega dela...ker če bi še to,pol bi se pred vsakim prehodom morali ustaviti,in tako nebi nikamor prišli. Je pa res,da je na starejših tipih varovanj potnih prehodov...predvsem na progah z starejšo signalizacijo...vgrajena signalizacija na zavorni razdalji pred potnim prehodom,ki obvešča strojevodjo o tem,ali naprava na potnem prehodu deluje ali ne. Postopki so na takih progah določeni z pravilnikom,in v teh primerih ni nič izrednega,če naprava ne deluje...to so standardni postopki... V tem primeru iz članka pa dvomim,da je šlo za to,če ne nebi pisali o tem-torej še enkrat 👍 za pozornost strojevodje.   Je pa to tudi en od razlogov,za kaj strojevodje vozijo le tam,kjer vozijo oz. imajo "podpisano progo"...gre za poznavanje proge oz lokalnih posebnosti...ni tukaj tako kot z izpitom za avto,avtobus,tovornjak itd.,kjer lahko takoj voziš vse vrste teh vozil in po vseh cestah po celem svetu...
    • Močno dvomim. V Mariboru je toliko alkohola že v zraku, da je preveč razkuženo za obstoj virusa...
    • V tisočih je govora....  Pa na korejske gume so ga dali, nimajo denarja za boljše gume.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.