Slivka Napisano 31. julij, 2019 Prijavi Napisano 31. julij, 2019 A je mogo?e kdo videl, kak?en "dostop do prtlja?nika" ima Volvo C-30? Citiraj
Nejc1986 Napisano 31. julij, 2019 Prijavi Napisano 31. julij, 2019 Slivka, predstavljam si ,da ima ogromen/visok rob, cela vrata pa so ubistvu samo steklo ? Podobno kot aygo/c1/107? Citiraj
Jest Napisano 31. julij, 2019 Prijavi Napisano 31. julij, 2019 Takle 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Slivka Napisano 31. julij, 2019 Prijavi Napisano 31. julij, 2019 Pa saj na sliki ?e nekako zgleda, ampak v ?ivo... Citiraj
LabiGT Napisano 31. julij, 2019 Prijavi Napisano 31. julij, 2019 sem mel tak avto sluzbenega v nemciji...en mesec al neki takega...raje sem dal stvari za sedezem kot pa v tisti labirint zadaj Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
MUFC Napisano 31. julij, 2019 Prijavi Napisano 31. julij, 2019 eden gr?ih hatchback-ov nasplo?no Citiraj
Scr3am Napisano 31. julij, 2019 Prijavi Napisano 31. julij, 2019 Slivka to ce nekoga z lopato pospravis ga se v prtljaznik ne spravis 2 Citiraj
Scr3am Napisano 31. julij, 2019 Prijavi Napisano 31. julij, 2019 A mogoce kdo ve kako se obnese renault laguna 2.0 dci 150hp 2010 (tretja generacija). Vem da so predhodne lagune imela en kup sranja, ampak tretja generacija naj bi imela nissanov motor DOHC. Kolega se zanima za nakup Citiraj
Z M A J Napisano 31. julij, 2019 Prijavi Napisano 31. julij, 2019 A mogoce kdo ve kako se obnese renault laguna 2.0 dci 150hp 2010 (tretja generacija). Vem da so predhodne lagune imela en kup sranja, ampak tretja generacija naj bi imela nissanov motor DOHC. Kolega se zanima za nakup Pelko je velik poznavalec Renojev in dobesedno vse ve o njih, ker je delal 7 let na pooblascenem servisu. Vprasaj! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Symon Napisano 31. julij, 2019 Prijavi Napisano 31. julij, 2019 ?e ima Nissan Renaultov motor, potem ne more? re?i, da ima Renault Nissanov motor. 1 Citiraj
Scr3am Napisano 31. julij, 2019 Prijavi Napisano 31. julij, 2019 Pelko je velik poznavalec Renojev in dobesedno vse ve o njih, ker je delal 7 let na pooblascenem servisu. Vprasaj! Aves da sem ravno mislil, ampak je bila potem ze pozna ura. ?e ima Nissan Renaultov motor, potem ne more? re?i, da ima Renault Nissanov motor. Imas prav ja ravno toliko, kot je nissanov motor je isto renaultov. Se vedno boljse, kot da bi bil samo renaultov 2 Citiraj
323 BA Napisano 1. avgust, 2019 Prijavi Napisano 1. avgust, 2019 Laguna 3 je v nasprotju z laguno 2 super avto, 2.0 dci pa itak eden bolj?ih dizlov - 300 ali 400k ni redkost problem s prvo turbino, DPF, injektorji, itd. Ojni?ni le?aji tu v nasprotju z 1.5 dci niso te?ava. V idealnem primeru naj bi bilo olje menjano na 20k, ne na 30k (priporo?ilo renaulta). Verige se na?eloma ne menja pred 300k. Dvomasni vztrajnik naj se preveri pred nakupom, a ne bo te?ava, ?e so bile delane relacije. Ko je potreba po regeneraciji DPF, avto to sporo?i, zato da ni potrebno ugibati... p.s. 2.0 dci je plod skupnega znanja nissana in renaulta, ne gre za nissanov motor. Pa tudi ?e bi bil, to ne pomeni nujno kar dobrega - nissan 1.4 NA bencinarji iz almere so imeli nemalo te?av z raztegnjenimi verigami, renault je na ta 1.4 obesil turbino (1.4 tce v meganih in scenicih 2008-2012), posledi?no je bilo te?av ?e ve? - raztegnjene verige, po?eni bloki motorja... https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MR_engine#M9_Diesel 2 Citiraj
Symon Napisano 1. avgust, 2019 Prijavi Napisano 1. avgust, 2019 Pa tudi ?e bi bil, to ne pomeni nujno kar dobrega - nissan 1.4 NA bencinarji iz almere so imeli nemalo te?av z raztegnjenimi verigami, renault je na ta 1.4 obesil turbino (1.4 tce v meganih in scenicih 2008-2012), posledi?no je bilo te?av ?e ve? - raztegnjene verige, po?eni bloki motorja... https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MR_engine#M9_Diesel Almere 1,5 bencinarji (QG15, QG18) so imeli te?ave z raztegnjenimi ketnami, Prej?nje Almere 1,4 so stari tipi GA16 motorjev. Renault ni delal ni? na osnovi QG motorjev iz Almere. 1,4 turbo je bil Nissanov HR motor. https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_HR_enginehttps://paultan.org/2008/09/10/renault-nissan-turbocharged-14-liter-h4jt-engine/ Pa ?e se ne motim ni imel dolge ?ivljenjske dobe. Upam, da bo tudi 1,2 tce imel ?im kraj?o ker se ?e pojavljajo (resne) te?ave v obeh koncernih. Nissan juke 1,6 digt (turbo) je sicer super motor a je imel tudi nekaj te?av s ketnami, ko so jih dali v Clia RS (in ostale modele) so to ?e odpravili. Ketne so nasploh zadnje ?ase prvi ogromno proizvajalcih (BMW 2,0d naprimer, pa Kia proceed bencinar prve generacije) kretenizem. Ali jih naredite dobre kot v?asih, ali pa dajte jermen in je ?e vseeno cenej?a menjava. Problem je ker avte danes delajo ekonomisti in ne in?enirji. "Aha, tole stane toliko? Dajte zmanj?at ceno za 10% pa se bomo pogovarjali". In?enir odvzame nekaj materiala tu, doda nekaj cenej?ega materiala tu. Ekonomist vesel, da lahko naslednjo generacijo njihovega modela izdela za nekaj procentov manj denarja in po navadi prodaja za nekaj procentov ve? kot prej?njo generacijo. Dobi?ek, juhej. Stranka pa dvakrat pla?a njihov izdelek (naprimer ketno, novo ma?ino itd..). 3 Citiraj
LabiGT Napisano 1. avgust, 2019 Prijavi Napisano 1. avgust, 2019 a je sploh kater 1.4 motor v redu? vse kar mi padne na pamet je krs 1 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Symon Napisano 1. avgust, 2019 Prijavi Napisano 1. avgust, 2019 V bistvu res, v zadnjih dveh desetletjih. Kia 1,4, ketna. Refault 1,4 jajc. VAG grupa 1,4 TFSI, katastrofa... :ne vem: V 90ih je bilo par dobrih 1,4 nazadnje. OK la?em, upam, da bo Suzuki 1,4 turbo v Swiftu sport dober, ker ga je ?koda, da bi crkoval. Citiraj
jures Napisano 1. avgust, 2019 Avtor Prijavi Napisano 1. avgust, 2019 Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
323 BA Napisano 1. avgust, 2019 Prijavi Napisano 1. avgust, 2019 Renault 1.4 16v z izjemo v?igalnih tuljav (ena menjana) 230k kilometrov narejenih samo z rednim vzdr?evanjem, od tega veliko divjih. Je bila pa go ?e verzija z gasom na zajlo. Clio l.2000 se je s tem motorjem spodobno premaknil, FL (od 2001 dalje) z osve?enim motorjem je ?el bistveno slab?e, sodelavec pa je mel z njim en kup te?av. Kot da bi ob faceliftu ?e motor poslab?ali... ?e malo bolj v preteklost: renault 5 five 60 konjev 1.4. zabaven avto za vozit, prvi dve prestavi sta trgali gate, neverjetno za tako malo konjenico.Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet!!!!!!!!!!!!!!!!Sli?i se kot da ima najmanj 1000 konjev. Marketing oddelek je opravil svoje delo. 2 Citiraj
Symon Napisano 1. avgust, 2019 Prijavi Napisano 1. avgust, 2019 To?no to ma?ino sem mislil, ko sem rekel, da je bilo v 90ih dobra 1,4 ma?ina. S 16 ventili je bil sploh sposoben avto. Potem je ?lo pa na dol. Citiraj
Scr3am Napisano 1. avgust, 2019 Prijavi Napisano 1. avgust, 2019 Laguna 3 je v nasprotju z laguno 2 super avto, 2.0 dci pa itak eden bolj?ih dizlov - 300 ali 400k ni redkost problem s prvo turbino, DPF, injektorji, itd. Ojni?ni le?aji tu v nasprotju z 1.5 dci niso te?ava. V idealnem primeru naj bi bilo olje menjano na 20k, ne na 30k (priporo?ilo renaulta). Verige se na?eloma ne menja pred 300k. Dvomasni vztrajnik naj se preveri pred nakupom, a ne bo te?ava, ?e so bile delane relacije. Ko je potreba po regeneraciji DPF, avto to sporo?i, zato da ni potrebno ugibati... p.s. 2.0 dci je plod skupnega znanja nissana in renaulta, ne gre za nissanov motor. Pa tudi ?e bi bil, to ne pomeni nujno kar dobrega - nissan 1.4 NA bencinarji iz almere so imeli nemalo te?av z raztegnjenimi verigami, renault je na ta 1.4 obesil turbino (1.4 tce v meganih in scenicih 2008-2012), posledi?no je bilo te?av ?e ve? - raztegnjene verige, po?eni bloki motorja... https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MR_engine#M9_DieselTo sem bral ja. Kaj si mislil rect glede sob, turbine in DPFja? Citiraj
323 BA Napisano 1. avgust, 2019 Prijavi Napisano 1. avgust, 2019 Da na?elomoa niso problemati?ne komponente, je bilo mi?ljeno. Vidim, da je sem besedo "problem" zapisal odve?. 300 ali 400 k ni redkost s prvovgradnimi komponentami, tako je bilo mi?ljeno.V bistvu res, v zadnjih dveh desetletjih. Kia 1,4, ketna. Refault 1,4 jajc. VAG grupa 1,4 TFSI, katastrofa... :ne vem: V 90ih je bilo par dobrih 1,4 nazadnje. OK la?em, upam, da bo Suzuki 1,4 turbo v Swiftu sport dober, ker ga je ?koda, da bi crkoval. Po 1.4 tce so tudi 1.2 tce /dig-t zelo hitro ukinili (4-5 let?), skoraj vsi avti so cukali od novega, velika poraba olja, veliko gare?a na ventilih ?e pri 50k kilometrih (DI)... 1,33 je naslednik (1,35 nissan), ki naj bi bil bistveno izbolj?an, a bo ?as pokazal svoje. 1 Citiraj
jures Napisano 1. avgust, 2019 Avtor Prijavi Napisano 1. avgust, 2019 140HP baby Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bini Napisano 1. avgust, 2019 Prijavi Napisano 1. avgust, 2019 Kar se motor?kov ti?e(disel) pa 1.6 HDI Citroen zmaga! ?e z dvema 450k brez problema z rednimi servisi in dvema velikima s. Tretji z istim motorjem pa ravno drugi veliki s.in 370k. Nobenih problemov,poraba pa 4-5 lit. Citiraj
primzi Napisano 1. avgust, 2019 Prijavi Napisano 1. avgust, 2019 Renault III med 2006-2009 z 1.4 16v 98 konj ima danes 249k na ?tevcu, predlani menjana ena v?igalna tuljava, ?e je bila o?etu ?e kdaj pred tem ne vem. Dela ko urica ?e vedno. Pa je vmes bil menjan dvakrat jermen, na 120k in na 235k.Drugi? na ?alost po sili, saj se je strgal in so bili posledi?no pokrivljeni ventili v motorju. Ventili zamenjani in se normalno pelje dalje. Je pa res, da je bila cena velikega servisa takrat pa? jurja namesto 500 eurov. Kakorkoli, ta motor dela dolgo, ?e je le olje zamenjano kolikor toliko redno. Citiraj
x-layer Napisano 1. avgust, 2019 Prijavi Napisano 1. avgust, 2019 Renault III med 2006-2009 z 1.4 16v 98 konj ima danes 249k na ?tevcu, predlani menjana ena v?igalna tuljava, ?e je bila o?etu ?e kdaj pred tem ne vem. Dela ko urica ?e vedno. Pa je vmes bil menjan dvakrat jermen, na 120k in na 235k.Drugi? na ?alost po sili, saj se je strgal in so bili posledi?no pokrivljeni ventili v motorju. Ventili zamenjani in se normalno pelje dalje. Je pa res, da je bila cena velikega servisa takrat pa? jurja namesto 500 eurov. Kakorkoli, ta motor dela dolgo, ?e je le olje zamenjano kolikor toliko redno.Nikoli mi ni bilo jasno, zakaj tolikokrat pride do tega, da se jermen strga. Kaj je res tako te?ko mehaniku odvit recimo 5 vijakov in vzeti pokrov jermena dol ter preveriti jermen. To komot naredi? medtem, ko ?aka? da se olje odcedi iz motorja... 1 Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.