Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Superb je tut dolgo?asen, ?eprav bi ga pomoje raj? mel kot passata. Placa ma pa res ogromno.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Sicer dr?i, da je Superb bolj tradicionalen kot pa kaj drugega ampak, ?e vedno ni tisti ?katlast primerek brezveznosti. ?e bi lahko skombiniral bi vzel od superb samo zadnji del in ga nataknil na Mazdo 6.

33112_1.png

Napisano

Sicer dr?i, da je Superb bolj tradicionalen kot pa kaj drugega ampak, ?e vedno ni tisti ?katlast primerek brezveznosti. ?e bi lahko skombiniral bi vzel od superb samo zadnji del in ga nataknil na Mazdo 6.

... in bi dobil ?koMaz avto.

Bi bilo za videti, kako to zgleda. Sicer niti pribli?no tako lepo kot cela mazda ampak za smeh...

 

 

Napisano

Ma sej ne vem a bi razlagal tole na dolgo in ?irokao ampak recmo bolj kot zanimivost.

 

Danes sem imel na testu ?kodo Superb Combi TDI 190KM DSG. Avto je sicer zelo dober ampak ... ampak , ma ne vem. Navadno je tako, da ko recimo proba? nov avto se je pol te?ko nazaj v svojega starega vsest. No tukaj moram re?t, da 11 let stara Mazda 6 se fucking ne pelje skoraj ni? slab?e od ganc nove flagship ?kode. :ne vem:

 

plusi:

+ prostornost, prostornost, prostornost - mislim, ?e pa tukaj ?esa ne manjka je pa to sigurno prostor in to kjer koli v avtu. Ocena 10

+ motor je super in avto, ko je v pravi prestavi gre zelo dobro. Kdor pravi da rabi mo?nej?i motor se krepko moti, ker za to velikost in te?o avta je motor z navorom dejansko zakon. 9

+ udobje. Avto se lepo pelje, grbine podvozje lepo popapa in za tako normalno vo?njo brez nekih posebnih zadev je to to. Ocena 7

+ izreden ob?utek, za male datelje, ki se zdijo nepomembni ampak pridejo prav. Recimo lu?ka v prtlja?niku osvetljuje prtlja?nik, lahko jo pa sname? in ti slu?i kot ro?na svetilka. Organizator prtljage lepo sname? iz nosilca na robu in u?vrsti? z je?ki tvojo prtljago, da se ne vozi po prtlja?niku. Ko?ek za smeti v vratih z vre?kico - mora? biti res svinjuhar, da ime? ob taki re?itvi avto poln smeti.  Ocena 9

+ kljub temu, da je avto velik ti med vo?njo nikoli ne daje tega ob?utka saj je lepo ?olsko pregleden. Ocena 9

+ notranjost - ?ehinja s VW mentaliteto v stilu Ordnung und Disziplin. Mogo?e marsikomu to ni v?e? ampak v praksi je pa zelo OK, vse na svojih mestih, nobene nepotrebne distrakcije. Oba zaslona sta super lepa a ?e vedno so glavne komande na gume, tako za klimo, kot za glasnost radija. Touch screen, navigacija, DAB radio - nobenih pripomb. Ocena 8

 

 

minusi:

- manjalnik DSG. Hvala, da me je pomnil zakaj ne maram avtomatike. Dokler se pelje? po?asi, kot ata in ne pospe?uje? dinami?no je ?ist OK. ?e pa rabi?, mal ve? od njega mu pa ne pomaga niti program "sport". V?asih se ne zna odlo?it kaj bi pa ?eprav je v pravi prestavi in obratih ter bi bilo treba samo obdr?ati prestavo ter pospe?iti z navorjem motorja. On bi pa mal ?altal navzdol, ter izgubil kar kako sekudo pri recimo prehitevanju. Ob?utek je bil, kot da je ugla?en bolj za TSI motor z manj navora in ve? obrati. Ampak vseeno ni pa slab, ampak ?isto povpre?en... se pa da z ro?nim prestavljanjem marsikatero slabost obit, sploh pri vo?nji po klancu navzdol, ampak to ni poin avtomatika :ne vem: . Ocena 5

- varnostne zadeve. Lane assist je ?isto preve? pregrob in zna biti celo nevaren, ko reagira precej silovito in to ?e tako v ovinku. Mogo?e se ga da kje nastavit. Opozorilnik glede dr?anja volana. Na tisti, kot pu??ica ravni cesti iz Iga proti Lj, mi je dvakrat spustil glasen signal (prvi? sem se kar ustra?il, ker ga nisem pri?akoval) , naj primem volan pa ?eprav sem ves ?as dr?al volan. Avto zelo dobro dr?i smer in prakti?no skoraj ne popravlja? volana na celi poti in to o?itno zazna kot, da vozi? brez rok na volanu. Tole je pa? no go. Ocena 3

- stop/start sistem je prva stvar, ki jo je NUJNO treba izklopit parmanentno (na YT so razlage kako se to naredi). To je ?ele zmeda, avto uga?a za sekundo, pa se kr brezveze spet pri?ge, pa spet malo ugasne in to v ciklu enega stanja pred semaforjem. Ugasne celo ?e med vo?njo naprej in ne ob ?isti zaustavitvi, kar je milo re?eno budala?tina. Sredi premikanja mi ugasne in ko bi moral potegnit, je spet sekunda okol, da pri?ge nazaj - izpadel sem kot kreten, ki ne zna vozit. ?e ima? ro?ni menjalnik in sklopko se to vsaj da obit, tukaj pa pa? ne. Ocena 2

- osnovni audio sistem - ma kaj naj re?em, glih tolk da ?vrka, basov ni nikjer - Obvezno nadgradit na Canton. Ocena 4

- ?eprav sem podvozje pohvalil med plusi je pa pri malo bolj dinami?ni oziroma ?portni vo?nji ?isto premehko. Avto je v takih primerih kot ladja na valovih. Body roll je prevelik, ko zapelje? avto ?ez grbino rabi ?e dva nihaja, da se umiri (tukaj je recimo moja Mazda 6 po toliko letih bistveno bolj mirna in ?vrsta ter ?portna). Ocena 5

- Premehek volan za moje pojme, ki tudi ne otrdi dovolj pri ve?jih hitrostih (mogo?e se ga da kje nastavit). To pomeni, da zna biti avto preve? vesel in premalo dr?i smer pri vi?jih hitrostih. Sem sprobal, do cca 170km/h, ampak filing ni bil glih OK. Ocena 5

- rajdni krog. Res ja avto dolg samo vseeno zna biti tole marsikdaj problem. Ocena 5

 

fun facts:

* ?eprav avto zgleda super, ko ga opazuje?, ampak na cesti je pa ?isto siva mi?ka. Zelo neopazen in z ni?emer no?e privabljati poglede. Meni je to sicer zelo v?e?, ampak marsikomu pa? ne. Recimo Mazda 6 III je tukaj bistveno bolj markantna, kljub svojim letom, ?e pa ostanemo pri VW grupi pa je Arteon pravi lovilec pogledov.

* avto ni imel niti 4kkm pa se je ?e sli?alo ropotanje sede?a v ovinkih. Ne bom rekel, da je to serijska napaka, ampak ni pa glih v ponos.

* sedenje je vi?je kot v Mazdi, tako da vsakemu, ki zaradi vi?jega sedenja razmi?lja o SUV-u tipa Kodiak, ni nobene potrebe, ker tukaj se sedi bistveno vi?e kot v Mazdi 6 in se vsede? dokaj naravnost in ne navzdol.

* ?akalna doba je neverjetne 3 mesece za TDI, za TSI pa ?e kaka dva meseca zraven - pol se pa ?udijo kako to, da prodaja novih avtov pada in raste prodaja rabljenih. Hmm ne rabi? biti glih genij, a ne.

 

Bottomline:

?e vedno je eden mojih kandidatov sploh zaradi prostornosti, motorja, izgleda limuzine. Tisti minusi, ki jih ima, niso tako grozljivi, da bi se zaradi tega odrekel nakupu. Bomo videli o kaki ceni se bomo pogovarjali. Sestaviti moram svoje ?elje in mi bodo sestavili ugodno ponudbo. Sem jim rekel, da sem zainteresiran, ampak bo precej?njo vlogo igrala cena in ?e me bodo takoj ubili z njo, bom ?al moral iskati drugje. Ker 40+ jurjev za Superba pa pa? vseeno ne bi dal.

33112_1.png

Napisano

Po?akaj na M6 2021-2022. Rear wheel drive 3.0 skyactiv X. Bo? dal 40k (ker ?e malo na?para?) in ima? avto za naslednjih 15 let :).

 

Meni osebno noben avto nima take prezence kot M6. Morda edino ?e Arteon...

Napisano

Ne verjamem, da bo to za Evropo. Sploh, ker gredo na izpuste 95g/km. ?e naslednje leto gredo na omejtive za celo floto proizvajalca, po letu 2021 pa ra?unaj 100 EUR na vsak gram ve? izpusta kot 95. Se pravi bi tak imel nekje optimisti?no 160-170g/km. Se pravi bo too podra?ilo avto ?e za 6500-7500 EUR.

?e bo slu?ajno se res po nekem ?ude?u zgodilo, da bodo to prodajali bo cena nekje okoli 50kEUR. Dale? preve?, ?e lahko letos avto dobim za 35kEUR.

33112_1.png

Napisano

skode so kul, edino potem pri volanu (kot si sam opazil) nekako je minus tok velik, da ne morem cez to...

pa nasploh malo je avtov s preciznimm in ne prevec lahkim volanom (da dobis feedback)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mislim, da napa?no razume? to s 95g/km. Velja omejitev za celo floto in za vsak g ve? (kot povprecje flote) je kazen - ?e se ne motim. Podobno kot ?e imajo v ?vici sedaj (mislim, da je trenutno tam sicer malo vi?ja omejitev).

 

 

Druga?e pa, 3.0 in cca 170g izpustov pomeni skoraj 20% dmv. To je na ceno 35k ?e 7 jurjev. Trenutno ima pa M6 samo okoli 800 evrov dmv.

 

Ampak ja, vpra?anje, ?e se bo dobilo to v Evropi. ?e bodo povsod dali skyactiv x in nekaj elektri?nih vozil, to ne bi smel biti problem...

Napisano

Ne verjamem, da bo to za Evropo. Sploh, ker gredo na izpuste 95g/km. ?e naslednje leto gredo na omejtive za celo floto proizvajalca, po letu 2021 pa ra?unaj 100 EUR na vsak gram ve? izpusta kot 95. Se pravi bi tak imel nekje optimisti?no 160-170g/km. Se pravi bo too podra?ilo avto ?e za 6500-7500 EUR.

?e bo slu?ajno se res po nekem ?ude?u zgodilo, da bodo to prodajali bo cena nekje okoli 50kEUR. Dale? preve?, ?e lahko letos avto dobim za 35kEUR.

 

Tole so pri Mo?niku rekli sodelavcu. Da grejo po novem letu cene gor. Vse lepo in prav ampak prav grdo bojo udarili po kupcu v EU. Saj fajn, Greta bo dosegla svoje, za povpre?nega Janeza bojo pa take poteze ekoterorizem, saj ne bo mogel kupiti skoraj ni? ve? ni?. Mene so pa u?ili, da je bilo v Yugi te?ko.  :lol:

 

skode so kul, edino potem pri volanu (kot si sam opazil) nekako je minus tok velik, da ne morem cez to...

pa nasploh malo je avtov s preciznimm in ne prevec lahkim volanom (da dobis feedback)

Tudi sam sem dobil tak ob?utek ?e pred leti, ko sem vozil Octavio 1,8t 4x4 (ni bila RS ampak tam-tam). Avto je ?el fajn, verjamem, da se dr?i ampak ob?utek na volanu je bil res brezvezen. 

Napisano

Mislim, da napa?no razume? to s 95g/km. Velja omejitev za celo floto in za vsak g ve? (kot povprecje flote) je kazen - ?e se ne motim. Podobno kot ?e imajo v ?vici sedaj (mislim, da je trenutno tam sicer malo vi?ja omejitev).

 

 

Druga?e pa, 3.0 in cca 170g izpustov pomeni skoraj 20% dmv. To je na ceno 35k ?e 7 jurjev. Trenutno ima pa M6 samo okoli 800 evrov dmv.

 

Ampak ja, vpra?anje, ?e se bo dobilo to v Evropi. ?e bodo povsod dali skyactiv x in nekaj elektri?nih vozil, to ne bi smel biti problem...

 

 

Ja za drugo leto, ampak za 2021 gre pa vse skupaj na posamezen model. Se pravi je edina re?itev za fabrko, da imajo v dolo?enem modelu izvedbo s hybridom al pa ?e bolj? elektriko. ?e tega ni, gredo cene gor in pohlepna EU nas bo jebala za stvar, ki z ekologijo sploh nima veze. Razne Grete in podobni vodenoglavci bodo pa samo ?e dodatno prilivali olje na ogenj. Me zanima, kako bomo odreagirali, ko se bo ?ez 10 let izkazalo, da je bil ta CO2 ekoterorizem en sam velik nateg v slu?bi zaslu?kov elite.

33112_1.png

Napisano

skode so kul, edino potem pri volanu (kot si sam opazil) nekako je minus tok velik, da ne morem cez to...

pa nasploh malo je avtov s preciznimm in ne prevec lahkim volanom (da dobis feedback)

 

O?itno vozim predober avto :bravo: 

 

Ne resno, brez zajebancije, Kako je stara ?estka dobro ugla?ena s podvozjem. Volan, vzmetenje, amortizerji, sedenje v ovinkih... ?koda je pa? res kruzer, za poganjanje po ovinkih pa bolj rev?na - ob?utek na volanu pa hmmm. Imajo pa mo?nost naro?ila adapitvnega podvozja, v sport line opremi, ki zni?a avto ?e za 15mm, doda tr?e vzmetenje, zraven pa lahko naro?i? ?e bolj direkten oziroma bolj ?portno naravnan volanski mehanizem. Ampak vsaka taka stvar stane, vseeno pa sem to kot prvo odkljukal v konfiguratorju seveda poleg opreme SportLine. Edino to je opcija. Samo vse to pa? precej vi?a ceno.

33112_1.png

Napisano

?e bojo cene novih tako navite, bomo pa rabljene avte vozili ;).

 

Je pa co2 izpust velik nateg, ker ga je pac s strani vseh avtomobilov na svetu manj kot 1% vseh toplogrednih plinov.

Napisano

O?itno vozim predober avto :bravo:

 

Ne resno, brez zajebancije, Kako je stara ?estka dobro ugla?ena s podvozjem. Volan, vzmetenje, amortizerji, sedenje v ovinkih... ?koda je pa? res kruzer, za poganjanje po ovinkih pa bolj rev?na - ob?utek na volanu pa hmmm. Imajo pa mo?nost naro?ila adapitvnega podvozja, v sport line opremi, ki zni?a avto ?e za 15mm, doda tr?e vzmetenje, zraven pa lahko naro?i? ?e bolj direkten oziroma bolj ?portno naravnan volanski mehanizem. Ampak vsaka taka stvar stane, vseeno pa sem to kot prvo odkljukal v konfiguratorju seveda poleg opreme SportLine. Edino to je opcija. Samo vse to pa? precej vi?a ceno.

Ja sodelavec na ?e?kem lastnik OIII 1.8T 2015 tudi pravi, da se zelo pozna ?e vklopi to "?portno" podvozje, velik bolj trd pa direkten bi naj biu.

Se pa strinjam s tabo glede M6, js sm biu dejansko prerojen, ko sm stopu v svojo mazdo in jo spoznal. Od tistega ?asa naprej, mam problem najdit podoben avto :D Tudi nova M3 mi ni tako v?e?, ?e M6 2018 na testni vo?nji ni bla ve? tak prepri?ljiva, sicer je pa res, da sm tam mel ?e vse sisteme vklu?ene ala line assist itd.

 

Pa ta G-vectoring al karkoli je ?e to blo, me je ?ist ?okiral na novi trojki, k mi je v ovinku sam gas vzeu (pelal sm se pa s tempomatom na 54) ... tist whaaaat :D

Napisano

Ja za drugo leto, ampak za 2021 gre pa vse skupaj na posamezen model. Se pravi je edina re?itev za fabrko, da imajo v dolo?enem modelu izvedbo s hybridom al pa ?e bolj? elektriko. ?e tega ni, gredo cene gor in pohlepna EU nas bo jebala za stvar, ki z ekologijo sploh nima veze. Razne Grete in podobni vodenoglavci bodo pa samo ?e dodatno prilivali olje na ogenj. Me zanima, kako bomo odreagirali, ko se bo ?ez 10 let izkazalo, da je bil ta CO2 ekoterorizem en sam velik nateg v slu?bi zaslu?kov elite.

Mislim da si blizu, amerika ne jebe ?ive sile mi v Evropi pa sami sebe jebemo z ekologijo in postajamo vedno bolj nekonkuren?ni. Kratko potegnemo pa vedno narod! To mislim pri vsej ekologiji, kot da mi svinja o, saj so lastniki kapitala in naj lepo oni poskrbijo ne pa da pobirajo samo smetano.
Napisano

6 so res pomehku?ili s faceliftom lani. Neposrednega feedbacka s cesti??em nabvolanu in sede?u ne ?uti? ve?, skoraj predobra izolacija notranjosti. ?e bi vsaj v EU prodajali 2.5T, bi se jim pol oprostilo. :)

Napisano

6 so res pomehku?ili s faceliftom lani. Neposrednega feedbacka s cesti??em nabvolanu in sede?u ne ?uti? ve?, skoraj predobra izolacija notranjosti. ?e bi vsaj v EU prodajali 2.5T, bi se jim pol oprostilo. :)

Kaj ?mo... po?asi gremo proti premium znamki, kjer mora bit vse tiho v avtu. :)

 

 

Napisano

Kaj ?mo... po?asi gremo proti premium znamki, kjer mora bit vse tiho v avtu. :)

 

Edino, kar jim ni uspelo, pa bi morali ?e zdavnaj narediti, je zelo dobra zvo?na izolacija v dru?inskih avtomobilih.

 

Predvsem med sprednjim levim in sprednjim desnim sede?em...

Napisano

Danes smo dobili slu?beno kio sportage, a je zaradi nesporazuma 1.6 atmosferec namesto 1.7 dizel, kar je ?al no-go. Drug teden ga menjamo za bencinskega superba kombi TSI 150 konjev (ne vem ?e ali je to 1.4 ali 1.5). O superbu se bom potem tudi sam malo razpisal. O Sportage torej ne bi izgubljal besed, ker je ?alost, SUV in 1.6 atmosferski bencinar pa?. Druga?e v?e?en avto, ?eprav mi na?eloma SUV niso pri srcu.

Napisano

Sem v?eraj vozil Superba in je res velik a se bojim, da ko vse bombon?ke noter name?e? zna cena narasti krepko v vi?ave.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sem v?eraj vozil Superba in je res velik a se bojim, da ko vse bombon?ke noter name?e? zna cena narasti krepko v vi?ave.

?al ja... V?eraj sem napisal mail za ponudbo, ampak kot sem rekel sportline ali ni?, ker avto je ?ist premehek in ladjast. Pa ?e adaptivno podvozje in volan naro?i? pa gre cena veselo proti 43 jurjem na uradnem ceniku. Z ostalimi stvarmi se sploh nisem ubadal ampak res tisto najbolj nujno pa je cena zbezljala v 3pm. Pol sem pa ?e na teritoriju novega Arteona.

33112_1.png

Napisano

?al ja... V?eraj sem napisal mail za ponudbo, ampak kot sem rekel sportline ali ni?, ker avto je ?ist premehek in ladjast. Pa ?e adaptivno podvozje in volan naro?i? pa gre cena veselo proti 43 jurjem na uradnem ceniku. Z ostalimi stvarmi se sploh nisem ubadal ampak res tisto najbolj nujno pa je cena zbezljala v 3pm. Pol sem pa ?e na teritoriju novega Arteona.

In med tema dvempa potem reees ni ve? za razmi?ljat, ker Arteon je res plehnati lepotec. :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ravno Lepotec (mi)ni, ampak passat cc in njegov naslednik "cc" sta mi bila pa sploh mimo .

 

Jaz bi brez dvoma med tema dvema izbral superba...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike"
    • Tole me spomni na začetek stoletja, ko sem se spravljal graditi hišo. Bil sem pod vtisom obiska prijateljev z Danske, kjer si za razliko od Slovencev ne delajo hiš za 1.000 let, ampak za obdobje ene generacije. V njihovem primeru: - otroci odidejo od doma pred 20-tim letom v dijaške-študentske domove - ko dobijo službo kupijo družinsko nepremičnino na hipoteko za 25 let - ko njihovi otroci odidejo od doma prodajo preveliko hišo in kupijo manjšo za 2 človeka - ko se starša postarata prodata manjšo hišo in kupita varovano stanovanje   Mene sta oče in stric nagovarjala, kako moram hišo obvezno podkletiti. Sem jima rekel, da jo, če jo plačata.   Ti naši Danci pa so preživeli s pritlično hišo 150 m2, brez kleti, z eno manjšo lopo na vrtu in enim nadstreškom za avto. Pa sem naredil podobno. Po 20-tih letih pogrešam klet?   Če bi jo imel, bi verjetno notri gnilo vse vrsto stvari in na koncu segnilo - romalo na smetišče. Sedaj veliko tega gnije na podstrešju in v lopah. Še nekaj let in bova z ženo sama v 200 m2 veliki hiši ... eno otroško sobo 14 m2 lahko namenim za shranjevanje. 
    • Za diktatorje (prihod na oblast, obstanek na oblasti) obstajajo neka splošna pravila. Pomaga, da ljudi strašiš bodi si z notranjim ali zunanjim sovražnikom, recimo danes so to migranti, 100 let nazaj so bili Judi, ... tudi v Jugoslaviji je Tito poskrbel za to, kot je omenil @Alex:   How to Become a Tyrant  Watch How to Become a Tyrant | Netflix Official Site WWW.NETFLIX.COM Ruling with an iron fist requires an aspiring dictator to know the playbook for absolute power, as history's despots prove in this sardonic docuseries. Prevzem oblasti (Seize Power) Zanimanje za postati tiran? Obstajajo pravila, in priročnik za vzpon v diktaturo se začne z enim najbolj brutalnih v zgodovini: Adolfom Hitlerjem. Zatreti svoje tekmece (Crush Your Rivals) Zavarovali ste si mesto na vrhu, vendar ohranjanje moči pomeni, da morate paziti na hrbet. Nihče tega ni počel bolje ali bolj neusmiljeno kot Saddam Hussein. Vladati s terorjem (Reign Through Terror) Ko nadzorujete svoje prebivalstvo, je bolje biti ljubljen ali strahovan? Idi Amin je zagotovo mislil, da pozna pravi odgovor na to vprašanje. Nadzorovati resnico (Control the Truth) S pomočjo javnih odnosov, revizionistične zgodovine in cenzure. Sovjetski avtokrat Joseph Stalin je našel določeno prilagodljivost z resnico koristno. Ustvariti novo družbo (Create a New Society) Svoboda govora? Pravica do zbiranja? Upornik, ki je postal diktator, Muammar Gaddafi, je ugotovil, da morajo civilne svoboščine izginiti pri preoblikovanju družbe. A postal je mehak. Vladati večno (Rule Forever) Prevzem oblasti je težak, a ohranjanje je še težje. V Severni Koreji je dinastija Kim odkrila skrivnost večnega vladanja: razglasili so se za bogove.
    • Če bi imeli vodkarji normalnega vodjo in ne psihiča, bi lahko vse super funkcioniralo. Ne bi bili sicer prijatelji a bi lahko  lepo sodelovali. Tako pa si z njegovo diktaturo in ozemeljskimi  težnjami  ne moremo trenutno nič pomagati. Sedaj, ko imamo na drugi strani luže še enega pacienta, bo pestro.  Tvoje pisanje me spominja na dneve v jugo armiji. Vsako jutro na zboru so nam rdeči polit komisarji predavali o nevarnosti, ki nam preti z zahoda. Pa smo že prej lepo hodili vsi v Trst in glej ga zlomka, nikjer vkopanih zahodnih vojakov in nikjer nobene grožnje. Mi z obale smo se samo smejali njihovim blodnjam. 😊
    • Zato ker  tašči na opelci ne tresejo zavore
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.