Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ti bom odgovoril z vpra?anjem - kdaj si pa ti imel isti avto 11 let?

 

ni zdrzal niti en

trenutna crna 6ka pa izgleda, da bo prva :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

No in ravno tukaj si zadel bistvo... to?no to ni pomembno koliko ima avto od 0-100km/h pa je to skoraj glavni podatek pri zmogljivosti na prospektih oziroma tehni?nih podatkih. Tudi ni pomembno kolk ma konjev ampak kje ti konji so. ?e ima avto te konje pri 6000 obratih, pri 6200 pa je ?e blokada so ti konji brezvezni. Ampak ravno maksimalne konje oziroma kilowate predstavljajo v tehni?nih podatkih. Mogo?e se kdaj pa kdaj celo spozabijo pa napi?ejo pri katerih obratih, ampak ve?ina ljudi tega ne zna prebirati in kupijo avto na osnovi tiste ?tevilke pred kratico KM ali kW.

 

 

Sam sodim med tiste, ki ga tile podatki ne zanimajo kaj dosti... Najlazje je probat dobit morebitne kandidate za naslednji nakup na test za nekaj vec kot tisto urco, ki jo prakticno brez problema dobis skoraj pri vseh... Najbolj idealno je, ce je lahko cez vikend, zal pa to ni vedno mozno... ce nimas kaksna poznanstva... Se pa da preverjeno dobiti za vec kot tisto urco... recimo en dan popoldan, do naslednjega dne dopoldan ... Tako sem recimo dobil na test avto pri Toyoti, Kii, Renaultu, Mazdi,... Res pa je, da gre za cisto frisen model, je malo tezje dobiti, ker je velik naval ... 

 

Ne maram recimo trovaljnih "turbo mlinckov" z malo "kubiki" in veliko konji ... ceprav nekateri pravijo, da se da cisto spodobno vozit tudi s temi... ampak nevem... nekako mi je glede porabe dokaj vseeno, dokler je v mejah normale... Nisem nek "ekoterorist", ki bi gledal na vsak deci porabe ... rad imam pa v avtu veliko dodatne opreme :D ... Nisem obremenjen s tem, ali naj bo dizel, bencinar, stromar,... dokler je cena primerna in ne bom zaradi nakupa avta lacen :) ... 

 

Lahko pa tudi napisem, da se z nobenim avtom nisem imel problemov pri voznji... in se nisem pocutil kot neprimicnina, pa so lahko bili tudi taki s sibkejsimi motorji in verjetno neustrezno krivuljo navora ...  :zvizga:  :P ... pa sem vozil ze kar nekaj razlicnih avtov... Spet pa ne toliko, da bi lahko pisal o vseh, kako se obnesejo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Boss, se popolnoma strinjam. Ljudje kupijo avto z recimo 200 konji (pri 5800 obratih) in se hvalijo, kako mo?en avto imajo. Da, a ve?ino ?asa se verjetno vozijo pri 2000 obratih in 100 konjih, ?e je to benzinar.

Zato pa pi?em, da za ve?ino je tudi G122 ve? kot preve?. ?eprav 200 konjev pri 6000 obratov ni tako zelo napa?no, ko je ?elja. 

 

 

Same la?i in natolcevanja. Ves ?as sem bil prepri?an, da grem nazaj na bencinarja, ampak ?al so trenutni pri Mazdi ?ist preve? anemi?ni in to je motilo marsikoga. ?e bi tolk zani?eval bencinske motorje sigurno ne bi 3/4 leta sem ?akal na Skyactiv X in vseeno upal, da bo mogo?e pa to le tisto pravo. ?e bi bil tak zagovornik dizla bi me bolel organ za ta motor ?e od samega za?etka, tako sem mu pa hotel dati ?anso.

 

Vzamem nazaj. Si pa bil optimist in si pri?akoval od bencinarja naturalca. Konec koncev imajo danes dizli VSI turbino in prepri?an sem, da je Skyactiv X primerljiv z dizlom brez turbine. Ni pa to nek prese?ek in brutalnost, ?al. Mene pri tem motorju bolj zanima dolgoro?no delovanje. ?ez 5 ali 10 let, ?ez 200.000 km kaka bo poraba olja, okvare itd..

Napisano

Vzamem nazaj. Si pa bil optimist in si pri?akoval od bencinarja naturalca. Konec koncev imajo danes dizli VSI turbino in prepri?an sem, da je Skyactiv X primerljiv z dizlom brez turbine. Ni pa to nek prese?ek in brutalnost, ?al. Mene pri tem motorju bolj zanima dolgoro?no delovanje. ?ez 5 ali 10 let, ?ez 200.000 km kaka bo poraba olja, okvare itd..

 

Ampak vseeno sem imel upanje, saj so obljubljali kompresor. ?e ve? ta kompresor bi lep?e pokril navor v ni?jih vrtljajih in verjetno bi se dalo naredi prakti?no skoraj idealen motor, ki bi lahko odnesel dizle v zgodovino (razen za delovne stroje). 

 

Vzdr?ljivost je pa drug minus, katerega bi tudi spregledal, ?e bi motor dal tisto nekaj od sebe, kar od 180KM pa vseeno lahko pri?akuje?. Vseeno pa upam, da se bo izkazal za vzdr?ljivega in da to ne bo kot kak?en VAG-ov downsize-an mlin?ek, kjer mora? imeti res sre?o da zdr?i 250kkm ali ve?.

33112_1.png

Napisano

Jap, kompresor bi lahko kar konkretno pomagal. Moje mnenje je, da zaradi emisij niso navili bolj.

No saj to. Danes gre razvoj sicer izredno hitro. Vsakih nekaj let zahteva EU ni?je CO2. Vsakih nekaj let se proizvajalcem mudi razviti popolnoma nove tipe motorjev, ki s starimi preverjenimi nimajo veliko skupnega. Potem so tu ?e ekonomisti, ki re?ejo, da je treba avto prodati za ve? denarja z manj stro?ki (za proizvajalca) in tako dobimo 1,4 TFSI.  :lol:

Napisano

x bi bil super motor, ?e bi dejansko imel nek kompresor, ki bi dal kaj od sebe in bi imel avtomatsko v ni?jih vrtljajih ve? mo?i kot jo imajo klasi?ni na motorji (?eprav bi bilo bolje ?ez kompletno obmo?je vrtljajev).. tako so ?li pa v nek super duper visoko kompresijski pol dizel pol bencinar motor (v teoriji), ki je pa na ?alost ve? ali manj klasi?en na motor (z visoko kompresijo)

Napisano

Ko sem sedaj malo ve? vozil slu?benega mondea AWD 190 AT, sem se malo ohladil: za 190 PS gre precej slabo. Butt dyno se ne moti, saj ima po tehni?nih podatkih 9,2 s 0-100 km/h, kar je za tako konjenico slabo. Tako reko? vsi avti te velikosti s podobno konjenico in AWD so hitrej?i s tem da imajo vsi prestavo ali dve manj, razen mazda 6 184 AWD AT, ki ima celo 9,7 0-100. Saj vem krivulje navora so super, baje sfrizirani podatki pri nemcih, ne verjet dokler ne pelje?, ampak ?tevilke pravijo tole in se ponavadi ne motijo:

 

Passat 4x4 DSG 190 PS: 7,7 s

Superb 4x4 DSG 190 PS: 7,7 s

Bmw 520d Xdrive 190: 7,5 s (razred vi?je)

Mondeo AWD AT 190: 9,1 s

Mazda 6 AWD AT 184 PS: 9,7 s (recimo da je olaj?evalna okoli??ina, da ima 6 PS manj in klasi?en 6-stopenjski AT)

 

Insignia AWD AT ima 170 ali 210 PS, zato ni primerljivo

Talisman, Peugeot 508 nimata opcije AWD

 

Za spodobno (in ni? kaj ve?) premikanje v srednjem razredu je o?itno potrebnih med 170-200 konjev, saj avti postajajo vedno te?ji in posledi?no po?asnej?i (asisten?ni pripomo?ki, varnost, za ve?ino nepotrebna ?ara aka infotainment in s tem odvra?anje pozornosti od vo?nje, ki asisten?ne pripomo?ke naredi nujne, cene avtov pa gredo v vi?ave). V Sloveniji je sistem letne pristojbine za cestino zelo ugoden, saj je vezan na prostornino, ki nima nobene veze z mo?jo avta oz. ni davek na luksuz. V trenutnem trendu downsizinga, ko imajo 1.2 mlin?ki 130 konjev, je samo vpra?anje ?asa kdaj bo dr?ava zavohala prilo?nosti in cestnino dolo?ila glede na mo? motorja. V Avstriji recimo za 190 konjev pla?a? 920 EUR cestine na leto brez zavarovanja, saj eksponentno nara??a glede na mo? avta.

 

Banalen primer: MB A AMG ima postornino motorja 2.0 in s tem v SLO 153 EUR cestnine. V Avstriji je relevantnih 381 konjev in posledi?no 2.188 EUR cestnine letno.  :vskalo:

Napisano

Ko sem sedaj malo ve? vozil slu?benega mondea AWD 190 AT, sem se malo ohladil: za 190 PS gre precej slabo. Butt dyno se ne moti, saj ima po tehni?nih podatkih 9,2 s 0-100 km/h, kar je za tako konjenico slabo. Tako reko? vsi avti te velikosti s podobno konjenico in AWD so hitrej?i s tem da imajo vsi prestavo ali dve manj, razen mazda 6 184 AWD AT, ki ima celo 9,7 0-100. Saj vem krivulje navora so super, baje sfrizirani podatki pri nemcih, ne verjet dokler ne pelje?, ampak ?tevilke pravijo tole in se ponavadi ne motijo:

 

Passat 4x4 DSG 190 PS: 7,7 s

Superb 4x4 DSG 190 PS: 7,7 s

Bmw 520d Xdrive 190: 7,5 s (razred vi?je)

Mondeo AWD AT 190: 9,1 s

Mazda 6 AWD AT 184 PS: 9,7 s (recimo da je olaj?evalna okoli??ina, da ima 6 PS manj in klasi?en 6-stopenjski AT)

 

Insignia AWD AT ima 170 ali 210 PS, zato ni primerljivo

Talisman, Peugeot 508 nimata opcije AWD

 

Za spodobno (in ni? kaj ve?) premikanje v srednjem razredu je o?itno potrebnih med 170-200 konjev, saj avti postajajo vedno te?ji in posledi?no po?asnej?i (asisten?ni pripomo?ki, varnost, za ve?ino nepotrebna ?ara aka infotainment in s tem odvra?anje pozornosti od vo?nje, ki asisten?ne pripomo?ke naredi nujne, cene avtov pa gredo v vi?ave). V Sloveniji je sistem letne pristojbine za cestino zelo ugoden, saj je vezan na prostornino, ki nima nobene veze z mo?jo avta oz. ni davek na luksuz. V trenutnem trendu downsizinga, ko imajo 1.2 mlin?ki 130 konjev, je samo vpra?anje ?asa kdaj bo dr?ava zavohala prilo?nosti in cestnino dolo?ila glede na mo? motorja. V Avstriji recimo za 190 konjev pla?a? 920 EUR cestine na leto brez zavarovanja, saj eksponentno nara??a glede na mo? avta.

 

Banalen primer: MB A AMG ima postornino motorja 2.0 in s tem v SLO 153 EUR cestnine. V Avstriji je relevantnih 381 konjev in posledi?no 2.188 EUR cestnine letno.  :vskalo:

 

 

Sedaj vidim da sem tole napisal v napa?no temo, sodilo bi v "Testi ostalih avtov". Z dilemo octavia/astra res nima veze, sploh ker sta ta dva avta spodnji srednji razred. Jaz sem pisal o srednjem razredu. Jest, lahko prosim premakne? oz. izbri?e??

Napisano

Tokrat se strinjam z pisanjem zgoraj, da potrebuje? kakih 200 benzinskih konji?ev, daxse z ve?jimi avti(tip mazda 6,bmw,audi) premika? kolikorvtoliko normalno.

 

 

Napisano

Itak, dizelskih je 75 dovolj. :)

... dovolj, da se premika?. Za vo?njo bo treba kaj ve?. :)

 

 

Napisano

... dovolj, da se premika?. Za vo?njo bo treba kaj ve?. :)

Ravno danes smo debatirali v slu?bi o avtih. Sodelavka ima sedaj golfa 6,dizel.Ga prodaja in je malo gledala okoli. Tudi na mazdo sem jo napotil. Bila je sicer navdu?ena nad njimi a so zanjo predrage. Pa mi pride z idejo, da bo vzela citroen c3, pazi to, benzinar 75 konj. Vpra?al sem jo, ali je sigurna glede tega avta. Ali bo pre?ivela ta prehod v to nepremi?nino? Tudi sama je podvomila potem, ko sem ji malo razlo?il, kako bo to izgledalo, ko bo vozila v klance.

Mislim, da se je premislila. :)

 

 

Napisano

Dober nasvet, ima? pa tke ki imajo 170konev pa se vozijo borih60 do70 kil.na uro, to je pa tudi u?as!

Napisano

mene tko to razjezi da mi kdo cinca po glavni 70 XD

Sej... benzinarji z podhranjenimi motorji.

 

 

Napisano

Zanimivo :) Zena ima C3 1.2 82 konjev. Z njim smo sli na morje ter kasneje, ko je moja mazda neki protestirala (dizel pa EGR), se v toplice. Bencinar, 3 cilindri ... samo 82 konjev (pri 5750 rpm) in bogih 118 Nm navora pri 2750 rpm. Ne vem no, mi smo se cist lepo peljali :) 115 po AC, drugace pa po omejitvah. Zacuda smo se vse v prtlaznik spravili (2 odrasla, 2 otroka).

 

No razen na AC nisem pogresal neke moci ali karkoli. Da bi se pa dnevno vozil po AC pa to ni ravno to :)

Napisano

Pol je pa mazda 6 bencnar in 145 konjev premalo...

Ne morem verjet...

Aja...krivulja...

Napisano

Zanimivo :) Zena ima C3 1.2 82 konjev. Z njim smo sli na morje ter kasneje, ko je moja mazda neki protestirala (dizel pa EGR), se v toplice. Bencinar, 3 cilindri ... samo 82 konjev (pri 5750 rpm) in bogih 118 Nm navora pri 2750 rpm. Ne vem no, mi smo se cist lepo peljali :) 115 po AC, drugace pa po omejitvah. Zacuda smo se vse v prtlaznik spravili (2 odrasla, 2 otroka).

 

No razen na AC nisem pogresal neke moci ali karkoli. Da bi se pa dnevno vozil po AC pa to ni ravno to :)

To?no to. Edini problem je na avtocesti v klanec, kjer se res slabo pospe?uje oziroma se do visokih obratov ne more (razen ?e gre? pri 140+ na za?etku in nekako dr?ijo visoki obrati ?e v startu).

 

Res sicer, da mora? za 140-150 km/h naviti na kakih 4,5-5k rpm, ampak vse se da. Do 90 pa itak noben problem.

 

Nekih pospe?kov ala, da te prilepi na zic, pa seveda ni.

Napisano

?e zdaj mi ni jasno, kako sem lahko nekaj ?asa vozil peugeot 306, benzinar, z 75 poniji pod havbo.Resda zelo kratek ?as a vseeno. Spomnim se, da smo ?li neko? na dopust z njo. Kolega je imel takrat neko opel vectro dizel, mislim da je bila 100 konjska. Vedno, ko je pri?el kak klanec na avtocesti, mi je pobegnil naprej, da me je moral ?akati. Takrat sem si rekel, da v bodo?e ho?em imet vedno avto, ki v vse avtocestne klance gre z lahkoto v 6 brzini in to polno nalo?en. To je nuja. In to je seveda mo?an dizel z velikim navorom.:)

 

 

Napisano

?e zdaj mi ni jasno, kako sem lahko nekaj ?asa vozil peugeot 306, benzinar, z 75 poniji pod havbo.Resda zelo kratek ?as a vseeno. Spomnim se, da smo ?li neko? na dopust z njo. Kolega je imel takrat neko opel vectro dizel, mislim da je bila 100 konjska. Vedno, ko je pri?el kak klanec na avtocesti, mi je pobegnil naprej, da me je moral ?akati. Takrat sem si rekel, da v bodo?e ho?em imet vedno avto, ki v vse avtocestne klance gre z lahkoto v 6 brzini in to polno nalo?en. To je nuja. In to je seveda mo?an dizel z velikim navorom. :)

 

Takrat si bil verjetno se ? mlad pa neumen?  :vesel:  :P

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • NLB delnica leta, popravek pri bitcoinu, zlato z največjim padcem v štirih letih WWW.RTVSLO.SI Trumpove napovedi dodatnih carin so v torek navzdol poslale evropske borze, največ so izgubile avtomobilske delnice. V New Yorku nič...  
    • Ja ampak za taksirat pa Mx5 ne bi bila, ali pa bolj za "unikatne" stranke in to v ednini
    • V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike"
    • Tole me spomni na začetek stoletja, ko sem se spravljal graditi hišo. Bil sem pod vtisom obiska prijateljev na Danskem, kjer si za razliko od Slovencev ne delajo hiš za 1.000 let, ampak za obdobje ene generacije. V njihovem primeru: - otroci odidejo od doma pred 20-tim letom v dijaške-študentske domove - ko dobijo službo kupijo družinsko nepremičnino na hipoteko za 25 let - ko njihovi otroci odidejo od doma prodajo preveliko hišo in kupijo manjšo za 2 človeka - ko se starša postarata prodata manjšo hišo in kupita varovano stanovanje   Mene sta oče in stric nagovarjala, kako moram hišo obvezno podkletiti. Sem jima rekel, da jo, če jo plačata.   Ti naši Danci pa so preživeli s pritlično hišo 150 m2, brez kleti, z eno manjšo lopo na vrtu in enim nadstreškom za avto. Pa sem naredil podobno. Po 20-tih letih pogrešam klet?   Če bi jo imel, bi verjetno notri gnilo vrsto stvari in na koncu segnilo - romalo na smetišče. Sedaj veliko tega gnije na podstrešju in v lopah. Še nekaj let in bova z ženo sama v 200 m2 veliki hiši ... eno otroško sobo 14 m2 lahko namenim za shranjevanje.    Tipična družinska hiša v urejenem naselju podobnih hiš na Danskem pred 20-timi leti
    • Za diktatorje (prihod na oblast, obstanek na oblasti) obstajajo neka splošna pravila. Pomaga, da ljudi strašiš bodi si z notranjim ali zunanjim sovražnikom, recimo danes so to migranti, 100 let nazaj so bili Judi, ... tudi v Jugoslaviji je Tito poskrbel za to, kot je omenil @Alex:   How to Become a Tyrant  Watch How to Become a Tyrant | Netflix Official Site WWW.NETFLIX.COM Ruling with an iron fist requires an aspiring dictator to know the playbook for absolute power, as history's despots prove in this sardonic docuseries. Prevzem oblasti (Seize Power) Zanimanje za postati tiran? Obstajajo pravila, in priročnik za vzpon v diktaturo se začne z enim najbolj brutalnih v zgodovini: Adolfom Hitlerjem. Zatreti svoje tekmece (Crush Your Rivals) Zavarovali ste si mesto na vrhu, vendar ohranjanje moči pomeni, da morate paziti na hrbet. Nihče tega ni počel bolje ali bolj neusmiljeno kot Saddam Hussein. Vladati s terorjem (Reign Through Terror) Ko nadzorujete svoje prebivalstvo, je bolje biti ljubljen ali strahovan? Idi Amin je zagotovo mislil, da pozna pravi odgovor na to vprašanje. Nadzorovati resnico (Control the Truth) S pomočjo javnih odnosov, revizionistične zgodovine in cenzure. Sovjetski avtokrat Joseph Stalin je našel določeno prilagodljivost z resnico koristno. Ustvariti novo družbo (Create a New Society) Svoboda govora? Pravica do zbiranja? Upornik, ki je postal diktator, Muammar Gaddafi, je ugotovil, da morajo civilne svoboščine izginiti pri preoblikovanju družbe. A postal je mehak. Vladati večno (Rule Forever) Prevzem oblasti je težak, a ohranjanje je še težje. V Severni Koreji je dinastija Kim odkrila skrivnost večnega vladanja: razglasili so se za bogove.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.