Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kak se lahko ?e kdo s takim avto pelje brez neumnih pripomo?kov?

Obratomer, merilec hitrosti, merilec goriva, pa temperature.

To je to, kar se potrebuje...

Ja, Slivka, staramo se, otroc pa rastejo...

Fico ni imel obratomera... tudi Jugo ne... vsaj tisti, ki sem jih imel jaz ... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Upravljanje temperature, radia itd prek sredinskega zaslona na dotik je ?e ena izmed neumnosti, ki so jo vgradili v avto. Kako je to nevarno za vo?njo.

Dobre stvari so recimo tempomat, opozorilo v ogledalu za avto za tabo, ki te prehiteva, opozorilo, ko gre? rikverc iz parkiri??a in navigacija. Tukaj se nekje to ustavi. Drugo je nepotrebna navlaka, pri kateri je veliko mo?nosti, da se kaj pokvari in ne pripomore kaj dosti pri vo?nji.Prej moti zbranost.

Glede upravljanja klime s touch zaslonom  na sredini je res neumnnost.

Ampak dosti tehnolo?kih re?itev je dobrih in uporabnih, npr ABS, EBD, ESP, elektri?ni pomik stekel, ogledal,servo volan, klima, ogrevanje ogledal, daljinsko centralno zaklepanje,Airbag, Isofix, navigacija, prostoro?no telefoniranje, zra?no ali hidravli?no vzmetenje, xenon ali led lu?i.... ma bi lahko na?teval ?e pa ?e uporabnih re?itev ki so jih izumili od ?asa Yugotov in Fi?otov.

Bi rad videl junaka ki bi se vsak dan raje vozil 100km na ?iht z Yugotom, kot pa z nekim normalno opremljenim avtom.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede upravljanja klime s touch zaslonom na sredini je res neumnnost.

Ampak dosti tehnolo?kih re?itev je dobrih in uporabnih, npr ABS, EBD, ESP, elektri?ni pomik stekel, ogledal,servo volan, klima, ogrevanje ogledal, daljinsko centralno zaklepanje,Airbag, Isofix, navigacija, prostoro?no telefoniranje, zra?no ali hidravli?no vzmetenje, xenon ali led lu?i.... ma bi lahko na?teval ?e pa ?e uporabnih re?itev ki so jih izumili od ?asa Yugotov in Fi?otov.

Bi rad videl junaka ki bi se vsak dan raje vozil 100km na ?iht z Yugotom, kot pa z nekim normalno opremljenim avtom.

Ampak to si sedaj na?tel stvari ki so ?e 10-15 let standard v vseh avtih (pustimo 5let stare osnovne mal?ke), edino ksenon in led sta novej?i zadevi , oziroma se ?ele sedaj prebijata tudi v bolj dostopna vozila.

 

Verjetno je alex bolj mislil na novodobne stvari kot so npr.360stopinjska kamera, avtomatske lu?i (preklop med kratkimi in dolgimi), aktivni tempomat, samodejno parkiranje....

 

Saj je lepo imeti vse to, sploh ?e ti gadgeti kaj pomenijo. Problem je zgolj v tem,ker te stvari marsikoga poneumijo in so ljudje ,ki potem ne znajo ve? parkirati brez kamere, ne znajo bo?no parkirati, ne znajo oceniti kdaj zasen?iti lu?i ali kdaj sploh pri?gati zasen?ene lu?i...

 

Za moje pojme najbolj uporabne novodobne zadeve: tempomat, corneting lights, kamera (za natan?no parkiranje in varen prvi premik , da vidi? ?e je otrok za avtom), pogojno nadzor tlaka...

 

Ostalo pa me ne gane , ?eprav vozim tudi avte s takimi stvarmi... Raje imam webasto in ergonomske odlagalne povr?ine, pregradno mre?o, ogrevane sede?e in volan...

Napisano

Ampak to si sedaj na?tel stvari ki so ?e 10-15 let standard v vseh avtih (pustimo 5let stare osnovne mal?ke), edino ksenon in led sta novej?i zadevi , oziroma se ?ele sedaj prebijata tudi v bolj dostopna vozila.

Verjetno je alex bolj mislil na novodobne stvari kot so npr.360stopinjska kamera, avtomatske lu?i (preklop med kratkimi in dolgimi), aktivni tempomat, samodejno parkiranje....

 

Moj post se je nana?al na za?etek debate o fi?otih in Yugotih ki niso imeli nobenih pripomo?kov in da so novej?i pripomo?ki kao neumni!

Meni se pa? ne zdi neumno da so od ?asa Yugotov razvili razne pripomo?ke ki nam vo?njo naredijo bolj udobno in varno.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Moj post se je nana?al na za?etek debate o fi?otih in Yugotih ki niso imeli nobenih pripomo?kov in da so novej?i pripomo?ki kao neumni!

Meni se pa? ne zdi neumno da so od ?asa Yugotov razvili razne pripomo?ke ki nam vo?njo naredijo bolj udobno in varno.

Res je. V zadnjih parih letih pa itk ne vedo kaj novega ?e pogruntati.

Napisano

Res je. V zadnjih parih letih pa itk ne vedo kaj novega ?e pogruntati.

In ker ne vedo kaj novega bi pogruntal, delajo bedarije. Problem je v tem, da bi se morali ljudje, ki programirajo razne pripomo?ke v razvojnih oddelkih avtomobilskih firm, na ?iht obvezno voziti z avtom in ne s kolesi in vlaki. Ker ?e bi se kdo od teh genialcev vsaj malo vozi z avtom, nebi delali takih bedarij.

 

Fi?o je bil v bistvu pionirski avto, v dr?avah kjer se takrat ni cedilo med in mleko (tako Juga kot Italija), je ljudem omogo?il mobilnost. Yugo je imel to?no toliko kot si pla?al - 2500? za nov avto. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ampak bedarije delajo zato,ker jih ljudje masovno kupujejo in imajo v glavi sprogramirano miselnost, da brez tega ne zmorejo ve?.

Napisano

Nekaj je ko prebira? v katalogih in se fino sli?i ter primerja? z drugimi modeli. Potem znajo tisti modeli, ki tega nimajo izpast iz seznama eventuelnih nakupov. Zato pa? vsi notri tla?ijo tisto, kar se je nek Milenijec brez izpita domislil, ker je to videl v neki igrici na telefonu.

33112_1.png

Napisano

?tos je v tem, da se sin veliko raje vozi z ta staro 6-ko,kot pa s ta novo. Sem mu jo parkrat posodil, a vzame raje staro.Kakih povezav na internet v avtu ne pogre?a, ?e manj pa teh raznih pomagal. Pravi, da je enostavno v avtu-najbolj?e.

 

 

Napisano

Avtomatske led lu?i...to je plus samo za voznika, ki jih uporablja...

Nasproti voze?i jih fino gleda, da ga zaslepijo...pa boste vsi spet rekli, da ni res. Mogo?e ne za nasproti voze?ega voznika osebnega avtomobila...za voznika tovornjaka pa ne...po AC ponoci nih?e ne preklopi iz dolgih na kratke lu?i, ko se s tovornjakom sre?a...tudi avtomatika ne. Tudi ?e se z osebnim avtomobilom peljem in me dohiti voznik z led lu?mi je bole?e za moje o?i, ko me nabija s svetlobo v vsa vzvratna ogledala...

Navadne lu?i tega niso delale...

Napisano

Avtomatske led lu?i...to je plus samo za voznika, ki jih uporablja...

Nasproti voze?i jih fino gleda, da ga zaslepijo...pa boste vsi spet rekli, da ni res. Mogo?e ne za nasproti voze?ega voznika osebnega avtomobila...za voznika tovornjaka pa ne...po AC ponoci nih?e ne preklopi iz dolgih na kratke lu?i, ko se s tovornjakom sre?a...tudi avtomatika ne. Tudi ?e se z osebnim avtomobilom peljem in me dohiti voznik z led lu?mi je bole?e za moje o?i, ko me nabija s svetlobo v vsa vzvratna ogledala...

Navadne lu?i tega niso delale...

Res je. In smo spet pri temu, da je avtomatika velikokrat povod h temu, da ljudje na razmisljamo vec. ?e?: "saj itak avtomatika dela namesto mene".

 

Jaz sem nekaj prevozil z novo E-klaso, kjer je sistem verjetno precej izpopolnjen..

 

?e najbolj uporabno je bilo recimo na zaviti cesti proti Idriji, kjer sem lahko imel obe roki na volanu, luci so se pa same zasencile ob prometu nasproti.

 

Ni se mi dalo ukvarjati z nastsvitvami, ampak meni se je zdelo da mnogo prepozno ozirkma preredko pre?alta nazaj na dolge luci...

 

Jaz osebno nebi doplacal za to.

Napisano

Ne vem, samo pri Mazdi dejasnko prej kot v sekundi preklopi na kratke. Tudi sam nimam takih refleksov in nih?e mi ?e ni blendal. Tudi, ko vozi avto spredaj avtomatika preklopi na kratke prej kot v 200m razdalje do spredaj voze?ega.

 

?e mi pa kej v glavo nabija so pa meglenkarji z zadnjo meglenko pono?i. Tisto pa je, da bi kar ven stopil in s kladvom re?il zadevo. Pa tako lepo je napisano, da se to uporablja le ?i si zadnji v koloni in ?e je vidljivost manj kot 50m.

33112_1.png

Napisano

Meni se je zdelo, da dovolj hitro preklopi na kratke , ampak predolgo potem vztraja na kratkih...

 

Skratka; jaz bi se ve? ?asa vozil z dolgimi lu?mi. In glede na to,da mi nih?e nikoli ne blenda, menim da v vsakdanu ne najedam z dolgimi lu?mi. Se mi zdi, da veliko stvari v okolici (stebri?ki,kolicki, hi?e....) dojame kot avto ali pe?ca in zato vztraja pri zasen?enih.

Kar se ti?e meglenk... Res je... Sploh v de?ju je zoprno gledati v mo?no lu? pred seboj.

 

Jaz zelo redko uporabljam meglenke , mora biti ornk megla,da je vidljivost manj kot 100m, kaj ?ele 50m.

 

?e najraje uporabljam prednje ko manerviram po kak?nem parkingu,gozdu.... Ker pa? nimam cornering lights.

 

Mi pa nekaj ni jasno.... Zakaj ima ve?ina avtov narejeno tako,da lahko zadnje meglenke vklopis le v kombinaciji s prednjimi? Recimo hud naliv na AC... Ne vidi? zadnjih lu?i vozila pred sabo.... Prizgem zadnjo meglenko (ko mi nikogar za mano in ugasnem ko Me zadaj kdo dohiti), ampak to pomeni da grem na qrac tistemu pred sabo , s svojimi prednjimi meglenkami,ki dejansko nikomur ne koristijo....

Napisano

js pa mislim, da ga moti hitrost, do 40 km/h sploh ne da dougih, potem vsaj M6 preklapla kot bi pricakval.

Iz kratke na dolge da prepozno za moje pojme...

Napisano

Ne samo preklop med dolgimi in kratkimi, tudi vi?ina snopa svetlobe je problem...

Ampak na to uporabnik ne more vplivati.... Pustmo dobre stare halogenke, ki si jih ljudje nastavijo 1x in jih potem pozabijo spustiti , ko so na poti na dopust natovorjeni .

Napisano

Tole objavljam bolj kot zanimivost, saj sem ju naklju?no sre?al na parkiri??u Supernove in smo potem udarili eno 20minutno debato o avtih. Mal skritiziral to malce SUV-e, tudi kej pohvalili. V glavnem ?ist cool modela.

 

 

 

p.s.: aja pa Boss se pelje mimo po cesti nekje od 45 sekunde sramezljiv

33112_1.png

Napisano

V familiji se po?asi kupuje nov avto... Poplava suv-ov , vi?anje cen v nebo in ?elja po preprostem in hkrati cenovno ugodnem ter prostornem vozilu je , seveda, konkretno oklestila izbiro.

 

Zaenkrat so o?i uprte v Fiat tipa karavan. Pozna kdo ta motor 1,4 16v, 95km?

Predvsem kar se ti?e o?arljivosti.

 

Da ni ?portnik, mi je jasno. Rabi se zanesljiv in preprost avto , ki bo namenjen zelo umirjeni vo?nji, Max 20t km na leto.

 

Sem prevelik optimist ?e ra?unam na porabo 6,5l umirjene vo?nje (ima 6prestav)?

 

Druga opcija je 500L, ki je zanimiv predvsem zaradi vi?jega sedenja, vendar se bojim , da se atmosferski bencinar nebi ravno izkazal v avtu s precej ve?jo ?elno povr?ino.

 

Takole na hitro ostali avti; v po?tev bi pri?el ?e Logan MCV (ampak je res stopni?ko ali dve za Tipom), kangoo (zdaj so zelo ugodni), Clio se poslavlja od karavanske izvedbe, fabia Combi odpade ?e zaradi skurcanih 1,2tsi motorjev, suvi odpadejo, sx4s cross je predrag...

Napisano

Zgornji domet denarnice v ? pa bo?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nejc fiat ima dobre motorje vsaj kolikor pregledam fiat forum jih hvalijo. Lahko pa vpra?am glede tega specifi?no, ker sem ?e vedno registriran gor(moj prvi avto je bil fiat :D)

 

image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • NLB delnica leta, popravek pri bitcoinu, zlato z največjim padcem v štirih letih WWW.RTVSLO.SI Trumpove napovedi dodatnih carin so v torek navzdol poslale evropske borze, največ so izgubile avtomobilske delnice. V New Yorku nič...  
    • Ja ampak za taksirat pa Mx5 ne bi bila, ali pa bolj za "unikatne" stranke in to v ednini
    • V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike"
    • Tole me spomni na začetek stoletja, ko sem se spravljal graditi hišo. Bil sem pod vtisom obiska prijateljev na Danskem, kjer si za razliko od Slovencev ne delajo hiš za 1.000 let, ampak za obdobje ene generacije. V njihovem primeru: - otroci odidejo od doma pred 20-tim letom v dijaške-študentske domove - ko dobijo službo kupijo družinsko nepremičnino na hipoteko za 25 let - ko njihovi otroci odidejo od doma prodajo preveliko hišo in kupijo manjšo za 2 človeka - ko se starša postarata prodata manjšo hišo in kupita varovano stanovanje   Mene sta oče in stric nagovarjala, kako moram hišo obvezno podkletiti. Sem jima rekel, da jo, če jo plačata.   Ti naši Danci pa so preživeli s pritlično hišo 150 m2, brez kleti, z eno manjšo lopo na vrtu in enim nadstreškom za avto. Pa sem naredil podobno. Po 20-tih letih pogrešam klet?   Če bi jo imel, bi verjetno notri gnilo vrsto stvari in na koncu segnilo - romalo na smetišče. Sedaj veliko tega gnije na podstrešju in v lopah. Še nekaj let in bova z ženo sama v 200 m2 veliki hiši ... eno otroško sobo 14 m2 lahko namenim za shranjevanje.    Tipična družinska hiša v urejenem naselju podobnih hiš na Danskem pred 20-timi leti
    • Za diktatorje (prihod na oblast, obstanek na oblasti) obstajajo neka splošna pravila. Pomaga, da ljudi strašiš bodi si z notranjim ali zunanjim sovražnikom, recimo danes so to migranti, 100 let nazaj so bili Judi, ... tudi v Jugoslaviji je Tito poskrbel za to, kot je omenil @Alex:   How to Become a Tyrant  Watch How to Become a Tyrant | Netflix Official Site WWW.NETFLIX.COM Ruling with an iron fist requires an aspiring dictator to know the playbook for absolute power, as history's despots prove in this sardonic docuseries. Prevzem oblasti (Seize Power) Zanimanje za postati tiran? Obstajajo pravila, in priročnik za vzpon v diktaturo se začne z enim najbolj brutalnih v zgodovini: Adolfom Hitlerjem. Zatreti svoje tekmece (Crush Your Rivals) Zavarovali ste si mesto na vrhu, vendar ohranjanje moči pomeni, da morate paziti na hrbet. Nihče tega ni počel bolje ali bolj neusmiljeno kot Saddam Hussein. Vladati s terorjem (Reign Through Terror) Ko nadzorujete svoje prebivalstvo, je bolje biti ljubljen ali strahovan? Idi Amin je zagotovo mislil, da pozna pravi odgovor na to vprašanje. Nadzorovati resnico (Control the Truth) S pomočjo javnih odnosov, revizionistične zgodovine in cenzure. Sovjetski avtokrat Joseph Stalin je našel določeno prilagodljivost z resnico koristno. Ustvariti novo družbo (Create a New Society) Svoboda govora? Pravica do zbiranja? Upornik, ki je postal diktator, Muammar Gaddafi, je ugotovil, da morajo civilne svoboščine izginiti pri preoblikovanju družbe. A postal je mehak. Vladati večno (Rule Forever) Prevzem oblasti je težak, a ohranjanje je še težje. V Severni Koreji je dinastija Kim odkrila skrivnost večnega vladanja: razglasili so se za bogove.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.