Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

1,5 litrski motor?ki za obvladovanje take te?e mi niso preve? v?e?. poleg tega 4x4 ne more? kupiti, ampak kup?i? navadnega, pa ga potem po?lje? v Francijo, da ga predelajo. ?e se ne motim, je bila potem kon?na cena okoli 33.500?. Ampak to je tista "OD". Torej bi na koncu bili mimogrede na 35.000? za vozi?ek z 1,5 litrskim motor?kom...

A,to pa nisem vedel. Sem bral neko predstavitev in so na veliko omenjali moznost 4x4... Saj bi bilo verjetno res prelepo , da bi bilo res, ?e pa ?e v 2008, 3008, 5008, c5ac ni te mo?nosti...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes videl novega p2008.... mislim... ze dolgo, dolgo nisem videl meni tako ogabnega novega avta... spredaj katastrofa, nekaj na silo ?katlastega (ozek in visok rilec), ogromna maska... zadaj ?e nekako gre...

 

?koda... 308ica je dejansko ?e sedaj cisto simpaticna, 3008/5008 tudi, potem je pa ?lo z 508ico, novo 208ico samo navzdol...

 

Najblizji konkurent Captur je bistveno bolje izpadel..

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Včeraj videl novo Ford Pumo...sem upal,da slike lažejo,ampak ne... Kolk je pa to meni grdo...

 

Pomojem je Ford trenutno edina znamka,kjer Me čisto vsi avti (tudi vizuelno) odbijejo , poleg tega pa tale njihova cenovna umestitev...

 

Škoda... pa prvi focus , fiesta na prelomu tisočletja , drugi Mondeo so dejansko bili prav simpatični avti...

 

Jo je še kdo drug pogledal?

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Tudi meni je mimo.....:nevem:

Ko jo gledaš iz boka je zelo nesorazmerna... Napihnjen prednji del in potem čedalje manjše vse skupaj... Pa ne na nek Kul kupejevski način..

Napisano
pred 6 urami je Nejc1986 napisal:

 

Škoda... pa prvi focus , fiesta na prelomu tisočletja , drugi Mondeo so dejansko bili prav simpatični avti...

 

Škoda je še vedno prav simpatičen avto.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 21 urami je Mraušk Mčk napisal:

Škoda je še vedno prav simpatičen avto.

Sploh kakšna fabia Combi je meni zelo lepo vozilo... Sploh zdaj k so samo še tsi motorji notri...

Napisano
pred 22 urami je Mraušk Mčk napisal:

Škoda je še vedno prav simpatičen avto.

Razn octavije ki je imela spredaj deljene luči,.. so ga zasrali s tistim letnikom

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 8 minutami je TiEn napisal:

Razn octavije ki je imela spredaj deljene luči,.. so ga zasrali s tistim letnikom

Škodi dejansko facelifti nikoli niso šli dobro od rok... Že druga generacija Octavie je bila čudna po prenovi...

Napisano
pred 12 urami je Nejc1986 napisal:

Sploh kakšna fabia Combi je meni zelo lepo vozilo... Sploh zdaj k so samo še tsi motorji notri...

 

O lepoti ne bom komentiral, okusi so pač različni. 

O TSI motorjih pa bom. Niso nek konstrukcijski biser, beri raztegnjena veriga in zapacani sesalni ventili. 

VAG sicer neki popravlja te napake z novejšimi serijami motorjev z jermeni in nekateri motorji so imeli poleg direktnega vbrizga še dodatno šobo na sesalnem kolektorju, da občasno vbrizga gorivo že v sesalni kolektor tako očisti tiste saje iz sesalnih ventilov. Vendar pa spet pri nekaterih novejših motorjih to dodatno šobo ukinjajo. 

Tak da kdor misli da je moderni  bencinar ziherca glede dolgoročne vzdržljivosti se moti. 

Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili. 

 

2mmotorsport_bedi_reinigung_tsi_tfsi_fsi-1.jpg

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 13 urami je Nejc1986 napisal:

Sploh kakšna fabia Combi je meni zelo lepo vozilo... Sploh zdaj k so samo še tsi motorji notri...

Meni je edini všeč Superb in pa kar zanimiva za pogledat je Scala :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

 

O lepoti ne bom komentiral, okusi so pač različni. 

O TSI motorjih pa bom. Niso nek konstrukcijski biser, beri raztegnjena veriga in zapacani sesalni ventili. 

VAG sicer neki popravlja te napake z novejšimi serijami motorjev z jermeni in nekateri motorji so imeli poleg direktnega vbrizga še dodatno šobo na sesalnem kolektorju, da občasno vbrizga gorivo že v sesalni kolektor tako očisti tiste saje iz sesalnih ventilov. Vendar pa spet pri nekaterih novejših motorjih to dodatno šobo ukinjajo. 

Tak da kdor misli da je moderni  bencinar ziherca glede dolgoročne vzdržljivosti se moti. 

Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili. 

 

2mmotorsport_bedi_reinigung_tsi_tfsi_fsi-1.jpg

Je pa tudi res,da danes vsi vozijo avte kot dizle,2000rpm menjaj,bog ne daj  višje 4000-5000rpm,da bencinski motor malo zadiha,ker potem je že poraba 7l-8l,to pa je za marsikoga too much,avto je narejen,da se vozi,ne pa špara,nikdar mel problemov z zapacanostjo motorja,pa al je to bil atmosferc,tsi ali pa hdi.

Včeraj peljem soseda domov,pa našo cx-30 malo priganjam do 5000rpm,pa pravi bo visoka  poraba.Pa kaj,glavno da je veselje pri vožnji.😁

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 6 minutami je Stinica napisal:

Je pa tudi res,da danes vsi vozijo avte kot dizle,2000rpm menjaj,bog ne daj  višje 4000-5000rpm,da bencinski motor malo zadiha,ker potem je že poraba 7l-8l,to pa je za marsikoga too much,avto je narejen,da se vozi,ne pa špara,nikdar mel problemov z zapacanostjo motorja,pa al je to bil atmosferc,tsi ali pa hdi.

Včeraj peljem soseda domov,pa našo cx-30 malo priganjam do 5000rpm,pa pravi bo visoka  poraba.Pa kaj,glavno da je veselje pri vožnji.😁

Kako si pa kaj zadovoljen z avtom? 🤔

Napisano
pred 1 uro je Stinica napisal:

Je pa tudi res,da danes vsi vozijo avte kot dizle,2000rpm menjaj,bog ne daj  višje 4000-5000rpm,da bencinski motor malo zadiha,ker potem je že poraba 7l-8l,to pa je za marsikoga too much,avto je narejen,da se vozi,ne pa špara,nikdar mel problemov z zapacanostjo motorja,pa al je to bil atmosferc,tsi ali pa hdi.

Včeraj peljem soseda domov,pa našo cx-30 malo priganjam do 5000rpm,pa pravi bo visoka  poraba.Pa kaj,glavno da je veselje pri vožnji.😁

Imaš g122 ali x180? Namreč verjetno bom tudi jaz za naslednji avto vzel cx-30 pa razmišljam kar o g122, ker ne potrebujem več pa zanesljiv motor je (eventuelno g150, X-a še zaenkrat nočem)...avto pa vem, da gre zadovoljivo dobro (čeprav marsikdo viha nos nad tem motorjem v tem avtu, ker ga verjetno ne zna voziti 😁), je pač malenkost počasneje kot moja g120, ampak nič kritičnega...važno je, da se na avtocesti lepo pelje med 150 in 160 km/h (brez pretiranega naprezanja) kar mi je čisto dovolj.

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Kako si pa kaj zadovoljen z avtom? 🤔

Zelo

 

pred 5 urami je tommaazz napisal:

Imaš g122 ali x180? Namreč verjetno bom tudi jaz za naslednji avto vzel cx-30 pa razmišljam kar o g122, ker ne potrebujem več pa zanesljiv motor je (eventuelno g150, X-a še zaenkrat nočem)...avto pa vem, da gre zadovoljivo dobro (čeprav marsikdo viha nos nad tem motorjem v tem avtu, ker ga verjetno ne zna voziti 😁), je pač malenkost počasneje kot moja g120, ampak nič kritičnega...važno je, da se na avtocesti lepo pelje med 150 in 160 km/h (brez pretiranega naprezanja) kar mi je čisto dovolj.

g122,mel bi več,ampak za pike nabirat je dovolj,danes se peljema po avtocesti z sinom domov po števcu 200km/h nekaj časa je rabil tam od 188 naprej ampak je prilezel.Najbolj mi je zanimivo,da sploh ne čutiš da se pelješ tak hitro,bi rekel po občutku enih 150.

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 9 urami je Z M A J napisal:

Meni je edini všeč Superb in pa kar zanimiva za pogledat je Scala :)

Meni pa Scala sploh ni všeč. Edino Superb (sploh Combi) in pa nova octavia izgleda dobro na fotkah. 

pred 9 urami je Aless napisal:

 

O lepoti ne bom komentiral, okusi so pač različni. 

O TSI motorjih pa bom. Niso nek konstrukcijski biser, beri raztegnjena veriga in zapacani sesalni ventili. 

VAG sicer neki popravlja te napake z novejšimi serijami motorjev z jermeni in nekateri motorji so imeli poleg direktnega vbrizga še dodatno šobo na sesalnem kolektorju, da občasno vbrizga gorivo že v sesalni kolektor tako očisti tiste saje iz sesalnih ventilov. Vendar pa spet pri nekaterih novejših motorjih to dodatno šobo ukinjajo. 

Tak da kdor misli da je moderni  bencinar ziherca glede dolgoročne vzdržljivosti se moti. 

Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili. 

 

2mmotorsport_bedi_reinigung_tsi_tfsi_fsi-1.jpg

Sarkastičen sem bil. Mali karavani sicer nikoli niso bili lepi, ampak fabia Combi je od nekdaj malo nespretno oblikovana. Za tsi pa vem,da je eden izmed bolj problematičnih motorjev.

Napisano
pred 49 minutami je Stinica napisal:

Zelo

 

g122,mel bi več,ampak za pike nabirat je dovolj,danes se peljema po avtocesti z sinom domov po števcu 200km/h nekaj časa je rabil tam od 188 naprej ampak je prilezel.Najbolj mi je zanimivo,da sploh ne čutiš da se pelješ tak hitro,bi rekel po občutku enih 150.

Super. Pa saj to je ja, za pike nabirat pa je že to preveč...dobro, če bi imel vedno polno naloženega potem bi bilo bolje nekaj več tako pa...kaj pa poraba? okoli 7? Bom videl, ko bo čas za menjavo, me že ima, da bi drugo leto...po drugi strani pa ne vem, če ne bi raje počakal facelift pa potem zamenjal...bom pa 90% vzel cx-30, ker nova 3 mi je malo preveč utesnjena zadaj pa ni mi všeč črn strop, notranjost mi je pa noro top 👍...imel pa bi plus/ST/SO...to imam vse kar potrebujem.

Napisano

Pri meni se poraba giblje med 6,7l do 7,5l,ampak ne šparam in ne gledam na gorivo.Bomo videli kako bo,ko bo kljuka gor in vleka čolna.

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano

Štirikrat na leto, dvakrat na morje, dvakrat domov, na chevy cruzu 1.6motor bencin se je mašina kar mantrala, poraba za 300km 35l bencina, na pugi 508sw 2.0hdi,pa sploh ne veš, da maš čoln od zadaj. 

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
dne 1. 5. 2020 ob 9:15 je Aless napisal:

Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili. 

 

2mmotorsport_bedi_reinigung_tsi_tfsi_fsi-1.jpg

problem z zapacanimi sesalnimi ventili oz. sesalnega dela, je pri vseh di (direct injection) motorjih ne samo tsi ali tfsi;

kot je že nekdo rekel, bencinarja je treba malo bolj vrtet v vrtljaje in ne vozit kot dizla in bo problem s tem manjši, obstajajo pa tudi posebna čiščenja sesalnega kolektorja z ventili, ampak vprašanje koliko se splača..

Napisano

Že če 100-ko tankaš je pomoje boljše - glede na kataloge novih vw notri piše, da lahko samo izjemoma tankaš manj kot 98 oktanov. Sicer ni obrazložitve, ampak pomoje ravno zaradi tega razloga.

 

Po drugi strani pa imaš na tujih forumih folk z audiji in tamočnimi tfsi motorji (ki ziher niso bili šparani in se jih je vrtelo na obrate), pa imajo po 50.000 km zapacane ventile. :rolleyes:

Napisano

Ja glede novih DI bencinarjev je res da imajo problem z zapacanimi ventili vsi ne samo TSI motorji, tudi Mazdini DI bencinarji lepo pacajo ventile. 

Zato pa sem že pred časom napisal da za vožnjo po mestu oz.kratkih razdaljah ni dober nobeden moderen avto (ne benc ne dizl), edino električar. 

To da ga vrtiš do blokade, malo izboljša situacijo kot pa eko vožnja, ampak še vseeno n eodpravi tega problema, dokaz so razni RS Audiji v Nemčiji, ki kljub bolj športni vožnji zapacajo ventile. 

Pomaga edino mehansko čiščenje z mletimi orehovimi lupinami, v Nemčiji to dost uporabljajo. 

Splača pa pomojem se, ker tako zapacani ventili ti kot prvo avto zamorijo izgubi moč. Čez čas ko se nabere že preveč umazanije pa se sesalni ventili ne zapirajo do konca, posledično so odprti pri exploziji v komori in lepo sesalni ventilčki zgorijo. Kar pomeni  lep strošek. 

Nekaj infotov mate na naslednji strani, je prikazana driska na RS motorju in čiščenje. Btw:opravili so tudi meritve moči pred in po čiščenju, avto je z zapacanimi ventili in sesalnim delom imel 60konjev manj! 

IMG_6423-1024x683.jpg
RS-KLINIK.DE

Im vorangegangen Teil “chemische Reinigung” haben wir die Reinigung der Ansaugwege mit einem chemischen Reiniger beschrieben, nun kommen wir zur Erklärung der “manuelle Reinigung”. Vor jeder...

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
    • najprej so bili karavani, potem so bili enoprostorci, sedaj so suvi, prej ali slej se bo cikelj obrnil in karavana bo šla dalje !!!
    • To je bila pa dolga vojna 😜
    • Daj vin šasijo da pogledam, sam d kisikova sonda crkne mal dvomim, možno pa je, jz bi kr adblue off naredu k ga najbrš adblue serje ne ta sezor. K boš zmetov 1500€ na avto pa še kr nbo delal. Preden boto adblue začel meriti bo tud ta mazda pezijo dočakala. O vw in adblue pa raje nebi sploh kometirov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.