Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

1,5 litrski motor?ki za obvladovanje take te?e mi niso preve? v?e?. poleg tega 4x4 ne more? kupiti, ampak kup?i? navadnega, pa ga potem po?lje? v Francijo, da ga predelajo. ?e se ne motim, je bila potem kon?na cena okoli 33.500?. Ampak to je tista "OD". Torej bi na koncu bili mimogrede na 35.000? za vozi?ek z 1,5 litrskim motor?kom...

A,to pa nisem vedel. Sem bral neko predstavitev in so na veliko omenjali moznost 4x4... Saj bi bilo verjetno res prelepo , da bi bilo res, ?e pa ?e v 2008, 3008, 5008, c5ac ni te mo?nosti...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes videl novega p2008.... mislim... ze dolgo, dolgo nisem videl meni tako ogabnega novega avta... spredaj katastrofa, nekaj na silo ?katlastega (ozek in visok rilec), ogromna maska... zadaj ?e nekako gre...

 

?koda... 308ica je dejansko ?e sedaj cisto simpaticna, 3008/5008 tudi, potem je pa ?lo z 508ico, novo 208ico samo navzdol...

 

Najblizji konkurent Captur je bistveno bolje izpadel..

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Včeraj videl novo Ford Pumo...sem upal,da slike lažejo,ampak ne... Kolk je pa to meni grdo...

 

Pomojem je Ford trenutno edina znamka,kjer Me čisto vsi avti (tudi vizuelno) odbijejo , poleg tega pa tale njihova cenovna umestitev...

 

Škoda... pa prvi focus , fiesta na prelomu tisočletja , drugi Mondeo so dejansko bili prav simpatični avti...

 

Jo je še kdo drug pogledal?

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Tudi meni je mimo.....:nevem:

Ko jo gledaš iz boka je zelo nesorazmerna... Napihnjen prednji del in potem čedalje manjše vse skupaj... Pa ne na nek Kul kupejevski način..

Napisano
pred 6 urami je Nejc1986 napisal:

 

Škoda... pa prvi focus , fiesta na prelomu tisočletja , drugi Mondeo so dejansko bili prav simpatični avti...

 

Škoda je še vedno prav simpatičen avto.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 21 urami je Mraušk Mčk napisal:

Škoda je še vedno prav simpatičen avto.

Sploh kakšna fabia Combi je meni zelo lepo vozilo... Sploh zdaj k so samo še tsi motorji notri...

Napisano
pred 22 urami je Mraušk Mčk napisal:

Škoda je še vedno prav simpatičen avto.

Razn octavije ki je imela spredaj deljene luči,.. so ga zasrali s tistim letnikom

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 8 minutami je TiEn napisal:

Razn octavije ki je imela spredaj deljene luči,.. so ga zasrali s tistim letnikom

Škodi dejansko facelifti nikoli niso šli dobro od rok... Že druga generacija Octavie je bila čudna po prenovi...

Napisano
pred 12 urami je Nejc1986 napisal:

Sploh kakšna fabia Combi je meni zelo lepo vozilo... Sploh zdaj k so samo še tsi motorji notri...

 

O lepoti ne bom komentiral, okusi so pač različni. 

O TSI motorjih pa bom. Niso nek konstrukcijski biser, beri raztegnjena veriga in zapacani sesalni ventili. 

VAG sicer neki popravlja te napake z novejšimi serijami motorjev z jermeni in nekateri motorji so imeli poleg direktnega vbrizga še dodatno šobo na sesalnem kolektorju, da občasno vbrizga gorivo že v sesalni kolektor tako očisti tiste saje iz sesalnih ventilov. Vendar pa spet pri nekaterih novejših motorjih to dodatno šobo ukinjajo. 

Tak da kdor misli da je moderni  bencinar ziherca glede dolgoročne vzdržljivosti se moti. 

Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili. 

 

2mmotorsport_bedi_reinigung_tsi_tfsi_fsi-1.jpg

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 13 urami je Nejc1986 napisal:

Sploh kakšna fabia Combi je meni zelo lepo vozilo... Sploh zdaj k so samo še tsi motorji notri...

Meni je edini všeč Superb in pa kar zanimiva za pogledat je Scala :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

 

O lepoti ne bom komentiral, okusi so pač različni. 

O TSI motorjih pa bom. Niso nek konstrukcijski biser, beri raztegnjena veriga in zapacani sesalni ventili. 

VAG sicer neki popravlja te napake z novejšimi serijami motorjev z jermeni in nekateri motorji so imeli poleg direktnega vbrizga še dodatno šobo na sesalnem kolektorju, da občasno vbrizga gorivo že v sesalni kolektor tako očisti tiste saje iz sesalnih ventilov. Vendar pa spet pri nekaterih novejših motorjih to dodatno šobo ukinjajo. 

Tak da kdor misli da je moderni  bencinar ziherca glede dolgoročne vzdržljivosti se moti. 

Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili. 

 

2mmotorsport_bedi_reinigung_tsi_tfsi_fsi-1.jpg

Je pa tudi res,da danes vsi vozijo avte kot dizle,2000rpm menjaj,bog ne daj  višje 4000-5000rpm,da bencinski motor malo zadiha,ker potem je že poraba 7l-8l,to pa je za marsikoga too much,avto je narejen,da se vozi,ne pa špara,nikdar mel problemov z zapacanostjo motorja,pa al je to bil atmosferc,tsi ali pa hdi.

Včeraj peljem soseda domov,pa našo cx-30 malo priganjam do 5000rpm,pa pravi bo visoka  poraba.Pa kaj,glavno da je veselje pri vožnji.😁

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 6 minutami je Stinica napisal:

Je pa tudi res,da danes vsi vozijo avte kot dizle,2000rpm menjaj,bog ne daj  višje 4000-5000rpm,da bencinski motor malo zadiha,ker potem je že poraba 7l-8l,to pa je za marsikoga too much,avto je narejen,da se vozi,ne pa špara,nikdar mel problemov z zapacanostjo motorja,pa al je to bil atmosferc,tsi ali pa hdi.

Včeraj peljem soseda domov,pa našo cx-30 malo priganjam do 5000rpm,pa pravi bo visoka  poraba.Pa kaj,glavno da je veselje pri vožnji.😁

Kako si pa kaj zadovoljen z avtom? 🤔

Napisano
pred 1 uro je Stinica napisal:

Je pa tudi res,da danes vsi vozijo avte kot dizle,2000rpm menjaj,bog ne daj  višje 4000-5000rpm,da bencinski motor malo zadiha,ker potem je že poraba 7l-8l,to pa je za marsikoga too much,avto je narejen,da se vozi,ne pa špara,nikdar mel problemov z zapacanostjo motorja,pa al je to bil atmosferc,tsi ali pa hdi.

Včeraj peljem soseda domov,pa našo cx-30 malo priganjam do 5000rpm,pa pravi bo visoka  poraba.Pa kaj,glavno da je veselje pri vožnji.😁

Imaš g122 ali x180? Namreč verjetno bom tudi jaz za naslednji avto vzel cx-30 pa razmišljam kar o g122, ker ne potrebujem več pa zanesljiv motor je (eventuelno g150, X-a še zaenkrat nočem)...avto pa vem, da gre zadovoljivo dobro (čeprav marsikdo viha nos nad tem motorjem v tem avtu, ker ga verjetno ne zna voziti 😁), je pač malenkost počasneje kot moja g120, ampak nič kritičnega...važno je, da se na avtocesti lepo pelje med 150 in 160 km/h (brez pretiranega naprezanja) kar mi je čisto dovolj.

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Kako si pa kaj zadovoljen z avtom? 🤔

Zelo

 

pred 5 urami je tommaazz napisal:

Imaš g122 ali x180? Namreč verjetno bom tudi jaz za naslednji avto vzel cx-30 pa razmišljam kar o g122, ker ne potrebujem več pa zanesljiv motor je (eventuelno g150, X-a še zaenkrat nočem)...avto pa vem, da gre zadovoljivo dobro (čeprav marsikdo viha nos nad tem motorjem v tem avtu, ker ga verjetno ne zna voziti 😁), je pač malenkost počasneje kot moja g120, ampak nič kritičnega...važno je, da se na avtocesti lepo pelje med 150 in 160 km/h (brez pretiranega naprezanja) kar mi je čisto dovolj.

g122,mel bi več,ampak za pike nabirat je dovolj,danes se peljema po avtocesti z sinom domov po števcu 200km/h nekaj časa je rabil tam od 188 naprej ampak je prilezel.Najbolj mi je zanimivo,da sploh ne čutiš da se pelješ tak hitro,bi rekel po občutku enih 150.

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 9 urami je Z M A J napisal:

Meni je edini všeč Superb in pa kar zanimiva za pogledat je Scala :)

Meni pa Scala sploh ni všeč. Edino Superb (sploh Combi) in pa nova octavia izgleda dobro na fotkah. 

pred 9 urami je Aless napisal:

 

O lepoti ne bom komentiral, okusi so pač različni. 

O TSI motorjih pa bom. Niso nek konstrukcijski biser, beri raztegnjena veriga in zapacani sesalni ventili. 

VAG sicer neki popravlja te napake z novejšimi serijami motorjev z jermeni in nekateri motorji so imeli poleg direktnega vbrizga še dodatno šobo na sesalnem kolektorju, da občasno vbrizga gorivo že v sesalni kolektor tako očisti tiste saje iz sesalnih ventilov. Vendar pa spet pri nekaterih novejših motorjih to dodatno šobo ukinjajo. 

Tak da kdor misli da je moderni  bencinar ziherca glede dolgoročne vzdržljivosti se moti. 

Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili. 

 

2mmotorsport_bedi_reinigung_tsi_tfsi_fsi-1.jpg

Sarkastičen sem bil. Mali karavani sicer nikoli niso bili lepi, ampak fabia Combi je od nekdaj malo nespretno oblikovana. Za tsi pa vem,da je eden izmed bolj problematičnih motorjev.

Napisano
pred 49 minutami je Stinica napisal:

Zelo

 

g122,mel bi več,ampak za pike nabirat je dovolj,danes se peljema po avtocesti z sinom domov po števcu 200km/h nekaj časa je rabil tam od 188 naprej ampak je prilezel.Najbolj mi je zanimivo,da sploh ne čutiš da se pelješ tak hitro,bi rekel po občutku enih 150.

Super. Pa saj to je ja, za pike nabirat pa je že to preveč...dobro, če bi imel vedno polno naloženega potem bi bilo bolje nekaj več tako pa...kaj pa poraba? okoli 7? Bom videl, ko bo čas za menjavo, me že ima, da bi drugo leto...po drugi strani pa ne vem, če ne bi raje počakal facelift pa potem zamenjal...bom pa 90% vzel cx-30, ker nova 3 mi je malo preveč utesnjena zadaj pa ni mi všeč črn strop, notranjost mi je pa noro top 👍...imel pa bi plus/ST/SO...to imam vse kar potrebujem.

Napisano

Pri meni se poraba giblje med 6,7l do 7,5l,ampak ne šparam in ne gledam na gorivo.Bomo videli kako bo,ko bo kljuka gor in vleka čolna.

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano

Štirikrat na leto, dvakrat na morje, dvakrat domov, na chevy cruzu 1.6motor bencin se je mašina kar mantrala, poraba za 300km 35l bencina, na pugi 508sw 2.0hdi,pa sploh ne veš, da maš čoln od zadaj. 

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
dne 1. 5. 2020 ob 9:15 je Aless napisal:

Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili. 

 

2mmotorsport_bedi_reinigung_tsi_tfsi_fsi-1.jpg

problem z zapacanimi sesalnimi ventili oz. sesalnega dela, je pri vseh di (direct injection) motorjih ne samo tsi ali tfsi;

kot je že nekdo rekel, bencinarja je treba malo bolj vrtet v vrtljaje in ne vozit kot dizla in bo problem s tem manjši, obstajajo pa tudi posebna čiščenja sesalnega kolektorja z ventili, ampak vprašanje koliko se splača..

Napisano

Že če 100-ko tankaš je pomoje boljše - glede na kataloge novih vw notri piše, da lahko samo izjemoma tankaš manj kot 98 oktanov. Sicer ni obrazložitve, ampak pomoje ravno zaradi tega razloga.

 

Po drugi strani pa imaš na tujih forumih folk z audiji in tamočnimi tfsi motorji (ki ziher niso bili šparani in se jih je vrtelo na obrate), pa imajo po 50.000 km zapacane ventile. :rolleyes:

Napisano

Ja glede novih DI bencinarjev je res da imajo problem z zapacanimi ventili vsi ne samo TSI motorji, tudi Mazdini DI bencinarji lepo pacajo ventile. 

Zato pa sem že pred časom napisal da za vožnjo po mestu oz.kratkih razdaljah ni dober nobeden moderen avto (ne benc ne dizl), edino električar. 

To da ga vrtiš do blokade, malo izboljša situacijo kot pa eko vožnja, ampak še vseeno n eodpravi tega problema, dokaz so razni RS Audiji v Nemčiji, ki kljub bolj športni vožnji zapacajo ventile. 

Pomaga edino mehansko čiščenje z mletimi orehovimi lupinami, v Nemčiji to dost uporabljajo. 

Splača pa pomojem se, ker tako zapacani ventili ti kot prvo avto zamorijo izgubi moč. Čez čas ko se nabere že preveč umazanije pa se sesalni ventili ne zapirajo do konca, posledično so odprti pri exploziji v komori in lepo sesalni ventilčki zgorijo. Kar pomeni  lep strošek. 

Nekaj infotov mate na naslednji strani, je prikazana driska na RS motorju in čiščenje. Btw:opravili so tudi meritve moči pred in po čiščenju, avto je z zapacanimi ventili in sesalnim delom imel 60konjev manj! 

IMG_6423-1024x683.jpg
RS-KLINIK.DE

Im vorangegangen Teil “chemische Reinigung” haben wir die Reinigung der Ansaugwege mit einem chemischen Reiniger beschrieben, nun kommen wir zur Erklärung der “manuelle Reinigung”. Vor jeder...

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.