Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

pred 2 minutama je Boss napisal:

 

Kaj pa moraš poznat? Izgleda kot CX-5 iz leta 2012. Ok ja ni 15 let je pa 11. Teli SUV-i so en živ dolgčas in le redki proizvajalci si upajo stopit tudi v malo bolj drzne oblikovalske vode pa še tisto zadnje čase nekako hranijo za EV-je.

 

Nikjer nisem omenjal, da je cena slaba in verjetno res nima veliko cenovne konkurence ampak komur je to dovolj je pač že v letih in mu je vseeno, kdor pa bi rad imel še malo več je pa treba seči nekoliko globlje v tošl. Zato pač vsi ne kupujemo najceneje, ampak tisto kar nam je všeč, kar nam da zadovoljstvo in kar tudi z veseljem pogledamo čez 5, 6 ali pa 10 let. Čez 10 let bo tudi tvoja CX-30 še vedno zgledala lepo, tole MG nešto pa močno dvomim.

Tole bi pa kar držalo....😉👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oblikovanje mi ni nič kaj slabše kot aktualni Holcgraben modeli. Za konkretno oceno bi ga moral potipat oz. peljat. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Z M A J napisal:

Oblikovanje mi ni nič kaj slabše kot aktualni Holcgraben modeli. Za konkretno oceno bi ga moral potipat oz. peljat. :)

No sej si vse povedal s tem stavkom. :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni pa niti ni tako napacen… Je pa res, da so mi SUVi vsec… ;) Sicer ni nic posebnega,  verjamem pa, da glede na ceno, da bo nasel marsikaterega kupca…

 

Je pa zanimiv tudi MG4 EV... Menda bo sedajle v jeseni na voljo verzija z vecjo baterijo (MG4 Luxury) in toplotno crpalko ... za slabih 40 jurjev ... Ceprav za nekaj drobiza vec dobis tudi ze Teslo 3 SR ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Še emega bodo pokopali.

 

WWW.ZURNAL24.SI

Usoda znamenite španske znamke avtomobilov Seat je očitno zapečatena. Umakniti se mora 'svojemu' otroku Cupri.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je Boss napisal:

Še emega bodo pokopali.

 

WWW.ZURNAL24.SI

Usoda znamenite španske znamke avtomobilov Seat je očitno zapečatena. Umakniti se mora 'svojemu' otroku Cupri.

 

Sej bo Cupra ostala, alles gut.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je MazdaBoy napisal:

IMG_3179.jpeg

IMG_3178.jpeg

IMG_3181.jpeg

IMG_3193.jpeg

IMG_3202.jpeg

Nekaj avtov smo sprobali in stestirali 😊Morda sploh ne bo tolk težka odločitev, kaj kupiti, če se odločim za menjavo 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 10 mesecev kasneje...

Mogoče pa enoprostorci vendarle še niso povsem izumrli. Pa tudi dizli se spet najdejo...

 

SIOL.NET

Kangoo passenger išče svoje potnike brez električne pomoči, dvignjenega podvozja in terenske zaščitne plastike. Tako tudi ni sodobni SUV pač pa dobri stari enoprostorec. Od dveh motorjev, ki jih pri nas...

 

 

Je pa zanimivo, da je objavljena celo dimenzija pnevmatik, nikjer pa niso objavili ne delovne prostornine ne navora ne moči...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 54 minutami je FuManchu napisal:

Kar naj jih imajo. Vozim stare avte in nisem kupec novih jajc:ouje:

čez 10 let boš kupoval stara jajca od jajc, ali kaj? 😀 Imam podoben problem samo da se ga ne veselim.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Janez007 napisal:

čez 10 let boš kupoval stara jajca od jajc, ali kaj? 😀 Imam podoben problem samo da se ga ne veselim.

Tako je. Starih je avt je vedno dovolj. Šraufat znam in to je to. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je FuManchu napisal:

Tako je. Starih je avt je vedno dovolj. Šraufat znam in to je to. 

za Hondo se ti ni treba bati, jo bo preje rja prežla, kot pa da ti motor shodi :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je sportman333 napisal:

za Hondo se ti ni treba bati, jo bo preje rja prežla, kot pa da ti motor shodi :)

Res je. :bravo:

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.