Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

Nisem ravno od Rene, ampak službeni je, kakršen je. In po enajstih dneh zamenjevanja našega delavca, ki je na dopustu, je situacija taka:

 

IMG_20240805_093819907.jpg

IMG_20240805_093829920.jpg

IMG_20240805_093840790.jpg

Ni ravno za skritizirat. Gre se pa za 1,9 litrskega dizla Megan karavan...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Slivka napisal:

Nisem ravno od Rene, ampak službeni je, kakršen je. In po enajstih dneh zamenjevanja našega delavca, ki je na dopustu, je situacija taka:

 

IMG_20240805_093819907.jpg

IMG_20240805_093829920.jpg

IMG_20240805_093840790.jpg

Ni ravno za skritizirat. Gre se pa za 1,9 litrskega dizla Megan karavan...

1.5 ima pa liter manj... 😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni bila to hiba Alf, 2.0 TS motorjev?

 

In od te jih še zdaj po zobah vlačijo.

Pa če bi se vozilo na uradni servis in bi tam po servisni nalogi ležaje menjali, bi še danes letele.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Bini napisal:

1.5 ima pa liter manj... 😊

 

Mogoče.

 

Sodobne premium Mazde s tehnološko najrazvitejšimi motorji in vesoljsko tehnologijo, a z ne-dizelskim motorjem imajo na taki razdalji porabo vsaj 7, razen mogoče kakšen hibrid, če bi si delal sitnosti in ga vztrajno polnil...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Slivka napisal:

 

Mogoče.

 

Sodobne premium Mazde s tehnološko najrazvitejšimi motorji in vesoljsko tehnologijo, a z ne-dizelskim motorjem imajo na taki razdalji porabo vsaj 7, razen mogoče kakšen hibrid, če bi si delal sitnosti in ga vztrajno polnil...

Sigurno 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je FuManchu napisal:

Pa ima še tretje ojnične ležaje ali že četrte?😆 

 

Največji znalec vzdrževanja mazd, še celo malce večji od Pelkota, mi je pred 15 leti ob nakupu Meganeta napovedoval menjavo ojničnih ležajev po 120Kkm.

Zanimivo. Megane ima sedaj 290Kkm, pa ojnični ležaji prav nič ne škripljejo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nam na firmi je pred leti 1.5 dci naredil cca 350kkm in se je še lepo vrtel brez problemow,ko se je prodal. 👍😉

2.0 dci Laguna in to kar dve so pa pri cca 210 in 220kkm šla motorja u maloro.... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Leta nazaj sta dva znanca kupila enake klijeke... CLIO... 

Kolega z enim delal 250 km na dan, znanka pa max 10 na dan... 

Tisti z manj km bil nonstop pri mehaniku... 

Odvisno od relacije, kam se voziš, tolk km narediš 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naši avti ne počivajo, v enem letu naredijo cca 100kkm in delajo podobne relacije... 😉

Vsi dizli in nobenih problemov z ekologijo itd.... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.

 

Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP. 

 

Najprej minusi;

 

Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.

 

Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.

 

Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.

 

Plusi:

Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).

 

Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .

 

Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.

 

Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.

 

Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.

 

ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).

 

Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).

 

Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.

 

Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo. 

 

Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.

 

Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x

😂

Popravljeno od Nejc1986
  • Všeč 3
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Nejc1986 napisal:

. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x

To je imela tudi 2010 Giulietta. Meni blo top. Včasih si že iz križišča, ko 3x neha utripat. Tudi na avtocesti, je veliko bolje za menjavanje pasa. Ja, sem redka sorta, ki jih skozi daje. Mogoče bi mi celo BMW-ja vzeli 😎

 

i20n ima v nastavitvah 1, 3 in 5. Takoj sem dal na 5.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je godlike napisal:

 Tudi na avtocesti, je veliko bolje za menjavanje pasa. Ja, sem redka sorta, ki jih skozi daje. 

Po predpisih bi jih moral stalno dajati...jaz sem dobil kazen, tudi za to...ko mi je provida sledila iz lj do logatca 🤣 (je bila to se najmanjsa kazen izmed ntih ki mi jih je našteval😂)....in sem ga potem prav vprašal ali moraš to stalo vklapljati in je rekel da ja...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je sportman333 napisal:

Po predpisih bi jih moral stalno dajati...jaz sem dobil kazen, tudi za to...ko mi je provida sledila iz lj do logatca 🤣 (je bila to se najmanjsa kazen izmed ntih ki mi jih je našteval😂)....in sem ga potem prav vprašal ali moraš to stalo vklapljati in je rekel da ja...

 

Jaz sem navajen, da stalno vklapljam smernike... ko na AC menjam pas... pa ni vazno ali iz voznega na prehitevalnega ali obratno ... Tudi v kroziscih uporabljam smernike pri izstopu iz krozisca ... opazam pa, da tega vecina ne pocne ... :( 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Tilen5 napisal:

Kaj je to smernik?

 

 

Saj menda nimas BMWja... da sprasujes taksne neumnosti :D

  • Všeč 2
  • Haha 3

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Jest napisal:

 

Jaz sem navajen, da stalno vklapljam smernike... ko na AC menjam pas... pa ni vazno ali iz voznega na prehitevalnega ali obratno ... Tudi v kroziscih uporabljam smernike pri izstopu iz krozisca ... opazam pa, da tega vecina ne pocne ... :( 

Ne razumem narod, ko ne more pritisnit ročke, da trikrat pomežikne 😡

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Leta 2006 je bila v ameriki narejena raziskava zakaj ljudje ne dajo zmigavcev. 42% ljudi je reklo da nimajo casa
Vem da je bila pred korono tudi v evropi narejena ta raziskava, samo ne najdem clanka, je bil pa rezultat dokaj podoben, oz. so bl direktno napisali, da okrog 50% ljudi je preneumnih da bi dali zmigavc (ni casa, ali pa pozabijo ob vsem dogajanju naokrog)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa BMW-jaši tako striktno ne dajejo smernika? Naj bi bil glavni odgovor to, da se počutijo osramočene, da morajo početi isto kot vozniki inferiornih avtov. Dejansko naj bi šlo res za občutek prizemljitve ega. Seveda to ne velja za vse lastnike BMW-jev vseeno pa razloži ta zanimiv fenomen, ki se ga opaža pri voznikih bolj premijskih avtov. Ne vem kaj na to porečejo lastniki premijske Mazde CX-30, kako se počutijo pred odločitvijo o spremembi smeri vožnje. :hudicek:

 

Drugače pa ja, sam imam nastavljeno piskanje , ko gre avto preko vzdolžne črte in to me še dodatno vspodbuja, da dajem vedno žmigavec ob kakršnikoli spremembi smeri. Ja na začetku je bistveno več piskalo, danes sem pa že res zalo avtomatski in se striktno držim uporabe smernikov. Mogoče 1x tedensko mi še kakšen tak manever uide, ampak izboljšava je res očitna.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je FuManchu napisal:

Ne razumem narod, ko ne more pritisnit ročke, da trikrat pomežikne 😡

 

Smo imeli enega modela tu v vasi, ki nikoli ni dajal smernikov. In se enkrat zgodi, da grem z njim, da mu nekaj pomagam. In model ustavi sredi vasi in čaka šolski kombi, da gre mimo, preden bo zavil levo na svoje dvorišče. Pa ga vprašam, zakaj ni dal smernika. In mi odgovori, da ga itak vsi poznajo in itak vsi vedo, da je on tam doma, le zakaj bi se še s smernikom ukvarjal...

 

Sem se ugriznil v jezik in se spomnil "modrosti", ki so jo me naučili v vojski: "Ne sprašuj, če nočeš vedeti odgovora."

 

In mogoče zato BMWjaši ne dajejo smernikov. Saj se ja ve, kdo ima BMWja in kam je namenjen, zakaj bi se on ukvarjal še s smernikom...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Nejc1986 napisal:

Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.

 

Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP. 

 

Najprej minusi;

 

Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.

 

Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.

 

Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.

 

Plusi:

Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).

 

Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .

 

Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.

 

Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.

 

Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.

 

ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).

 

Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).

 

Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.

 

Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo. 

 

Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.

 

Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x

😂

Nejc, to pa je predstavitev 😉 💪

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Ej ljudi, življenje je prekratek, da bi se še z žmigavci ubadal :D Italijani celo v krožnem levega skoz prižigajo, la dolce vita pa to 😁

U bistvu ... tole z Italjani ni totalna bedarija. Letos ko sem se vozil pri njih, sem preučeval na poti, zakaj dafq dajejo lev žmigovec v krožnih in to ne zmeraj :D Po parih dneh mi je ratalo jasno: skozi krožnega se vozijo kot v normalnih križiščih, torej če bo dal levega bo zavil levo od smeri iz katere prihaja. In to je dejansko to kar ti ki vstopaš rabiš vedet, ali bo šou okoli in ga počakaš ali ne. Ker to uprabljajo vsi, jim promet skozi krožne teče lepše kot pri nas, kjer večinoma ne veš v katero smer ima namen tisti ki se vozi proti tebi v krožnem brez kakršnegakoli žmigovca.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In tudi če da žmigavc, v teh mikro-krožnih križiščih, ne vidiš, ker je avto preveč pod kotom. Vidiš mu cel levi bok, desnega žmigavca pa ne vidiš, dokler ne pripelje do tebe...

 

Bi moral biti predpis, koliko je lahko najmanjši radij krožnega križišča.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.