Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:
WWW.ZURNAL24.SI

3,8 sekunde od 0 do 100 km/h, 320 kilovatov moči (435 KM) in 600 Nm navora, ki jih proizvedeta dva...

Meni je pa med ELEKTRIČNIMI tale zanimiv... :whatever:

 

Že navaden z 204 konji in zadnjim pogonom je fin za vozit (in prehitevat), tale je pa verjetno pravi "ringlšpil". In ja, je (daleč) najcenejši avto s "supercar" tehničnimi podatki.

Napisano

Nekaj ne razumem... zakaj država daje denar za subvencijo na kitajska vozila. Če že subvencija potem naj bo vsaj za EU vozila, da  ta denar  zaokroži po EU. :nevem:

 

A Kitajska vlada, daje tud subvencije ne EU vozila na Kitajskem? Hja, malo morgen.

 

 

Mi je pa pri članku všeč to, da so prikazali porabe ob različnih režimih vožnje in tukaj je pač noro. Pri 110km/h 17kWh/100km, a pri 130km/h pa že neverjetnih 24kWh. To je dobrih 40% višja poraba za zgolj 20km/h višjo hitrost in to celo pri avtu, ki je bistveno bolj aerodinamičen kot kak škatlast SUV.

 

Za primerjavo bi pri ICE pomenilo, da avto, ki ima pri 110km/h porabe 6l/100km bi pri 130 mel že 8,5l/100km. Noro a hvala fiziki, da ni tako in da je razlika le cca pol litra in da ne rabiš glih bit DeSUS voznik ampak se lahko držiš maks omejitve brez strahu, da bi te ekscesno teplo po žepu.

 

 

Bi pa kot zadnje rekel nekaj, kar sem že večkrat. Ni v redu, da se taka moč daje širokemu spektru uporabnikov v roke za tako relativno majhen denar. Ljudje na splošno nismo pripravljeni na to, da bodo cestni izstrelki leteli v križišča pri norem pospeševanju in pri tem skoraj neslišno. ICE športnik to naredi tako na glas, da je nevaren le za popolnoma gluhe.

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano

Jah, pri EV je pač tako, da kolikor tiščiš, toliko elektrike popapca. Zato pa so idealni za mestno in primestno vožnjo.

 

Jaz sem imel MG4 na testu pet dni. Pa je bila poraba od 12 do 29. Povprečje pa 16,x če mi spomin še služi. Ampak ajde, zdaj je še mraz, pa zimske gume ... bo prej 18-19. Toda pod črto MG4 ni požrešen, je celo bolj varčen od ID.3, Borna in podobnih.

Napisano

Ja, aerodinamika fejst pomaga... zato pa EV velik SUV je recimo čista neumnost.

33112_1.png

Napisano

 

dne 14. 12. 2024 ob 21:47 je Boss napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

... ... ... so prikazali porabe ob različnih režimih vožnje in tukaj je pač noro. Pri 110km/h 17kWh/100km, a pri 130km/h pa že neverjetnih 24kWh. To je dobrih 40% višja poraba za zgolj 20km/h višjo hitrost in to celo pri avtu, ki je bistveno bolj aerodinamičen kot kak škatlast SUV.

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Tu se pa ne strinjam prav preveč. Sodobna Mazda 6 karavan (taka kot je tvoja) ima koeficient zračnega upora 0,28. Star, zastarel, škatlasti enoprostorec Mazda 5 iz leta 2010 ima koeficient zračnega upora 0,29... Torej, lahko ima tudi kak SUV enak ali celo manjši koeficient zračnega upora kot tvoj karavan. Pustimo zdaj, da nanje obesijo prečke na streho in nosilce koles pa trugo pa ostale pritikline, ki povečujejo upor in katerih ti na karavanu nimaš, ker gre itak vse v prtljažnik (karavan pogoltne marsikaj), ampak po tovarniških podatkih...

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Tu se pa ne strinjam prav preveč. Sodobna Mazda 6 karavan (taka kot je tvoja) ima koeficient zračnega upora 0,28. Star, zastarel, škatlasti enoprostorec Mazda 5 iz leta 2010 ima koeficient zračnega upora 0,29... Torej, lahko ima tudi kak SUV enak ali celo manjši koeficient zračnega upora kot tvoj karavan. Pustimo zdaj, da nanje obesijo prečke na streho in nosilce koles pa trugo pa ostale pritikline, ki povečujejo upor in katerih ti na karavanu nimaš, ker gre itak vse v prtljažnik (karavan pogoltne marsikaj), ampak po tovarniških podatkih...

 

Pozabljaš na najbolj pomemben faktor poleg količnika upora to pa je prečni presek, ki je pri SUV-ih kar precej večji.

 

Formula je namreč

 

image.png

 

in dejansko v primerjavi sta pomembni le cv kot koeficient upora in S kot presek telesa. To zmnožiš med sabo in je razlike kar nekaj.

 

Aja pa Mazda 6 limo ima le 0,26 količnika, karavan pa žal relativno slabih 0,28 pa ne toliko zaradi sank ampak bolj zaradi odsekanega zadka. Recimo SUV CX-5, ki je na isti platformi s še bolj obupnim zadkom kot šestka ima katastrofalnih 0,33 pomnoženo še z večjim prečnim presekom.... do the math ;)

a379ca782e794f54bc0a486872a8a409c1d8a457.svg

33112_1.png

Napisano
pred 17 minutami je Boss napisal:

 

Pozabljaš na najbolj pomemben faktor poleg količnika upora to pa je prečni presek, ki je pri SUV-ih kar precej večji.

 

Formula je namreč

 

image.png

 

in dejansko v primerjavi sta pomembni le cv kot koeficient upora in S kot presek telesa. To zmnožiš med sabo in je razlike kar nekaj.

 

Aja pa Mazda 6 limo ima le 0,26 količnika, karavan pa žal relativno slabih 0,28 pa ne toliko zaradi sank ampak bolj zaradi odsekanega zadka. Recimo SUV CX-5, ki je na isti platformi s še bolj obupnim zadkom kot šestka ima katastrofalnih 0,33 pomnoženo še z večjim prečnim presekom.... do the math ;)

a379ca782e794f54bc0a486872a8a409c1d8a457.svg 5.36 kB · 0 prenosov

Naši cx30 so "kao" neki suvi, pa posekajo z lahkoto pri porabi marsikatero limuzino, da ne govorimo o karavanih. Benzinarjih, seveda. 

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Naši cx30 so "kao" neki suvi,

 

Niso niti "kao", so crossover-ji, povišane različice nižjih bratov in sester.

Napisano (urejeno)

Če si predstavljamo, kaj sploh SUV pomeni - "Sport Utility Vehicle", po slovensko "športno uporabno vozilo", ali to pomeni, da je primerno za prevoz športne opreme, recimo jadralne deske, palice za golf ... ali pomeni, da je voznik oblečen v trenirko s tremi črtami?

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 35 minutami je etcho napisal:

Če si predstavljamo, kaj sploh SUV pomeni - "Sport Utility Vehicle", po slovensko "športno uporabno vozilo", ali to pomeni, da je primerno za prevoz športne opreme, recimo jadralne deske, palice za golf ... ali pomeni, da je voznik oblečen v trenirko s tremi črtami?

 

Kolikor imam izkušnje, vozniki v trenirki s tremi črtami niso prav preveč uporabni...

 

"Športno uporabno vozilo" je nekaj takega, kot bi hotel govoriti anglokitajščino... Ali pa bi hotel narediti letečo podmornico... Ne gre skupaj.

 

Športno vozilo je vozilo z zelo močnim motorjem (najraje šestvaljnikom), dobro aerodinamiko, čim manjšo težo in nizkim težiščem, da gre dobro skozi ovinke.

Uporabno vozilo je visoko dvignjeno od tak, da gre lahko tudi po slabšem terenu, robustno, z velikim prtljažnikom ali celo kesonom.

 

In kaj so naredili? Športnik z 1,5 litrskim štirivaljnikom, niskopresečnimi gumami, ki niso dobre za slabše ceste, sploh pa ne za brezpotja, ker pa ima velike gume in velike blatnike, ima majhen prtljažnik... Se pravi, da je uporaben ravno toliko kot voznik v trenirki s tremi črtami...

  • Haha 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Če si predstavljamo, kaj sploh SUV pomeni - "Sport Utility Vehicle", po slovensko "športno uporabno vozilo", ali to pomeni, da je primerno za prevoz športne opreme, recimo jadralne deske, palice za golf ... ali pomeni, da je voznik oblečen v trenirko s tremi črtami?

 

Tako jadralna deska kot palice za golf gresta bistveno lažje na/v karavana, kot pa v SUVota. 

Razlog poimenovanja tako ostane samo še trenirka s črtami.

  • Všeč 1
  • Haha 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Naši cx30 so "kao" neki suvi, pa posekajo z lahkoto pri porabi marsikatero limuzino, da ne govorimo o karavanih. Benzinarjih, seveda. 

 

Hmmm, zakaj pa se nikjer ne najde količnika zračnega upora za CX-30? Če bi bil tako super bi ga objavljali vsepovsod, kot to počnejo z Mazdo 3, ki je na isti osnovi. Mazda 3 HB je pri 0,28. Za CX-30 sem pa našel zgolj ocenjen količnik 0,33 ne pa dejanski. Sej mogoče pa pomeni CX-30 le oznaka količnika upora Cx - .30 ;)

 

Drugače pa je res, da zelo pomaga, da gre za majhen crossover ampak, če bi vzel pa Mazdo 3 limo bi blo pa že tko dobr količnik 0,26, da bi bencin nazaj v tank tekel.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Hmmm, zakaj pa se nikjer ne najde količnika zračnega upora za CX-30? Če bi bil tako super bi ga objavljali vsepovsod, kot to počnejo z Mazdo 3, ki je na isti osnovi. Mazda 3 HB je pri 0,28. Za CX-30 sem pa našel zgolj ocenjen količnik 0,33 ne pa dejanski. Sej mogoče pa pomeni CX-30 le oznaka količnika upora Cx - .30 ;)

 

Drugače pa je res, da zelo pomaga, da gre za majhen crossover ampak, če bi vzel pa Mazdo 3 limo bi blo pa že tko dobr količnik 0,26, da bi bencin nazaj v tank tekel.

Tole 0.30 bi res lahko držalo za cx-30 saj ima večja CX-5, 0.33.... :prstgor:

 

IMG_20241216_175032.jpg

Napisano

Ampak resno. Imam trdo bučo in mi nikakor ne gre vanjo zakaj imajo gajbe ime SUV - Sport Utility Vehicle.?zmeden?

- to smo že ugotovili, to ni športen avto zaradi ponavadi anemičnih mašin, visokega težišča, velikega čelnega preseka in pa velike mase. Tudi velika kolesa pomenijo velike vztrajnike, ki preprečujejo pospeševanje. Vožnja SUV res ni športna.

- za prevoz športnih artiklov SUV tudi ni - verjetno ste opazili, da recimo na kolesarskih dirkah uporabljajo karavane za spremljevalna vozila. Če smo že pri deskah - v 5 metrsko kravo od Toyote LC gre 30cm krajša deska kot v mojega scouta, ki je 30cm krajši od rižote.

 

S svojim karavanom (Scout) opravim blizu 30Kkm letno. Malenkost manj s službenim Škodo Kokodak. Oba enake dolžine, oba dizla z  DSG, Kokodak manj konjev (150) itak ne gre nikamor zaradi teže in čelnega preseka. Uporabnost primerljiva, ampak samo dokler ni vprašanje dati kakšno stvar na streho.

Druga stvar je občutek, po daljši vožnji s kokodakom je pravi balzam sesti v karavana. 

 

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 15 minutami je Bini napisal:

CX-30 je karavan uradno, da se bolj moderno sliši pa je crossover.... 😁

 

Alora, pei naredi križ čez, pa bo mir...

 

Ja, sj vem, spet boste kričal, de sm kmet an s hribu doma an de nč ne znam. Sej angleško res ne znam, ma google pravi, de cross je križ, over je pa čez. Ben, cross over - križ čez. Amen.

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

 

Alora, pei naredi križ čez, pa bo mir...

 

Ja, sj vem, spet boste kričal, de sm kmet an s hribu doma an de nč ne znam. Sej angleško res ne znam, ma google pravi, de cross je križ, over je pa čez. Ben, cross over - križ čez. Amen.

E, to je to, na koncu je vedno tako... 😂😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V jugi so bile take stvari za navadne smrtnike v glavnem prepovedane, pa smo se takrat pritoževali in pogrešali svobodno gospodarsko pobudo. Danes jo imamo, pa se spet pritožujemo in pogrešamo več nadzora, regulacije, prepovedi. 😃 
    • Jaz bi si tole zaželel za leto 25.....😁😉
    • Uradno: Japonci vračajo ta avtomobil prvič po 26 letih #foto SIOL.NET Honda je potrdila vrnitev modela prelude v Evropo, in sicer prvič po 26 letih.  
    • Danes sem frej pa bom malo pojamral.... Sem dal spet priloznost japoncem, tokrat celo hibridu... Jaz sem popolnoma transparenten človek in priznam, je ni variante da bi moja rav4 hybrid v vrednosti 49k povrnila investicijo na kakrsnkoli nacin. Sem dolgo progaš, hybrid pomaga toliko da je bencinar na ravni dizla: 6,5-7 realno, enako kot prejsnji dizel ki je bil dobrih 10k cenejsi...s tem da je bil 400kg tezji   Servis japonskega bencinarja , a ma japonska kako dajatev na evropo al kako ampak počutim se VIP premium vsako leto po redn3m servisu ker če si srečen je spredaj 2, 3 je stalnica, se pa hitro najde kaka 4 spredaj ker je po dveh letih treba precrpat pol tekocin v novem avtu ker drugace bo sla garancija, tud alu pleh bo zgnil ce zavorne ne zamenjas, buh ne daj da zamudis servis na pooblascencem, buh ne daj, bolje da parkiras ob cesti in asistenco poklices....hybrid bo sel dalec a ne, ku... 50L tank jaz tankam skoz, ampak res skoz, Fiat Coupe mam raje ki doseze s 62L tankom 800km lahko   Ne vem, moj avto res da lizing s kilometrino poplača ampak tole je premium preseravanje za avto kateremu je bil tarraco ultra premium s strani uporabnika (sem ze pisal o japonskih cvetkah tega avta)   Jokam za prejsnjim Tarracotom dizel, po dveh letih se ne morem navaditi na tole japonsko sranje. Verjamem da je avto vrhunske ozdelave in kvalitete ter da je primeren za res dolgo uporabo ampak jaz ne bom vzdrzal, mam pa se 3 leta 😩😩😩
    • Ta problem postaja največji sovražnik ljudi danes. Včasih si dobil tak SPAM da si se smejal izrazom, prevodom itd itd, danes pa z AI ne veš več kaj je res kaj ni, kak je fejk in kaj ne. Pa to ni vec samo izigravanje cloveske neumnosti, imitira se dobavitelje, pogodbe, račune, podpise, nakazila, dobave, imaš fejk sledenja paketom itd itd - izdelane v nulo.   Vsak dan se bere o krajah podjetjem pa to me par 100 ali 1000€...gre za ogromna nakazila ki jih niti bankart ne zabremza ker vse deluje v sklopu varnostnih mehanizmov....   In to je resnično nevarno. Izjemno nevarno, v trenutku tudi ce mislis da si pazljiv ostanes brez vsega - in smo popolnoma nemočni ker za dejanji ni fizične osebe oz je neizsledljiva (veš da je na koncu ampak popolnoma skrita)
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.