Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kar se motor?kov ti?e(disel) pa 1.6 HDI Citroen zmaga! ?e z dvema 450k brez problema z rednimi servisi in dvema velikima s. Tretji z istim motorjem pa ravno drugi veliki s.in 370k. Nobenih problemov,poraba pa 4-5 lit.

 

Skoraj lahko potrdim. Sosed ima Xsaso Picaso in laufa brez te?av ?e zelo dolgo. 

 

Nikoli mi ni bilo jasno, zakaj tolikokrat pride do tega, da se jermen strga. Kaj je res tako te?ko mehaniku odvit recimo 5 vijakov in vzeti pokrov jermena dol ter preveriti jermen. To komot naredi? medtem, ko ?aka? da se olje odcedi iz motorja...

 

Jaz pa poznam kontra zgodbe. Ko ljudje niso zamenjali in je bil jermen dolgo preko predvidene menjave ?e OK. Tu je pomoje vse odvisno od materiala. Ljudem je utrgalo jermen tudi pred predvideno menjavo.

Napisano

Jaz pa poznam kontra zgodbe. Ko ljudje niso zamenjali in je bil jermen dolgo preko predvidene menjave ?e OK. Tu je pomoje vse odvisno od materiala. Ljudem je utrgalo jermen tudi pred predvideno menjavo.

Pa saj to sem hotel povedati. Ker se ne more? zanesti na jermen, da bo dr?al to?no 100 ali pa 120 tiso? kilometrov, to kontrolira? prej in ko vidi? znake obrabe (spokana zadnja stran jermena,...) opozori? stranko in ji pri?para? najmanj 500?...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Je pa kar dosti odvisno koliko je jermen star pri 120k. Ali je2 leti ali 5let! Jaz bi ga na Ctroenu moral menjati pri 180k pa so na servisu nekaj zatupili v komunikaciji med njimi in niso takrat naredili velikega servisa ampak potem pri 205k(dveh letih). Jermen je bil ?e v dobrem stanju-ni? razpokan!

Napisano

Po navodilih renaulta na 120k menjava in do letnega servisa je bilo ?e dva tedna... Star je bil takrat 4 leta. Najbr? odvisno ali pelje? veliko v klanec, koliko po mestu itd. Lekcija pa vsekakor, da raje za ziher pa malce pred intervalom proizvajalca, vsaj za olje.

Napisano

Ampak a se vidi na oko , kak?en je jermen?

 

Off Topic, xsara Picasso 1,6 16v ima menjavo na 120t km ali 10 (!!!)let...

 

Mene so debelo gledali,ker sem vztrajal naj zamenjajo pri 100t km pri 8ih letih...

Napisano

a je sploh kater 1.4 motor v redu? vse kar mi padne na pamet je krs

 

Honda Jazz.

 

Brez okvar, z majhno porabo,... ?e jaz pohvalim bencinarja, potem ve?, da je RES dober.

Napisano

1.4 H Getz, poskocna gajbica s 97PS, nizko potrosnjo goriva, crknilo pa v 151.000km ni popolnoma nic oz. KURCKEJ. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ampak a se vidi na oko , kak?en je jermen?

Off Topic, xsara Picasso 1,6 16v ima menjavo na 120t km ali 10 (!!!)let...

Mene so debelo gledali,ker sem vztrajal naj zamenjajo pri 100t km pri 8ih letih...

Nekdaj so rekli da se naj bi menjal na dolo?eno ?tevilo kil.kot je predpisano ali v 5 letu starosti,koko je danes pa ne vem.Notranjih napak ne vidimo,?e pa je ?e na zunj razpokan je pa vsekakor za zamenjat!
Napisano

Nekdaj so rekli da se naj bi menjal na dolo?eno ?tevilo kil.kot je predpisano ali v 5 letu starosti,koko je danes pa ne vem.Notranjih napak ne vidimo,?e pa je ?e na zunj razpokan je pa vsekakor za zamenjat!

Ja odvisno od avta do avta,kar se ti?e intervala... Ce se ne motim , se je na nekih alfah moralo menjavati celo na 60t km (gledano po servisni knjigi).

Napisano

Ampak a se vidi na oko , kak?en je jermen?

 

Off Topic, xsara Picasso 1,6 16v ima menjavo na 120t km ali 10 (!!!)let...

 

Mene so debelo gledali,ker sem vztrajal naj zamenjajo pri 100t km pri 8ih letih...

Seveda se vidi tudi na oko, spokan zadnji (gladki) del jermena in pa vise?e "nitke" na strani jermena. Te nitke ponavadi visijo iz vmesne plasti, plast ki je med zadnjo gladko stranjo in pa zobmi jermena.

 

Kdaj pa jermen spoka je pa po moje odvisno malo od na?ina vo?nje, veliko pa od samega materiala.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ja odvisno od avta do avta,kar se ti?e intervala... Ce se ne motim , se je na nekih alfah moralo menjavati celo na 60t km (gledano po servisni knjigi).

 

Dr?i. Tudi clio RS recimo na 60k, vsaj v clio 2... verjetno zato, ker se ve, da se takih avtov ne bo?a.

Napisano

Honda Jazz.

 

Brez okvar, z majhno porabo,... ?e jaz pohvalim bencinarja, potem ve?, da je RES dober.

 

Zato ker je ?e iz 90ih, skoraj prepri?an sem, da je D14 osnova?

 

 

Dr?i. Tudi clio RS recimo na 60k, vsaj v clio 2... verjetno zato, ker se ve, da se takih avtov ne bo?a.

 

Jap, pa spotoma smo mogli menjati ?e VVL jermenico ker je dobivala luft.  :P Saj tudi Clio 3 je imel manj garancije (80.000km) kot navaden Clio (120.000?). Ravno prav, da mi je sinhron ?el pri 81.000 km   :hohoho:

Napisano

Em, na? Jazz je bil iz leta 2009. Dvomim, da so noter vgrajevali motor iz leta 1990, pa ?eprav bi ga posodobili...

 

Mislim, ti lahko na fi?kota montira? vzvratno kamero, pa turbo, pa ABS zavore, pa elektri?ne ?ipe, pa katalizator, pa ra?unalnik pa ne vem kaj ?e vse, ampak je osnova ?e vedno star fi?ko...  Do neke mere se da posodabljat, potem je pa potrebno narediti novo. Zato dvomim, da bi v proizvodnji imeli osnovo motorja kar 20 let, pa ?eprav bi vmes posodabljali...

 

Kakorkoli, motor v Hondi Jazz je bil res odli?en. Ne samo motor, cel avto je bil fenomenalen. Edino za njim nam je ?al, za nobenim drugim. Prav ?koda, da je postal za sede? premajhen in je moral od hi?e...

Napisano

Sej ne vem, a naj ?e kaj pi?em, ker tole je pa milo re?eno nategancija par excellence.

 

Gledam nek wagen na avto.net in ima ceno 33kEUR. Ok oprema v redu, motor cool, cena tam tam. Za dobrih cca 10kkm prevo?enih bi ?lovek pri?akoval ?e nekoliko ni?jo, ampak OK, stvar pogajanj.

 

Pol pa ?ok, nekje spodaj v drobnem tisku pa pi?e, da je taka cena le v primeru njihovega financiranja. Prav si mislim, dejmo prera?unat in glej ga zlomka avto naraste iz 33kEUR na celo 40kEUR za obdobje 7 let. 7 jurjev razlike.

 

Ma ne mi pisarit, da je avto 33kEUR, ?e je dejanska cena 40kEUR - hallo, a so zme?ani al kaj jim je, pa to je ?isto zavajanje. Avto uvozniki so o?itno tolk polni denarja, da je bolje, da vi?ke denarja nalagajo v kreditih kupcem in da jih nimajo na ra?unih saj so tam previsoki stro?ki "hrambe" denarja.

 

Mater mal ne pazi?, pa te pojebejo kolk si dolg in ?irok.

 

Jures kolk pa ti prepla?a? lizing v treh letih lastni?tva avta?

33112_1.png

Napisano

Pri meni je okoli 1.500? preplacila v petih letih... 15.000? lizinga, obrok je po cca. 270? pa nekaj steoskov je bilo za odprtje in zavarovanje... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej ne vem, a naj ?e kaj pi?em, ker tole je pa milo re?eno nategancija par excellence.

 

Gledam nek wagen na avto.net in ima ceno 33kEUR. Ok oprema v redu, motor cool, cena tam tam. Za dobrih cca 10kkm prevo?enih bi ?lovek pri?akoval ?e nekoliko ni?jo, ampak OK, stvar pogajanj.

 

Pol pa ?ok, nekje spodaj v drobnem tisku pa pi?e, da je taka cena le v primeru njihovega financiranja. Prav si mislim, dejmo prera?unat in glej ga zlomka avto naraste iz 33kEUR na celo 40kEUR za obdobje 7 let. 7 jurjev razlike.

 

Ma ne mi pisarit, da je avto 33kEUR, ?e je dejanska cena 40kEUR - hallo, a so zme?ani al kaj jim je, pa to je ?isto zavajanje. Avto uvozniki so o?itno tolk polni denarja, da je bolje, da vi?ke denarja nalagajo v kreditih kupcem in da jih nimajo na ra?unih saj so tam previsoki stro?ki "hrambe" denarja.

 

Mater mal ne pazi?, pa te pojebejo kolk si dolg in ?irok.

 

Jures kolk pa ti prepla?a? lizing v treh letih lastni?tva avta?

Ne vem ker mam kritega, jaz dejansko pokrivam avto s sluzbenim namenom za 80% sluzbenega namena....bom enkrat pogledal.

Pa ravno zato vzamem na 5-6 let je manjsi obrok (vecje preplacilo ampak me ne gane ker...saj ves)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri meni je okoli 1.500? preplacila v petih letih... 15.000? lizinga, obrok je po cca. 270? pa nekaj steoskov je bilo za odprtje in zavarovanje... 

Tole je OK, ne izgleda oderu?ko, ampak, da za 23 jurjev financiranja (10k da? sam), da ti na koncu usekajo 7 jurjev je pa fakin' huda res.

33112_1.png

Napisano

Pri meni je okoli 1.500? preplacila v petih letih... 15.000? lizinga, obrok je po cca. 270? pa nekaj steoskov je bilo za odprtje in zavarovanje...

Brez pologa??

 

Po moje si dal stari avto za polog oziroma nekaj si moral dati.

 

Da se gleda enakovredno moras primerjati dogovorjeno ceno cx5 in celotno vrednost tvojih placil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Seveda sem dal polog... 15.000 sem vzel financnega leasinga...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No potem je to narobe prikazano.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj. narobe prikazano... pri kreditu ali financnem leasingu, me zanima samo to, koliksen znesek je in koliko mesecev je treba placevati po koliko evrov... Tako si lahko izracunam, koliko stane financiranje... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ok to je v bistvu res bolj kredit kot leasing. Ker leasing ima vedno tudi polog, niso samo obroki. Kar mislim je to da znesek financiranja ni samo mesecni obrok x stevilo obrokov.

 

Ti imas delno financiranje (preostanek razlike), kar je malo drugace kot vzeti avto v celoti na leasing.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz imam dogovorjena cena avta: 35.750?

Polog: 7.473,23?

Obroki: 72 x 426,77?

 

Dodatno je samo 100? stroskov obdelave, zdaj pa racunaj ce se ti da

 

(Cena vozila po ceniku z vso opremo pa tam nekje okoli 44k)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tole je ?ist OK - a druga? ima? pa pri Porsche Leasingu zadevo?

 

Sicer mi je sme?no, da se o financiranju sploh pogovarjam, ker imam dost fedra, da tole ske?iram, ampak pizduni pol tolk dvignejo ceno, da ti ni ni? jasno. Aja gospod, ?e boste pa financiranje vzel vam damo pa full cenej. Ja seveda ja... na jablanah pa hru?ke rastejo, a ne?

 

Ni? bo treba do septembra po?akat pa sprobat Skyactiv X, ?e je zakej. Upam, da bodo do takrat ?e kak?nega Proceeda mogo?e celo dobili za test. VAGina group pa s takim na?inom prodaje naj gre pa? v 3pm tako, da Arteon in Superb verjetno kar odpadeta.

33112_1.png

Napisano

Tole je ?ist OK - a druga? ima? pa pri Porsche Leasingu zadevo?

Ja, samo pogoj je bil da tam vzame? full kasko pri njih kot sem rekel:

prvo leto: 256?

drugo leto: 1.200?

 

suma summarum je ok 600-700 na leto. Tretje leto pa lahko spet svoje zavarovanje vzame?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.