Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem sedaj konfiguriral Scalo in sem pri?el na 29.000? + plus njihovo financiranje pa si na ohoho

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?ist verjamem, da je kaj takega, ker 100% so s tako idejo posku?ali ?e marsikateri zmanj?at stro?ek.

 

?e ima? svojo lizing pogodbo kje blizu pa ?e se ti sevda da pogledat vanjo in vr?t u? na pogoje pred?asneg popla?ila, bi res lepo lepo prosil za info. Rad bi se namre? oboro?il z vedenjem, ko me bodo pr nakupu napadli s financiranjem.

 

?e mi to najde? obljubim, da ne bom ve? veliko ?ez SUV-e pizdakal. Mogo?e kdaj pa kdaj kaj malega ?e, tolk da si vsaj mal du?o olaj?am :lol:sramezljiv

 

 

Jaz sem vzel preko Summit Leasinga... sedaj ze cetrta Mazda, ki sem jo financiral preko njih ... Pri zadnji menjavi je tako naneslo, da sem nekaj mesecev prej prekinil in predcasno odplacal preostale obroke...  in znesek je bil nekaj malega nizji, kot ce bi samo sestel obroke, ki so manjkali do konca ... 

 

Screenshot_07_08_2019__10_37_22FAC56A.pn

 

Sem pa ponudbe za financiranje iskal tudi drugje (NLB, SKB,...) ampak je bil zame Summit se vedno najbolj ugoden ... 

 

Tukaj pa je dela iz pogodbe, kjer je govora o predcasni prekinitvi leasing pogodbe:

 

summit-sp_pdf_22FAC70A.png

 

summit_sp_pdf_22FAC7DE.png

 

summit-sp_pdf_22FAC811.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za pred?asno popla?ilo gleda? samo XIV. 2/ - vse drugo so samo druga?ne situacije, npr. ?e ?eli? prodati avto drugemu, itd.

 

To?no tako, kot sem omenil, da je pri ?kodi. Skupni znesek se zmanj?a za znesek diskontiranih obresti, tisti hakeljc ali kazen ali kakorkoli ste poimenovali je pa pa? 1% ali 0,5% od skupne vrednosti posla. To nanese 200 eur ob 20.000 ali 300 eur pri 30.000. To je njihova minimalna 'mar?a' pri financiranju. Seveda, prej kot popla?a?, ve?ji je privar?evani znesek.

 

Prvo pravilo pla?evanja obresti je, da jih vselej pla?uje? pred glavnico. Zaradi tega se ti glavnica najprej najpo?asneje zmanj?uje, kasneje pa v ve?jem delu, ker je na manj?o glavnico tudi obresti manj. Zaradi tega je bilo na koncu financiranja diskkntiranih obresti na dobrega jurja za 7 eur (torej cca 0,5%).

 

Bistveno druga?nih pogojev zaradi Zakona o varstvu potro?nikov ni, je pa res, da je obrestna mera lahko po vi?ini zelo razli?na, tako ali tako pa mora? imeti efektivno obrestno mero navedeno.

 

?koda npr. ima maloprodajno ceno kot skupni znesek financiranja, zato ti dajo na ske?iranje brez leasinga nekje toliko popusta kot na financiranje oziroma kak?en procent manj (aka do nekje 200-300 eur manj kkt s financiranjem, ker tam itak to pokrijejo v vsakem primeru s stro?kom posla). V?asih dajo popusta na gotovino ?e manj, pa ?e bonus ugodnosti ma? pri zavarovanju (ki je za njih itak ceneje, ker majo druga?ne dogovore z zavarovalnicami, saj jim prinesejo ogromno strank in polic). Tako da je ?isto mo?no, da je marsikdaj financiranje, pridobitev ugodnosti in popla?ilo po mesecu ali dveh dejansko najugodnej?e. Vse je pa odvisno konec koncev od podpisane pogodbe, pri financiranju ima? pa tudi ve? sitnosti v smislu prina?anja pla?nih list in drugih dokumentov, ki jih ?elijo za odobritev posla.

 

Nekatere dru?be pa imajo verjetno druga?no politiko in financiranje dodajo povrh maloprodajne cene. Mazda je najbr? taka, da nevem kak?nih 20 ali vec % popustov ni pri nakupu avtomobila, tam pa je potem dejansko treba izra?unati koliko vse skupaj pride na koncu. Avto bi lahko tudi iz 28 jurjev hitro pri?el na 35. ?e ske?ira? po enem mesecu bo pa ?e vedno okoli 28.

 

 

Glede kak?nih vezanih ?asovnih obdobij, po kolik?nem ?asu sme? odpla?ati, bi blo pa potrebno pogledati ali take klavzule Zakon o potro?ni?kih kreditih sploh dovoljuje (najbr? jih ne). ?e jih ne, so itak pogodbena dolo?ila v taki obliki neveljavna in lahko popla?a? prej, ne glede na to kaj kdo 're?e'.

 

Sem pogledal in jih dejansko ne. Vir je 22. ?len Zakona o varstvu potro?nikov-2.

Zgoraj v pogodbi je to prakti?no prepisano.

 

?e bi pa kak?en prodajalec kaj drugega zara?unaval ali kaj kompliciral, se pa v vednost pove, da je globa za tak prekr?ek (95. ?len) 25-50.000 eurov in da se lahk tud in?pekcijo pokli?e. Vsaj pri meni je omemba kak?nih sankcij v vednost vselej delovala, kakr?nekoli te?ave sem ?e imel pri naro?anju in slabih izdelkih ali garancijskih zahtevkih.

Napisano

Tole je pa o?itno trenutek resnice

 

https://www.zurnal24.si/avto/golf-in-mercedes-a-eden-od-njiju-ni-zmogel-300-000-kilometrov-332150

 

downsizing in turbo pa? nista recept za dolgo?ivost motorja, DSG pa ravno tako ne. Ampak mene je dejansko tale test presenetil, ker da je avto za na odpad po ?estih letih in manj kot 300kkm... VW globoko si zabredel.

33112_1.png

Napisano

Atmosferski motor in ro?ni - klasika najdlje zdr?i. Vpra?anje kaj je z drugimi deli ampak redno vzdr?evan bencinar bo ?el dlje, kot se bo tebi dalo peljati, tj. prej bo? ?e zamenjal...

Napisano

Kaj menite pa na Teslino rjavenje, pa avto preko 40k?!Se ?e morajo kar nekaj nau?iti....

Napisano

In ?e rjavi??

 

Sicer pa tale 1,4 tfsi je itak strel v koleno. Vem za primer, ko je ?lovek ?e zamenjal ketno, turbino, injektorje in ventile. Aja in z ventili je bilo treba tudi glavo ravnati. Druga?e je pa ok avto.

Napisano

Atmosferski motor in ro?ni - klasika najdlje zdr?i. Vpra?anje kaj je z drugimi deli ampak redno vzdr?evan bencinar bo ?el dlje, kot se bo tebi dalo peljati, tj. prej bo? ?e zamenjal...

Ta Mercedes ima turbo bencinski motor 1.6 s 120konji mislim da je bila verzija s 156 konji v A tudi, v C pa je imel 156 konjev osnovni motor.Ti motorji so bili v redu.

Napisano

Tesla 3 je to, ki je plehnata. Na novicah danes sem bral. Je nekdo na internetu objavil! Veliki problemi.

Napisano

Pravi avto za Bossa, hehehe

Malo ?e res pretiravajo s temi SUV izvedenkami, osebno so mi nekateri suviji kr v?e?ni samo da pa delajo 1001izvedenko pa je ?e malo mimo.

post-5522-0-14921100-1565772190_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pa se problem 5ih vrat re?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je pa res.... lahko pelje? ?e 2,5 metrsko omaro v pokon?nem stanju - neprecenljivo. :notworth:

33112_1.png

Napisano

Meni je pa dober in verjetno bo cenej?i od Evoqua

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Troc pa evoque enakovredna??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem pregledal kr nekaj predstavitev in so jo bolj medlo ocenili. Baje je notri na nekaterih delih taka poceni plastika in vegasti gumbi, da ti ni jasno zakaj so var?evali pri malenkostih.

 

- CVT menjalnik ni ravno da bi vzdihoval od veselja ampak je v navezavi s hybridno tehniko logi?na izbira

- hitrost je omejena na 180km/h - sej ne da bi rabil ve? ampak vseeno se mi zdi zamalo, da bi me kar tako omejevali.

- avto je recimo od Mazde 6 te?ji za 250kg in pri ?portni vo?nji se to mo?no pozna. Ni takega veselja, da bi recimo odpeljal kak?en ovinek ali dva. Za AC je pa udoben kruzer.

- prtlja?nik je klasi?en limuzinski, ki pa ima pri podrtih sede?ih ?e manj?o luknjo kot recimo Mazda 6 sedan.

- sprednje oblikovanje je pa? za moje pojme ?isti overkill ampak OK, ni pa grozno kot so znale biti nekatere druge Toyote

- za normalno opremo primerljivo Mazdi 6 revolution top je cena ?e bogatih 37kEUR

- en sam motor, en sam menjalnik v stilu "take it or leave it"

 

ma pa seveda pluse

+ poraba je en izmed takih, ampak spet pa to ni svetlobna leta spredaj. Nekje realno povpre?je je ?e vedno 6 litrov. 

+ vedno se lahko hvali?, da ima celo pod 100g/km izpusta CO2 :lol:

+ 5 letno jamstvo brez omejitve kilometrov

+ Popolnoma nov model, ki bo aktualen ?e nekaj ?asa

 

Bottomline:

?e bi bila 5 vraten bi bil tale Camry resen kandidat

 

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No to je pa bil danes udarec po egu...

 

pridem do avta pa tale listek za brisalcem

post-133-0-16245100-1567629960.jpg

 

ok, sej avto res ni nov ampak, da ti nekdo pove, da bo treba menat in ?e rabim dodatni zaslu?ek za nakup drugega je pa kr mal bole?e... ja sej bom zamenjal no. :P

33112_1.png

Napisano

No to je pa bil danes udarec po egu...

 

pridem do avta pa tale listek za brisalcem

dodatni zaslu?ek.jpg

 

ok, sej avto res ni nov ampak, da ti nekdo pove, da bo treba menat in ?e rabim dodatni zaslu?ek za nakup drugega je pa kr mal bole?e... ja sej bom zamenjal no. :P

Ne sekiraj se. Dokler ni "odkupujemo vozila starej?ega letnika, lahko tudi v okvari" , je ok :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.