Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vozim kar dost mazdo 6 2.5 letnik 2014

Pozitivno je, da lahko "saltas" rocno in je plus dol in minus gor, kot mora biti.

ker pri vecini je obratno, kar nima smisla oz je v nasprotju z inercijo

Avto se pa pelje brez napora in gre lepo, porabo pa ima res nizko za te konje, menjalnik in karavan.

Plus Dol in minus gor. Kot ka?e sva ena redkih,ki nama je to bolj logi?no. Sicer si Me znam razlagati,zakaj je v ve?ini primerov ravno obratno....

Napisano

Samo na odgovor kje se vozimo: Dnevno relacija Vrhnika - Lj Vevce

 

Sedaj na ti relaciji je cista loterija, vsacih prazna cesta, vcasih guzva, vcasih pa kolone. In zmer si samo zelim, da bi imel avtomatika in radarski tempomat. Kaj sele kako pomoc za voznjo v koloni.

 

Saj ok, potem ko si na regionalni cesti pac "ti vozis avto", samo na avtocesti pa lahko "avto vozi mene". Sploh ce je to dnevno.

Napisano

Ok... mogo?e se da nabavit M6.2.5 motor benzin ro?ni menjalnik iz uvoza...?e ne bo tud AT.menjalnik ok.sem probal cx5 testni lani..lp

 

 

Sem preveril konfigurator na nemski strani mazda.de in je tudi ta motor na voljo samo z AT menjalnikom ... :) ... Predvidevam torej, da je tudi drugje tako ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Od 2013 letnika naprej je 2,5 bencinski motor samo z avtomatskim menjalnikom...

Napisano

Ok... mogo?e se da nabavit M6.2.5 motor benzin ro?ni menjalnik iz uvoza...?e ne bo tud AT.menjalnik ok.sem probal cx5 testni lani..lp

Ce bos kaj v LJ, se javi pa ti dam za probat

Napisano

Ok..Visionsi@..hvala ko bom tam okoli ti javim da Probamo ..lp

Jest@..tudi tebi hvala za info..lp

Napisano

Hmm, ja ?e bere? prospekte in ne v ?ivo izvedenih testov.

 

Mazda 6 dizel 2019 avtomatik 184KM

 

Mazda 6 bencin 2019  avtomatik 194KM

 

 

Pa ?e grafa iz katerih se nekateri delajo norca, ampak to sta najbolj?a pokazatelja dejanskega zna?aja enega in drugega motorja.

 

dizel 184KM

attachicon.gifMazda 6 184KM.JPG

 

bencin194KM

attachicon.gifMazda 6 194KM.JPG

 

 

To pomeni, da sta 1 oz. 2 meritvi sta reprezentativni, da ve? da je claimed podatek napa?en? So bili vsi pogoji testa enaki? Gume, trakcija, temperatura, voznik, itd., itd. :)

Bej? od bencinarja...krivulja je premalo zavita...

 

Hvala, made my day! :)

Napisano

Z rumenimi pikami sem narisal krivuljo mo?i G194 motorja, da lahko oba motorja gledamo v istem grafu. Grafi ka?ejo, da ima G194 motor skoraj povsod manj mo?i od D184. Dve turbini o?itno naredita svoje.

post-7465-0-56381600-1572008675_thumb.jpg

Napisano

Hvala Topo. V?asih imam ob?utek, da nekateri prav namensko delujejo po na?elu "ignorance is bliss".

 

Ne vem, a ima kdo mogo?e ob?utek, da mu solim pamet pol pa seveda z vsemi ?tirimi na okope pa ?e ma prav ali pa nima. Vsak, ki se ukvarja resno z moto ?portom bo vedel povedat, da konji so bolj ali manj BS in da je veliko bolj va?no kje in kako jih lahko izkoristi?. Kle pa berem o zavitih krivuljah, kot da bi se v EU parlamentu o ukrivljenosti kumaric pogovarjali pa o tem, da meritve v realni situaciji niso pomembne ampak, da je pomembno kaj nam fabrka nalo?i.  :wacko:

 

Nisem mislil limat tega linka, kjer je povpre?je ?tirih (4) razli?nih medijev a gre za ro?ni menjalnik, ker bi spet poslu?al, da ne morem avtomatika primerjat z ro?nim in podobna sranja. Ampak naj bo

 

http://www.zeperfs.com/en/fiche7498-mazda-6-break-2-2-d.htm

 

 

Pa ?e tole primerjavo kjer sicer niso ravno primejani zadnji motorji ampak vseeno.

 

https://www.youtube.com/watch?v=zvGjY9m8Dwc

 

Pa internet je poln teh primerjalnih testov samo mal je treba poiskat. A zato, ker je na netu objavljeno je pa fake news al kaj in je pa? bolj zaupat nekim katalo?kim navedbam, kot pa tistemu, ki je naredil dejanski test v ?ivo?  :blink:

 

Pa ?e enkrat to ni prepucavanje dizel vs. bencin ampak dajmo pogledat resnici v o?i ... al nas je vse strah, da ne bom kaj preve? zvedeli?  :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Temu nih?e ne oporeka. Enostavno so to hru?ke jn jabolka. Kaj ?e vi bencinarju dodali dve turbini? ?e z eno ima 250 konjev in enako navora kot dizel. :) Pa? obstajajo ljudje, ki zaradi tega ali onega razloga dizla ne rabijo oz. no?ejo.

Napisano

Daj krivuljo od diesela brez turbine, pa bencinarja brez turbine...enake kubike...

Napisano

Ampak te krivulje so bolj kot ne za teoretike... Ali se kaj bolje spi, ce ves, kaksno krivuljo dela tvoj avto? Jaz sem se vedno mnenja, da ce je kdomzadovoljen s svojim avtom, ga pri vsakdanji rabi orav malo briga za taksne in drugacne krivulje... No... vsaj jaz sem tak... Priznam pa, da nisem nek profesionalni poznavalec avtomobilov, sploh pa se ne ukvarjam z dirkanjem... ampak imam avto za vsakdanjo rabo in voznjo... In moje mnenje, da z enim ali drugim se da cisto v redu prevazati... in tudi v kriticnih situacijah je vecinoma vse odvisno od same situacije in izkusenj oz. poznavanju voznih lastnosti svojega vozila... Za podiranje rekordov pa ni primeren ne en, ne drugi... Zdaj ce bom z enim rabil 9,7 sekund z drugim oa 8,3 sekund od 0 do 100 km/h v vsadanji uporabi ni tako pomembno... Pri dirki oa seveda lahko odloca o tem, na kateri stopnicki bo kdo stal ;) ... poleg se celega kupa drugih dejavnikov...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mi je popolnoma jasno, kaj bi pokazala primerjava obeh brez turbine. Moj namen nikakor ni bil hvalit dizla. Izbiramo pa lahko samo med tem, kar Mazda ponuja. Zato pogre?am ?e mo?nej?i bencinski motor v vrhu ponudbe.

 

Ta tema me zanima, ker i??em zamenjavo za avto letnik '95 z 2.2L NA bencinskim motorjem in 1150kg. Ampak glede na to, kaj proizvajalci ponujajo, mi ne preostane drugega, kot nabavit varilni aparat in se lotit dela...

Napisano

Daj krivuljo od diesela brez turbine, pa bencinarja brez turbine...enake kubike...

Pa ?e kok oba porabita ko jih stiskas . Verjetno z namenom ne ti??ijo v vsakega bencinarja turbino. En takih razlogov je sigurno poraba...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ej Boss dobro napisano ..itak ima vsak svojo razmi?ljanje in razlago..vsak si izbere kaj mu bolj ustreza ...dizel ali benzin.

Meni bolj ustreza benzinski motor glede ?tevilo prev.km.dnevno.plus kratke relacije.seveda bi raj?i kupil.2.5 benz..Turbo.. za nas ga ni mogo?e nabavit v EU. Tako da bom probal Mazdo 6 2.5 benz. AT.menjalnik..lp

Napisano

Boss: se itak strinjam s tabo. Vsekakor pa je tako, da forum nekateri jemljemo kot zabavo, zato vsega kar napi?em ni treba preve? resno jemati. :)

 

Vsaka motorizacija ima svoje prednosti in slabosti. ?e bi bil v Evropi 2.5 turbo, nam verjetno spet ne bi bilo prav, da porabi 10 litrov, da ima samo 6 stopenjski menalnik, ?e ima konkurenca 8 ali 9 prestav itd. :)

Napisano

Pa? obstajajo ljudje, ki zaradi tega ali onega razloga dizla ne rabijo oz. no?ejo.

 

To?no tako.

 

In obstajmo tudi ljudje, ki zaradi tega ali onega razloga bencinca ne rabimo oz. no?emo.

 

Te?ava je samo v tem, da tisti, ki vozimo dizle, razumemo tiste, ki vozijo bencinarje.

Tisti, ki vozijo bencinarje, pa nas, ki vozimo dizle, ne razumejo in nas prepri?ujejo, da je najbolj?a izbira bencin.

?udim se samo, da se niso ?e tazaplinjeni vme?ali v debato.

In pa da se Sokoli ?e niso oglasili (... ... ... ?e ho?e? bit moja, prklu? se na ?trom... ... ...)

Napisano

V bistvu ne. Men je vseeno kaj ima kdo, ampak Boss naprimer pa cele referate o tem pi?e, kako je dizel najbolj?a motorizacija in konec. Skoraj, kot da ho?e upravi?iti svoj nakup in prepri?evati, da moramo drugi tudi kupiti dizla, ?eprav ga ne potrebujemo.  :ne vem:

Napisano

To je res, ampak to je boss :)

v bistvu @boss, zakaj sploh menjas, ce ti sedanji sluzi bp? Pa se vedno je lep

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

@Topo je stvar zadel v nulo: @Boss dela tele referate zato, ker se ?al ne da kupit druga, ?e ?eli? mazdo pri nas. Kar posledi?no pomeni, da je treba primerjat benicn 2.5 in dizel 2.2 ;)

Napisano

V bistvu ne. Men je vseeno kaj ima kdo, ampak Boss naprimer pa cele referate o tem pi?e, kako je dizel najbolj?a motorizacija in konec. Skoraj, kot da ho?e upravi?iti svoj nakup in prepri?evati, da moramo drugi tudi kupiti dizla, ?eprav ga ne potrebujemo.  :ne vem:

Same la?i in natolcevanja. Ves ?as sem bil prepri?an, da grem nazaj na bencinarja, ampak ?al so trenutni pri Mazdi ?ist preve? anemi?ni in to je motilo marsikoga. ?e bi tolk zani?eval bencinske motorje sigurno ne bi 3/4 leta sem ?akal na Skyactiv X in vseeno upal, da bo mogo?e pa to le tisto pravo. ?e bi bil tak zagovornik dizla bi me bolel organ za ta motor ?e od samega za?etka, tako sem mu pa hotel dati ?anso.

To je res, ampak to je boss :)

v bistvu @boss, zakaj sploh menjas, ce ti sedanji sluzi bp? Pa se vedno je lep

 

Ti bom odgovoril z vpra?anjem - kdaj si pa ti imel isti avto 11 let?

33112_1.png

Napisano

@Topo je stvar zadel v nulo: @Boss dela tele referate zato, ker se ?al ne da kupit druga, ?e ?eli? mazdo pri nas. Kar posledi?no pomeni, da je treba primerjat benicn 2.5 in dizel 2.2 ;)

 

ni kaj za dodat... Problem je ?e toliko ve?ji, da so morali pri Mazdi dizle ?e umetno omejiti, ker ?e ne bi iz igre izpadli vsi N/A bencinarji. Kje je tako obljubljani kompresor pri SkyactivX - ni ni. ?koda.

33112_1.png

Napisano

Ampak te krivulje so bolj kot ne za teoretike... Ali se kaj bolje spi, ce ves, kaksno krivuljo dela tvoj avto? Jaz sem se vedno mnenja, da ce je kdomzadovoljen s svojim avtom, ga pri vsakdanji rabi orav malo briga za taksne in drugacne krivulje... No... vsaj jaz sem tak... Priznam pa, da nisem nek profesionalni poznavalec avtomobilov, sploh pa se ne ukvarjam z dirkanjem... ampak imam avto za vsakdanjo rabo in voznjo... In moje mnenje, da z enim ali drugim se da cisto v redu prevazati... in tudi v kriticnih situacijah je vecinoma vse odvisno od same situacije in izkusenj oz. poznavanju voznih lastnosti svojega vozila... Za podiranje rekordov pa ni primeren ne en, ne drugi... Zdaj ce bom z enim rabil 9,7 sekund z drugim oa 8,3 sekund od 0 do 100 km/h v vsadanji uporabi ni tako pomembno... Pri dirki oa seveda lahko odloca o tem, na kateri stopnicki bo kdo stal ;) ... poleg se celega kupa drugih dejavnikov...

 

No in ravno tukaj si zadel bistvo... to?no to ni pomembno koliko ima avto od 0-100km/h pa je to skoraj glavni podatek pri zmogljivosti na prospektih oziroma tehni?nih podatkih. Tudi ni pomembno kolk ma konjev ampak kje ti konji so. ?e ima avto te konje pri 6000 obratih, pri 6200 pa je ?e blokada so ti konji brezvezni. Ampak ravno maksimalne konje oziroma kilowate predstavljajo v tehni?nih podatkih. Mogo?e se kdaj pa kdaj celo spozabijo pa napi?ejo pri katerih obratih, ampak ve?ina ljudi tega ne zna prebirati in kupijo avto na osnovi tiste ?tevilke pred kratico KM ali kW.

 

A je kdo kdaj na uradnih podatkih fabrke zasledil podatke o pro?nosti o medpospe?kih ali bohnedej opremljen z grafom mo?i in navora. Zakaj, bi? Ljudje kupujejo konje in pospe?ke od 0-100, ker vsak dan vsi dragrejsamo izpred semaforjev. Pameten kupec pa? opravi testno vo?njo in si najde izbiro, ki mu je pri srcu pa ?e je to bencinar al pa dizel al pa kaj drugega. In ko se pelje ugotovi, kaj mu pri?ara nasmeh na ustih in kaj ne. In ?e nasmeha ni in vseeno kupi, si je pa? kupil le vozilo za iz A v B in ?e je tako, zakaj si je sploh omislil novega, saj iz A v B je na?eloma ?isto vseeno kaj je pod ritjo, ker bo na cilj vseeno pri?el.

 

Sam ne spadam v to grupo ljudi in z denarjem, ki ga mislim zamenjati za avto vem, da ne morem dobiti tisto kar so mokre sanje, lahko pa vseeno dobil nekaj takega za katerega bom vedeno lahko rekel, da ima "je ne sais quoi" pa kljub temu ne bo potrebno zapraviti bogastvo. Pa to sigurno ni nikakor povezano z dirkanjem, ker za kaj takega se pogovarjamo o ?isto napa?nih avtih. Je pa vseeno pomembno, da avto obvlada vsaj situacije, ki so redno na sporedu v prometu pa naj se ti?e varnega in sigurnega prehitevanja, vklju?evanja v promet na AC, vo?nje v klanec... itd itd. Avto res ne rabi bit dirkalnik, da je lahko dinami?no agilen in tukaj spet pridemo do stvari, ki jih osnovni tehni?ni podatki ne razkrijejo razen, ?e je bistvo, da se v gostilni?kih debatah hvalimo kolk konjev ima posameznikov avto.

33112_1.png

Napisano

Boss, se popolnoma strinjam. Ljudje kupijo avto z recimo 200 konji (pri 5800 obratih) in se hvalijo, kako mo?en avto imajo. Da, a ve?ino ?asa se verjetno vozijo pri 2000 obratih in 100 konjih, ?e je to benzinar.

In kakor si pravilno ugotovil, pri dizlih je to druga?e, saj ima pri istih obratih motor ?e skoraj polno mo?.In kar je zanimivo, dizel motor porabi pri tem znatno manj goriva.

Po moje, da bi benzinar lovil dizla z enako dinami?no vo?no, v hrib in pa pri vi?jih hitrostih po avtocesti bi bila ta razlika kar velika.Zanimiv bi bil test, kjer bi vzeli benzinarko in dizelco, na isti relaciji in bi direktno primerjali(obrati, koliko je trenutno mo?i, katera prestava, trenutna poraba in kon?na poraba). To bi bil ?ele pravi rezultat.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.