Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ravnokar je bil sicer predstavljen facelift espaca: https://www.auto-motor-und-sport.de/neuheiten/renault-espace-modellpflege-2019/ Meni je ?e pred FL izgledal v?e?no, FL jim je dobro uspel, predvsem infotainment si je krvavo zaslu?il naslednika. Avto je sicer dale? od uporabnosti predhodnika, nakladalni rob je 20 cm vi?je kot pri espacu 4, hkrati pa je 10 cm ni?ji avto. Skupaj -30 centimetrov... V espace 4 dam pokonci v prtlja?nik svoje AM kolo s 150 cm hoda brez da bi jemal prednje kolo dol (en sede? 2. vrste odstranim oz. samo prestavim v 3. vrsto.). Try that pri espace 5. :)

 

Pri nas naj FL modela res ne bi bilo v prodaji. Me pa res zanima koliko koleosov prodajo v SLO, na cesti jih ni videti, morda so vse enodnevne registracije in gredo nato v tujino... Koleos sicer ni ?voh, fotr je imel 2.0 dci AT 190 initiale en dan na testu in se res pelje super lahkotno za to, kar PA? je (ogromen SUV).

Napisano

Ravnokar je bil sicer predstavljen facelift espaca: https://www.auto-motor-und-sport.de/neuheiten/renault-espace-modellpflege-2019/ Meni je ?e pred FL izgledal v?e?no, FL jim je dobro uspel, predvsem infotainment si je krvavo zaslu?il naslednika. Avto je sicer dale? od uporabnosti predhodnika, nakladalni rob je 20 cm vi?je kot pri espacu 4, hkrati pa je 10 cm ni?ji avto. Skupaj -30 centimetrov... V espace 4 dam pokonci v prtlja?nik svoje AM kolo s 150 cm hoda brez da bi jemal prednje kolo dol (en sede? 2. vrste odstranim oz. samo prestavim v 3. vrsto.). Try that pri espace 5. :)

 

Pri nas naj FL modela res ne bi bilo v prodaji. Me pa res zanima koliko koleosov prodajo v SLO, na cesti jih ni videti, morda so vse enodnevne registracije in gredo nato v tujino... Koleos sicer ni ?voh, fotr je imel 2.0 dci AT 190 initiale en dan na testu in se res pelje super lahkotno za to, kar PA? je (ogromen SUV).

Jp,sem videl FL in informacijo,da so?asno s predstavitvijo le-tega, model odhaja z na?ega trga.

 

Nevem,meni se zdi itk bv delati neke kri?ance med enoproatorci in SUVi (ki so ?e sami po sebi kri?anci). ?e S-MAX mi je neka nepotrebna me?anica,ampak ok,espace je ?el ?e korak dlje, plus to,da je Ford vseskozi ponujal Galaxya in cel arnezal lahkih gospodarskih vozil kot konkurenca Berlingu,Caddyu.... Renault ima tu zgolj ostarelega Kangooja.

 

Zgleda res nih?e ve? ne kupuje velikih enoprostorcov. Sploh ker je za ve?ino dovolj velik ?e 7sedezni enoprostorec razred nizje (Grand scenic, c4gp, touran), ki je hkrati precej cenej?i.

 

Koleos mi je v?e?en, ampak vseeno,kdo bi dal toliko denarja za Renault... Plus to,da imajo Kadjarja,ki je dejansko spodoben avto.

 

Meni Espace itak deluje kot nekak?en shuttle za dolge vo?nje razvajenih potnikov; nekaj v stilu nekdanjega MB razred R.

Napisano

Se strinjam... s tem da si pri Espace 5 ne ?eli? sedeti v drugi vrsti, ?e si ve?ji od 175. Jaz sem s 178 z glavo ?e preblizu strehe, ?e ima pa fullsize panoramo pa sploh ni govora. Va?no da ima 20 col kolesa, da se (pre)visoko sedi in da je SUV oz. "d?ip".  :ne vem:  To se pa? trenutno prodaja.

 

Saj bo po mojem kmalu trend ?el nazaj na normalne avte.. elektri?arji, ki bojda zdaj zdaj prihajajo tudi za povpre?nega Janeza, so bolj te?ko SUV, dodatna masa in zra?ni upor sta tam velik problem zaradi dometa.

Napisano

Se strinjam... s tem da si pri Espace 5 ne ?eli? sedeti v drugi vrsti, ?e si ve?ji od 175. Jaz sem s 178 z glavo ?e preblizu strehe, ?e ima pa fullsize panoramo pa sploh ni govora. Va?no da ima 20 col kolesa, da se (pre)visoko sedi in da je SUV oz. "d?ip". :ne vem: To se pa? trenutno prodaja.

 

Saj bo po mojem kmalu trend ?el nazaj na normalne avte.. elektri?arji, ki bojda zdaj zdaj prihajajo tudi za povpre?nega Janeza, so bolj te?ko SUV, dodatna masa in zra?ni upor sta tam velik problem zaradi dometa.

Jaz sem ?e v prej?nji generaciji grizel kolena v zadnji vrsti, ni blo lih udobno.

 

Se pa strinjam, to je trend. Vseeno pa se mi zdi Renault neprava firma za imeti nek tak shuttle, ki bi utegnil biti prodajno uspesen...

 

Predvsem ker so z njim ?eleli nadomestiti enoprostorca in ni bil zgolj nek dodaten model namenjen dvigovanju ugleda znamke (kot je bil naprimer avantime).

 

Kar se pa ti?e prihodnosti imam ob?utek da bo ?lo v kak?no drugo smer,ampak ok,to itak samo predvidevam(o).

Napisano

Dr?i, espace 4 ima te?avo, da ima v drugi vrsti sede?e malce prenizko name??ene (do ca. 165 cm je ?e OK), ampak je to na?eloma problem skoraj vseh ve?jih enoprostorcev, sharan/alhambra imata podobno te?avo, s tem da so tam ?e sede?i vsaj po ob?utku poleg tega ?e ?udno ozki.

 

Bomo videli kaj prinese prihodnost, dolg?as ne bo. :)

Napisano

Dr?i, espace 4 ima te?avo, da ima v drugi vrsti sede?e malce prenizko name??ene (do ca. 165 cm je ?e OK), ampak je to na?eloma problem skoraj vseh ve?jih enoprostorcev, sharan/alhambra imata podobno te?avo, s tem da so tam ?e sede?i vsaj po ob?utku poleg tega ?e ?udno ozki.

 

Bomo videli kaj prinese prihodnost, dolg?as ne bo. :)

Jaz v sharanu 1generacije (po FL)zadaj bolj udobno sedim. Tudi moja xp je zadaj brez tega filinga "grizenja kolen".

 

Me prav zanima,ce na udobje zadaj vpliva dejstvo,da se pri nekaterih enoprostorcih sede?i zlo?ijo v dno prtlja?nika.

Napisano

Mislil sem sharan 2, torej do pred kratkim aktualni. V scenicu 3 recimo je tudi malo bolje, a ima? zato stopnico, ko vzame? ven sede?e. Espace je pa? bolj kombi :)

Napisano

27k? za golfa? Ne hvala :vskalo:

 

Raje rabljeno mazdo6.

Ja... No,saj pi?e, da bodo kmalu pri?le ?e ostale verzije in bo osnova pod 20jurji....

 

Se pa strinjam; tudi ?e bi bil 3jurje cenej?i, raje kupim kaj drugega...

Napisano

Zakaj rabljeno, ?e za ta denar dobi? novo?

 

Golf je pa? iz zlata, zato taka cena. :)

 

Je res. Ampak sem predvideval, da za ta denar dobi? bolj oskubljeno verzijo 6tice.

Napisano

Potem pa se ?udijo da jih ?koda ?i?a z Octavio saj je skoraj enkrat ve? avta za manj denarja! Dobi? pa. M 3 in to s ful opremo za ta denar.

Napisano

Potem pa se ?udijo da jih ?koda ?i?a z Octavio saj je skoraj enkrat ve? avta za manj denarja! Dobi? pa. M 3 in to s ful opremo za ta denar.

Sej ?koda je itak razred bolj?a kar se ti?e kvalitete od raznih ljudskih vozil.

 

 

Napisano

Golf je pa? iz zlata, zato taka cena. :)

 

Ja, ampak zlato je zelo mehka kovina. Mislim, glede obrabe sestavnih delov...

 

Torej so popravila pogosta in (z originalnimi rezervnimi deli) precej draga...

Napisano

Nekdaj so rekli , da ce zelis skregati ljudi, jim omeni politiko...

 

Zdaj je kamen spotike vse (pre)veckrat vw... Jaz tudi nisem njihov fan, ampak priznam, da niso slabi avti. Je pa res, da so casi, ko je bil "nemec" ve?en, vse ostalo pa kvarljivo blago, ze zdavnaj mimo...

 

Vw verniki pa ostajajo.

 

20jurjev za prihajajoc osnovni golf... hja, saj koliko pa so osnovni civici, corolle, mazde3, focusi, skratka novi modeli v tem razredu? Vse okoli 20jurjev in verjetno bo tako tudi z novimi modeli, za zdaj ostarelih meganov, aster,leonov, 308...

 

Se bomo morali navaditi, da bo solidno opremljen avto tega ranga pa? stal 25jurjev...

 

Kot kaze izpolnjujejo obljubo, da bo ?koda cenovno bolj jasno pod vw-jem. Le da ne bodo ?kode pocenili, ampak vw podrazili...

Napisano

27k? za golfa? Ne hvala  :vskalo:

 

Raje rabljeno mazdo6.

Kot je nekdo komentiral: res da je drag, ampak zraven na armaturki dobi? ?e barven televizor!

 

Vse gre v smer ?im ni?jih proizvodnjih stro?kov in ?im vi?jih cen. Kar je prav, s socializmom smo ?e zdavnaj opravili.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kot je nekdo komentiral: res da je drag, ampak zraven na armaturki dobi? ?e barven televizor!

 

Vse gre v smer ?im ni?jih proizvodnjih stro?kov in ?im vi?jih cen. Kar je prav, s socializmom smo ?e zdavnaj opravili.

 

:lol:

 

Prodajalci danes na veliko ogla?ujejo kako ima njihov avto touch-screen noter. Ko gre? pa gledat cene teh panelov vidi? kako te nategnejo. Touch screen je danes najmanj?i problem noter vgraditi. In po pravici povedano, raje imam joystick za navigacijo. Na moji mazdi sem touchscreen uporabil manj kot 5x. :ne vem:

Napisano

no to me je zanimal ja, al mislis konstruktorja al voznika.

ja hyundai se je letos ekipno fajn obnesu, nobenih vecjih tezav z avtom samim ni blo. sm mislu it probat i30N sam se mi je zdel da za 600 km douge voznje pac ne bo dost komfortn.

Napisano

no to me je zanimal ja, al mislis konstruktorja al voznika.

ja hyundai se je letos ekipno fajn obnesu, nobenih vecjih tezav z avtom samim ni blo. sm mislu it probat i30N sam se mi je zdel da za 600 km douge voznje pac ne bo dost komfortn.

In koliko delov ima skupnih serijski avto z bolidom za reli.

Najbr? samo zna?ko na havbi.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Poanta je, da vsak lahko to naredi zastonj, samo malo dela more vlozit v to. Valda s profi zadevami je lazje, samo nekje je treba zacet Drugace pa, te stvari lahko tudi najames, pa placas dolocen procent od zasluzka, neke vrste SaaS (scam as a service), ti samo "kampanjo" izvedes Sem glih par dni nazaj na redditu bral zanimiv AMA, so ljudje ki se pogajajo s scammerji odgovarjali na vprasanja, link, ce koga zanima    
    • Da bi lažje tekmovala s konkurenco, Honda in Nissan v združitev? | 24ur.com WWW.24UR.COM Japonska avtomobilska proizvajalca Honda in Nissan sta začela predhodne pogovore o združitvi, da...  
    • Profi zadeve stanejo miljone, en DGX je 1,5MIO ampak te profiji dobijo to nazaj v enem tednu
    • Se ti zavedas koliko je 'tezek' rav4 ki je iz aluminija? Samo 1600kg oziroma lazji ker ma ndm 1650 Ta hybrid je za tja kjer se bremza torej mesto
    • za moje pojme nobena znamka ni več poceni za servisiranje, kolega ravno "piz...aka" ko je bil super vesel na Škodinim uradnim serviosm pred korono ko je dajal za scalo 150€.....no zdaj ni več tako zelo, ko gre na servis odkarta od 300 do 400€, če pa menja kake diske/ploščice je pa na 600, tko da.... :). Moje osebno mnenje je sicer da ti mild hybrid-i, kot jih imata Toyota in Honda niso za take krave od avta kot je RAV4 ali CRV.....to je enostavno prevelik/pretežek avto....hybrid od obeh je idealen za rang vozila mazda 3 oz. v njihovem primeru toyota auris/honda civic....tam je pa ta kombinacija verjetno overall top....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.