Bini Napisano 17. december, 2020 Prijavi Napisano 17. december, 2020 (urejeno) pred 57 minutami je Alex napisal: Meni pa Porscheji. Meni pa Mazde(rdeče) pred 57 minutami je Alex napisal: Popravljeno 17. december, 2020 od Bini 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 17. december, 2020 Prijavi Napisano 17. december, 2020 pred 2 urama je Nejc1986 napisal: Škoda, pa ravno Hyundai je delal meni simpatične avte zadnje čase (i30, tudi prejšnji i20, kona..). Prosim če ne omenjaš Škode skupaj s Hunjadem. 2 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
amatej Napisano 17. december, 2020 Prijavi Napisano 17. december, 2020 Ko bi pri Mazdi še servise poštimali, bi bilo super. 1 1 Citiraj
Nejc1986 Napisano 18. december, 2020 Prijavi Napisano 18. december, 2020 pred 8 urami je Mraušk Mčk napisal: Prosim če ne omenjaš Škode skupaj s Hunjadem. Tale izjava je bla pa čist simply clever 1 Citiraj
Z M A J Napisano 18. december, 2020 Prijavi Napisano 18. december, 2020 pred 9 urami je Mraušk Mčk napisal: Prosim če ne omenjaš Škode skupaj s Hunjadem. Okusi so različni, tudi zame se jih ne sme omenjati v istem stavku (Hyundai so mi namreč zelo všečna vozila) 5 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Nejc1986 Napisano 18. december, 2020 Prijavi Napisano 18. december, 2020 Meni so Hyundai top; i40 par let nazaj je bil všečen avto, Zdajšnja i30 je super, prejšnji Tucson sploh... Par dni nazaj videl 7sedeznega Santa Fe, i20 ki se je sedaj poslovila je fajn... Ampak rit na čisto Novem i20 ali pa čisto nov Tucson... No,ja... 1 Citiraj
Alex Napisano 18. december, 2020 Prijavi Napisano 18. december, 2020 Moj nečak, ki je bil vedno na bmwjih(same hude zadeve) pa aiudiji TT, mi je en dan prišel z izjavo, da bo kupil škodo RS. 😳Seveda se je takoj popravil,da mu gre v firmi zelo slabo in bo vzel ta avto samo za prehodno obdobje, doer ne pride na zeleno vejo. Bo pa vzel verzijo z zelo zatemnjenimi šipami, da ga ne bo videti ven. 😎 4 Citiraj
Boss Napisano 18. december, 2020 Prijavi Napisano 18. december, 2020 Ampak vseeno, nova Octavia je na dobri poti, da rata slovenski avto leta 2021. Citiraj
scania Napisano 18. december, 2020 Prijavi Napisano 18. december, 2020 pred 46 minutami je Boss napisal: Ampak vseeno, nova Octavia je na dobri poti, da rata slovenski avto leta 2021. Saj če ni vw je pa škoda al pa renault. Drugi sploh zraven ne pridejo 😁😁😁😁 1 1 1 Citiraj
Alex Napisano 18. december, 2020 Prijavi Napisano 18. december, 2020 pred 48 minutami je Boss napisal: Ampak vseeno, nova Octavia je na dobri poti, da rata slovenski avto leta 2021. To je doseg slovenskega avta. Sej tudi, če bi dali jaguarja v ožji izbor bi zmagal ali clio, golf ali kak pežo.Ali pa kaka izvedenka vaga. 2 Citiraj
J.J. Napisano 18. december, 2020 Prijavi Napisano 18. december, 2020 Hehe, ja tko je, k smo pač balkanska država. Pr bajt mora bit blont baba, nemški ovčar pa volksvagn... 1 3 Citiraj
gregc88 Napisano 18. december, 2020 Prijavi Napisano 18. december, 2020 nimam psa, ostalo drži Citiraj
Boss Napisano 18. december, 2020 Prijavi Napisano 18. december, 2020 Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki. Letos so v finalu Škoda Octavia VW Golf Peugeot 2008 Renault Captur Hyundai Tucson Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna. Citiraj
Bini Napisano 18. december, 2020 Prijavi Napisano 18. december, 2020 pred 25 minutami je Boss napisal: Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki. Letos so v finalu Škoda Octavia VW Golf Peugeot 2008 Renault Captur Hyundai Tucson Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna. Klasika...😉 Citiraj
Alex Napisano 18. december, 2020 Prijavi Napisano 18. december, 2020 Pred eno uro je Boss napisal: Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki. Letos so v finalu Škoda Octavia VW Golf Peugeot 2008 Renault Captur Hyundai Tucson Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna. Samo maska?... kaj pa pod masko? Te VAG variante gredo v nek čuden dizajn. Enako novi golf. Citiraj
Nejc1986 Napisano 12. januar, 2021 Prijavi Napisano 12. januar, 2021 V aktualnem avtobildu sta 2primerjalna testa , v katerih nastopata 2mazdi; spodnji srednji razred z mazdo3 in mali SUVi z cx3. 2 Citiraj
NevLado Napisano 15. januar, 2021 Prijavi Napisano 15. januar, 2021 On 1/12/2021 at 5:26 PM, Nejc1986 said: V aktualnem avtobildu sta 2primerjalna testa , v katerih nastopata 2mazdi; spodnji srednji razred z mazdo3 in mali SUVi z cx3. Lahko poveš kaj več? Citiraj
Bossek Napisano 15. januar, 2021 Prijavi Napisano 15. januar, 2021 Sem se pomatral malo ... evo priponke, ce koga zanima 1 1 Citiraj
NevLado Napisano 15. januar, 2021 Prijavi Napisano 15. januar, 2021 20 minutes ago, Bossek said: Sem se pomatral malo ... evo priponke, ce koga zanima Top, hvala! 1. A nova 3-ka res nima touch ekrana? To skoraj da nemorem verjet, a ni isto kot na prejšnji generaciji, da ko avto miruje je na touch, potem ko se pelješ pa lahko upravljaš samo preko ekrana? Vsaj CX-3 tako dela... 2. Te testi so mi drugače zmeraj tako hecni...CX-3 "višji stroški s servisiranjem".. A ker je interval na 20k namesto na 30k, pa motor kasnej zariba? In pa da je "digitalni prikaz hitrosti prikazan v premajhni velikosti"... Imaš ga celo dvakrat, na obratomeru 2x1 cm pa potem še na projekcijskem zaslonu v 3x3 cm (na sliki se vidi, da je njihova verzija imela revolution paket s projekcijskih zaslonom). Ejejejej..ampak šta čemo, v nemški reviji je pri obeh primerjalnih testih pač zmagal ... nemec 2 Citiraj
Boss Napisano 15. januar, 2021 Prijavi Napisano 15. januar, 2021 Nima touchscreena - itak je tako odmaknjen, da je uporabniku neprijazno, da bi gor šlatal. Jaz na svoji sem touchscreen samo sprobal, vse ostalo mi je pa čist priroćno z gumbom upravljat. Med vožnjo je mnogo bolj natančno kot šlatat po ekranu - primerjam z uporabo na službenih passatih in golfih ter na električnih. 4 Citiraj
Alex Napisano 16. januar, 2021 Prijavi Napisano 16. januar, 2021 pred 6 urami je NevLado napisal: Top, hvala! 1. A nova 3-ka res nima touch ekrana? To skoraj da nemorem verjet, a ni isto kot na prejšnji generaciji, da ko avto miruje je na touch, potem ko se pelješ pa lahko upravljaš samo preko ekrana? Vsaj CX-3 tako dela... 2. Te testi so mi drugače zmeraj tako hecni...CX-3 "višji stroški s servisiranjem".. A ker je interval na 20k namesto na 30k, pa motor kasnej zariba? In pa da je "digitalni prikaz hitrosti prikazan v premajhni velikosti"... Imaš ga celo dvakrat, na obratomeru 2x1 cm pa potem še na projekcijskem zaslonu v 3x3 cm (na sliki se vidi, da je njihova verzija imela revolution paket s projekcijskih zaslonom). Ejejejej..ampak šta čemo, v nemški reviji je pri obeh primerjalnih testih pač zmagal ... nemec Brez veze brati nemški primerjalni test,kjer so v igri nemški avti. Za nemca ponavadi napišejo za porabo, da ima "ugodnih 6,5l/100", za kakega japonca, tudi Mazdo pa, "malo smo razočarani nad previsoko porabo 6,5l /100". 😊 2 2 Citiraj
scania Napisano 16. januar, 2021 Prijavi Napisano 16. januar, 2021 Meni je tudi opravljanje z gumbom top. Ta touch je kar nekaj peljes cez luknjo in pritisnes kar nekaj. 4 Citiraj
Nejc1986 Napisano 16. januar, 2021 Prijavi Napisano 16. januar, 2021 Jaz avtobild itak berem samo kot neko zabavno čtivo; namesto rumenega tiska. Da bi si nabiral informacije, ki bi bile odločilne pri nakupu.... Ni šans. Saj pri nas ni več resne avto revije. Avto fokus je še najbližje temu. Se pa spomnim leta,leta nazaj je bil avtomagazin dober in pa "avto" , ki ga je vodil urednik Martin Češenj (ki je tja prišel iz avtomagazina). Berem pa velikokrat hrvaški avtoklub. 2 Citiraj
scania Napisano 16. januar, 2021 Prijavi Napisano 16. januar, 2021 Jaz tudi hrvaški avtoklub. Drugace avtobild samo rubriko rabljena vozila in vztrajnostne teste. Za malo bolj resno literaturo o tehnologiji pa voznik mehanik revijo. 1 Citiraj
Aless Napisano 16. januar, 2021 Prijavi Napisano 16. januar, 2021 Meni pa je upravljanje z touchscreenom boljše, no če je v nekem normalnem dosegu roke, kar na novi M3 ni. S touchom si npr. hitrejši pri vnašanju naslovov navigacije. Najbolj smotano ne imeli BMW 5 E60, tam mi je upravljanje bilo full zamudno🥴 Avtorevije pa ja so vse bolj naklonjene svetim švabojem🤪 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.