Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Karavan brez stre?nik sank je. In ker je zadnja ?ipa tako polo?na (ne glede na sanke ali manjko njih), nekateri o?itno menijo, da je blizu 5-vratnemu hatchbacku.

Napisano

Kaj pa pi?e v prometni? Meni v MB je ponujal lani karavana, tako da je razen ?e sami ne vedo kaj delajo!

Napisano

Seveda da je karavanska razli?ica to... Pa? nima sank,tako kot jih octavie combi od kriminalistov nimajo in ravno tako kot jih na?a nekdanja Felicia combi ni imela...

Napisano

?portni karavan, Sport Combi, kakorkoli. Moj point je bil samo to, da bi za Bossa bila razli?ica brez stre?nih sani, saj je tako na prvi pogled menda bli?je kombilimuzini.

Napisano

Pri meni je tako, da gledam uporabnost in izgled. Se pravi, da mora biti pritlja?nik dokaj velik in predvsem lahko dostopen, ?e je treba kaki ve?ji kos notri vr?t - bicikel je recimo tak, al pa ?tiri gume, al pa kaj ve?jega in okornega.

 

oblika karoserije            uporabnost        izgled

 

5vratna oblika limuzine        4,5                  5

karavan                                  5                  3,5

klasi?na limuzina                    2                   5

hatchback                               2                   2

SUV                                        3                  1,5

33112_1.png

Napisano

Prtlja?nik je po uporabnosti v karavanki samo nekoliko ve?ji in to je to. Pri obeh se lepo na veliko odpre in v trenutni sem pripeljal ?isto vse vklju?no s pomivalcem tako, da v prostorskosti in velikosti nakladalne odprtine res ne vidim neke razlike, kot tiste pol to?ke.

33112_1.png

Napisano

2 kolesa ne spravis v liftback, da mas se otroski zic

V karavana pa brez tezav

To je 2 tocki

ko jebe pomivalne stroje, ko ti itak vsaka trgovina pripelje na dom

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

2 kolesa ne spravis v liftback, da mas se otroski zic

V karavana pa brez tezav

To je 2 tocki

ko jebe pomivalne stroje, ko ti itak vsaka trgovina pripelje na dom

Saj Flixbus ma zdaj tud bicikl trogarje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne, za vecino destinacij nimajo. Klosarji

verjetno potem samo za Amsterdam  :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

2 kolesa ne spravis v liftback, da mas se otroski zic

V karavana pa brez tezav

To je 2 tocki

ko jebe pomivalne stroje, ko ti itak vsaka trgovina pripelje na dom

v zadnjo ?estko ziher ne, ker je precej nizka luknja...

33112_1.png

Napisano

v zadnjo ?estko ziher ne, ker je precej nizka luknja...

Kaj vse strpa? notri v prtlja?nik, ne more? verjet. Res pa je, da je prtlja?nik za par cm o?ji, kjer so koloteki, tako, da mi sedaj kov?ek za kitaro glih ne stoji vmes kot v stari 6-ki.Je pa prtlja?nik ?e vedno dovolj velik za ve?ino potovanj.

Aja, jaz kolesa ne tovorim okoli z avtom, tako, da nima problemov, kam ga strpati.Tudi vozi?kov za otroke ne potrebujem.

Ko rabim ve? placa montiram enostavno 420 l. thule na streho na grde sani, ki so ?e na avtu in skoraj duplo pove?am prtlja?nik.:)

 

 

Napisano

vi?ina je va?na ne ?irina... preberi, kaj je Labi napisal, ampak v karavana poleg otro?kega sede?a ?al ne gresta dva bicikla notri, edino ?e ju razstavi?.

33112_1.png

Napisano

To?no to - vi?ina je va?na. V prvi gen. 6ke (ki poseka zadnjo ?estico v vseh pogledih) sem imel odstranjen del podna prtlja?nika, da je bila balanca pripeta na poseben nosilec na pomo?no rez. kolo, se pravi, vsaj 10cm pod nivojem dna, pa je vilica glih za glih centimeter ali dva pod ?ipo. Pri ?estki zadnje generacije bi zmanjkal ene 25cm vi?ine. 

 

Kar danes prodajajo pod nazivom karavan, ni vse karavan. Spljoh.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Meni je zadnja 6-ka v vseh pogledih bolj?a. ?e bi rabil preva?ati kolesa okoli bi si kupil enega berlingota ali podoben dostavnik. Karavani niso mi?ljeni za to, da se v prtlja?niku preva?a kolesa. Montira se jih v skrajnem primeru na streho ali zadaj.

Ali pa nikjer in gre? na izlet brez njih. :)

 

 

Napisano

ammm, zakaj pa so pol karavani? Sem skos mislil, da zaradi prostora, ampak o?itno je neka drugo fora. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

ammm, zakaj pa so pol karavani? Sem skos mislil, da zaradi prostora, ampak o?itno je neka drugo fora. :ne vem:

Sej v bistvu spravi? vraga in pol noter, celo ornk opremo za kitarista,ali zaboj?ke solate, ?pe?o iz trgovine, krompir od none, kako omarico iz lesnine, 4 rgume za nazaj, ko jih zamenja?... za kolesa pa definitivno ni. To ne spada v avto ampak kve?emu na njega ali zadaj, kot sem napisal. Pa ne more? glih vsega tla?it v karavana kar vidi?. :)

 

 

Napisano

Za te zadeve obstajajo korita prtlja?nika, res da v tistem momentu ne more? na avto razstavo, ampak na svetu obstajajo huj?e stvari. :)

Napisano

Ampak prav zanimivo kam gre ta avtomobilizem. Ho?e? dru?inski avto z veliko prostora, pa te naterajo kupit paletarja in ne enoprostorca. Ho?e? vozit bicikel v avtu pa spet kupi si paletarja in ne karavana. (paletarji - tovorni avti v osnovi narejeni da gre not europaleta (kenguruji, berlingoti...))

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pa ?e cenej?i so. Berlingota dobi? novega s polno opremo za tam okoli 27k?, medtem ko se mazda 6 ?ele za?ne pri 25k?.

Napisano

Sej ... v moji imam korito iz enega samega razloga, ker se la?je o?isti, ampak bicikel pa z lahkoto vr?em notri. Zakaj bi nekaj tovoril na strehi ali pa zadaj na kljuki, ?e gre normalno notri. Pa bicikel, gre v avto v natan?no 14,75 sekunde, iz prtlja?nika pa v 12,36 sekunde. Se pravi se lahko v trenutku odlo?im, da grem nekam bolj oddaljeno mal pedala poganjat.

 

Kolk pa rabi? s stre?nim prtlja?nikom al pa tistim na kljuki.

 

- najprej montira? nosilce, ki traja kar nekaj ?asa - verjetno pod 10 minut te?ko.

- potem bicikel na streho al pa zadi, kar je spet nekaj minut

- ko pride? na cilj spet bicikel dol, kar tudi ni takoj

- ko preneha? s kolesarjenjem pa seveda spet bicikel gor

- pa doma spet dol

- pa prtlja?nik al pa nosilec odmontirat in seveda pospravit v klet/gara?o

 

Ko se?teje? vse to, pa dodatni stro?ki za nakup prtlja?nikov/nosilcev ali celo kljuke te v bistvu kar mine, zato i??em avto, kjer se bicikel vr?e noti in je to to. Seveda je pa druga zgodba, ?e se gre nekam na po?itnice in se zraven tovori vsa prtljaga, potem bicikel res nima kaj po?et v avtu, ampak to je 1x na leto, dnevni ali pa nekaj urni izleti namenjeni bicikliranju pa so pri meni cca 15x letno.

33112_1.png

Napisano

S tovarnisko zlozljivo kljuko je prtljaznik gor v 30s, kolo (kolesa) pa se nekaj minut.

 

Samo primerjati solo situacijo z druzinsko okoli koles je kot da bi primerjal prevoz pujsa in macke :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.