Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Nikjer nisem zasledil te teme. Opravicujem se ce se ponovi.

Imam mazdo 2, 1.4 letnik 2008. Danes mi je crknila leva sprednja luc. Mogoce malo smesno a nikakor mi je ne uspe izvleci. Zanima me ali najprej izvlecem kable ali gumijast pokrovcek ki jih obdaja. Karkoli poskusam od tega izvleci se bojim da bom kaj polomil. Ali je potrebna tudi vecja sila?

 

Hvala za odgovore. Lp

Napisano

Ponavadi gredo pri klasicnih luceh najprej kabli dol (konektor se iztakne), potem pa gumijasta zascita in v nadaljevanju neka zaponka, ki drzi zarnico v poziciji). Lahko gres za prvic tudi AMZS obiskat in pogledat postopek zamenjave! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bom kar tukaj vpra?al, da ne odpiram nove teme. :)

 

Zadnje ?ase mi ne gori leva zadnja lu? (mazda 6, l. 2010), dokler ne udarim po plastiki iz zunanje strani in se ?ude?no pri?ge. Sem poskusil zamenjat vraga (preden sem pogruntal, da u udarcem deluje) in je res tolk mal prostora, da si bom moral vzet enkrat ornk ?as, da pogruntam zadevo.

 

Zanima pa me, ali je mo?no, da je kej drugega v okvari in ne ?arnica, kot sem sprva mislil?

 

Hvala.

Napisano

Kontakti od grla zarnice so za spucat. V?asih tudi na ?arnici kontakti oksidira jo in jih samo ?ez fin smirgl parir potegne? pa je ok.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jutra so najlepša zjutraj, sploh ob dobri kavici..... 🤗😉
    • Sem v nedeljo hotel na Rogli malo sprobat kak so kaj 3 leta stare Kleberce še v formi pa je bila kopna cesta..... 😵‍💫🥴😉
    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.