Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Imam mazdo 6 letnik 2002 bencinar 1.8 trenutno 230k kilometrov.

Pred cca 1 mesecem sem imel pri Pelkotu avto na servisu, kjer mi je menjal batne obro?ke, teflone in ne vem ?e kaj to?no vse.

Od takrat dalje mi avto nenormalno pije gorivo. Pred posegom sem imel povpre?no porabo med 7.2 - 7-5 sedaj od 9.2 - 9.5.

Kar se mi zdi mnogo prve?, ve?inoma vozim relacije avtocesta. Pelko pravi, da se mora zadeva "ulavfat" od servisa naprej sem naredil ?e cca 2k kilometrov vendar se mi zdi ?e slab?e kot je bilo na za?etku ko sem avto dobil iz servisa.

Opazil sem ?e da mi avto cuka med 2k-3k obrati...

A ima mogo?e kdo kako idejo kaj bi bilo lahko narobe ?

Hvala za odgovor, LP Uro?

 

 

Napisano

Lambdo sondo bi jaz posumil, verjetno ima? celo dve na tvoji Mazdi. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jest imam isti avto in mi ze cel cas pije 9-9.5l. Po generalki pa nisem opazil, da bi se poraba kaj povecala.. A si to porabo zracunal ali govoris zgolj bo BCju, ker 7.2 oz. 7.5 malo dvomim da si imel.

Napisano

Ne ne kar po km ?tevcu, prej sem naredu cca 850km z enim tankom zdej se  mi pr 530km lu?ka pri?ge.

Tud men je prej ve? pil ?e sem ga na polno ti?u po avtocesti sam to je cca 160+++. Zadnje tri tanke vozim skoz enako pa je poraba

mnogo ve?ja, tko da sigurno neki ni ok. Pred generalko je mnogo manj pil

lp Uros

Napisano

Tole sigurno ni ok, se posebej ce cuka. Nekaj je narobe 'zlo?eno' nazaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No ja... Jest imam 50l tank lpgja, notri gre 42-44l in naredim 420-450km. Sepravi pozimi naredim s 44l 440km = 10l/100km (LPG) (brez upostevanja da se peljem se na gorivo ob hladnem zagonu). Ce odstejem 7% vecjo porabo LPGja je to 9.3l/100km na bencin. Gre za mesano voznjo s cca. 60% avtoceste (tempomat 140km/h) in 40% mestne voznje. Ce bi se uposteval tisto razliko ob hladnem zagonu k se vozim na benz bi bila cifra se nekoliko visja. Skratka jest ga nikoli nisem spravil pod 8.5 pa ali je bil predelan na plin ali ne in tudi ce sem se fural 110km/h po avtocesti. Pelko je reku da je to normalno in da so 1.8 motorji pozresni kar se tice porabe. Zej ce pravis, da je toliksna razlika v porabi in da ti cuka, magar se neki casa pocaki (da se kao uleze) pa ce se vedno nebo kul ga pelji nazaj :)

Napisano

Ne ne kar po km ?tevcu, prej sem naredu cca 850km z enim tankom zdej se  mi pr 530km lu?ka pri?ge.

Tud men je prej ve? pil ?e sem ga na polno ti?u po avtocesti sam to je cca 160+++. Zadnje tri tanke vozim skoz enako pa je poraba

mnogo ve?ja, tko da sigurno neki ni ok. Pred generalko je mnogo manj pil

lp Uros

Ej..to je res ?udno ,da ti avto po generalki full pije in cuka,,,najbolj?e ,da pokli?e? mojstra pelkota ...saj to je on delal.dobro re?i lp

Napisano

Mogo?e je en zob mimo? (diesel sicer takrat niti ne v?ge)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za diktatorje (prihod na oblast, obstanek na oblasti) obstajajo neka splošna pravila. Pomaga, da ljudi strašiš bodi si z notranjim ali zunanjim sovražnikom, recimo danes so to migranti, 100 let nazaj so bili Judi, ... tudi v Jugoslaviji je Tito poskrbel za to, kot je omenil @Alex:   How to Become a Tyrant  Watch How to Become a Tyrant | Netflix Official Site WWW.NETFLIX.COM Ruling with an iron fist requires an aspiring dictator to know the playbook for absolute power, as history's despots prove in this sardonic docuseries. Prevzem oblasti (Seize Power) Zanimanje za postati tiran? Obstajajo pravila, in priročnik za vzpon v diktaturo se začne z enim najbolj brutalnih v zgodovini: Adolfom Hitlerjem. Zatreti svoje tekmece (Crush Your Rivals) Zavarovali ste si mesto na vrhu, vendar ohranjanje moči pomeni, da morate paziti na hrbet. Nihče tega ni počel bolje ali bolj neusmiljeno kot Saddam Hussein. Vladati s terorjem (Reign Through Terror) Ko nadzorujete svoje prebivalstvo, je bolje biti ljubljen ali strahovan? Idi Amin je zagotovo mislil, da pozna pravi odgovor na to vprašanje. Nadzorovati resnico (Control the Truth) S pomočjo javnih odnosov, revizionistične zgodovine in cenzure. Sovjetski avtokrat Joseph Stalin je našel določeno prilagodljivost z resnico koristno. Ustvariti novo družbo (Create a New Society) Svoboda govora? Pravica do zbiranja? Upornik, ki je postal diktator, Muammar Gaddafi, je ugotovil, da morajo civilne svoboščine izginiti pri preoblikovanju družbe. A postal je mehak. Vladati večno (Rule Forever) Prevzem oblasti je težak, a ohranjanje je še težje. V Severni Koreji je dinastija Kim odkrila skrivnost večnega vladanja: razglasili so se za bogove.
    • Če bi imeli vodkarji normalnega vodjo in ne psihiča, bi lahko vse super funkcioniralo. Ne bi bili sicer prijatelji a bi lahko  lepo sodelovali. Tako pa si z njegovo diktaturo in ozemeljskimi  težnjami  ne moremo trenutno nič pomagati. Sedaj, ko imamo na drugi strani luže še enega pacienta, bo pestro.  Tvoje pisanje me spominja na dneve v jugo armiji. Vsako jutro na zboru so nam rdeči polit komisarji predavali o nevarnosti, ki nam preti z zahoda. Pa smo že prej lepo hodili vsi v Trst in glej ga zlomka, nikjer vkopanih zahodnih vojakov in nikjer nobene grožnje. Mi z obale smo se samo smejali njihovim blodnjam. 😊
    • Zato ker  tašči na opelci ne tresejo zavore
    • Ekonomsko bo zmagala vojaška industrija. 
    • Mazde delujejo bp. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.