Skoči na vsebino

Lojzi vas lepo pozdravlja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

g. Lojz, tudi vam SRE?NO 17!  :vino:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

g. Lojz, tudi vam SRE?NO 17!  :vino:

Naj takoj povem, da me ni treba vikat in nazivat s gospodom, saj sem ?e zelo mlad po du?i in po dobrem srcu.

ZMAJ, a se me ?e spomni?? Si se ?e o?enu ta cajt, kar me ni tukaj blo?

A ta forum ?e kaj laufa? Kaj je novga?

Napisano

Iskrena hvala vsem za vrnjeno vo??ilo!

 

Bi pa ob tej priliki ?e nekaj vpra?al, ?e dovolite?

 

V?eraj kot veste, je zapadel sneg. Zdaj me pa nekaj zanima glede gum. Vi boste gvi?no vedeli.

Ali je bolje v sneg zapeljat s toplo zimsko gumo, torej takoj, ko avto iz tople gara?e zapelje? takoj na cesto v sneg, ali je bolje avto zapeljat najprej  ven iz tople gara?e in po?akat nekaj ?asa, da se guma temperira.

Torej, ali topla zimska guma, seveda dokler je ?e sploh  topla, po snegu prijema bolje ali slab?e kot pa mrzla?

 

Za odgovore se vam ?e v naprej iskreno in od vsega srca zahvaljujem.

Hvala, hvala hvala!

Napisano

Hja, Lojzi...s temle je pa takole...

 

Seveda je za oprijem najbolj?e imet ?imbolj toplo zimsko gumo, tako da kar se performans ti?e, je najbolj?e, da se v gara?i popolnoma pripravi?...tako ti, kot avto, nato odpre? vrata in bliskovito ?tarta? na cesto. Na ta na?in bodo pnevmatike v naslednjih sedemnajstih sekundah zagotavljale res nadstandarden oprijem. Nato pa bo zaradi zunanjih vplivov ta oprijem pri?el pe?ati. Po pribli?no 55-ih sekundah vo?nje s pribli?no 35 km/h povpre?ne hitrosti po 50% zasne?eni cesti (to so ADAC-ovi podatki, tako da to zagotovo dr?i, raziskave na to temo pa je izvajal tudi ameri?ki DOT) se pa vse prednosti zagrete pnevmatike popolnoma izgubijo.

Tu pa nastopi trenutek, ko je potrebno razmi?ljati o alternativah?kako obdr?ati toploto v pnevmatikah. Na Aliexpresu se ?e dobijo kiti, katere je mo?no montirati na skoraj vsa osebna vozila. Ta kit vsebuje rezervoar za uteko?injeni plin in ?tiri ?obe. ?obe se montirajo znotraj kolotekov in v vnaprej definiranih intervalih ?pljuvajo? majhne plamene na pnevmatike. To pnevmatike ohranja na optimalni temperaturi in skrbi za njihov najbolj?i mo?ni oprijem. Poleg tega pa ima ta naprava dru?beno koristno vlogo ? v primeru, da 80% ali ve? vozil, ki se vozijo po zasne?eni cesti na dolo?eni relaciji uporablja to napravo, na doti?ni cesti ni ve? potrebe po plu?enju, saj se sneg na vozi??u prakti?no stopi.

 

Je pa pri zgoraj opisanemu postopku nenadnega izvoza iz tople gara?e en, recimo temu problem?ek. Namre??v primeru pogostega ponavljanja je mo?no, da pnevmatike v nekem trenutku pri izvozu iz tople gara?e na zasne?eno vozi??e do?ivijo ?ok. Temu se re?e ?pnevmoinfarkt?. Zaradi tega predvsem Skandinavci raj?i priporo?ajo po?asno adaptacijo na hladno vreme. Sam prehod iz ogrete gara?e na zasne?eno vozi??e bi naj trajal od 180 do 210 sekund, odvisno od temperaturne razlike. Izgleda pa tako, da avtomobil decimeter po decimeter po?asi premikamo iz gara?e na vozi??e. Seveda brez uporabe zgoraj opisane naprave oprijem na snegu ni ve? optimalen, je pa res, da tovrstno ravnanje podalj?uje ?ivljensko dobo zimskih pnevmatik. Zdaj pa tako...kakor vsak ho?e...

Napisano

SoulMan, hvala za tvoj iz?rpni odgovor. In kot ka?e,si ti velik ?aljivec.

Lojzi pa ti bom povedal, seveda, ?e te sploh zanima, nekaj, kar sem skozi leta izku?enj za volanom izkusil na lastni ko?i.

Lahko ti predstavim v?eraj?nje izku?nje. Seveda, ?e te sploh zanima. Da se bo? la?je predstavljal ti povem, da se  moja pot, oziroma cesta, od doma  takoj  spusti dol po dokaj stmem klancu.

Lej, v?eraj zjutraj se v gara?,i kjer je pribli?no 16 stopinj celzija in so skladno s to gara?no temperaturo bile ogrete tudi avtomobilsle gume,   vsedem v avto, odprem dvi?na gara?na vrata in  takoj zapeljem po klancu navzdol v sneg. Avto je po sve?e zapadlem snegu, navkljub novim gumam in vsem tehni?nim pomagalom proti zdrsu in podobni tehniki,  za?el  rahlo zdrsovati dol po klancu. To se je dogajalo pribli?no na dol?ini  cca 500m. Po pribli?no prevo?enih 500 metrih vo?nje pa je avto, ob nadaljevanju vo?nje, imel ob?utno bolj?i oprijem. Ker toliko ob?utka pa Lojzi v svoji dolgoletni vozni?ki karieri ?e ima, da ve kdaj avto drsi in kdaj ne.

Ker bo zdaj kak?en poznavalec najbr? zatrdil, da se je to zgodilo zaradi tega, ker motor v avtu ?e ni bil ogret in je zaradi snega in slab?ega trenja, ma?ino zaganjalo, vam izdam ?e en podatek, da avto  navzdol po klancu ni ?el na bencin, niti na nafto. ?el je na elektriko. 

Tako da dragi SoulMan, ta tvoja teorija s temi tvojimi sekundami ne dr?i popolnoma, ker v tem primeru se je pretopla zimska  guma izkazala slab?e .

Napisano

Js zmer polivam vro?o vodo po gumah preden ?tartam in limajo kot pri norcih, z mrzlimi si pa sploh ne upam vozt :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ma ja, iz kak?ne zanimive teme se pa res rad po?alim... :)

 

Kaj pa ?e je podlaga pod snegom bila druga?na po 500 metrih? Je klanec imel 1 stopinjo manj?i naklon? Si bil bolj ne?en na zavori? Si zmanj?al hitrost?

 

Kakorkoli ?e...iskreno nimam pojma, ali ta razlika v temperaturi lahko predstavlja kak?no razliko ali ne, sem pa iz lokacije teme (podforum "Krneki") sklepal, da pa? gre za krneki vpra?anje. Ampak temu mogo?e niti tako in gre za dokaj resno in kompleksno situacijo...

Napisano

Lojzi pozdravljen nazaj -  a si se preselil v kak?ne hribe in nisi ve? v Bo?tanju? Tam do tebe pa res ni ne vem kako hud klanec.

33112_1.png

Napisano

Lojz, velik popitega cvi?ka v 2017! :bravo:

Hjaooooo, letos bo pa cvi?ek res dober.

Ko ?e mislim, da ne morem pridelat bolj?ega cvi?ka kot sem ga ?e, se pojavi letina kot je bila lanska, ki je bila res ugodna za grozdje.

Zdaj, ko si mi omenil cvi?ek , so se mi kar sline pocedile.

Napisano

Ma ja, iz kak?ne zanimive teme se pa res rad po?alim... :)

 

Kaj pa ?e je podlaga pod snegom bila druga?na po 500 metrih? Je klanec imel 1 stopinjo manj?i naklon? Si bil bolj ne?en na zavori? Si zmanj?al hitrost?

 

Kakorkoli ?e...iskreno nimam pojma, ali ta razlika v temperaturi lahko predstavlja kak?no razliko ali ne, sem pa iz lokacije teme (podforum "Krneki") sklepal, da pa? gre za krneki vpra?anje. Ampak temu mogo?e niti tako in gre za dokaj resno in kompleksno situacijo...

 

V?eraj sem se pogovarjal s ?lovekom, ki se kar dobro spozna na fiziko,  na vremenske pojave itd....

Rekel je nekako takole, da povem bolj s preprostimi besedami;

?e je sve?i sneg droben in suh, kot je bil tale zdaj?nji in ?e je zrak zelo mrzel kar je tudi bil, se je ta suhi sneg ob stiku s toplo gumo najprej rahlo  stopil, potem pa je ta stopljena voda na gumi  zaradi ostrega mraza v trenutku  zmrznila. Tako se je na gumi ustvaril nekak?en vodno ledeni film, ki drsi. Meni se zdi to logi?no.

To je podobno, kot ?e ste ?e kdaj v ostrem mrazu po?pricali mrzlo vetrobransko steklo. Voda na steklu v hipu zamrzne.  Le da je v tem primeru obraten redosled. Je to kaj bolj poznan primer?

 

O?itno se nih?e od vas ?e ni sre?al s tak?no vremensko pogojeno situacijo in tega ?e nih?e od vas ne ve.

Zato se lepo zahvalite Lojziju, ker vas je nekaj nau?il!

Res zanimivo, da ob obilici raznih testov gum, nih?e od "strokovnjakov" ne izpostavi tega morebitnega pogoja in slu?aja. Veliko ljudi ima svoje avtomobile v toplih gara?ah kot jaz in gredo s temi toplimi gumami takoj ven na suh mokast sneg in mrzel zrak.

 

Torej Lojzi vam svetuje; Pazite, ?e  s toplo gumo zapeljete v ostrem mrazu na suh mokast sneg!

Napisano

Lojzi pozdravljen nazaj -  a si se preselil v kak?ne hribe in nisi ve? v Bo?tanju? Tam do tebe pa res ni ne vem kako hud klanec.

?aooo stari!

Lojzi ?e od rojstva ?ivi na hrib?ku. Je prelepo, da bi se selil kam drugam.

Na hrib?kih rastejo vinogradi in dobro vino- cvi?ek.

Napisano

res si car!   si pravi navdih mnogim. Le tako naprej pa bo? pri?el v nebesa.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
O?itno se nih?e od vas ?e ni sre?al s tak?no vremensko pogojeno situacijo in tega ?e nih?e od vas ne ve.

Zato se lepo zahvalite Lojziju, ker vas je nekaj nau?il!

 

:vskalo:

 

 

Res zanimivo, da ob obilici raznih testov gum, nih?e od "strokovnjakov" ne izpostavi tega morebitnega pogoja in slu?aja. Veliko ljudi ima svoje avtomobile v toplih gara?ah kot jaz in gredo s temi toplimi gumami takoj ven na suh mokast sneg in mrzel zrak.

 

:vskalo: :vskalo:

 

 

Torej Lojzi vam svetuje; Pazite, ?e  s toplo gumo zapeljete v ostrem mrazu na suh mokast sneg!

 

:vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: 

 

?ivim na skoraj 1000 metrih nad morjem. Imamo precej ve? snega in mraza kot "ni?inci". In zdaj me bo nekdo, ki prave hribe vidi kve?jemu, kadar gre na smu?i??e (pa ?e tja se pelje z vle?nico ali sede?nico), u?il, kako vozit v mrazu in snegu... :vskalo:  Pa ?e bi vsaj bili neki realni nasveti. Ampak tole je pa tako kot tista od Braneta K?zmi?a, da pri vozilih na zadnji pogon lahko ro?no zavoro uporabimo kot blokado diferenciala... :vskalo: :vskalo: :vskalo:

 

Lojzi, koliko je bilo pa pred tem ?marnice?

 

?e je pa ni bilo ?isto ni?, potem pa tebi niti v oporoki ne bo pisalo: "Pri ?isti zavesti in zdravi pameti ..."

Napisano

:vskalo:

 

 

 

:vskalo: :vskalo:

 

 

 

:vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo:

A naj to tvoje butanje z glavo v zid razumem kot zahvalo Lojziju, ker te je nekaj novega nau?il?

Malenkost!

Ti ?e kar vpra?aj, ?e kaj ?ivljenskega ne ve?!

Napisano

:vskalo:

 

 

Lojzi, koliko je bilo pa pred tem ?marnice?

 

?e je pa ni bilo ?isto ni?, potem pa tebi niti v oporoki ne bo pisalo: "Pri ?isti zavesti in zdravi pameti ..."

Razmisli

Mogo?e pa ti vseeno malo preve? z glavo v zid nabija?.

 

 

PS:

Aja Slivka, morda ?e to, da bo? vedel..

Koli?ina oziroma vi?ina snega v tem slu?aju ni klju?ni faktor. Mogo?e bi bilo celo bolje, ?e bi bila sne?na odeja vi?ja?

 

Sicer pa, lep pozdrav in sre?nega pa zdravega tudi tebi Slivka!

 

In kaj je ?e novga drga? tukaj?

Napisano

Veliko ljudi ima svoje avtomobile v toplih gara?ah kot jaz in gredo s temi toplimi gumami takoj ven na suh mokast sneg in mrzel zrak.

?e se bo? kdaj spra?eval zakaj ti avto rusta, potem ma? odgovor v svojem stavku... Pa pazi, da te nebo kdaj kak?en pes skoz vrata ugriznu :D

Napisano

?e se bo? kdaj spra?eval zakaj ti avto rusta, potem ma? odgovor v svojem stavku... Pa pazi, da te nebo kdaj kak?en pes skoz vrata ugriznu :D

 

Vem, da za pleh ni glih najbol?, ?e soljen  avto potem prpelje? v toplo gara?o, ker sol ?e bolj ?re, ampak zaenkrat mam jaz sebe raj?i kot pa avto.

Avtomobile ?e delajo in to nove.  Tak?ne Lojzije, kot sem pa jaz, pa ne delajo ve?. ?e rezervnih delov se ve? ne dobi za moj tip.

Za pse mam pa tud arcnije, mam zmeraj lopato pr seb u avtu.

Napisano

Vem, da za pleh ni glih najbol?, ?e soljen  avto potem prpelje? v toplo gara?o, ker sol ?e bolj ?re, ampak zaenkrat mam jaz sebe raj?i kot pa avto.

Avtomobile ?e delajo in to nove.  Tak?ne Lojzije, kot sem pa jaz, pa ne delajo ve?. ?e rezervnih delov se ve? ne dobi za moj tip.

Za pse mam pa tud arcnije, mam zmeraj lopato pr seb u avtu.

 

sej usak ?lovk tut 1x crkne :D

Napisano

, mam zmeraj lopato pr seb u avtu.

 

odli?no, s Slivko se bosta super razumela - lahko ustanovita bend "shovel brothers"

 

mi je pa najbolj v?e?, ko se dva hribovca udarta - to bodo ?e iskre letele.. :macek2:

33112_1.png

Napisano

odli?no, s Slivko se bosta super razumela - lahko ustanovita bend "shovel brothers"

 

mi je pa najbolj v?e?, ko se dva hribovca udarta - to bodo ?e iskre letele.. :macek2:

Lopata v avtu zmeraj prav pride.

?e kdo kak?no neumnost nalo?i (Slivka npr) z lopato odmetavam njegovo nakladanje, ?e je treba sneg odmetat, al pa, ?e je treba kak?nega psa  cucka ??eneta  disciplinirat.

Lopata je zakon.

A je Slivka pameten poba drga?? Zna avtota vozit on drga??

Napisano

baje da zna, ampak z lopato naj bi bil pa ?e bolj spreten... govori se da je kot en gorski nind?a, namesto katane ima pa lopato

 

Je pa svetovno znan in ima cel kup svojih kohai-ev kot je tale ameri?ki pubec, ki zelo nazorno naka?e nekaj kat z lopato, ki znajo biti tudi zelo uporabne v praksi

 

33112_1.png

Napisano

baje da zna, ampak z lopato naj bi bil pa ?e bolj spreten... govori se da je kot en gorski nind?a, namesto katane ima pa lopato

 

Je pa svetovno znan in ima cel kup svojih kohai-ev kot je tale ameri?ki pubec, ki zelo nazorno naka?e nekaj kat z lopato, ki znajo biti tudi zelo uporabne v praksi

 

Konstruktor in izumitelj  te lopate iz film?ka, tudi ni kaj dosti prekidal snega z lopato. ?e s zadnjo roko pre?no dr?i? lopato, potem roka/zapestje pri odmetavanju dosti bolj trpi. Pre?na ro?a je bolj primerna za potiskanje, ne pa za odmetavanje.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.