Skoči na vsebino

Lojzi vas lepo pozdravlja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

g. Lojz, tudi vam SRE?NO 17!  :vino:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

g. Lojz, tudi vam SRE?NO 17!  :vino:

Naj takoj povem, da me ni treba vikat in nazivat s gospodom, saj sem ?e zelo mlad po du?i in po dobrem srcu.

ZMAJ, a se me ?e spomni?? Si se ?e o?enu ta cajt, kar me ni tukaj blo?

A ta forum ?e kaj laufa? Kaj je novga?

Napisano

Iskrena hvala vsem za vrnjeno vo??ilo!

 

Bi pa ob tej priliki ?e nekaj vpra?al, ?e dovolite?

 

V?eraj kot veste, je zapadel sneg. Zdaj me pa nekaj zanima glede gum. Vi boste gvi?no vedeli.

Ali je bolje v sneg zapeljat s toplo zimsko gumo, torej takoj, ko avto iz tople gara?e zapelje? takoj na cesto v sneg, ali je bolje avto zapeljat najprej  ven iz tople gara?e in po?akat nekaj ?asa, da se guma temperira.

Torej, ali topla zimska guma, seveda dokler je ?e sploh  topla, po snegu prijema bolje ali slab?e kot pa mrzla?

 

Za odgovore se vam ?e v naprej iskreno in od vsega srca zahvaljujem.

Hvala, hvala hvala!

Napisano

Hja, Lojzi...s temle je pa takole...

 

Seveda je za oprijem najbolj?e imet ?imbolj toplo zimsko gumo, tako da kar se performans ti?e, je najbolj?e, da se v gara?i popolnoma pripravi?...tako ti, kot avto, nato odpre? vrata in bliskovito ?tarta? na cesto. Na ta na?in bodo pnevmatike v naslednjih sedemnajstih sekundah zagotavljale res nadstandarden oprijem. Nato pa bo zaradi zunanjih vplivov ta oprijem pri?el pe?ati. Po pribli?no 55-ih sekundah vo?nje s pribli?no 35 km/h povpre?ne hitrosti po 50% zasne?eni cesti (to so ADAC-ovi podatki, tako da to zagotovo dr?i, raziskave na to temo pa je izvajal tudi ameri?ki DOT) se pa vse prednosti zagrete pnevmatike popolnoma izgubijo.

Tu pa nastopi trenutek, ko je potrebno razmi?ljati o alternativah?kako obdr?ati toploto v pnevmatikah. Na Aliexpresu se ?e dobijo kiti, katere je mo?no montirati na skoraj vsa osebna vozila. Ta kit vsebuje rezervoar za uteko?injeni plin in ?tiri ?obe. ?obe se montirajo znotraj kolotekov in v vnaprej definiranih intervalih ?pljuvajo? majhne plamene na pnevmatike. To pnevmatike ohranja na optimalni temperaturi in skrbi za njihov najbolj?i mo?ni oprijem. Poleg tega pa ima ta naprava dru?beno koristno vlogo ? v primeru, da 80% ali ve? vozil, ki se vozijo po zasne?eni cesti na dolo?eni relaciji uporablja to napravo, na doti?ni cesti ni ve? potrebe po plu?enju, saj se sneg na vozi??u prakti?no stopi.

 

Je pa pri zgoraj opisanemu postopku nenadnega izvoza iz tople gara?e en, recimo temu problem?ek. Namre??v primeru pogostega ponavljanja je mo?no, da pnevmatike v nekem trenutku pri izvozu iz tople gara?e na zasne?eno vozi??e do?ivijo ?ok. Temu se re?e ?pnevmoinfarkt?. Zaradi tega predvsem Skandinavci raj?i priporo?ajo po?asno adaptacijo na hladno vreme. Sam prehod iz ogrete gara?e na zasne?eno vozi??e bi naj trajal od 180 do 210 sekund, odvisno od temperaturne razlike. Izgleda pa tako, da avtomobil decimeter po decimeter po?asi premikamo iz gara?e na vozi??e. Seveda brez uporabe zgoraj opisane naprave oprijem na snegu ni ve? optimalen, je pa res, da tovrstno ravnanje podalj?uje ?ivljensko dobo zimskih pnevmatik. Zdaj pa tako...kakor vsak ho?e...

Napisano

SoulMan, hvala za tvoj iz?rpni odgovor. In kot ka?e,si ti velik ?aljivec.

Lojzi pa ti bom povedal, seveda, ?e te sploh zanima, nekaj, kar sem skozi leta izku?enj za volanom izkusil na lastni ko?i.

Lahko ti predstavim v?eraj?nje izku?nje. Seveda, ?e te sploh zanima. Da se bo? la?je predstavljal ti povem, da se  moja pot, oziroma cesta, od doma  takoj  spusti dol po dokaj stmem klancu.

Lej, v?eraj zjutraj se v gara?,i kjer je pribli?no 16 stopinj celzija in so skladno s to gara?no temperaturo bile ogrete tudi avtomobilsle gume,   vsedem v avto, odprem dvi?na gara?na vrata in  takoj zapeljem po klancu navzdol v sneg. Avto je po sve?e zapadlem snegu, navkljub novim gumam in vsem tehni?nim pomagalom proti zdrsu in podobni tehniki,  za?el  rahlo zdrsovati dol po klancu. To se je dogajalo pribli?no na dol?ini  cca 500m. Po pribli?no prevo?enih 500 metrih vo?nje pa je avto, ob nadaljevanju vo?nje, imel ob?utno bolj?i oprijem. Ker toliko ob?utka pa Lojzi v svoji dolgoletni vozni?ki karieri ?e ima, da ve kdaj avto drsi in kdaj ne.

Ker bo zdaj kak?en poznavalec najbr? zatrdil, da se je to zgodilo zaradi tega, ker motor v avtu ?e ni bil ogret in je zaradi snega in slab?ega trenja, ma?ino zaganjalo, vam izdam ?e en podatek, da avto  navzdol po klancu ni ?el na bencin, niti na nafto. ?el je na elektriko. 

Tako da dragi SoulMan, ta tvoja teorija s temi tvojimi sekundami ne dr?i popolnoma, ker v tem primeru se je pretopla zimska  guma izkazala slab?e .

Napisano

Js zmer polivam vro?o vodo po gumah preden ?tartam in limajo kot pri norcih, z mrzlimi si pa sploh ne upam vozt :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ma ja, iz kak?ne zanimive teme se pa res rad po?alim... :)

 

Kaj pa ?e je podlaga pod snegom bila druga?na po 500 metrih? Je klanec imel 1 stopinjo manj?i naklon? Si bil bolj ne?en na zavori? Si zmanj?al hitrost?

 

Kakorkoli ?e...iskreno nimam pojma, ali ta razlika v temperaturi lahko predstavlja kak?no razliko ali ne, sem pa iz lokacije teme (podforum "Krneki") sklepal, da pa? gre za krneki vpra?anje. Ampak temu mogo?e niti tako in gre za dokaj resno in kompleksno situacijo...

Napisano

Lojzi pozdravljen nazaj -  a si se preselil v kak?ne hribe in nisi ve? v Bo?tanju? Tam do tebe pa res ni ne vem kako hud klanec.

33112_1.png

Napisano

Lojz, velik popitega cvi?ka v 2017! :bravo:

Hjaooooo, letos bo pa cvi?ek res dober.

Ko ?e mislim, da ne morem pridelat bolj?ega cvi?ka kot sem ga ?e, se pojavi letina kot je bila lanska, ki je bila res ugodna za grozdje.

Zdaj, ko si mi omenil cvi?ek , so se mi kar sline pocedile.

Napisano

Ma ja, iz kak?ne zanimive teme se pa res rad po?alim... :)

 

Kaj pa ?e je podlaga pod snegom bila druga?na po 500 metrih? Je klanec imel 1 stopinjo manj?i naklon? Si bil bolj ne?en na zavori? Si zmanj?al hitrost?

 

Kakorkoli ?e...iskreno nimam pojma, ali ta razlika v temperaturi lahko predstavlja kak?no razliko ali ne, sem pa iz lokacije teme (podforum "Krneki") sklepal, da pa? gre za krneki vpra?anje. Ampak temu mogo?e niti tako in gre za dokaj resno in kompleksno situacijo...

 

V?eraj sem se pogovarjal s ?lovekom, ki se kar dobro spozna na fiziko,  na vremenske pojave itd....

Rekel je nekako takole, da povem bolj s preprostimi besedami;

?e je sve?i sneg droben in suh, kot je bil tale zdaj?nji in ?e je zrak zelo mrzel kar je tudi bil, se je ta suhi sneg ob stiku s toplo gumo najprej rahlo  stopil, potem pa je ta stopljena voda na gumi  zaradi ostrega mraza v trenutku  zmrznila. Tako se je na gumi ustvaril nekak?en vodno ledeni film, ki drsi. Meni se zdi to logi?no.

To je podobno, kot ?e ste ?e kdaj v ostrem mrazu po?pricali mrzlo vetrobransko steklo. Voda na steklu v hipu zamrzne.  Le da je v tem primeru obraten redosled. Je to kaj bolj poznan primer?

 

O?itno se nih?e od vas ?e ni sre?al s tak?no vremensko pogojeno situacijo in tega ?e nih?e od vas ne ve.

Zato se lepo zahvalite Lojziju, ker vas je nekaj nau?il!

Res zanimivo, da ob obilici raznih testov gum, nih?e od "strokovnjakov" ne izpostavi tega morebitnega pogoja in slu?aja. Veliko ljudi ima svoje avtomobile v toplih gara?ah kot jaz in gredo s temi toplimi gumami takoj ven na suh mokast sneg in mrzel zrak.

 

Torej Lojzi vam svetuje; Pazite, ?e  s toplo gumo zapeljete v ostrem mrazu na suh mokast sneg!

Napisano

Lojzi pozdravljen nazaj -  a si se preselil v kak?ne hribe in nisi ve? v Bo?tanju? Tam do tebe pa res ni ne vem kako hud klanec.

?aooo stari!

Lojzi ?e od rojstva ?ivi na hrib?ku. Je prelepo, da bi se selil kam drugam.

Na hrib?kih rastejo vinogradi in dobro vino- cvi?ek.

Napisano

res si car!   si pravi navdih mnogim. Le tako naprej pa bo? pri?el v nebesa.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
O?itno se nih?e od vas ?e ni sre?al s tak?no vremensko pogojeno situacijo in tega ?e nih?e od vas ne ve.

Zato se lepo zahvalite Lojziju, ker vas je nekaj nau?il!

 

:vskalo:

 

 

Res zanimivo, da ob obilici raznih testov gum, nih?e od "strokovnjakov" ne izpostavi tega morebitnega pogoja in slu?aja. Veliko ljudi ima svoje avtomobile v toplih gara?ah kot jaz in gredo s temi toplimi gumami takoj ven na suh mokast sneg in mrzel zrak.

 

:vskalo: :vskalo:

 

 

Torej Lojzi vam svetuje; Pazite, ?e  s toplo gumo zapeljete v ostrem mrazu na suh mokast sneg!

 

:vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: 

 

?ivim na skoraj 1000 metrih nad morjem. Imamo precej ve? snega in mraza kot "ni?inci". In zdaj me bo nekdo, ki prave hribe vidi kve?jemu, kadar gre na smu?i??e (pa ?e tja se pelje z vle?nico ali sede?nico), u?il, kako vozit v mrazu in snegu... :vskalo:  Pa ?e bi vsaj bili neki realni nasveti. Ampak tole je pa tako kot tista od Braneta K?zmi?a, da pri vozilih na zadnji pogon lahko ro?no zavoro uporabimo kot blokado diferenciala... :vskalo: :vskalo: :vskalo:

 

Lojzi, koliko je bilo pa pred tem ?marnice?

 

?e je pa ni bilo ?isto ni?, potem pa tebi niti v oporoki ne bo pisalo: "Pri ?isti zavesti in zdravi pameti ..."

Napisano

:vskalo:

 

 

 

:vskalo: :vskalo:

 

 

 

:vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo:

A naj to tvoje butanje z glavo v zid razumem kot zahvalo Lojziju, ker te je nekaj novega nau?il?

Malenkost!

Ti ?e kar vpra?aj, ?e kaj ?ivljenskega ne ve?!

Napisano

:vskalo:

 

 

Lojzi, koliko je bilo pa pred tem ?marnice?

 

?e je pa ni bilo ?isto ni?, potem pa tebi niti v oporoki ne bo pisalo: "Pri ?isti zavesti in zdravi pameti ..."

Razmisli

Mogo?e pa ti vseeno malo preve? z glavo v zid nabija?.

 

 

PS:

Aja Slivka, morda ?e to, da bo? vedel..

Koli?ina oziroma vi?ina snega v tem slu?aju ni klju?ni faktor. Mogo?e bi bilo celo bolje, ?e bi bila sne?na odeja vi?ja?

 

Sicer pa, lep pozdrav in sre?nega pa zdravega tudi tebi Slivka!

 

In kaj je ?e novga drga? tukaj?

Napisano

Veliko ljudi ima svoje avtomobile v toplih gara?ah kot jaz in gredo s temi toplimi gumami takoj ven na suh mokast sneg in mrzel zrak.

?e se bo? kdaj spra?eval zakaj ti avto rusta, potem ma? odgovor v svojem stavku... Pa pazi, da te nebo kdaj kak?en pes skoz vrata ugriznu :D

Napisano

?e se bo? kdaj spra?eval zakaj ti avto rusta, potem ma? odgovor v svojem stavku... Pa pazi, da te nebo kdaj kak?en pes skoz vrata ugriznu :D

 

Vem, da za pleh ni glih najbol?, ?e soljen  avto potem prpelje? v toplo gara?o, ker sol ?e bolj ?re, ampak zaenkrat mam jaz sebe raj?i kot pa avto.

Avtomobile ?e delajo in to nove.  Tak?ne Lojzije, kot sem pa jaz, pa ne delajo ve?. ?e rezervnih delov se ve? ne dobi za moj tip.

Za pse mam pa tud arcnije, mam zmeraj lopato pr seb u avtu.

Napisano

Vem, da za pleh ni glih najbol?, ?e soljen  avto potem prpelje? v toplo gara?o, ker sol ?e bolj ?re, ampak zaenkrat mam jaz sebe raj?i kot pa avto.

Avtomobile ?e delajo in to nove.  Tak?ne Lojzije, kot sem pa jaz, pa ne delajo ve?. ?e rezervnih delov se ve? ne dobi za moj tip.

Za pse mam pa tud arcnije, mam zmeraj lopato pr seb u avtu.

 

sej usak ?lovk tut 1x crkne :D

Napisano

, mam zmeraj lopato pr seb u avtu.

 

odli?no, s Slivko se bosta super razumela - lahko ustanovita bend "shovel brothers"

 

mi je pa najbolj v?e?, ko se dva hribovca udarta - to bodo ?e iskre letele.. :macek2:

33112_1.png

Napisano

odli?no, s Slivko se bosta super razumela - lahko ustanovita bend "shovel brothers"

 

mi je pa najbolj v?e?, ko se dva hribovca udarta - to bodo ?e iskre letele.. :macek2:

Lopata v avtu zmeraj prav pride.

?e kdo kak?no neumnost nalo?i (Slivka npr) z lopato odmetavam njegovo nakladanje, ?e je treba sneg odmetat, al pa, ?e je treba kak?nega psa  cucka ??eneta  disciplinirat.

Lopata je zakon.

A je Slivka pameten poba drga?? Zna avtota vozit on drga??

Napisano

baje da zna, ampak z lopato naj bi bil pa ?e bolj spreten... govori se da je kot en gorski nind?a, namesto katane ima pa lopato

 

Je pa svetovno znan in ima cel kup svojih kohai-ev kot je tale ameri?ki pubec, ki zelo nazorno naka?e nekaj kat z lopato, ki znajo biti tudi zelo uporabne v praksi

 

33112_1.png

Napisano

baje da zna, ampak z lopato naj bi bil pa ?e bolj spreten... govori se da je kot en gorski nind?a, namesto katane ima pa lopato

 

Je pa svetovno znan in ima cel kup svojih kohai-ev kot je tale ameri?ki pubec, ki zelo nazorno naka?e nekaj kat z lopato, ki znajo biti tudi zelo uporabne v praksi

 

Konstruktor in izumitelj  te lopate iz film?ka, tudi ni kaj dosti prekidal snega z lopato. ?e s zadnjo roko pre?no dr?i? lopato, potem roka/zapestje pri odmetavanju dosti bolj trpi. Pre?na ro?a je bolj primerna za potiskanje, ne pa za odmetavanje.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.