Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

 

Zadnje ?aso, ko pritiska tale mraz imam probleme z v?iganjem svoje mazde (2008 2.0 dizel - 140 konji?ev).

 

Akumulator je bil menjan 14.10.2014, torej je dobre 2 leti star. Pa tudi mo?no dvomim, da bi bil akumulator ker te?ava se pojavi samo prvi?. Potem peljem tamalo v vrtec (cca. 1,5km) in ko grem iz vrtca avto v?ge normalno.

 

Kaj bi lahko bilo? Naftni filter? ?tarter? Ogrevalne sve?ke (al kaj ima dizel)?

 

Skrbi me da bo tole matranje pri v?iganju pokvarilo ?e kaj drugega ... predvsem dra?jega.

Napisano

Zdravo

 

Zadnje ?aso, ko pritiska tale mraz imam probleme z v?iganjem svoje mazde (2008 2.0 dizel - 140 konji?ev).

 

Akumulator je bil menjan 14.10.2014, torej je dobre 2 leti star. Pa tudi mo?no dvomim, da bi bil akumulator ker te?ava se pojavi samo prvi?. Potem peljem tamalo v vrtec (cca. 1,5km) in ko grem iz vrtca avto v?ge normalno.

 

Kaj bi lahko bilo? Naftni filter? ?tarter? Ogrevalne sve?ke (al kaj ima dizel)?

 

Skrbi me da bo tole matranje pri v?iganju pokvarilo ?e kaj drugega ... predvsem dra?jega.

Na tvojem mestu bi naredil:

 

1. ?ez no? polnil aku, ali ?e ne more? zjutraj ?tartal s pomo?jo kablov.

 

?e v?ge kot more => aku (2 leti je lahko tudi pogubno, sicer pa garancija?)

?e ?e isto nagaja => grelne sve?ke

 

?e bi ti pa ?e kaj ka?ljal pod ?tandgasom pa bi sumil IMV, ampak pravi? da ti ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Akumulator lahko polnem....samo mi je ?udno zakaj bi potem ko provozim 1 km normalno v?gal

 

ka?lja samo takoj po v?igu (toliko da da? malo gas) potem je vse ok, tudi med vo?njo deluje vse ok (tudi ?tandgas)

 

grelne sve?ke ne vem kdaj so bile / ?e sploh so bile menjane

Napisano

Sicer malo iz teme samo mrzu avto uga?at po 1,5km je smrt. Sploh pa za dizel :).

?e ima webasto,se avto in motor ?e lepo segreje.Vsaj pri meni je tako.

 

 

Napisano

Sklepam da ga nima cene mu nebi kaslal, ce pravi da enkrat ko se avto ogreje da vziga normalno :). Drugace pa tudi vseeno ce imas webasto. Je ze res da ogreje avto, vendar je to se vedno zelo prekratka razdalja za ugasanje.

Napisano

Sicer malo iz teme samo mrzu avto uga?at po 1,5km je smrt. Sploh pa za dizel :).

 

vrjamem.....samo pa? tko je, saj pol naredu 50km

 

aja ... akumulator je pa Varta blue dynamic 95Ah

Napisano

Akumulator lahko polnem....samo mi je ?udno zakaj bi potem ko provozim 1 km normalno v?gal

 

ka?lja samo takoj po v?igu (toliko da da? malo gas) potem je vse ok, tudi med vo?njo deluje vse ok (tudi ?tandgas)

 

grelne sve?ke ne vem kdaj so bile / ?e sploh so bile menjane

zgolj da eliminira? to mo?nost, jah ?e ka?lja potem ni izklju?en imv. pojdi po korakih....

 

Ker nisi napisal jasno - a slabo v?ge - vergla ali dejansko v?ge pa potem ka?lja, napisal si samo problem z v?igom, pa napisal a ima? avto zunaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avto je zunaj pod nadstre?kom (se pravi pod streho) in za??iten iz 2 strani.

 

Avto slabo v?ge, nekako vergla. Potem ko v?ge in po prvih obratih je vse ok.

 

Bom jutri probal posnet (sem ?e zadnji? probal, ampak je takrat lepo v?gal ) in se bo najbolje videlo in sli?alo.

Napisano

My money is on aku, grelne, imv

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ok .... jutri bom videl kaj bo, druga?e pa dam jutri zve?er filat aku in vidm kaj bo v ?etrtek

 

?e bo isto sranje, se zapeljem do pelkota menjat grelne

Napisano

ok .... jutri bom videl kaj bo, druga?e pa dam jutri zve?er filat aku in vidm kaj bo v ?etrtek

 

?e bo isto sranje, se zapeljem do pelkota menjat grelne

V bistvu pocakaj se malo - ker se bojo temp dvignile, in ce potem ne bo vec sral so ziher grelne ali imv.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No, da se ?e jaz oglasim. Imam Mazdo CX - 5, Revolution Top, avtomatik, diesel. letnik 2015 ( oktober), garancijo imam do 2020 Tudi jaz imam ob?utek, da se boga revica mantra, ko mora zjutraj kresnit. Res da kresne, ampak ni tiste lahkote kot bi jo pri?akoval. ?e bi ?e moral enkrat pri?gat, mislim, da nebi bilo ni? od veselja, da je Mazda kresnila :(  Ne vem sicer kako deluje, ker imam v?ig na gumb, tako, da mi ?e ni jasno kako izgleda, ?e v prvem ne kresne :) :)

 

 

Kaj mi svetujete, da po?akam ?e malo, da se temperature dvignejo in potem vpra?am na servis ali bi ?e malo poklical mojster na servis? :) :)

 

Hvala za odgovore in vsem skupaj sre?no, veselo in ogromno kilometrov z avtomobili v letih, ki so pred nami  :) :)

Napisano

Ej...mislim da po?akaj malo zdaj bo mraz malo popustil ...pa potem preveri kako kresne...to je normalno je full mraz.itak ima? garancijo..lp

Napisano

Zdaj, ko sem gledal tvoj video, sem nekaj razmi?ljal. Meni je recimo ?udno, ker moja 2.2d (letnik 2009) tudi pri -18 (kolikor smo imeli pred dvema dnevoma) za?ne obra?at ?e po najve? dveh sekundah od pritiska na start gumb. Lu?ka za grelne sve?ke se zelo hitro ugasne. Meni je to zelo kratek ?as. Prevo?enih ima cca. 175k km. Kako je to pri drugih?

Napisano

Evo kot sem obljubil.....video kako se revica v teh temperaturah matra: https://goo.gl/photos/BmUowmrWS9U8xuDS6

 

Se opravi?ujem za piskanje (park senzorji), pozabil na hitro ro?no zategnit oz. sklopit :)

Tebi takoj ho?e v?gat, tako da aku, starter odpadeta.....potem pa ker ne dobi obratov ti kar 2x strom vzame.

 

Grelne sve?ke se mislim da da od?itat (vrednost) preko ra?unalnika, druga?e pa IMV (predvsem ker mora? gas dat)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj bi bil problem ?e zjutraj avto ugasnem po enem kilometru? Konkretno.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

OK ponavadi ratam firb?en kaj je to za nekaj kar crkuje.

 

Torej kaj je IMV? ?emu slu?i? Kako se temu pravi po angle?ko, da malo poguglam? Koliko ko?ta nov?

Napisano

evo s foruma :)

 

http://www.mazda-si.net/topic/6214-a-kdo-ve-kaj-je-to-imv-ventil/?p=155804 

 

inlet metering valvue, pri pelkotu se redno menjajo. Ampak nekako mora? diagnozo dobiti. Pomeri grelne, in ?e so ok, je moj sum tam. Sem pa le nekdo na drugi strani foruma... :)

 

?e ti pa kadarkoli za?ne ka?ljati v leru (semafor itd) ali celo crkne, je pa 103% to. Ta ventil slu?i za pritisk goriva v ?tantgasu.

 

Kadar je mraz je epedemija tega - tudi na forumu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

on nima te?av z IMV ventilom. Pri takem mrazu tudi grelne sve?ke ne ne utegnejo zadostno segreti nafte. Slu?beni WW Passaat kurblam 3-4sek preden v?ge.

Napisano

Tud moja mazda 2.0 bencinar, se zjutraj kar lepo pomatra. Sploh pri -16?C :( Kake domenzije je sploh za na?e avte?? Pa predvidevam,da ima bencinar 75Ah?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.