Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

zanima me ali kdo pozna/ve kje bi lahko dal delati nov klju?, za novo trojko (2014)? Klju? sem namre? izgubil, na uradnem servisu zadeva pride cca 250 eur. Nekaj klju?arjev sem kontaktiral, vendar nih?e ne izdela novega smartkey klju?a.

Mogo?e kdo od vas ve, ali se to sploh da narediti ?e kje drugje kot samo na uradnem servisu?

Hvala za odgovor.

Lp.

Napisano

A rezervni klju? ?e ima??

 

Druga?e rezerve ne bo? mogel narediti pri klju?avni?arju ker to pa? ve? ni klju? in rabi? Mazdin software da pravilno sprogramira in posihronizira keyless sekvenco. Kolikor vem se tega brez dostopa do Mazdinega sistema ne da :/

Napisano

Ja imam rezervi klju?.

Omenjeni Clavis.... nikjer nisem zasledil da bi izdelovali pametni klju? -izdelujejo dalince in klju?e kodirajo. Pri pametnem klju?u pa je problem, ker klju?a sploh ni- je samo koda/signal. Pa vseeno bom jutri poklical.

 

Hvala,

?e ima ?e kdo kak?en info. bom vesel!

 

Lp.

Napisano

smart key ni daljinec.........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri pametnem klju?u pa je problem, ker klju?a sploh ni- je samo koda/signal. Pa vseeno bom jutri poklical.

 

 

 

 

V bistvu kljuc tudi je... znotraj ohisja ... Bolj zasilni ... za primer, ko recimo odpove baterija ... 

 

skitched-20170122-204250.jpg

 

Vseeno pa bo zaradi programiranja kljuca verjetno bolj to urejati na pooblascenem servisu ...  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V Clavisu ti ga naredijo in po novem tudi daljince izdelujejo.

Naadani cca 75?

Daljinc cca 130?

http://www.clavis.si/

 

lp

No klical sem na CLAVIS in so mi povedali, da trenutno izdelava smart key ?e ni mo?na. Delajo pa na tem in razvijajo program ki jim bo omogo?al tudi to. Po njihovem zagotovilu naj bi bil pripravljen v roku 1 ali 2 mesecev. (to je sicer zame zelo pozno, tako da ?e kdo pozna koga ki ?e sedaj naredi nov pametni klju? - se priporo?am)

 

Ja res je, tudi moj smart key ima znotraj klju?, vendar kolikor vem je namenjen zgolj odklepanju avtomobila (na sovoznikovi strani?). Za zagon pa bi moralo delovati, ?e klju? prisloni? ?isto zraven START gumba (?e se motim me popravite).

 

lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje bo nekaj vmesnega. Imam pa občutek, da se bi vedno več držav direktno mešalo v to vojno. 
    • Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 
    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.