Stroker Napisano 15. marec, 2018 Prijavi Napisano 15. marec, 2018 Je bolje... Na?el tudi zapis o ?tevcih:Inside, almost everything is new. Save for the steering wheel and a few obscure trim pieces, Mazda redesigned the cabin to chase more premium aspirations. Designers stretched the dashboard for a wider feel. And here we come to the 2018 6's next major update: the Signature trim. Mazda first rolled out the Signature trim with the new CX-9 crossover and the trim's intentions transfer to the 6. For the 6 sedan, well-crafted materials are awash throughout the cabin. They include Japanese Sen wood, nappa leather, and synthetic suede on the door pockets, seats, and dashboard.All Mazda 6 sedans benefit from redesigned front seats, which the brand said are wider and absorb more vibration. Available options include an 8.0-inch touchscreen display, a 7.0-inch digital reconfigurable gauge cluster, a windshield wiper de-icer, and a head-up display. https://www.motorauthority.com/news/1114049_2018-mazda-6-chases-a-more-premium-path Citiraj LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
jures Napisano 28. marec, 2018 Prijavi Napisano 28. marec, 2018 Oblika nove trojke?koncept KAI koliko bodo novi modeli sledili je vpra?anje Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 28. marec, 2018 Prijavi Napisano 28. marec, 2018 Zal je tako, da potem, ko pride do serijske proizvodnje ti avti nimajo vec veliko skupnega s predstavljenimi koncepti ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Baho Napisano 28. marec, 2018 Prijavi Napisano 28. marec, 2018 Ah, ?eprav sem ?e videl kai koncept te fotke nisem prepoznal, ko sem jo videl v nekem drugem kontekstu. Jutranja nezbranost ... Citiraj
koroska18 Napisano 28. marec, 2018 Prijavi Napisano 28. marec, 2018 ?e ena recenzija prihajajo?e nove Mazde 3 z novimi Skyactiv-x motorji. od 22:50 do 31:10 1 Citiraj
Baho Napisano 28. marec, 2018 Prijavi Napisano 28. marec, 2018 Vidim, da teli prototipi v zadnjih mesecih lepo kro?ijo po vseh celinah med avto novinarji.Osebno mi je tale monta?a ?e najbolj zabavna. 1 Citiraj
koroska18 Napisano 28. marec, 2018 Prijavi Napisano 28. marec, 2018 Popolna razlaga in v drobovje Skyactiv-x motorja z in?inirjem Dave Coleman TOP razlaga . 1 Citiraj
Baho Napisano 21. april, 2018 Prijavi Napisano 21. april, 2018 Sem ravno naletel na ?lanek, da bodo dali "baje slab?e" torzijsko vzmetenje zadaj, kot v M2 in CX3 v novo Skyactive X M3. Se pravi ne bo ve? Zoom Zoom? Citiraj
tommaazz Napisano 28. april, 2018 Prijavi Napisano 28. april, 2018 ?koda da so ?li v to smer...me pa vseeno res zanima ?e bo sedaj ?e vedno ostala v vrhu glede vozne dinamike... Citiraj
Civic Napisano 17. april, 2019 Prijavi Napisano 17. april, 2019 https://www.carscoops.com/2019/04/mazda-could-finally-bring-diesel-engines-to-america-five-years-late Citiraj
323 BA Napisano 17. april, 2019 Prijavi Napisano 17. april, 2019 Dizelska CX-5 bo o?itno ?ez lu?o, morda bodo kaj povedali tudi o X. ?ez 3 ure se pri?ne. Edit: je ?e uradno: https://www.mazda-press.com/eu/news/2019/mazda-announces-cx-5-diesel-sales-start-in-north-america/ O X v ?lanku ni govora. Citiraj
Aless Napisano 17. april, 2019 Prijavi Napisano 17. april, 2019 Hmh, in kaj jim bo dizelca v USA ?e pa majo ?e benz tak poceni?V EU pa bodo po mo?nosti ukinili dizla ker je kao strupen Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
323 BA Napisano 17. april, 2019 Prijavi Napisano 17. april, 2019 V USA je dizel ca. 20 % dra?ji kot bencin, pa ?e dobi se ga recimo na vsaki deseti ?rpalki. Dvomim, da se jim bo vlo?ek, ki so ga imeli s homologacijo motorja za USA trg povrnil, saj ugibam, da avtov ne bodo prodali veliko. Poleg tega pa imajo v CX-5 od letos 2.5T motor z 250 konji (oz. 227 s slab?im 87 okt. bencinom). Zakaj bi potem nekdo pri zdravi pameti kupil dizla, sploh pri njigovih cenah goriva. 3 Citiraj
Aless Napisano 17. april, 2019 Prijavi Napisano 17. april, 2019 Ja saj ne razumem te avtoindustrijske odlo?itve. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
jures Napisano 17. april, 2019 Prijavi Napisano 17. april, 2019 Ja saj ne razumem te avtoindustrijske odlo?itve.Naftni lobi? Logicnega ni nic vec, zato je vse mozno... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Aless Napisano 17. april, 2019 Prijavi Napisano 17. april, 2019 Ja naftni lobi ima zihr kaj prste vmes, samo nekatere odlo?itve proizvajalcev so ?e mal butaste 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Boss Napisano 17. april, 2019 Prijavi Napisano 17. april, 2019 Zakaj bi potem nekdo pri zdravi pameti kupil dizla, sploh pri njigovih cenah goriva. Zato, da bo prikolco vlekel, duh... 1 Citiraj
323 BA Napisano 18. april, 2019 Prijavi Napisano 18. april, 2019 Glede na to, koliko proizvajalcev je v zadnjih 25 letih eksperimentiralo s HCCI motorji, vsa ?ast, ?e ga bo mazda uspela spraviti v serijsko proizvodnjo. ?e posebej, ?e bere? o tem kak?ne pomanjkljivosti ima tovrstni motor: Disadvantages:- Achieving cold start capability.- High heat release and pressure rise rates contribute to engine wear.- Autoignition is difficult to control, unlike the ignition event in SI and diesel engines, which are controlled by spark plugs and in-cylinder fuel injectors, respectively.[6]- HCCI engines have a small power range, constrained at low loads by lean flammability limits and high loads by in-cylinder pressure restrictions.[7]- Carbon monoxide (CO) and hydrocarbon (HC) pre-catalyst emissions are higher than a typical spark ignition engine, caused by incomplete oxidation (due to the rapid combustion event and low in-cylinder temperatures) and trapped crevice gases, respectively Vsekakor to ne bo motor, za katerega bi ?elel biti beta tester, bo vsekakor za po?akat 5 let, da se izka?e. https://en.wikipedia.org/wiki/Homogeneous_charge_compression_ignition Citiraj
jures Napisano 18. april, 2019 Prijavi Napisano 18. april, 2019 Pa saj je enako kot za wankla... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Aless Napisano 18. april, 2019 Prijavi Napisano 18. april, 2019 Saj to sem ?e od vsega za?etka rekel ?e jim takoj ne rata odpravit klenkanje, bo to fail od motorja. Tak motor bo mogo?e z dr?al tolk kot wankel. O?itno bo to novi za??itni znak Mazde (okvara motorja po 100kkm). Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Gelipter Napisano 18. april, 2019 Prijavi Napisano 18. april, 2019 Dvomim...Mazda si ne sme dovoliti da naredi slab motor ...posebno ta novi x motor .Upamo da jim uspe...saj so mojstri..lp Citiraj
Symon Napisano 18. april, 2019 Prijavi Napisano 18. april, 2019 No ja, bo pa olje pila, to pa spet ni taka eksotika pri enih japonskih avtomobilih. 1 Citiraj
Aless Napisano 25. april, 2019 Prijavi Napisano 25. april, 2019 O?itno ima Mazda resne te?ave z SkyactiveX motorji. Mazde 3 z SkyactiveX motorjem letos zihr ne bo v ZDA naprodaj, ?e pride v EU, pomeni da bo EU poskusni zaj?ek.Lahko sklepamo da si v ZDA ne upajo dati polizdelka, zaradi morebitnih to?b, ?e stvar ne bo laufala. https://www.motor1.com/news/346378/mazda-skyactiv-x-engine-delay/amp/ Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.