Skoči na vsebino

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Je bolje... :prstgor:

 

Na?el tudi zapis o ?tevcih:

Inside, almost everything is new. Save for the steering wheel and a few obscure trim pieces, Mazda redesigned the cabin to chase more premium aspirations. Designers stretched the dashboard for a wider feel. And here we come to the 2018 6's next major update: the Signature trim. Mazda first rolled out the Signature trim with the new CX-9 crossover and the trim's intentions transfer to the 6. For the 6 sedan, well-crafted materials are awash throughout the cabin. They include Japanese Sen wood, nappa leather, and synthetic suede on the door pockets, seats, and dashboard.

All Mazda 6 sedans benefit from redesigned front seats, which the brand said are wider and absorb more vibration. Available options include an 8.0-inch touchscreen display, a 7.0-inch digital reconfigurable gauge cluster, a windshield wiper de-icer, and a head-up display.

 

https://www.motorauthority.com/news/1114049_2018-mazda-6-chases-a-more-premium-path

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Oblika nove trojke?

koncept KAI

 

 

koliko bodo novi modeli sledili je vpra?anje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zal je tako, da potem, ko pride do serijske proizvodnje ti avti nimajo vec veliko skupnega s predstavljenimi koncepti ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ah, ?eprav sem ?e videl kai koncept te fotke nisem prepoznal, ko sem jo videl v nekem drugem kontekstu. Jutranja nezbranost ...

Napisano

Vidim, da teli prototipi v zadnjih mesecih lepo kro?ijo po vseh celinah med avto novinarji.

Osebno mi je tale monta?a ?e najbolj zabavna.

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Sem ravno naletel na ?lanek, da bodo dali "baje slab?e" torzijsko vzmetenje zadaj, kot v M2 in CX3 v novo Skyactive X M3. Se pravi ne bo ve? Zoom Zoom?

Napisano

?koda da so ?li v to smer...me pa vseeno res zanima ?e bo sedaj ?e vedno ostala v vrhu glede vozne dinamike...

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Hmh, in kaj jim bo dizelca v USA ?e pa majo ?e benz tak poceni?

V EU pa bodo po mo?nosti ukinili dizla ker je kao strupen

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

V USA je dizel ca. 20 % dra?ji kot bencin, pa ?e dobi se ga recimo na vsaki deseti ?rpalki. Dvomim, da se jim bo vlo?ek, ki so ga imeli s homologacijo motorja za USA trg povrnil, saj ugibam, da avtov ne bodo prodali veliko. Poleg tega pa imajo v CX-5 od letos 2.5T motor z 250 konji (oz. 227 s slab?im 87 okt. bencinom). Zakaj bi potem nekdo pri zdravi pameti kupil dizla, sploh pri njigovih cenah goriva.

Napisano

Ja saj ne razumem te avtoindustrijske odlo?itve.

Naftni lobi? Logicnega ni nic vec, zato je vse mozno...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj bi potem nekdo pri zdravi pameti kupil dizla, sploh pri njigovih cenah goriva.

 

Zato, da bo prikolco vlekel, duh... :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Glede na to, koliko proizvajalcev je v zadnjih 25 letih eksperimentiralo s HCCI motorji, vsa ?ast, ?e ga bo mazda uspela spraviti v serijsko proizvodnjo. ?e posebej, ?e bere? o tem kak?ne pomanjkljivosti ima tovrstni motor:

 

Disadvantages:
- Achieving cold start capability.
- High heat release and pressure rise rates contribute to engine wear.
- Autoignition is difficult to control, unlike the ignition event in SI and diesel engines, which are controlled by spark plugs and in-cylinder fuel injectors, respectively.[6]
- HCCI engines have a small power range, constrained at low loads by lean flammability limits and high loads by in-cylinder pressure restrictions.[7]
- Carbon monoxide (CO) and hydrocarbon (HC) pre-catalyst emissions are higher than a typical spark ignition engine, caused by incomplete oxidation (due to the rapid combustion event and low in-cylinder temperatures) and trapped crevice gases, respectively

 

Vsekakor to ne bo motor, za katerega bi ?elel biti beta tester, bo vsekakor za po?akat 5 let, da se izka?e.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Homogeneous_charge_compression_ignition

Napisano

Pa saj je enako kot za wankla...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj to sem ?e od vsega za?etka rekel ?e jim takoj ne rata odpravit klenkanje, bo to fail od motorja. Tak motor bo mogo?e z dr?al tolk kot wankel.

O?itno bo to novi za??itni znak Mazde (okvara motorja po 100kkm).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Dvomim...Mazda si ne sme dovoliti da naredi slab motor ...posebno ta novi x motor .

Upamo da jim uspe...saj so mojstri..lp

Napisano

O?itno ima Mazda resne te?ave z SkyactiveX motorji. Mazde 3 z SkyactiveX motorjem letos zihr ne bo v ZDA naprodaj, ?e pride v EU, pomeni da bo EU poskusni zaj?ek.

Lahko sklepamo da si v ZDA ne upajo dati polizdelka, zaradi morebitnih to?b, ?e stvar ne bo laufala.

 

https://www.motor1.com/news/346378/mazda-skyactiv-x-engine-delay/amp/

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
    • Ja, nima turbo luknje je pa za polnit luknje.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.