Aless Napisano 9. maj, 2019 Prijavi Napisano 9. maj, 2019 Saj to ?e cel cajt pravim, da predolgo traja ta splavitev motorja. Pri Mazdi so se pomoje prenaglili in preve? na veliko napovedovali revolucijo, pa premalo stestirali prototipni motor. Zdaj pa ne morejo po?timat tega klenkanja, kar pa je dobesedna smrt za motor. 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
323 BA Napisano 9. maj, 2019 Prijavi Napisano 9. maj, 2019 To?no tako, odprto verzijo 2.0 ali motor 2.5 naj ponudijo, pa bo super. Motor 2.5 je v mazdi 6 homologiran za EU, vgrajujejo ga v novo 3 za USA in Kanado, tako da tehni?no ni nekih ovir. Finan?no pa se verjetno homologacija 2.5 ne bi izpla?ala za EU... torej 2.0 165 (170?) in kratek menjalnik, pa se ne bo nih?e ve? prito?eval. V Avstriji jih ?e ogla?ujejo z 2.000 popusta (brez potrebe po fiannciranju ali menjavi staro za novo), tako da o?itno prodaja ni ravno cveto?a. 2 Citiraj
Bini Napisano 9. maj, 2019 Prijavi Napisano 9. maj, 2019 To?no tako, odprto verzijo 2.0 ali motor 2.5 naj ponudijo, pa bo super. Motor 2.5 je v mazdi 6 homologiran za EU, vgrajujejo ga v novo 3 za USA in Kanado, tako da tehni?no ni nekih ovir. Finan?no pa se verjetno homologacija 2.5 ne bi izpla?ala za EU... torej 2.0 165 (170?) in kratek menjalnik, pa se ne bo nih?e ve? prito?eval. V Avstriji jih ?e ogla?ujejo z 2.000 popusta (brez potrebe po fiannciranju ali menjavi staro za novo), tako da o?itno prodaja ni ravno cveto?a.Ta pop.so imeli ?e pri prej?nji trojki,ker so tako dra?je kot pri nas! Lp Citiraj
mazdaman Napisano 9. maj, 2019 Prijavi Napisano 9. maj, 2019 Ne vem ?e je ta zamuda tako drasti?na. Tako pa? poteka danes reklamiranje avtov. ?e poslu?ate vse ?ive opise VW ID programa .... Avto je bil ?e skoraj predstavljen dobava pa bo komaj konec drugege leta. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
jures Napisano 9. maj, 2019 Prijavi Napisano 9. maj, 2019 Ne vem ?e je ta zamuda tako drasti?na. Tako pa? poteka danes reklamiranje avtov. ?e poslu?ate vse ?ive opise VW ID programa .... Avto je bil ?e skoraj predstavljen dobava pa bo komaj konec drugege leta.ampak trendi so druga?ni te dni....ljudje se hitro naveli?ajo oz gredo naprej. 2 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
323 BA Napisano 9. maj, 2019 Prijavi Napisano 9. maj, 2019 Ta pop.so imeli ?e pri prej?nji trojki,ker so tako dra?je kot pri nas! Lp Seveda so imeli, ampak ne ?e 2 meseca po predstavitvi avta... prav tako ne zato, ker so gor dra?je. Citiraj
Bini Napisano 9. maj, 2019 Prijavi Napisano 9. maj, 2019 Seveda so imeli, ampak ne ?e 2 meseca po predstavitvi avta... prav tako ne zato, ker so gor dra?je.Vem samo da zadnje 2 leti ko sem kupoval trojko,druga?e ne vem. Polna cena pa je bila 25k tak?ne kot je moja. Misim,da bo pri nas tudi kaj pop.ampak neuradnega! Zoom zoom Citiraj
mazdaman Napisano 5. junij, 2019 Prijavi Napisano 5. junij, 2019 Evo ga sedaj uradno na voljo Mazda today launched its revolutionary Skyactiv-X petrol engine in the All-New Mazda33.Customers can now order the All-New Mazda3 Skyactiv-X3 in various European countries, with the first customer deliveries due this autumn.4Featuring Mazda?s unique Spark Plug Controlled Compression Ignition (SPCCI) technology, the 2.0 litre, four-cylinder Skyactiv-X engine is the world?s first commercial petrol unit to combine the spark ignition of a petrol engine with the compression ignition of a diesel.Providing drivers with the free-revving performance of a gasoline engine and the superior response of a diesel, the All-New Mazda3 Skyactiv-X3 delivers 180 PS and 224 Nm of torque. The All-New Mazda3 Skyactiv-X Sedan achieved 96 g/km CO2 emissions and a fuel economy of 4.3 l/100km.1,2,3The All-New Mazda3 Skyactiv-X3 is also equipped with Mazda M Hybrid technology, fitted as standard. The intelligent 24V mild-hybrid system minimises fuel consumption, increasing fuel economy and lowering emissions by recycling energy recovered during deceleration that powers an electric motor that assists the engine.The All-New Mazda3 Skyactiv-X3 is available on both the hatchback and sedan models, with a choice of six-speed Skyactiv-MT manual or six-speed Skyactiv-Drive automatic transmissions. The Mazda i-Activ all-wheel-drive system is available as an option on the All-New Mazda3 Skyactiv-X Hatchback. Mazda Skyactiv-X ? Engine Details5Displacement cm3 1,998Compression ratio 16.3: 1Max. power kW (PS)/rpm 132 (180)/6,000Max. torque Nm/rpm 224/3,000Recommended fuel type 95 RON 2 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Boss Napisano 5. junij, 2019 Prijavi Napisano 5. junij, 2019 ?e je vse to res potem je poraba res sanjska. Nikakor pa ne bi nekaj naro?il predno se ne sproba. Upam, da bodo imeli kaj za stestirat pa da vidimo a je to to. 1 Citiraj
jures Napisano 5. junij, 2019 Prijavi Napisano 5. junij, 2019 Kdo bo prvi? Je pa vpra?anje ali je to spet deklarirana....pa smo pri nedavnem pogovoru.in nenazdanje cena, ?e bo hibrid, bo ?e dodatno dra?ji lahko Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mazdaman Napisano 5. junij, 2019 Prijavi Napisano 5. junij, 2019 Mild Hybrid je kakor vse Bencinske trojke. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
jures Napisano 5. junij, 2019 Prijavi Napisano 5. junij, 2019 Off topic - ampak Mazda6 s tem motorjem ne najdem niti enega ?lanka, informacije, bo res vse samo ?e majhno in kompaktno? 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
323 BA Napisano 5. junij, 2019 Prijavi Napisano 5. junij, 2019 Torej pri 3k obratov ima max. navor. Kar majhno razo?aranje... me prav zanima kako izgleda celota krivulja navora. Citiraj
Bini Napisano 5. junij, 2019 Prijavi Napisano 5. junij, 2019 Glede na kompresijo bo verjetno kar ravna ?rta. Lp Citiraj
Bini Napisano 5. junij, 2019 Prijavi Napisano 5. junij, 2019 Jap,s kompresijo so dosegli tako visok navor in ni druge kot da gre od nule do tja kamor je max,navor 220 in to pri tako nizkih obratih pomeni malo porabo,Tak navor pri 3000 ima disel,bencinar pa pri okoli 6000 zato je kompresija kriva da benz deluje kot disel glede navora pri 3000 obratih,bomo videli kaj bo iz tega. Lp Citiraj
323 BA Napisano 6. junij, 2019 Prijavi Napisano 6. junij, 2019 Misli? zaradi kompresorja? Sama kompresija motorja nima veze z navorom. Max. navor imajo turbo motorji sicer navadno bistveno ni?je, nekateri celo pod 2k obratov in recimo ravno ?rto do 4k. Citiraj
Bini Napisano 6. junij, 2019 Prijavi Napisano 6. junij, 2019 Glej nekje sem bral, ne vem kje, da ravno zaradi vi?je kompresije bodo imeli ti motorji zna?ilnosti dizla?ev, tistih brez turba, zato bi imeli ve? enakomernega navora in manj?o porabo. Lahko pa da se motim, ampak dobro bi bilo ?e bo tako. Lp Citiraj
50keda Napisano 6. junij, 2019 Prijavi Napisano 6. junij, 2019 Pa kaj niso oblublali ve? tega njihovga diesel navora? Js mam v glavi, da k so bli prvi nametki podatkov o tem motorju, je blo re?en da bo 180 konjev pa okoli 300 Nm navora.?e kdo klical kak servis, kdaj dobijo ta motor na testno vo?njo? Citiraj
323 BA Napisano 6. junij, 2019 Prijavi Napisano 6. junij, 2019 Navora je glede na ?lanke 30 % ve?, a verjetno je mi?ljeno nekako v smislu "pri 2.000 obratih 30 % ve?, kot pri G motorjih". V absolutnem smislu je max. navora 5 % ve?, skoraj zanemarljivo torej. Bini: dizlov brez turba danes ni ve?, saj so bili pogreb, kar se ti?e zmogljivosti. Kakorkoli, se ?e zelo veselim testne vo?nje! 1 Citiraj
Gelipter Napisano 6. junij, 2019 Prijavi Napisano 6. junij, 2019 Po mojih inf...pride novi X motorji Septebra 2019..pa da probamo..imam ?e zmenjeno ko pride me kolega pokli?e ..lp 1 Citiraj
Aless Napisano 11. junij, 2019 Prijavi Napisano 11. junij, 2019 No ja o dizelskem navoru pri SkyactiveX ni ostalo kaj dosti, spet so preve? obljubljal 224Nm/3000rpm ni glih nek prese?ek. Za primerjavo Oplov 1.6Turbo bencinar ima 300Nm/1650-4500rpm, to je potem primerljivo dizelskemu navoru.No bomo videli ?e je vsaj poraba pri SkyactiveX pribli?no taka kot obljubljajo. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Symon Napisano 11. junij, 2019 Prijavi Napisano 11. junij, 2019 ?e bo vsaj poraba ?e kake pol litra manj?a kot pri trenutni generaciji bo OK. Toliko navora pri 3000 obratih sicer ni prese?ek, se pa verjetno lepo ob?uti v primerjavi z "navadnimi" bencinarji. ?as bo pa pokazal kako zelo zanesljivi bojo ti motorji. Ali bo to laufalo 10, 15 let brez te?av ali bojo imeli kake hibe, ki se poka?ejo ?ele z leti in obrabo. 1 Citiraj
jures Napisano 11. junij, 2019 Prijavi Napisano 11. junij, 2019 Mimogrede, kaka bo pa te?a tega motorja v primerjavi s 'klasi?nim? Primerljiva, manj?a, ve?ja? Nikjer ne najdem Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
50keda Napisano 11. junij, 2019 Prijavi Napisano 11. junij, 2019 @Aless jp to?no to, da ni kje blo treba kej nazaj zavrtet nastavitve, zaradi kake okvare/emisij etc. Ker kot pravim prve informacije o teh motorjih so oblublale ?ez 300 kar je bilo smiselno ogla?evat kot nek dizel navor, ampak zdej ... je pa to sama ?alost, dokler pa ne bomo sprobal, pa tak ne bomo vedl, zaka se gre. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.