Symon Napisano 12. junij, 2019 Prijavi Napisano 12. junij, 2019 Mimogrede, kaka bo pa te?a tega motorja v primerjavi s 'klasi?nim? Primerljiva, manj?a, ve?ja? Nikjer ne najdemNe vidim razloga, da bi bil motor te?ji ali la?ji. Mogo?e bo la?ji kot kak primerljiv turbo motor. Turbina, napeljava za intercooler in intercooler dodajo nekaj kilogramov. Citiraj
mazdaman Napisano 12. junij, 2019 Prijavi Napisano 12. junij, 2019 Velik navor in velika mo? pri malih mlin?kih prina?a tudi te?ave z izpu?nimi plini. Po moje pri mazdi ne navijajo motorjev do maksimuma, da lahko ostanejo ne ekolo?ki strani in ni potem potrebno dajati Scajnce na vse motorje. 1 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
50keda Napisano 12. junij, 2019 Prijavi Napisano 12. junij, 2019 No 2.0 motorju glih ne re?emo mlin?ek ali? Vseeno pa, a ve kdo zakaj big brotherja 2.5 bencinarja ni v evropi? Citiraj
Symon Napisano 12. junij, 2019 Prijavi Napisano 12. junij, 2019 No 2.0 motorju glih ne re?emo mlin?ek ali? Vseeno pa, a ve kdo zakaj big brotherja 2.5 bencinarja ni v evropi? Ker ni nem?ki avto in bi jih v tej izvedbi prodali bistveno manj. Se mi zdi, da so vozniki Mazde malo bolj ekonomi?ni/ekolo?ki in ne Mazda ne bi prodala rvno veliko 2,5 ali 3,0 motorjev. Citiraj
Symon Napisano 12. junij, 2019 Prijavi Napisano 12. junij, 2019 Verjamem. Tudi jaz bi imel marsikateri model od Mazde ali kake druge znamke, ki ni na voljo pri nas. Ampak realnost je taka, da novih bi prodali verjetno premalo. Saj je lepo od znamke, da se potrudijo za stranke ampak na koncu leta vedno gledajo bilanco in kaj se jim izpla?a in kaj ne. Citiraj
50keda Napisano 12. september, 2019 Prijavi Napisano 12. september, 2019 Evoga, prve normalne recenzije (tale siva je X, prej je meu navadn G motor):https://youtu.be/CyY679e3LwU?t=451Na kratko o videu, ker je v ?e??ini, de?ko pravi, da je dovolj konjev, ?e ga pa? pritisne? v ve?je obrate. Baje pa se lepo pozna ?e pri ni?jih obratih, da vle?e bolj kot navadn G. Pa 4s of 50 do 100, mi tut ne zgleda slabo. Predvidevam/upam, da za par tednov dobimo prve testne v Slo. 2 Citiraj
Freak Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 O?itno je tale motor kar popularen. https://www.carscoops.com/2019/11/mazda-didnt-expect-the-skyactiv-x-engine-to-be-so-popular/ Citiraj
50keda Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 Jst iskreno upam, da se jim je tale motor posre?u, pa da nebo veliko sranja okoli njega, ko bo malo starej?i Potem pa, da nardijo ?e 2.5 verzijo z ?e eno ?talo konjev 1 Citiraj
ignacij Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 Jp, naredijo naj 2.5 x, ene 220 konjev in to je to. Vozil sem M3 s tem X motorjem in bil razo?aran. Imel sem ob?utek, da je moja M6, l2.0 147KM bolj letela kot tole. Citiraj
Bini Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 To je res zanimivo, jaz sem tudi vozil novo M3 g122 in sem imel ob?utek da gre slab?e kot stara M3 g120-2018 letnik in tudi podatki tako ka?ejo! Tak avto mora imeti najmanj 150KM. 1 Citiraj
323 BA Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 Ampak je res lenih teh 180 konjev:https://www.youtube.com/watch?v=s4dOJ0VgcMM Sicer AT, ampak ima do 100 po ?tevcu 9,7 sekund, torej zaokro?imo na 10 sekund do pravih 100 km/h...180 konjev. Resno? ?e ro?ni menjalnik, morda je kako desetinko hitrej?i (ker se 2. zvrti ?ez 100): Tovarna pravi 8,2 za ro?ni menjalnik, v RL pa za skoraj 2 sekundi slab?e. Morda sicer motorji na posnetkih zgoraj verjetno ?e niso vte?eni (6.000 kilometrov naj bi bil pri mazdi break-in period), ampak tako pospe?ujejo konkurentje avti s ca. 110 konji, recimo Golf 110 tsi ima take pospe?ke. Civic 182, torej skoraj enako konj ima 7,8s, ?e celo bolje kot pravi tovarna: Suhoparne ?tevilke baje ni? ne pomenijo, ampak videi so po mojem precej povedni. 1 Citiraj
Bini Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 Re je pa tudi da s tako mazdo ne dirkamo,za kaj takega rabi? kaj bolj?ega in dra?jega. Za normalno vo?njo pa vsekakor je. Citiraj
tommaazz Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 A se ?e kaj ve ali bo g150 tudi na voljo, kot je recimo v cx-3? Meni je teh 180km tudi preve? lenih, ne vem zakaj bi pla?eval dra?je zavarovanje zaradi kao 180 konjev, gre? pa malenkost hitreje kot 120? Sem zadnji? za foro na zimskih gumah od semaforjev pospe?il do 100km/h. Bila sva dva v avtomobilu pa je bilo 10,2 s, pa ?e bolj slabo sem za?tartal 1 Citiraj
323 BA Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 Zagotovo ga ne bo, morda se bo pa dalo 122 "odklenit", tako kot se da staro 120 na 165. Citiraj
Alex Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 Zagotovo ga ne bo, morda se bo pa dalo 122 "odklenit", tako kot se da staro 120 na 165.... in dobi? avto za tekmovanje na 400 m. Citiraj
323 BA Napisano 6. december, 2019 Prijavi Napisano 6. december, 2019 To ne, ampak je pa o?itno hitrej?a od nove X, ki naj bi imela 180 konjev. Me prav zanima dyno X motorja (pravi, ne pravlji?ni v prospektu). Citiraj
Bini Napisano 6. december, 2019 Prijavi Napisano 6. december, 2019 A se ?e kaj ve ali bo g150 tudi na voljo, kot je recimo v cx-3? Meni je teh 180km tudi preve? lenih, ne vem zakaj bi pla?eval dra?je zavarovanje zaradi kao 180 konjev, gre? pa malenkost hitreje kot 120? Sem zadnji? za foro na zimskih gumah od semaforjev pospe?il do 100km/h. Bila sva dva v avtomobilu pa je bilo 10,2 s, pa ?e bolj slabo sem za?tartal To je vredu rezultat, jaz sem sam v avtu pi?o z 9.0. Samo to ne rabi? za normalno vo?njo, ker se ti zdi da so drugi zmrzali pri-6 danes! Citiraj
323 BA Napisano 6. december, 2019 Prijavi Napisano 6. december, 2019 Po klancu navzdol? S serijsko 120 nemogo?e, razen ?e ima? gume s premajhnim obsegom in ?tevec pravi 100, zares pa vozi? 90. Citiraj
Freak Napisano 6. december, 2019 Prijavi Napisano 6. december, 2019 Zanimivo mi je, da pri teh meritvah vsi ?tartajo z minimalnimi obrati. Nej zavrtijo na 4-5k, pa sklopko spustit, da mal gume dima spustijo... Citiraj
323 BA Napisano 6. december, 2019 Prijavi Napisano 6. december, 2019 Pri ca. 3k je pri G120 optimalen ?tart, tam kjer je max. navor. 4 ali 5k je samo smojenje gum in izguba na ?asu. Za skyactiv X ?e nisem videl krivulje navora, a oba ?tartata z dobrimi 2k obrati, tudi avtomatika ?tarta pravilno, ker ?e prej brake-boosta (verjetno ni ravno pravilen izraz, ker nima turba ). Edit: nekaj sicer obstaja, a je ?e od predprodukcijskega avta, skala y o?itno z razlogom ni o?tevil?ena, ker je razlika v max navoru med G in X 14 Nm, ?e ga ima X 224 Nm, pri G pa 50 % manj. Marketin?ki oddelek je svoje delo opravil z odliko. 1 Citiraj
Bini Napisano 6. december, 2019 Prijavi Napisano 6. december, 2019 Po klancu navzdol? S serijsko 120 nemogo?e, razen ?e ima? gume s premajhnim obsegom in ?tevec pravi 100, zares pa vozi? 90. Meni 2kil la?e po garminu in tudi po googl map. Saj to je tudi po teh,podatkih. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.