Skoči na vsebino

Mazda 6 Bencin 120

Ustvari kratki URL


Škobič

Priporočeno sporočilo

Mi imamo v familiji enega takega letnik 2005 FL. Sicer je pri 100kkm ampak do zdaj razen amortizerjev prtlaj?nika ni bilo ?e ni? narobe. Ni pa tako posko?en kot dizel samo se pa ?isto lepo pelje, ?e niso zahteve previsoke.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tud na primorskem gnije. Kriza je na zadnjih blatnikih in na pragovih. So pa gnili modeli starej?i od 10 let. Na kasnej?ih so napake odpravili.

Na moji 13 let stari 6-ki ni pikice rje-vedno bila na primorskem.Tako,da to ne dr?i popolnoma

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda obstajajo tudi izjeme, ?e pa potegnemo ?rto jih pa 90% rjavi. Se pa valda pozna ce avto nikoli ni videl nizkih temperatur, snega in soli. Logi?no. Faceliftan model je ze malo bolj zasciten, vendar vseeno. Podn od podna tale pleh pri japoncih...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm.. jaz sem imel tud prvo ?estko pred FL pa je bla skoz zuni, brez gara?e naredla 140kkm v dobrih ?tirih letih pa ni bilo niti sledu o rji. Tko da ne vem - prej bi rekel, da so bile slabe serije al pa slabo barvanje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm.. jaz sem imel tud prvo ?estko pred FL pa je bla skoz zuni, brez gara?e naredla 140kkm v dobrih ?tirih letih pa ni bilo niti sledu o rji. Tko da ne vem - prej bi rekel, da so bile slabe serije al pa slabo barvanje.

Moja tudi ni vidla nikoli gara?e, pa vo?ena po snegu veliko in res ni sledu o kak?ni rji-(gor so ?e original zadnji blatniki, nikoli barvani).

Res je, da je moja iz Italije in tudi na njihovem Mazda forumu nisem zasledil, da bi bilo govora o kak?nem pretiranem rjavenju- tu pa tam jamrajo o lupljenju felten in to je to. No, tvoja Boss je bila kupljena pri nas tako da to ne more bit vzrok, kje je nabavljena oz. za kateri trg je delana. Mislim, da je tu bolj odvisno od samega vzdr?evanja avta in nege le-tega; tudi ?e zase ne skrbi? dovolj,zboli?. ;)

Sicer pa jaz, ko se vrnem iz smu?anja recimo, prvo operem koloteke in cel avto spodaj. Imam pa barvo vedno za??iteno z voskom Collinite 476S, ki je res bomba ?e posebej za pozimi(naredi tak sloj na barvi in odbija vodo, sneg in ne?isto?e).

Sicer so pa bili vsi moji prej?nji avti, ko so imeli ?e kar nekaj let na grbi, vedno  vsi  kot novi in marsikdo ni mogel verjeti, koliko so v resnici stari.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
    • si november kr preskoču   kje se pa skrivaš v tej megli  
    • Pri nas je šele november    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.