Skoči na vsebino

Mazda 6 Bencin 120

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

doma imamo Mazdo 6 dizla ?e ene 10 let in ni bilo ve?jih okvar/te?av.
Me zanima, ?e je 1.8 120hp benzinar prav tako v redu? Po netu sem ?e iskal, na?eloma hvalijo, vendar me zanima iz prve roke. Avto ima nekaj manj kot 200k km

Napisano

Mi imamo v familiji enega takega letnik 2005 FL. Sicer je pri 100kkm ampak do zdaj razen amortizerjev prtlaj?nika ni bilo ?e ni? narobe. Ni pa tako posko?en kot dizel samo se pa ?isto lepo pelje, ?e niso zahteve previsoke.

33112_1.png

Napisano

Ma ne i??em mo?nega avta, mam enga s 180hp pri manj kot 1000kg, tko da rabim nek semi-udoben voz.

Kolega prav da v 14letih tud ni mel ene okvare...

Napisano

Tud na primorskem gnije. Kriza je na zadnjih blatnikih in na pragovih. So pa gnili modeli starej?i od 10 let. Na kasnej?ih so napake odpravili.

Na moji 13 let stari 6-ki ni pikice rje-vedno bila na primorskem.Tako,da to ne dr?i popolnoma

 

 

Napisano

Ni ?ist res... od mojga fotra ?estka je 12 let pa nima niti pikice rje nikjer.

33112_1.png

Napisano

Seveda obstajajo tudi izjeme, ?e pa potegnemo ?rto jih pa 90% rjavi. Se pa valda pozna ce avto nikoli ni videl nizkih temperatur, snega in soli. Logi?no. Faceliftan model je ze malo bolj zasciten, vendar vseeno. Podn od podna tale pleh pri japoncih...

Napisano

Hmmm.. jaz sem imel tud prvo ?estko pred FL pa je bla skoz zuni, brez gara?e naredla 140kkm v dobrih ?tirih letih pa ni bilo niti sledu o rji. Tko da ne vem - prej bi rekel, da so bile slabe serije al pa slabo barvanje.

33112_1.png

Napisano

Hmmm.. jaz sem imel tud prvo ?estko pred FL pa je bla skoz zuni, brez gara?e naredla 140kkm v dobrih ?tirih letih pa ni bilo niti sledu o rji. Tko da ne vem - prej bi rekel, da so bile slabe serije al pa slabo barvanje.

Moja tudi ni vidla nikoli gara?e, pa vo?ena po snegu veliko in res ni sledu o kak?ni rji-(gor so ?e original zadnji blatniki, nikoli barvani).

Res je, da je moja iz Italije in tudi na njihovem Mazda forumu nisem zasledil, da bi bilo govora o kak?nem pretiranem rjavenju- tu pa tam jamrajo o lupljenju felten in to je to. No, tvoja Boss je bila kupljena pri nas tako da to ne more bit vzrok, kje je nabavljena oz. za kateri trg je delana. Mislim, da je tu bolj odvisno od samega vzdr?evanja avta in nege le-tega; tudi ?e zase ne skrbi? dovolj,zboli?. ;)

Sicer pa jaz, ko se vrnem iz smu?anja recimo, prvo operem koloteke in cel avto spodaj. Imam pa barvo vedno za??iteno z voskom Collinite 476S, ki je res bomba ?e posebej za pozimi(naredi tak sloj na barvi in odbija vodo, sneg in ne?isto?e).

Sicer so pa bili vsi moji prej?nji avti, ko so imeli ?e kar nekaj let na grbi, vedno  vsi  kot novi in marsikdo ni mogel verjeti, koliko so v resnici stari.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.