Skoči na vsebino

Section control Trojane

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vinjeto res ne smemo gledat skozi prizmo denarja ampak dejasnko je to eden najve?jih prispevkov k varnosti v prometu saj spravimo na AC, ki je statisti?no dale? najbolj varna na koli?ino prevo?enih kilometrov, ve?ino prometa, da se ne svaljak po lokalnih cestah. Samo statistiko je treba pogledat pa se vidi kak?en je doprinos vinjete k varnosti od ?asa, ko je bila uvedena leta 2008.

 

od leta 2001-2007 je bilo v povpre?ju okoli 250 mrtvih v nesre?ah vsako leto

uvedba vinjet od polletja 2008 je omogo?ila takoj?nji skokovit padec ?t. mrtvih in kljub temu, da je veljala samo od polletja je bilo naenkrat v tem letu kar 50 mrtvih manj

 

2007 - 263

2008 - 200 (63 mrtvih manj glede na prej?nje leto zaradi uvedbe vinjete ?eprav je veljala samo pol leta)

2009 - 154 (109 mrtvih manj glede na leto 2007, ko prvi? vinjeta velja celo leto)

2010 - 127 (trend padanja se do danes nadaljuje najve? zaradi dokon?evanja AC kri?a in vse ve? kilometrov AC in HC)

2011 - 129

2012 - 122

2013 - 116

2014 - 108

 

Tudi ekolo?ki doprinos je ogromen, ker najbolj svinja tisti, ki se po?asi premika od to?ke A do B in to se bo zgodilo, ?e se bodo vinjete ukinile in promet spet preselil na lokalne ceste.

 

In ?e ?e vseeno je problem v denarju je treba pogledat koliko bo na ta na?in izgubljenega ?asa, preve? porabljenega goriva zaradi gne? in posledi?no ?e  zaradi prekr?kov ter nesre?. Teh 110? je dejansko pljunek v morje proti vsemu temu.

33112_1.png

Napisano

Vinjeto res ne smemo gledat skozi prizmo denarja ampak dejasnko je to eden najve?jih prispevkov k varnosti v prometu saj spravimo na AC, ki je statisti?no dale? najbolj varna na koli?ino prevo?enih kilometrov, ve?ino prometa, da se ne svaljak po lokalnih cestah. Samo statistiko je treba pogledat pa se vidi kak?en je doprinos vinjete k varnosti od ?asa, ko je bila uvedena leta 2008.

 

od leta 2001-2007 je bilo v povpre?ju okoli 250 mrtvih v nesre?ah vsako leto

uvedba vinjet od polletja 2008 je omogo?ila takoj?nji skokovit padec ?t. mrtvih in kljub temu, da je veljala samo od polletja je bilo naenkrat v tem letu kar 50 mrtvih manj

 

2007 - 263

2008 - 200 (63 mrtvih manj glede na prej?nje leto zaradi uvedbe vinjete ?eprav je veljala samo pol leta)

2009 - 154 (109 mrtvih manj glede na leto 2007, ko prvi? vinjeta velja celo leto)

2010 - 127 (trend padanja se do danes nadaljuje najve? zaradi dokon?evanja AC kri?a in vse ve? kilometrov AC in HC)

2011 - 129

2012 - 122

2013 - 116

2014 - 108

 

Tudi ekolo?ki doprinos je ogromen, ker najbolj svinja tisti, ki se po?asi premika od to?ke A do B in to se bo zgodilo, ?e se bodo vinjete ukinile in promet spet preselil na lokalne ceste.

 

In ?e ?e vseeno je problem v denarju je treba pogledat koliko bo na ta na?in izgubljenega ?asa, preve? porabljenega goriva zaradi gne? in posledi?no ?e zaradi prekr?kov ter nesre?. Teh 110? je dejansko pljunek v morje proti vsemu temu.

Zanimivi bi bilo bedeti razmerje tujcev/slovencev v teh cifrah, predvidevam da je efekt kontra za tujce

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mogo?e bo na za?etku elektronskega cestninjenja  folk res zavil na lokalne ceste ampak sem prepri?an, da se bo s ?asom vse normaliziralo in se bo ve?ina sprijaznila , ko bodo videli, da se tako ne morejo premikati. Tudi tujci ne bodo ve? lazili po lokalnih cestah, ker bodo pa? pla?ali tistih par evrov za prevo?eno pot skozi Slovenijo  (pri nas so poleti vse lokalne ceste  ,ki vodijo od mejnega prehoda z Italijo proti Istri nabasane z turisti).

Moje mnenje je , da bo pravi?nej?e pla?evanje; kolikor si porabil toliko bo? pla?al. Sedaj je neko solidarni?tvo in tisti, ki malo vozimo po hitrih cestah in avtocestah "financiramo" tiste, ki se vozijo tam vsak dan.  To je podobno, kot ?e bi moral pla?al nekdo, ki mu "pije" avto

5l/100 km isto ceno za prevo?eno pot kot lastnik Ferrarija, ki mu pije 20/100. Ne vem, ?e bi bil ta pevi glih najbolj navdu?en. :aaaaa:

 

 

Napisano

Moje mnenje je , da bo pravi?nej?e pla?evanje; kolikor si porabil toliko bo? pla?al. Sedaj je neko solidarni?tvo in tisti, ki malo vozimo po hitrih cestah in avtocestah "financiramo" tiste, ki se vozijo tam vsak dan.  To je podobno, kot ?e bi moral pla?al nekdo, ki mu "pije" avto

5l/100 km isto ceno za prevo?eno pot kot lastnik Ferrarija, ki mu pije 20/100. Ne vem, ?e bi bil ta pevi glih najbolj navdu?en. :aaaaa:

Pa dobro sej ti si pametna oseba pa take floskule poka?. Kolk AC pa porabi?? Porabi?? Pa sej to ni voda al pa elektrika, ki jo porablja?. To je infrastruktura, ki jo je potrebno zgraditi v celoti pa a se samo 1x na leto pelje? al pa vsak dan 2x po njej: A je ta pojem res tako te?ko razumeti. Sej v ceni elektrike je tudi vzdr?evanje infrastrukture, ki je enaka na isto priklju?no mo? pa ne glede kolk kWh elektrike porabi?.

 

To je cena infrastrukture in v to spada recimo tudi letna dajatev za uporabo cest, ki je enaka za vse pa ne glede ali letno prevozi? 100 km ali pa 100.000km.

 

In ta infrastruktura propada (precej tudi zaradi vremenskih vplivov in samega staranja materialov) in se jo vzdr?uje, popravlja ter recimo pozimi plu?i enako za tiste, ki gredo gor enkrat, kot tiste ki so skozi gor.

 

Pa ?e kdo res uni?uje cesto so samo to samo te?ka tovorna vozila, kjer je s testi dokazano, da en poln ?leper po?koduje cesto enako kot 40.000 avtomobilov. Torej, je pravi?no le in samo to, da se kamione elektronsko cestnini za osebna vozila pa je to popolnoma nepravi?no. Druga?e pa itak tisti, ki ve? vozijo tudi ve? goriva porabijo in posledi?no ve? prispevajo v prora?un z davki in dajatvami ter raznoraznimi ekolo?kimi neumnostmi vklju?no s cestninskimi centi ipd.

 

Tukaj je tudi odgovor na tvoj zadnji stavek glede porabe saj je logi?no, da nekdo z dieslom in porabo 5 litrov pla?a enako, kot nekdo s super?pportnikom in 20 litri, za pravico uporabe AC ampak pri gorivih bo pa tisti s Ferrarijem pla?al 4x toliko dajatev. Pozor... ?e ?e ni razumljivo. Pri potro?nji goriva dejansko govorimo o PORABI saj se gorivo porablja in ga pa? ni ve?, ko prevozi? AC medtem, ko sama AC ?e vedno stoji, a ne? ;)

Zanimivi bi bilo bedeti razmerje tujcev/slovencev v teh cifrah, predvidevam da je efekt kontra za tujce

 

Policija ima vse podatke in jih namensko ne posredujejo v statisti?na poro?ila za javnost, ker bi lahko povzro?ili revolt pri ljudeh, ko bi se ugotovilo koliko uni?enih ?ivljenj povzro?a tranzit samo z nesre?ami.

33112_1.png

Napisano

Mogo?e bo na za?etku elektronskega cestninjenja  folk res zavil na lokalne ceste ampak sem prepri?an, da se bo s ?asom vse normaliziralo in se bo ve?ina sprijaznila , ko bodo videli, da se tako ne morejo premikati. Tudi tujci ne bodo ve? lazili po lokalnih cestah, ker bodo pa? pla?ali tistih par evrov za prevo?eno pot skozi Slovenijo  (pri nas so poleti vse lokalne ceste  ,ki vodijo od mejnega prehoda z Italijo proti Istri nabasane z turisti).

Moje mnenje je , da bo pravi?nej?e pla?evanje; kolikor si porabil toliko bo? pla?al. Sedaj je neko solidarni?tvo in tisti, ki malo vozimo po hitrih cestah in avtocestah "financiramo" tiste, ki se vozijo tam vsak dan.  To je podobno, kot ?e bi moral pla?al nekdo, ki mu "pije" avto

5l/100 km isto ceno za prevo?eno pot kot lastnik Ferrarija, ki mu pije 20/100. Ne vem, ?e bi bil ta pevi glih najbolj navdu?en. :aaaaa:

 

Ne bi se ni? normaliziralo. ve? kot 10 let sem se vsak dan cjazil v kolonah zjutrah, ker so se vsi izgobali cestninski. Zjutraj smo vsi ?akali v koloni. Mene je to ?e bolj motilo, ker nimam alternativne poti in sem se glako moral fijakati v koloni z vsemi, ki so se izogibali cestnini.

Zdaj ko se je veliko ljudi ?e preselilo na obrobje Ljubljane, bi bil pa ?e ve?ji kaos.

 

Ja sistem je "pravi?en", ker vsak pla?a kot uporablja. A tu je treba gledati vi?je. Kot je Boss napisal zaradi varnosti, potem pa je tu cenje?e vzdr?evanje lokalnih cest,... Ljudi je treba motivirat da gredo na avtoceste. Elektronsko cestninjenje jih motivira k ?parovnosti, sploh ker bojo sigurno ceno ?/km navil da bo groza.

?e enkrat, jaz ne vem ?e sam porabil 20? na leto, zdaj ?e to ne bi odkar ne hodim na dopuste. Tako da bi v vsakem primeru prepla?eval vinjeto in me ne bi motilo.

 

Vinjeta ima pa tu ?e eno dodatno vrednost, da decentralizira Slovenijo. Prej se je vse rinilo v LJ, zdaj se je veliko ljudi izselilo, ker 30min vo?nje ni tak problem in lahko ?ivi? mirno kje na pode?elju, kjer so cenej?e premi?nine. Posledi?ni imajo tudi lokalne obrti ve? od tega. Ni vse samo centralizirano v mesta. SAmo poglej kako hitro je rasel in se razvijal krak proti dolenjski, kjer kar nekaj ?asa ni bilo cestninske.

Na na? konc pa noben ni hoti ker ali so bile kolone ali pa pla?evanje cestnine. Odkar so vinjete pa je pravi boom.

 

Edini problem na?ih vinjet je nenormalna cena, ki je posledica za?rte korupcije. Druga?e je vinjetni sistem sigurno dale? najbolj?i.

Napisano

Se strinjam (prevec branja za pondeljek zjutraj...)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@boss- prav si razumel, ve? kot se vozi? po cesti, bolj jo izrabi?. Ok., kamioni jo ve? ampak tudi avti jo uni?ujejo.

In zdej, kdo jo bolj uni?i, eden ki se vozi z tono in pol te?kim avtom dvakrat na dan po isti poti ali nekdo, ki gre po njej enkrat na leto?

-Res je, da jo je treba zgraditi ampak, ali ne pla?amo cestnine ob registraciji avta? Kam gre tisti denar je druga stvar in smo sami krivi, ?e smo ovce in vsak d**k pojemo, ki nam ga servirajo.

In ja, tukaj pri vinjetah je en  ?isto navaden sistem solidarnosti in ?e najdra?ji je za povrh v Evropi, (ker baje imamo mi najvi?ji standard od vseh, v ?vici, ki so kao morti di fame, pa je 40 frankov).

-Tudi potem, ko bo elektronsko cestninjenje, bo ?el denar za obnovo cest in za pla?evanje kreditev. Pa? uni, ki se sedaj ne vozijo po avtocestah , ker jim je brezveze za parkrat se peljat kupit vinjeto se bodo potem po avtocestah ve? vozili. Eni, ki se pa sedaj vozijo se pa? potem ne bodo. Se?tevek zbranega denarja  bo pa na koncu isti, samo bolj pravi?no porazdeljen.

Pri zadnjem stavku "o porabi " me nisi prav razumel; ?tos je v tem, da sem hotel povedati, da bi "?parov?ek" z 5litri/100 in super?portnik z 20 litri/100  po tem sistemu vinjet pla?ali za gorivo enako, ker bi pa? "mojstri"  dolo?ili, da je za 100 km treba pla?ati 20 litrov goriva.Pa tudi, ?e ga porabi? samo 5l/100.

 

 

Napisano

@boss- prav si razumel, ve? kot se vozi? po cesti, bolj jo izrabi?. Ok., kamioni jo ve? ampak tudi avti jo uni?ujejo.

In zdej, kdo jo bolj uni?i, eden ki se vozi z tono in pol te?kim avtom dvakrat na dan po isti poti ali nekdo, ki gre po njej enkrat na leto?

-Res je, da jo je treba zgraditi ampak, ali ne pla?amo cestnine ob registraciji avta? Kam gre tisti denar je druga stvar in smo sami krivi, ?e smo ovce in vsak d**k pojemo, ki nam ga servirajo.

In ja, tukaj pri vinjetah je en  ?isto navaden sistem solidarnosti in ?e najdra?ji je za povrh v Evropi, (ker baje imamo mi najvi?ji standard od vseh, v ?vici, ki so kao morti di fame, pa je 40 frankov).

-Tudi potem, ko bo elektronsko cestninjenje, bo ?el denar za obnovo cest in za pla?evanje kreditev. Pa? uni, ki se sedaj ne vozijo po avtocestah , ker jim je brezveze za parkrat se peljat kupit vinjeto se bodo potem po avtocestah ve? vozili. Eni, ki se pa sedaj vozijo se pa? potem ne bodo. Se?tevek zbranega denarja  bo pa na koncu isti, samo bolj pravi?no porazdeljen.

Pri zadnjem stavku "o porabi " me nisi prav razumel; ?tos je v tem, da sem hotel povedati, da bi "?parov?ek" z 5litri/100 in super?portnik z 20 litri/100  po tem sistemu vinjet pla?ali za gorivo enako, ker bi pa? "mojstri"  dolo?ili, da je za 100 km treba pla?ati 20 litrov goriva.Pa tudi, ?e ga porabi? samo 5l/100.

 

 

Kot ze receno... Obraba med voznjo osebnega avtobila je tako zanemarljiva, da prakticno lahko recemo, da se v enem letu ne obrabi skoraj nic vec, ce se peljes po njej enkrat letno ali pa enkrat dnevno ...  :ph34r:

 

Cestnina, ki jo placujemo ob registracija naj bi bila namenjena vzdrzevanju vseh ostalih cest... V bistvu je to cestna taksa (Letna dajatev za uporabo vozila v cestnem prometu)... 

 

In kot tudi ze napisano... Ce se hoces ti peljat enkrat letno... mora nekdo cesto zgraditi in tudi vzdrzevati... Podobno je tudi cena mesecne vozovnice za mestni promet (LPP), ki stane za odraslega 37? (za eno obmocje)... posamezna voznja pa stane 1,20? ... Tisti, ki ima mesecno vozovnico, se lahko vsak dan vozi sem in tja in teoreticno lahko v manj kot dveh dneh "pokuri" vrednost mesecne vozovnice, ce jo primerjamo z posamezno voznovnico (ki velja 90 minut)... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Cestnina, ki jo placujemo ob registracija naj bi bila namenjena vzdrzevanju vseh ostalih cest... V bistvu je to cestna taksa (Letna dajatev za uporabo vozila v cestnem prometu)... 

 

To?no tako... vinjeta je pa taksa za uporabo AC-jev in HC-jev.

 

@ALex: Ne vem zakaj naj bi torej bila razlika v pojmovanju navadnih cest, ki jih je tudi potrebno zgraditi in vzdr?evati kot po drugi strani AC-jev? Pa kljub temu je AC vseeno bolj?i sistem... Vinjete sploh ne rabi? kupit pa bo? vseeno lahko pri?el kamorkoli v Sloveniji (po lokalnih cestah namesto po AC), medtem, ko cestne dajatve se ne more? izogniti, ?e ?eli? avto pripeljat iz dvori??a na cesto.

 

?e enkrat, zakaj se ti zdi normalno, da za lokalne ceste pla?a? letni pav?al cestnine za AC pav?alna vinjeta pa se ti to zdi grozno nefer? Ni logike. Sploh po tem, da je primarna naloga AC/HC jev razbremenitev prometa in pove?anje varnosti.

 

Pa ?e ?vica, ki si jo omenil. ?vica je gradila AC-je na dalj?e obdobje in je ve?ino, ?e ne vse kredite ?e davno odpla?ala. Mi smo pa glavnino AC-je v naredili v zadnjih 20 letih in si nakopali ogromno kreditov, ki jih je treba poravnati zato je vinjeta pri nas dra?ja. Druga?e pa kot zanimivost se ve? ali manj vsi ?edalje bolj odlo?ajo za vinjetni sistem - ?e celo Nem?ija in Hrva?ka, ki je recimo imela ogromno povedat, ko smo mi uvedli na?e. Za primerjavo so Hrva?ke AC izven turisti?ne sezone skoraj prazne in izgubljajo pomen ?emu so sploh namenjene.

33112_1.png

Napisano

OK za A3 res ne vem, ker me ?e zelo dolgo ni bilo gor, ampak A7 in A9 sta bila pa 14 dni nazaj med tednom prazni - nekaj avtomobilov in to je to.

33112_1.png

Napisano

A3 pa A1 ki sta glavni,sta nonstop polni.

Ko je kak ekstra dogodek (poletje, bozic, ramazan, velikanoc) pa je kaos.

A7 pa A9 sta omembe nevredni, se ti ne zdi?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A1 konec augusta pono?i ?ist prazna, drugi teden v septembru -  torek sredi dneva, tudi pol prazna, predvsem pa nobenega kamiona. Relacija Plo?e - Novigrad na Dobri (mal pred Karlovcem), ?e bi se peljal ?ist do Zagreba, bi bilo tam mogo?e druga?e.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

A3 pa A1 ki sta glavni,sta nonstop polni.

Ko je kak ekstra dogodek (poletje, bozic, ramazan, velikanoc) pa je kaos.

A7 pa A9 sta omembe nevredni, se ti ne zdi?

Hja ne vem... vse na?e AC so ve?ino ?asa polne - amapak tolk kot je non stop polna na?a A1 mislim, da se hrva?ki A3 in sploh A1 skrijeta.

33112_1.png

Napisano

Sicer ni glih sekcijsko merjene ampak bom napisal kot zanimivost.

 

V soboto me je posku?ala Provida/Passat sprovocirat, da bi naredil prekr?ek. Res sem se peljal okoli 140km/h po Garminu po AC in prehitim Passata, ki je vozil na u? okoli 120km/h. Sicer nisem vedel da je Provida ampak model se zapodi za mano in me prehiti ter zapelje pred mene na vozni pas. Nato za?ne po?asi in previdno zmanj?evat hitrost, da ga za?nem dohitevat. Nakar dam lepo ?migavec, grem na prehitevalnega in ga za?nem prehitevat. V teku prehitevanja za?ne model rahlo pospe?evati, tako da me nekako sili v to, da pospe?ujem tudi sam, ?e bi ?elel dokon?ati prehitevanje. To je ?lo nekako do 150km/h potem pa zmanj?a hitrost. Takrat meni kliker potegne, da je to "taktika" Provide saj model lepo vzdr?uje hitrost za mano, tako da sem tudi sam stopil rahlo s plina in spustil na "varnih" 140km/h po ?tevcu.

 

No pa sva celotno "vajo" ponovila ?e 2x... na vsak na?in je hotel, da popizdim in dam gas in mu probam spizdit ampak se nisem dal in sem poleg tega ?e striktno uporabljal ?migavec ter varnostno razdaljo. Pa sem si mislil - ajd da vidimo kaj bo.

 

No tole "Igrico" je prekinil olimpijec (ne ni bil ?rn ampak srebrn), ki je mu?ko priletel mimo, Provida pa za njim. ?ez par kilometrov sta bila veselo oba na po?ivali??u.

 

Sej meni je jasno, da ?e kr?i? pravila, da te lahko za?opatijo se mi pa ne zdi fer, da te proba nekako ujet v zanko, da bo? naredil prekr?ek ki ga bodo zacolali. To so podle fore.

33112_1.png

Napisano

Sej meni je jasno, d a?e kr?i? pravila, da te lahko za?opatijo se mi pa ne zdi fer, da te proba nekako ujet v zanko, da bo? naredil prekr?ek ki g abodo zacolali. To so podle fore.

Eden od mo?nih pogledov. Res je da ni lepo uporabljat take podle fore. Po drugi strani je to koristna selekcija, tak?ne ki se z lahkoto sprovocirajo ali ki imajo te?ave z egom je dobro mal umirit.  

 

Ko smo ?e pri section control Trojane. V?eraj se mi rampa na izvozu z avtoceste Blagovica ni hotela dvignit vsaj minuto. Danes enako pa sem se kar mimo zaprte rampe zbasal ven. A prav razumem tehnologijo, noter v ku?ici drema nekdo ki osebnim avtom dviguje rampo, tovornjakom pa kasira? Nikjer namre? ne pi?e "potrobi da se zbudim".

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sam, da pa mu ni potegnilo, da sem ga prebral, je pa tud mal policajska fora. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Sam, da pa mu ni potegnilo, da sem ga prebral, je pa tud mal policajska fora. :hudicek:

 

Saj ve?: vicev o policistih ni - vse je res.

 

Sicer pa se strinjam s predhodnikom - koristna selekcija osebkov z rahlimi ?ivci. Provida je sicer zavestno provocirala, a zgodi se tudi, da ?lovek naredi napako in nehote nekoga izslili ipd. Normalni osebki to sprejmejo, tisti z rahlimi ?ivci pa za?nejo "vra?ati" in delati traparije.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Ko smo ?e pri section control Trojane. V?eraj se mi rampa na izvozu z avtoceste Blagovica ni hotela dvignit vsaj minuto. Danes enako pa sem se kar mimo zaprte rampe zbasal ven. A prav razumem tehnologijo, noter v ku?ici drema nekdo ki osebnim avtom dviguje rampo, tovornjakom pa kasira? Nikjer namre? ne pi?e "potrobi da se zbudim".

Drugi? pritisni zvonec tam ob ku?ici, bo takoj odprl. Se je tudi meni zgodilo isto. Pa kolikor vem, v uni ku?ici ni nikogar.

Napisano

Sicer ni glih sekcijsko merjene ampak bom napisal kot zanimivost.

 

V soboto me je posku?ala Provida/Passat sprovocirat, da bi naredil prekr?ek. Res sem se peljal okoli 140km/h po Garminu po AC in prehitim Passata, ki je vozil na u? okoli 120km/h. Sicer nisem vedel da je Provida ampak model se zapodi za mano in me prehiti ter zapelje pred mene na vozni pas. Nato za?ne po?asi in previdno zmanj?evat hitrost, da ga za?nem dohitevat. Nakar dam lepo ?migavec, grem na prehitevalnega in ga za?nem prehitevat. V teku prehitevanja za?ne model rahlo pospe?evati, tako da me nekako sili v to, da pospe?ujem tudi sam, ?e bi ?elel dokon?ati prehitevanje. To je ?lo nekako do 150km/h potem pa zmanj?a hitrost. Takrat meni kliker potegne, da je to "taktika" Provide saj model lepo vzdr?uje hitrost za mano, tako da sem tudi sam stopil rahlo s plina in spustil na "varnih" 140km/h po ?tevcu.

 

No pa sva celotno "vajo" ponovila ?e 2x... na vsak na?in je hotel, da popizdim in dam gas in mu probam spizdit ampak se nisem dal in sem poleg tega ?e striktno uporabljal ?migavec ter varnostno razdaljo. Pa sem si mislil - ajd da vidimo kaj bo.

 

No tole "Igrico" je prekinil olimpijec (ne ni bil ?rn ampak srebrn), ki je mu?ko priletel mimo, Provida pa za njim. ?ez par kilometrov sta bila veselo oba na po?ivali??u.

 

Sej meni je jasno, da ?e kr?i? pravila, da te lahko za?opatijo se mi pa ne zdi fer, da te proba nekako ujet v zanko, da bo? naredil prekr?ek ki ga bodo zacolali. To so podle fore.

Poznano ?e preve?krat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Ali vsaj kak?en ?upan, kot v Mariboru?

Na avtomaniji imate navodila, kako se te trojanske radarje po balkansko goljufa..

 

 

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=6&id=252

 

Sploh si ne morem predstavljati logike zakaj bi kdorkoli po?el to da bi vozil 150+, potem pa stal na mestu. A ti resno misli? da je to nekaj kar se bo po?elo? Zakaj dafuq?

 

Nikjer po Evropi kjer so tile sistemi se to ne dogaja, sploh ne ?tekam kje pridejo ljudje do takih neumnosti.

Napisano

Pisanje bolnega uma.

?e prevozi? v 3 minutah ali ve?, ni kazni. Ne vidim smisla voziti 200 km/h in potem ?akati 1 minuto.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

A nismo to debato ?e imeli?

 

http://www.mazda-si.net/topic/13221-section-control-trojane/?p=351197

 

Mislim, da ne potrebujemo ?im ve?jega ?tevila tem... Mogo?e se pred odpiranjem nove malo pregleda, katere ?e obstajajo. In mogo?e se lahko ti dve zdru?ita...

 

To, da se meri hitrost, je povsem pravilno. Pravzaprav ne bi bilo ni? narobe, ?e bi se naslednji odsek kar tam nadaljeval. In bi se odseki tako "?tukali" eden do drugega. Preko cele Slovenije vklju?no z Ljubljansko obvoznico...

 

Bi bilo pa prav tudi, da so omejitve res z nekim razlogom. Na avtocesti je omejitev komaj kaj vi?ja kot na navadni cesti izven naselja. ?emu? V redu, so predori, ja. Ampak pred petintridesetimi leti so stoenke, moskvi?i in katre lahko vozili 120 km/h, zdaj pa vozila s kupom varnostnih asistentov vozijo 100 ali pa ?e manj... Kaj ti asistenti v predoru ne delujejo? Kaj vozniki, ki izven predora obvladajo vozilo pri 130 km/h pa v predoru naenkrat postanejo tako nesposobni, da ne morejo vozila obvladati pri 100 km/h? Ali pa mogo?e na?i vrli gradbeniki niso sposobni v predoru narediti ustrezne podlage, ki bi dovoljevala normalno hitrost?

 

In prav bi bilo tudi, da se kaznuje ?e "po?asnost". ?e je lep, topel, son?en dan, se po prehitevalnem pasu vozi 130 in ne 95 km/h. Torej bi morali kaznovati tudi tiste, ki se spravijo na prehitevalni pas s "prenizko" hitrostjo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja ampak za taksirat pa Mx5 ne bi bila, ali pa bolj za "unikatne" stranke in to v ednini
    • V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike"
    • Tole me spomni na začetek stoletja, ko sem se spravljal graditi hišo. Bil sem pod vtisom obiska prijateljev na Danskem, kjer si za razliko od Slovencev ne delajo hiš za 1.000 let, ampak za obdobje ene generacije. V njihovem primeru: - otroci odidejo od doma pred 20-tim letom v dijaške-študentske domove - ko dobijo službo kupijo družinsko nepremičnino na hipoteko za 25 let - ko njihovi otroci odidejo od doma prodajo preveliko hišo in kupijo manjšo za 2 človeka - ko se starša postarata prodata manjšo hišo in kupita varovano stanovanje   Mene sta oče in stric nagovarjala, kako moram hišo obvezno podkletiti. Sem jima rekel, da jo, če jo plačata.   Ti naši Danci pa so preživeli s pritlično hišo 150 m2, brez kleti, z eno manjšo lopo na vrtu in enim nadstreškom za avto. Pa sem naredil podobno. Po 20-tih letih pogrešam klet?   Če bi jo imel, bi verjetno notri gnilo vrsto stvari in na koncu segnilo - romalo na smetišče. Sedaj veliko tega gnije na podstrešju in v lopah. Še nekaj let in bova z ženo sama v 200 m2 veliki hiši ... eno otroško sobo 14 m2 lahko namenim za shranjevanje.   
    • Za diktatorje (prihod na oblast, obstanek na oblasti) obstajajo neka splošna pravila. Pomaga, da ljudi strašiš bodi si z notranjim ali zunanjim sovražnikom, recimo danes so to migranti, 100 let nazaj so bili Judi, ... tudi v Jugoslaviji je Tito poskrbel za to, kot je omenil @Alex:   How to Become a Tyrant  Watch How to Become a Tyrant | Netflix Official Site WWW.NETFLIX.COM Ruling with an iron fist requires an aspiring dictator to know the playbook for absolute power, as history's despots prove in this sardonic docuseries. Prevzem oblasti (Seize Power) Zanimanje za postati tiran? Obstajajo pravila, in priročnik za vzpon v diktaturo se začne z enim najbolj brutalnih v zgodovini: Adolfom Hitlerjem. Zatreti svoje tekmece (Crush Your Rivals) Zavarovali ste si mesto na vrhu, vendar ohranjanje moči pomeni, da morate paziti na hrbet. Nihče tega ni počel bolje ali bolj neusmiljeno kot Saddam Hussein. Vladati s terorjem (Reign Through Terror) Ko nadzorujete svoje prebivalstvo, je bolje biti ljubljen ali strahovan? Idi Amin je zagotovo mislil, da pozna pravi odgovor na to vprašanje. Nadzorovati resnico (Control the Truth) S pomočjo javnih odnosov, revizionistične zgodovine in cenzure. Sovjetski avtokrat Joseph Stalin je našel določeno prilagodljivost z resnico koristno. Ustvariti novo družbo (Create a New Society) Svoboda govora? Pravica do zbiranja? Upornik, ki je postal diktator, Muammar Gaddafi, je ugotovil, da morajo civilne svoboščine izginiti pri preoblikovanju družbe. A postal je mehak. Vladati večno (Rule Forever) Prevzem oblasti je težak, a ohranjanje je še težje. V Severni Koreji je dinastija Kim odkrila skrivnost večnega vladanja: razglasili so se za bogove.
    • Če bi imeli vodkarji normalnega vodjo in ne psihiča, bi lahko vse super funkcioniralo. Ne bi bili sicer prijatelji a bi lahko  lepo sodelovali. Tako pa si z njegovo diktaturo in ozemeljskimi  težnjami  ne moremo trenutno nič pomagati. Sedaj, ko imamo na drugi strani luže še enega pacienta, bo pestro.  Tvoje pisanje me spominja na dneve v jugo armiji. Vsako jutro na zboru so nam rdeči polit komisarji predavali o nevarnosti, ki nam preti z zahoda. Pa smo že prej lepo hodili vsi v Trst in glej ga zlomka, nikjer vkopanih zahodnih vojakov in nikjer nobene grožnje. Mi z obale smo se samo smejali njihovim blodnjam. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.