Skoči na vsebino

SUPER FUELMAX !

Ustvari kratki URL


Viktor

Priporočeno sporočilo

Sem lastnik nove Mazde 6 120 CE Sport. Pred kratkim sem dobil v postnem predalcku reklamo za Superfuelmax, kjer je omenjeno, da se poraba zmanj?a do 20%. Ali je kdo preizkusil zmanj?anje porabe na osnovi polarizacije goriva (velja za bencin in dizel)?

 

Ve? o tem lahko najdete na:

http://www.fuelsaverpro.com/

http://www.fuel-max.net/

http://tux.kabi.si/katalog/fuelmax/datoteke/avtofokus.pdf

 

 

L.p. Viktor :pepsi:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 98
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Ne vem... te?ko sicer komentiram zadeve, ki je ne poznam vendar kot "zunanji" opazovalec lahko vidim v tekstu cel kup nedoslednosti. Zanimivo je predvsem to, da se rezultati pojavljajo ?ele po 2.500 oz ve? prevo?enih kilometrih - zakaj? a zato ker skoraj nih?e ne bo naredil 2.500 km v osmih dneh kolikor je zakonski rok, da vrne? izdelek, ?e ti ne ustreza in ti morajo vrniti denar. :D

 

Tole razno zama?evanje in odma?evanje, ki lahko povzro?ajo motnje v delovanju je tud izjava brez neke trdne podlage. "Magnetek/resonator" ureja strukturo ogljikovodikovih verig in jih lomi na manj?e - kemiki please help - a je to sploh mo?no.

 

 

In za na konec glavni pomislek - ?e od prvih energetskih kriz se vsi (zavestno ali podzavestno) trudijo z zmanj?evanjem porabe goriva pri motorju z notranjim izgorevanjem. In ?e se poraba kot navajajo zmanj?a za 13% to pomeni pri povpre?nem avtomobilu skoraj liter na 100km. In ?e je to res potem bi bil to prodajni bum in vsi bi samo o tem govorili. Pa ?e zeleni bi ga hvalili na vse pretege saj zmanj?uje koli?ino ?kodljivih snovi v izpuhu za 58% pa ?e subvencioniran bi moral biti s strani dr?ave. Tako pa....

 

 

Ampak tole so moji pomisleki - brez da zadevo stestiramo in realno ugotovimo kako je s porabo ne bom dal svoje sodbe. OK, kdo se javi za testnega kozla ...eheemmm... mislim zaj?ka. :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej pazite hec:

Imamo revijo Avtomagazin letnik 94, januar in ?e tam je ena reklama na podobno temo (ni SuperfuelMax ampak Petrol Booster). Testirali so na Mazdi 626 2.0i 16V. In poraba se je seveda ?ude?no zmanj?ala za 9-16% in najve? celo 20%. In na za?etku diagrama je vidna celo vpeljevalna faza, kjer u?inek ?e ni popoln.

Aja in pi?e, da je tehnologija ?e iz ?asov 2. svetovne vojne, ko so ?tudirali kako bi zmanj?ali nastajanje dima v izpu?nih plinih lovcev in bombnikov. :huh:

Ni mi jasno zakaj ne u?inkuje zakoj saj to ni nek ?ip, ko potrebuje ?as, da se optimira... :huh:

Sva?ta. Res bi rabili nekoga, da to testira. Morda kak?en Avtomagazin na svojih supertestih. :P Ker, ?e nategujejo stranke je to protizakonito.... Skratka a kdo pozna kak?en laboratorij (jo?ef ?tefan), da probajo v ?em je hec? :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem lastnik nove Mazde 6 120 CE Sport. Pred kratkim sem dobil v postnem predalcku reklamo za Superfuelmax, kjer je omenjeno, da se poraba zmanj?a do 20%. Ali je kdo preizkusil zmanj?anje porabe na osnovi polarizacije goriva (velja za bencin in dizel)?

 

Ve? o tem lahko najdete na:

http://www.fuelsaverpro.com/

http://www.fuel-max.net/

http://tux.kabi.si/katalog/fuelmax/datoteke/avtofokus.pdf

L.p. Viktor :pepsi:

 

Viktor pozdravljen,

 

zastopamo (podjetje Articom d.o.o.) Super FuelMax. Zanimivo, da ena mno?ica ljudi, ki jih ne poznam, ponuja napravo in se sklicuje na na?e reference (pdf datoteka v AVTOFOKUS arhivu, www.fuel-max.net je na? portal, zgibanke, letaki ipd.). Zanimivo, da kupci ??itijo te ljudi, nas pa kli?ejo za pomo? pri in?talaciji ipd.

 

Menim, da se naprava dokazala na na?em trgu. Za informacijo vsem je dejstvo, da sta v pravnem sporu IRD (ameri?ki proizvajalec Super FuelMax) in FTC (Federal Trade Comission). Gospod Renda, direktor IRD-ja, me je obvestil, da upa, da bo v tem sporu zmagal, ker ima na tiso?e pozitivnih field testov.

 

Kot informacija tudi to, ?lovek, ki je delal na monta?i hro??ov v Nem?iji me je obvestil, da so v proizvodni hali in?talirali magnete na cev za gorivo.

 

Ni res, da proizvajalci avtomobilov ne uporabljajo magnete za zmanj?anje porabe goriva. Lansko leto so v ZDA patentirane ?obe, ki so prevle?ene z magnetnim materialom, ki zdr?i visoke temperature.

 

Karkoli vas zanima me lahko pokli?ete na 031 376 910 oziroma po?ljete vpra?anje na articom@telemach.net oziroma info@fuel-max.net.

 

Kot zanimivost, s tem tednom smo za?eli ponujati ?e eno napravo, poleg Max-a, infrarde?i aktivator (prva naprava, ki uporablja IR tehnologijo v namene var?evanja goriva) o katerem boste lahko brali v novi ?tevilki AVTO FOKUS-a.

 

Na koncu ?e to, menim, da so Mazde primerne za tovrstne naprave.

 

Lep pozdrav vsem.

 

Dragan Mrdaković

 

Ej pazite hec:

Imamo revijo Avtomagazin letnik 94, januar in ?e tam je ena reklama na podobno temo (ni SuperfuelMax ampak Petrol Booster). Testirali so na Mazdi 626 2.0i 16V. In poraba se je seveda ?ude?no zmanj?ala za 9-16% in najve? celo 20%. In na za?etku diagrama je vidna celo vpeljevalna faza, kjer u?inek ?e ni popoln.

Aja in pi?e, da je tehnologija ?e iz ?asov 2. svetovne vojne, ko so ?tudirali kako bi zmanj?ali nastajanje dima v izpu?nih plinih lovcev in bombnikov. :huh:

Ni mi jasno zakaj ne u?inkuje zakoj saj to ni nek ?ip, ko potrebuje ?as, da se optimira... :huh:

Sva?ta. Res bi rabili nekoga, da to testira. Morda kak?en Avtomagazin na svojih supertestih. :P Ker, ?e nategujejo stranke je to protizakonito.... Skratka a kdo pozna kak?en laboratorij (jo?ef ?tefan), da probajo v ?em je hec? :lol:

 

 

Simon pozdravljen,

 

preberi moj odgovor Viktorju. Ta "hec" ti ponujam na testiranje. Pokli?i na 031 376 910. Res je, v nekaterih vozilih so rezultati solidni (posebej dobre rezultate dose?emo na klasi?nih gorilnikih za ogrevanje hi?). Res je, da na na najnovej?ih AUDI-jih ne dose?em NI? (?e vedno je na tiso?e primernih vozil) . Ponudili ti bomo najprej testiranje Super Fuel MAX-a, potem IR aktivarorja (posebna zmes keramike). Lahko pokli?e? brez obotavljanja kot velja za ostale na forumu. Sem za konstruktivno debato. Testiranje bo pokazalo kdo ima prav.

 

Lep pozdrav vsem.

 

Dragan Mrdaković

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No super... Symon ima? ?ast, da sproba? in pove? ugotovitve (kolk ?asa rabi?, da naredi? 2.500km?)

 

Dragan, lepo da si se oglasil in malce razsvetlil nas skeptike.

 

Imam dve vpra?anji in sicer kak?na je ?ivljenska doba teh "magnetkov" in kak?en je fora v tem, da ?e ni pri?akovanega efekta, da zavrti? magnetke na cevi za 90 stopinj - ja, a molekule vejo v katero smer so obrnjene in kaj je zgoraj in kaj spodaj :ne vem:

 

aja... pa ?e eno vpra?anje: zakaj je potrebno resetirat ra?unalnik pred vgradnjo saj naj bi se ta sam med delovanjem itak prilagajal na vrsto goriva in na?in izgorevanja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Magnetek/resonator" ureja strukturo ogljikovodikovih verig in jih lomi na manj?e - kemiki please help - a je to sploh mo?no.

 

 

Boss ?e me spomin ne vara bi moglo to delovat...torej ogljik naj bi se vezal na magnet in dejansko uredil samo strukturo, to da bi se pa lomil pa si ne upam trdit.... Ne najdem povezave med temi dejavniki!

 

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no ja tuki bom ?e jst neki povedu glede tega iz izku?en enega od strank ki je to ??rumeno ?katlico??uporabu na traktorju. kateremu so rekli da mu bo zmanj?al porabo... da poskusi se je odlo?u za to ker je na dan porabil od 40 do 80 litrov nafte na dan. stro?ek oziroma prihranek si izra?unjte sami. takrat ko je dal gor to napravo je imel servis in je rekel da je za foro uzel in da bo videl kaj bo, ?ez 250 delavnih ur je bil spet servis to je nekje 15 k km z avtom in je reku da se ne pozna ni?. to so moje izku?nje na dejanskem primeru ki niso lastne ampak so nekoga drugega

 

LP

 

Symon ko bo? probal povej svoje teste in dognanja ho?em celo dipl. nalogo z slikami...

 

Dragan lahko se uglase? na naslednjem sre?anju ki bo v LJ oziroma so sre?anja vsako prvo nedeljo v BTC-ju okoli ?este ure popoldne in nam posodi? nekaj sponzorskih Superfuelmax-ov in bi pol mi, ?e so ?lani za to, to sprobal in dali svoje rezultate na net in bi ti oziroma tvoja ferma imela kot za reklamo oziroma za pridobivanje kupcev ?e bo delovalo seveda, ?eprov mam take izku?nje da to zaenkrat pri nekom ?e ni delovalo.

 

LP Apcih

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon pozdravljen,

 

preberi moj odgovor Viktorju. Ta "hec" ti ponujam na testiranje. Pokli?i na 031 376 910. Res je, v nekaterih vozilih so rezultati solidni (posebej dobre rezultate dose?emo na klasi?nih gorilnikih za ogrevanje hi?). Res je, da na na najnovej?ih AUDI-jih ne dose?em NI? (?e vedno je na tiso?e primernih vozil) . Ponudili ti bomo najprej testiranje Super Fuel MAX-a, potem IR aktivarorja (posebna zmes keramike). Lahko pokli?e? brez obotavljanja kot velja za ostale na forumu. Sem za konstruktivno debato. Testiranje bo pokazalo kdo ima prav.

 

Lep pozdrav vsem.

 

Dragan Mrdaković

 

:rispekt: Pohvalno. Kot ti je Apcih napisal si prav lepo povabljen na sre?anje, kjer bo? natan?no predstavli tole napravo. Problem je le, da glede na to, da naredim povpre?no na dan (slu?ba potem pa domov) kak?nih 30 km in potem sem ter kdaj pa kdaj ?e malo ve? (?e grem v LJ...) tako, da bi to kar nekaj ?asa trajalo, da naj bi delovalo optimalno. sramezljiv Glede na to, da si takole velikodu?no predlagal pa lahko da? testirat komu na forumu, ki naredi res najve? kilometrov in bi torej hitreje ugotovili test). ?e pa si mi ga torej pripravljen posoditi, za recimo tri mesece potem sem takoj za (pa ?e prijavil se bom na porabo.net, kjer bomo sproti gledali porabo. Res pa je, da vozim kak?en tank zelo ?parovno, drugega pa malo manj. :rolleyes: Skratka , ?e si za te lahko kontaktiram, le po?lji mi zasebno sporo?ilce. ?e bo delovalo imate takoj vsaj nekaj strank (forumovci + morda tudi znanci) ve?.

 

Avtofokus redko kupujem ampak bom naslednjega, da preberemo ?lanek.

 

Kdaj bo konec to?be, da vidimo rezultat?

 

Glede obra?anja magnetkov: ?e je to res je najbr? zaradi orientacije +/-.

Na traktorju je hotel manj?o porabo? Kaj dela, da porabi toliko nafte? ?zmeden?

PS: kako to, da si se tako hitro oglasil na forumu? :huh:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker sem z odprtjem teme Super Fuelmax dvignil o?itno kar nekaj prahu, bi rad pojasnil to, kar me je v oglasu najbolj pritegnilo. Po naravi sem sicer skeptik, v potro?ni?ki dru?bi kupimo marsikaj, pa se kasneje pokesamo. Najbr? bi si vsi ?eleli, da bi se po vgradnji Super Fuelmaxa poraba zni?ala za kar najve?.

 

Torej v oglasu samostojnega podjetnika Bogo Bra?ka iz Sp. Dupleka, Cesta ob Dravi 10, GSM 041 408 589, je pisalo kak?na je poraba goriva (dizla) za Mazdo 6 120 CD pred vgradnjo Super Fuelmaxa in po njej. Pred vgradnjo je zna?ala poraba 6,7 l/100 km, po monta?i pa 5,7 l/100 km. Oseba, ki je to preizkusila na vozilu Mazda 6 120 CD je ozna?ena z inicialkami D. M. Ptuj (zaradi zakona o varstu osebnik podatkov). S podjetnikom Bogom sem navezal stik in ?elel, da posreduje mojo ?eljo po sre?anju z lastnikom spidirane Mazde 6, vse do danes "zadovoljen" kupec Super Fuelmaxa z mano ni vspostavila kontakta.

 

Upamo, da bomo mazda?i lahko potrdili zadovoljstvo kupca Super Fuelmax, navedenega z inicialkami na reklamnem listi?u!

 

L.p.

Viktor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo...jaz se javljam za testnega zaj?ka, ?e je gospod pripravljen posredovat naprave.

V primeru, da bi bil zadovoljen, jo odkupim in pustim, da uporabijo moje podatke in sliko za reklame :)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo...jaz se javljam za testnega zaj?ka, ?e je gospod pripravljen posredovat naprave.

V primeru, da bi bil zadovoljen, jo odkupim in pustim, da uporabijo moje podatke in sliko za reklame :)

 

Pokli?i Dragana Mrdakovića, zastopnika Fuelsaving izdelkov na 031 376 910. Sporo?i mu da ?eli? postat reklamni promotor zanj. Javi kaj si se dogovoril.

 

L.p. Viktor

:danzoman:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne ne ... to rabmo enega, ki je na cesti in ima pribli?no konstantno porabo skozi ?as, ker edino tako, se da videti razliko.

 

Jaz znam tud tako peljat, da bom imel porabo ?ez 9 litrov - no sweat B) potem pa tole nataknem in vozim normalno pa bo prec tri litre razlike. Zato rabimo enega, ki bo resni?no realno pretestiral to zadevo z enako vo?njo.

 

Je pa res, da sem imel minimun 6.08l/100 tako, da ?e bi pri?el na porabo pod 6 litrov (kot mo?ak iz Ptuja) potem je zadeva absolutno vredna svojega denarja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

David nisem mislu, da je ta stvar ?it, samo reku sm da je ful enga balasta na trgu, sicer pa sm jz eden redkih ki zna ful pohvalit npr. Motor up, ki pa ga drugi ne marajo, o?itno se vsaka ma?inca mal drga? odzove na razne aditive!

 

?e stvar ?tima, pol kapo dol! :ouje:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK,sej sm tole bol povr?no prebral,ampak en mal svojega mnenja pa le imam.

Neodymium je magnet s

pove?ano gostoto,ki ga

uporabljajo na veliko za zvo?nike

(visokotonce).predvsem,ker je v malem,veliko magnetne gostote.

In ?e tak magnet zmontira? okol ene cevi,po kateri te?e bencin ki med drugim vebuje prav gotovo tud kovinske delce,vse skupaj deluje kot en filter.

vsa tista kovinska mikro-svinjarija se nekako ustavi tam pri magnetu.to posledi?no prinese do tega, dazgori manj delcev in je izpuh ?istej?i.

poraba?

o tem pa...

za probat bi blo.

noben pa ?e ni omenil...

Kolk ta re? sploh stane?

<_<

Only those without any talent, have no obsessions!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U bistvu niti ni tolko....recimo ?e se ti poraba zni?a za 2 litra...je to 4300 pa ?e neki na 1000 km.... Delam ra?unico zase....glede na to da delam pribli?no 4000 km na mesec to pomeni 17200 sit pri?param v 1 mescu... do 24000 pa manjka ?e malo manj kot pol meseca...torej se investicija izpla?a v mesecu pa pol....

 

 

 

LP david

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK saj, ?e je tud samo pol litra prihranka se ti investicija povrne tam nekje pri 22.000km pol si pa na bolj?em. Pri men prej kot v pol leta ampak ?e vedno je tukaj en velik ?e.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako.....meni bi ustrezalo tudi ?e se mi sam za 1 liter spusti.... Trenutno imam povpre?je od 8.3 do 9.3 l na 100 km.... Mi je pa uspelo prej?nji teden spustit porabo za cel tank na 7.3,,,,, :jupiii::jupiii: Skorej nisem mogu verjet svojim o?em... :bravo:

 

 

LP david

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako.....meni bi ustrezalo tudi ?e se mi sam za 1 liter spusti.... Trenutno imam povpre?je od 8.3 do 9.3 l na 100 km.... Mi je pa uspelo prej?nji teden spustit porabo za cel tank na 7.3,,,,, :jupiii::jupiii: Skorej nisem mogu verjet svojim o?em... :bravo:

LP david

 

opa cestitam

(to je zaradi zimskih razmer pa nisi mogu hiter vozit :) ) zdaj dokler bo 15marc bos skoz mel tako porabo - vsaj neki a ne? :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
    • si november kr preskoču   kje se pa skrivaš v tej megli  
    • Pri nas je šele november    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.