Skoči na vsebino

Nekateri se pritožujejo, da imamo previsoke kazni

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ve?krat na raznih avtomobilskih forumih preberem, kako so v Sloveniji kazni za prekr?ke previsoke itd.....

Ker bojda v nekaterih drugih evropskih dr?avah, so za enak prekr?ek kazni bistveno ni?je, lapa lapa lapa....

Jaz pa pravim, dokler bo v Sloveniji balkanska kultura vo?nje in balkanske manire na cesti, naj bodo kazni temu primerne. Balkanska cestna kultura, balkanske kazni, bi se temu lahko reklo.

Za primer si oglejte, kako kulturni vozniki so v ju?ni Koreji.

 

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=16540

Napisano

Ok, a se ti malce spet ?ali?... a to je kulturno, da ska?ejo okol avtov v tunelu? ?e bi bil ta video posnet v Sloveniji bi avtor ?lanka razlagal o blesavih Slovencih, ki zapu??ajo vozila na AC in povrhu ?e v tunelu. Mi imao ?e vedno sindrom majhnosti in nesamozavesti tako, da v primerih iz tujine vidimo vse pozitivno pri doma?ih pa vse negativno.

 

O?itno avtor ?e dolg ?asa ni stal v zastoju in zadnje ?ase se pri nas dokaj lepo umikajo levo in desno - je pa to ?e vedno uganka nekaterim vzhodnoevropskim voznikom, ki jim ni niti malo jasno zakaj se nekateri umikajo vkraj.

33112_1.png

Napisano

Glede visine kazni se strinjam z Lojzijem, pr ns na zalost kultura voznje se kr na niskem nivoju, in tud ljudje mislijo da morjo vozit preko omejitev, pa ne vem kaj se traparije delat, pol se pa prtozujejo nad visino kazni, pa kuko tezko jo revcki placajo. Mislim predpisi so da se jih spostuje, sploh ce si ne mors prvost kazni.

 

Drugace pa, tudi pr ns se sprehajajo po cesti, je pa res da ce se kdo ne umakne je to verjetno ksn romun ali kaksen podoben k misli da je odstavni pas za eno kafe pavzo. Je blo tudi to poletje kar dost clankov na to, kuko se sprehajajo ljudje po avtocesti med zastoji, pa ce se dobr spomnem, so se fuzbal al ne vem kaj igral tm, tako da ...  osnove smo ocitno osvojili, zj se pa mal bl napredne stvari, kt je na primer, da sedis v avtu in se ne sprehajas po avtocesti, tudi ce mors 2 ure bit tam.

Napisano

A balkanske kazni so to da das policistu pest promocijskih bombonov in par deset evrov v roko ko te dobi da vozis 180+? Ce ja sem takoj za!

 

 

 

Glede visine kazni se strinjam z Lojzijem, pr ns na zalost kultura voznje se kr na niskem nivoju, in tud ljudje mislijo da morjo vozit preko omejitev, pa ne vem kaj se traparije delat, pol se pa prtozujejo nad visino kazni, pa kuko tezko jo revcki placajo. Mislim predpisi so da se jih spostuje, sploh ce si ne mors prvost kazni.

 

Prvo kot prvo, ''pravila so zato da se krsijo'' je najvecja neumnost kar sem jo slisal v zivljenju. Odnos do zivljenja ljudi, za katere yolo pomeni da lahko pocnes neumnosti in jih kasneje niti ne obzalujes. Ampak. To da slepo spostujemo vsa pravila in si mislimo da tako ze mora bit pa tudi ni prav. Sicer lahko vsi kmalu zivimo v 1984, ali pa Severnih Korejah. Visje kazni ne dvigujejo varnosti na cestah ampak samo polnijo drzavni budget. In ce bi se porabile za izboljsanje infrastrukture kar bi posledicno pomenilo visje omejitve se najbrz nihce ne bi pritozeval, je pa ravno obratno.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Lahko so kazni ?e tako visoke, pa ne bo nekega strasnega ucinka, ce je moznost da te zasacijo, minimalna.

 

Mislim, da bi nas bolj spametovalo, ce je 50% moznost, da te zasacijo pri prekrsku (pa tudi ce je kazen "zgolj"50 eur), kot da je 5% moznosti, da placas vecjo kazen, npr.500eur.

 

Policije je pac premalo na cestah.

Napisano

Oprosti ampak po tej logiki bi moral biti med policijsko stavko (ki je trajala mesece in mesece) na cesti kaos, stevilo zrtev obcutno visje ipd.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Oprosti ampak po tej logiki bi moral biti med policijsko stavko (ki je trajala mesece in mesece) na cesti kaos, stevilo zrtev obcutno visje ipd.

 

Ne glede na vse ve?ina voznikov no?e pobijati ljudi na cesti. Pacientov, ki ne razumejo, da je dr?anje osnovnih pravil pomembno za osnovno varnost, je vseeno dokaj malo.

 

A ve?, una dva kretena ki ju sre?a? na avtocesti LJ-MB sta v kon?ni fazi samo dva od koliko, 500, 1000 avtov ki ju sre?a??

 

Bi pa bilo vseeno fajn ?e bi se policija malo spametovala, dnevno v LJ vidim na glavnih kri?i??ih vsaj 5-10 ljudi ki se zakadijo ?ez rde?o. V najbolj?em primeru "samo" zaba?ejo kri?i??e in povzro?ijo bistveno huj?e zastoje, v najslab?em pa "samo" skoraj povozijo pe?ce, ki grejo ?ez zeleno. Ali nekako vseeno ne vidim policaja nikoli ob ?tirih popoldne pri Hotelu Lev ali pri Situli.

Napisano

Ko macke ni doma, misi plesejo.

 

Zakaj se debili zakadijo skozi rdeco? Ker tocno vedo, da ga na drugi strani nihce ne bo ustavil. In zakaj se nekdo po 5ih pivih vsede v avto? Ker je do zdaj pihal max 2x.

 

Resitev na dolgi rok? Vzgoja. Ne samo v vrtcu, soli, ampak predvsem doma.

Na kratki rok pa ZELO visoke kazni za namerno povzrocene hude prekrske in zmerne kazni za manj hude prekrske.

 

V vsakem primeru pa vec policije na ceste.

 

In tole sekcijsko merjenje hitrosti pri Trojanah... zelo podpiram. Mogoce bo pa komu prislo v kri, da ni nic narobe s tem, da se pelje 100kmh namesto 125kmh.

Napisano

Oprosti ampak po tej logiki bi moral biti med policijsko stavko (ki je trajala mesece in mesece) na cesti kaos, stevilo zrtev obcutno visje ipd.

Ne recem, da je bil kaos. Ampak, kolikor je meni znano, se je prometna varnost v zadnjem letu, dveh, konkretno poslabsala.

 

In ne recem da je razlog samo v odsotnosti policije na cestah, je pa to zagotovo vsaj delcek pripomoglo k temu.

 

Lahko zdaj iscemo razloge/izgovore zakaj je prislo do tega poslabsanja (vec turistov, vec avtomobilov, vroca poletja, blablabla...), ampak dejstvo je, da cedalje vec ljudi boli k. za vse okoli sebe in da se ukvarjajo z vsem drugim, razen z voznjo.

 

In tukaj bi policija MORALA stopiti korak ali dva naprej in preprosto udariti po zepu. Ker samo to zaleze. Kazni imamo, nimamo pa ljudi, ki bi jih pisali.

Napisano

Kolikor vem, se pri nas velika ve?ina tistih ki so napihali in to fuuuul napihali izma?ejo odvzemu.

Dokler je tako, so kazni vsekakor prenizke.

Napiha? in odvzem do konca lajfa. Nema vi?e volana zate!

Napisano

Kolikor vem, se pri nas velika ve?ina tistih ki so napihali in to fuuuul napihali izma?ejo odvzemu.

Dokler je tako, so kazni vsekakor prenizke.

Napiha? in odvzem do konca lajfa. Nema vi?e volana zate!

Tocno to.

Napisano

In tole sekcijsko merjenje hitrosti pri Trojanah... zelo podpiram. Mogoce bo pa komu prislo v kri, da ni nic narobe s tem, da se pelje 100kmh namesto 125kmh.

 

Jaz se veliko tam vozim pa moram re?, da 90% voznikov dejasnko upo?teva omejitev oziroma gredo najve? 5km/h ?ez. Pol ima? nekaj procentov takih, ki gredo maksimalno 20km/h ?ez omejitev, pa ?e vedno niso glih kriminalci in ne vem zelo nevarni. Na koncu se pa najde kak?en procen ali dva debilov, ki terajo - od teh par procentov, pa je ve?ina tujcev od vzhodnoevropejcov (Romun je prpravljen svoj polno nalo?en bel kombi vozit tudi 140 ali 150km/h skozi tunele) pa tudi avstrijske tablice se najdejo vmes.

 

Sr?no upam, da bo tole sekcijsko merjeno lovilo vse in ne selektivno v stilu na?im bomo dajali kazen, drugim pa ne ker nimamo ni? od tega saj ?e kazen naredi Romun gre znesek v romunsko blagajno.

 

Druga?e pa mene osebno ne gane ?isto ni?, ker od nekdaj nastavim ?ez Trojane tempomat na 112km/h, ker je realnih 104km/h in je to to. Aja, zakaj 104km/h in ne 100km/h? Zato, da sem mi zadni ne limajo avtobusarji in celo nekateri kamionarji.

33112_1.png

Napisano

Lahko so kazni ?e tako visoke, pa ne bo nekega strasnega ucinka, ce je moznost da te zasacijo, minimalna.

 

Mislim, da bi nas bolj spametovalo, ce je 50% moznost, da te zasacijo pri prekrsku (pa tudi ce je kazen "zgolj"50 eur), kot da je 5% moznosti, da placas vecjo kazen, npr.500eur.

 

Policije je pac premalo na cestah.

Ve? policije kot jo imamo, Slovenija ne premore.

Ne more bit vsak drugi Slovenec policaj. Rabimo ?e druge poklice.

Taki radarji, kot so na Trojanah,  bi balkanske slovence, ki na avtu ne poznajo drugega kot gas,  spravili v red.

Take "trojanske" radarje in kamere bi bilo treba  postavit na vsak vogal, na vsak ovinek, na vsako kri?i??e.....potem pa prekr?karjem domov samo polo?nice po?iljat. pa bi se balkanska kulura vo?nje kmalu popravila na bolj?e. 

Pa raznorazne take in druga?ne avtomobilske forume bi morali nadzirati in jih cenzurirati.

Ker na takih forumih se prete?no zbirajo sami cestni prekr?karji, ki drug drugemu pomagajo goljufat kazenske postopke ter dru?no pljuvajo po redu, po hitrostnih omejitvah in po disciplini in po policiji..Razni avtomobilski forumi pri kulturi vo?nje, delajo ve? ?kode kot koristi.

Napisano

Ve? policije kot jo imamo, Slovenija ne premore.

Ne more bit vsak drugi Slovenec policaj. Rabimo ?e druge poklice.

 

Mislim, da bi se dalo. ?e pogleda?, na primer, Monako, imajo precej ve?ji procent policistov na 1000 prebivalcev, kot pa Slovenija. Pa imajo v prora?unu dovolj denarja zanje in za njihovo opremo. Pa ?e vse druge poklice imajo "pokrite".

 

Aja, Monako je kne?evina. Ja, ima? prav. Ve? policije, kot jo imamo, Slovenija ne premore. Ker potem komunistom ne bi ostalo kaj dosti za rabutat...

Napisano

Mislim, da bi se dalo. ?e pogleda?, na primer, Monako, imajo precej ve?ji procent policistov na 1000 prebivalcev, kot pa Slovenija. Pa imajo v prora?unu dovolj denarja zanje in za njihovo opremo. Pa ?e vse druge poklice imajo "pokrite".

 

Aja, Monako je kne?evina. Ja, ima? prav. Ve? policije, kot jo imamo, Slovenija ne premore. Ker potem komunistom ne bi ostalo kaj dosti za rabutat...

Ko si ?e omenil Monako..

Ravno v Monaku so cestne divjake in cestne prekr?karje disciplinirali tako, da so na vsak ovinek, vsak kandelaber,  vsako kri?i??e itd....,montirali radar in kamero.

Radar in kamera sta na dalj?i rok cenej?a kot policaj. Pa ?e goljufat ne more?, ker besedo policaja lahko vsak izpodbija.

Radar te izmeri, kamera posname.....nima? kaj praskat. Samo pla?at.

Napisano

Tudi v Londonu in se mnogih drugih mestih so kamere na vsakem vogalu nekaj normalnega, ne mores pa to imeti povsod. To je vec ali manj definicija velikega brata, kot da bi bral 1984 kot navodila za uporabo. Tezko vrjamem da to ni trolanje.

 

Those who sacrifice liberty for security deserve neither. Franklin

 

 

Monaco je city state (pa se v tem klubu je zelo unikaten) in si lahko privosci stvari ki si jih 'normalne' drzave ne morejo. Recimo koliko davkov poberejo. ;)

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

U?itek v vo?nji! Ne zafrkavam, tempomat na 130 od Gorize do Napolija. Disciplina na levem pasu, disciplina kamionarjev kjer so manj kot trije pasovi. Ne glede na to a si slovenc, mad?ar, italjan.....

tutormap.jpg

autovelox.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahko zdaj iscemo razloge/izgovore zakaj je prislo do tega poslabsanja (vec turistov, vec avtomobilov, vroca poletja, blablabla...), ampak dejstvo je, da cedalje vec ljudi boli k. za vse okoli sebe in da se ukvarjajo z vsem drugim, razen z voznjo.

 

 

Mislim, da tole pove vse in da ni kaj dosti dodati razen, mogoe? to, da smo tudi neverjetno nevzgojeni in nekulturni kar se odra?a tudi na cesti. ?al menim, da se nas na hitro prevzgojiti ne da tako, da ostanejo le kazni, ki bi morale biti ?e vi?je in tudi nadzor bi se moral bistveno okrepiti.

 

LP

Napisano

Policist, rabi primeren prostor, da bo lahko varno in nemoteno ustavljal kr?itelje. Ne more policist ustavljat sredi avtoceste.

?e zdaj se vas veliko  prito?uje, kako je nek policist, kao,  na neprimernem mestu meril in kao,  na neprimernem mestu  ustavljal. Kolk bi se prito?evali ?ele potem,  ?e bi blo ?e ve? policije? 

Zato je definitivno najmanj mote?e in najmanj nevarno za ostale, pametne udele?ence v prometu, ?e je kr?itelj izmerjen s takim "trojanskim" radarjem  in posnet s kamero.

Nobenega nevarnega ustavljanja na neprimernih lokacijah....samo polo?nica domov pride.

In v prora?un bi pri?lo dovolj denarja za nabavo novih "trojanskih" radarjev in kamer.

Napisano

Zakaj tako nizka kazen? Zato, ker so kazni za vse enake. ?e bi vi?ino kazni dolo?ali glede na premo?enje ali glede na osebni dohodek (npr.: za tak prekr?ek je kazen v vi?ini treh mese?nih osebnih dohodkov ali pa 1% ocenjene vrednosti premo?enja), potem bi bila kazen gotovo vi?ja in bi se tudi lastnik vozila, ki zmore 218 km/h, malo bolj dr?al cestno prometnih predpisov...

Napisano

Od kod nekomu ideja da imamo nizke kazni. A je kdo pogledal mal v heiderland koliko je tam povpre?en osebni dohodek in kak?ne kazni imajo tam glede na njihove dohodke. Pa ?e to, tam nimajo brezveznih omejitev v smislu ugodnih lokacij za polnjenje prora?una, ampak samo tam, kjer je to potrebno.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zakaj tako nizka kazen? Zato, ker so kazni za vse enake. ?e bi vi?ino kazni dolo?ali glede na premo?enje ali glede na osebni dohodek (npr.: za tak prekr?ek je kazen v vi?ini treh mese?nih osebnih dohodkov ali pa 1% ocenjene vrednosti premo?enja), potem bi bila kazen gotovo vi?ja in bi se tudi lastnik vozila, ki zmore 218 km/h, malo bolj dr?al cestno prometnih predpisov...

Nevem zakaj bi visino kazni, sploh pri hujsih prekrskih (kar ta vsekakor je), dolocali glede na osebni dohodek.

 

Meni je cisto vseeno ali me z divjanjem ogroza reven bebec ali bogat bebec...

Tako da sem bolj za to, da so kazni za hude prekrske za vse enako VISOKE in ne za vse enako NIZKE...

Napisano

Zakaj tako nizka kazen? Zato, ker so kazni za vse enake. ?e bi vi?ino kazni dolo?ali glede na premo?enje ali glede na osebni dohodek (npr.: za tak prekr?ek je kazen v vi?ini treh mese?nih osebnih dohodkov ali pa 1% ocenjene vrednosti premo?enja), potem bi bila kazen gotovo vi?ja in bi se tudi lastnik vozila, ki zmore 218 km/h, malo bolj dr?al cestno prometnih predpisov...

To, da so kazni za vse enake, to vem.

Jaz spra?ujem zakaj so tako nizke. 1400? za tak prekr?ek ni ni?. To je drobi?.

 

Se pa tud jaz strinjam, da bi morale bit kazni progresivne ter dolo?ene glede na premo?enje kr?itelja. In to kazen s ?tevilom ponovitev stopnjevat do te mere, da bi kr?itelj od lakote klo?aril.

Sploh pa so kazni za kr?enje hitrostnih omejitev odlo?no premajhne. Prevelika hitrost je najnevarnej?i prekr?ek v prometu, ?eprav je ravno hitrost najla?e nadzirati, saj ima vsak avto ?tevc na katerem pi?e brzina. In ta ?tevc ima vsak voznik pred nosom, tako da ga vsak zelo dobro vidi.

Napisano

Meni je cisto vseeno ali me z divjanjem ogroza reven bebec ali bogat bebec...

 

Reven bebec ne bo imel za takega Audija, kot ga je imel ta Zagreb?an :P .

 

?e pa kak?en siromak hiti v slu?bo, pa za nekaj kilometrov prekora?i hitrost, bo dobil kazen v vi?ini minimalne pla?e - kar je za njega precej huj?e kot za kakega bogatega bebca 1500 ?, kolikor dobi? za preko 200 km/h in prehitevanje po desni... Zato ideja, da bi kazen pla?evali glede na vi?ino dohodka...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.