Skoči na vsebino

Mazda6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Po?asi se bli?a ?as za menjavo avta in v o?ji izbor je pri?la Mazda6, revolution, G-165. Ker naredim na leto cca 20000km in imam kar veliko kratkih vo?enj skoraj brez relacij bi vzel bencinarja. Vzel bi pa novo. Ali ima kdo ta avto ?e po zadnjem faceliftu in kako je zadovoljen z njim? Avto kupujem za dlje ?asa cca 10 let. Sedaj imam civica 2008 in je bilo teh 180000km brez ve?jih te?av.

 

Lp, Dejan

Napisano

Se pridru?ujem Dejanovemu vpra?anju. S tem, da sem jaz malenkost bolj finan?no omejen, zato gledam Mazdo 6 (karavan) tretjo generacijo, rabljeno oz. nekaj do 18,000?.

Kilometrov delam okoli 25 000, in nimam pojma ali naj vzamem dizla ali bencinarja. :) Vo?nja je  kombinirana, avtocesta, mesto, pode?elje, skratka vse. Koliko pijejo novi bencinarji (145 KM)?

Vem, da je to ?e bilo debatirano in da so avtomobili relativno novi - ampak ali imate kakr?ne koli te?ave z rjo? Tudi jaz kupujem avto za 10 + let. (Moja 626-ka ima prek 16 let in 330 000). Vse super, zelo malo okvar, te?ave z rjo pa grozne! Kolikor vem imata prva kot druga generacija ?estk iste probleme. Kljub zanesljivosti, je to izredno velik minus.

Hvala za vse odgovore. Dejan, upam da ne zameri?, da sem se u?tulil zraven. :)

Napisano

Najbolj potem da ostane? na tem... dobrega konja se ne menja

Jonatan kaj pa kombinacija bencin + plin??

 

Poslano z mojega SM-G925F z uporabo Tapatalk

Napisano

Ni panike.

 

Zadnja generacija 6 verjetno nima teh te?av ali pa??

 

Brezy: Najbolje, da ostane? na tem je namenjen komu? upam, da ne meni, ker mi je tale 6 res cool.

Napisano

Jaz sem imel problem z rjo samo pri prvi generacije sestice ... Ampak so to sanirali v okviru garancije ... pri drugi in tretji generaciji nimam probleme z rjo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hvala bogu za brezžične ključe.   Že naša M2 2010 ni pustila zaklenit prtljažnika s ključi v prtljažniku. Ford mislim, da celo zahupa.   Zakleneš lahko na Fordu ključ samo z drugim ključem v roki. Pa še te onemogoči notranjega.   Nazadnje, kake pol leta nazaj, sem sam vlamljal tak kolegu, ki so mu iz žepa padli....   Upam, da se je rešli brez vidne škode.
    • Blondinka pri avtomehaniku: - "Gospodična, alternator je crknil." - "Kaj pa je to alternator?" - "Ja, kako naj vam povem, težko je to na hitro razložit. V glavnem, kar vse 4 bo treba zamenjat..."
    • Daj, ostani s tem vaškim avtokleparjem v dobrih odnosih, da ko bo BTjc na vrsti... ... ...
    • Te mat črne,k sem z solno kislino...te so original take-svileno mat črne. Res z vsem živim probal...kot rečeno tista prva slika,so že tako čiste,da bi mislil,da pomaga sam še peskanje...je pa res,da to ni gladek-glossy lak ampak je mat z malce grobo površino.   Tiste jeklene pa...sem že nekdaj rihtal,z ferosanom,zično ščetko na bormašinco,z nitrojem spucal,temeljno,in pol se z črno za feltne čez posprejal...po eni sezoni je bilo vse spet rjavo... Tukaj pa sem lani sam na grobo z žično ščetko,nitro,in kar čez čez rjo z Hammerite barvo pošprejal (svilena črna), in rezultat vidiš. Res top barva👍 Seveda,enkrat bo spet skoz vdarilo,a po moje ne tako hitro. Seveda bi pa bilo bolje gume dol,speskati in šele po tem z Hammerite čez...bi moral tako že prvič,in bi imel mir...sam pr cvenku se neha....že tako so šle več kot 3 doze.   Moram pa še enkrat opomniti za Hammerite-ko barvaš,ne smeš nehati,pol pa dalje...npr pri kaki dolgi ograji,da bi pol danes,pol pa jutri...ne,ker se bo tam k si nehal začelo luščiti in pride voda spodaj itd... Zmeraj vse,in eventuelno dve,tri plasti....obvezno upoštevaj navodila!!!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.