Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo 6, letnik 2016, motor CD150, prevo?enih nekaj ?ez 7000 km.

Ko je avto hladen - sveti modra lu?ka za ne ogret motor oz. je ugasnjena nekaj minut - v 2. in ob?asno v 3. prestavi ?utim rahlo cukanje pri pospe?evanju. Pospe?evanje je mirno - lepo do ~2000 obratov, potem pa v naslednjo prestavo, cukanje pa je komaj opazno. ?e bi sedel na sovoznikovem sede?u bi rekel, da sem povozil kak?no manj?o izboklino/vdolbino (ki jih na cesti ne manjka in sem sprva mislil, da je to vzrok cukanju), ker pa sem za volanom in enakomerno dodajam plin in sem bil ?e ve?krat pozoren na stanje ceste, vem, da temu ni tako. Cukanje bi lahko opisal tudi kot zdrsavanje - kot da v nekem momentu motor za 0,5s izgubi mo?. Lahko se pojavi 1x ali ve?krat (do ~3x, preden prestavim v vi?jo prestavo).

Ko se motor ogreje, cukanje izgine, prav tako pa ga ne zaznam ob hladnem motorju v ostalih prestavah.

 

Prosim za mnenja/nasvete.

Napisano

mogo?e ima kak?en injektor malce te?av pri dolo?enih obratih? Dokler je samo pri hladnem motorju se ne bi preve? sekiral razen, ?e zelo cuka in je te?no.

33112_1.png

Napisano

Hmm glede na to da 'pospesujes' do 2000, in saltas je mozno da je cukanje v zelo nizkih obratih? Mazda nikoli ni marala prenizkih obratov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma, jaz se ne bi sprijaznil. ?e narahlo pospe?uje?, nima kaj cukat. Ravno tako kot ?e pohodi? ne :-)

 

Servis...tester...kalibracija injektorjev (ta del pomoje lahko tudi sam naredi?), itd..

Napisano

Bom omenil na servisu, da pogledajo.

Hvala za informacije. Sem ?elel dobiti nekaj informacij, da me na servisu ne bi odpravili z "to je normalno".

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pravijo, da so nalo?ili novo verzijo programa motorja in to je to. Zdaj bom pa spremljal, ?e bo kaj zacukalo pri nizkih obratih.

Zaenkrat nism ?e zaznal cukanja. Bo?!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica   mislim da sem si shranil eno za rezervo
    • Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.   Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
    • Tudi recimo, ko grem v Ljubljano je tam enako. 
    • Mislim, da se te slabe lastnosti Bridgestonk 005A pri vas na obali bolj odražajo, ker je pri vas bolj gladek asfalt in tudi redkeje dežuje in zato je tudi bolj spolzka cesta, ko po dlje časa pade dež. Pri nas se obnašajo kot neke povprečne gume, ki so cenovno razred nižje! Jaz jih kupil sigurno nebi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.