Skoči na vsebino

Te?ave kvalitete odmi?nih gredi pri 2.2 D Skyactive agregatih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, bi was rad opoziril na MO?NE (ni nujno da nastopijo) te?ave z odmi?nimi gredmi. Ko so izdali 2.2 Skyactive dizlce leta 2013, so se kar hitro pojavile prve te?ave z odmi?nimi gredmi. Mazda je ubrala svojo pot pri ?i??enju DPF filtra (brez AdBlue-ja), le tega ?isti na pasiven ali ob ve?ji zama?enosti na aktiven na?in, tako da ECU pove?e vnos goriva in s tem povzro?i ve?jo temperaturo in segrevanje, da se DPF la?je o?isti. Pri tem se zna zgoditi, da ?e motor ustavimo prav v fazi ?i??enja, da se dizel za?ne me?ati z oljem, pri ?emer pade viskoznost olja. Leto pa botruje k obrabi odmi?ne gredi, katere material se degradira in za?ne proizvajati opilke, ki botrujejo k po?kodbi turbine oz. zama?itvi pretoka vakumske ?rpalke in posledi?no odpovedi komponent.

 

Mazda je urgirala dokaj pozno, Septembra 2014, kada je poslala dopis uporabnikom Mazd v Nem?iji s to?no dolo?enimi ?tevilkami ?asij, ki bi lahko imele potencialne te?ave.

 

?al mi te informacije (s ?tevilkami ?asij) ob nakupu 3 leta stare Mazde 6 pred kratkim, niso uspeli povedati niti na uradnem servisu, kamor sem svojo mazdo zapeljal na pregled pred nakupom, so me pa opozorili na to tematiko te?av z odmi?no gredjo. Ampak ker mi je model res v?e? in ker sem se v njo zaljubil, sem jo kupil, kljub omenjenem riziku.

 

?al je tudi moja Mazda na seznamu sumljivih, ampak med zadnjimi 1000 modeli, po serijskih ?tevilkah in ker ima 150.000+ prevo?enih kilometrov, mi v tem primeru daje upanja. Saj so se odmi?na gredi obrabljale ?e pri 20.000 prevo?enih kilometrih!!!

 

Prilagam vam Link nem?kega foruma, kjer lahko preberete ?e kako informacijo, kogar le to zanima.

 

Prizadeti so bili modeli Mazda 3, Mazda 6 in Mazda CX-5.

 

fc1d222056c9dcd6d929705ad56f928f.jpg

 

Upam, da se vsaj nekomur pomagal.

 

Bi bil vesel, ?e ?e kdo deli kako informacijo z nami vsemi.

 

Lp, ?iga

 

Poslano z mojega ONEPLUS A3003 z uporabo Tapatalk

Napisano

A so pozneje to odpravili?Ker sem govoril z vodjo delavnice na mazda servisu in mi je zagotovil,da z novej?imi dizli sploh ni problemov(niti z dpf)tudi,?e se jih kao vozi veliko mestne vo?nje.

Kaj je res ne vem.

 

 

Napisano

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, ...

 

Hvala za opozorilo, vendar to niso aktualne te?ave. Te te?ave so se za?ele re?evati pred tremi(!) leti.

Mazda je imela dva dobavitelja za odmi?ne gredi 2.2D motorjev in gredi enega od obeh so se premo?no obrabljale. Posledi?no (ostru?ki) je pri?lo do tolik?nega padca tlaka olja, da se je pri?gala rde?a(!) lu?ka za olje. Kdor je takrat ustavil, je imel sicer sitnosti, a Mazda je odmi?ne gredi zamenjala. Posledi?no pri rednih servisih kriti?nih letnikov redno preverjajo padec tlaka - in ?e je prevelik menjajo gredi.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, bi was rad opoziril na MO?NE (ni nujno da nastopijo) te?ave z odmi?nimi gredmi. Ko so izdali 2.2 Skyactive dizlce leta 2013, so se kar hitro pojavile prve te?ave z odmi?nimi gredmi. Mazda je ubrala svojo pot pri ?i??enju DPF filtra (brez AdBlue-ja), le tega ?isti na pasiven ali ob ve?ji zama?enosti na aktiven na?in, tako da ECU pove?e vnos goriva in s tem povzro?i ve?jo temperaturo in segrevanje, da se DPF la?je o?isti. Pri tem se zna zgoditi, da ?e motor ustavimo prav v fazi ?i??enja, da se dizel za?ne me?ati z oljem, pri ?emer pade viskoznost olja. Leto pa botruje k obrabi odmi?ne gredi, katere material se degradira in za?ne proizvajati opilke, ki botrujejo k po?kodbi turbine oz. zama?itvi pretoka vakumske ?rpalke in posledi?no odpovedi komponent.

 

Se opro??am, ampak od kod ta ideja, da ima AdBlue vezo z DPF? Namre? ?e ene parkrat so tudi tukaj na forumu resno mislili, da je funkcija teh dveh enaka. Gre pa za razli?ni komponenti izpu?nega sistema vsaka namenjena svoji funkciji.

 

AdBlue je namenjen zgolj za ?i??enje du?ikovih oksidov oziroma tako imenovanih Nox-ov iz izpuha v SCR katalizatorju. To nima nobene veze s ?i??enjem trdih delcev v izpuhu, katerega ?e vedno opravlja DPF filter. Se pravi tudi Passat s TDI motorjem ima DPF filter in poleg tega ?e SCR filter v katerega se vbrizgava AdBlue. In ta DPF deluje na ?isto enak na?in kot DPF od Mazde in tudi regeneracijo izvaja na isti na?in. Na?eloma v dveh fazah z majhnimi postvbrizgi na koncu delovnega cikla in tudi v izpu?ni cikel, najprej, da pove?a temperaturo izpu?nih plinov (pomaga si tudi, da takrat zapre EGR ventil, da ne pride do ohlajevanja in v nekaterih primerih celo z grelnimi sve?ami) in nato ?e sam pove?an vnos goriva za?ne segrevati DPF filter pri skoraj 600?C.

 

Ker gorivo postvbrizga v drugi fazi ne izgori v samih valjih, ga del lahko ste?e mimo batov in obro?kov tudi v samo motorno olje. Je res, da se to pojavi tudi, ko se sredi regeneracije ugasne motor, je pa pojav prisoten ves ?as, ?e motor ne te?e z dovolj visokimi obrati. Zato tudi v navodilih pi?e, da je potrebna vo?nja z vsaj 1800 obrati med regeneracijo, a ?al 95% uporabnikov sploh ne ve kdaj se regeneracija izvaja tako, da je to navodilo v priro?niku rahlo bedasto - lahko bi proizvajalec vsaj dal kak?no lu?ko ali opozorilo na zaslon.

33112_1.png

Napisano

Samo res,zakaj ne montirajo opozorilne lu?ke za par evrov ali pa da bi se vsaj pri?galo obvestilo,da trenutno ni dovoljeno uga?anje avta in je obvezna vo?nja vsaj ?e par kilometrov na vi?jih obratih.Tako bi re?ili marsikatero nev?e?nost z porastom nivoja olja.

Ali je to tako te?ko narediti ali pa enostavno no?ejo.

 

 

Napisano

 

Hvala za opozorilo, vendar to niso aktualne te?ave. Te te?ave so se za?ele re?evati pred tremi(!) leti.

Mazda je imela dva dobavitelja za odmi?ne gredi 2.2D motorjev in gredi enega od obeh so se premo?no obrabljale. Posledi?no (ostru?ki) je pri?lo do tolik?nega padca tlaka olja, da se je pri?gala rde?a(!) lu?ka za olje. Kdor je takrat ustavil, je imel sicer sitnosti, a Mazda je odmi?ne gredi zamenjala. Posledi?no pri rednih servisih kriti?nih letnikov redno preverjajo padec tlaka - in ?e je prevelik menjajo gredi.

 

Ker si vsi ne moremo privosciti avta za 35.000?, smo eni primorani kupiti star avto, ampak glede na to, da je Mazda zacela obvescati lastnike prvih SkyActive dizlc, sele Septembra 2014, je tema se zmeraj aktualna, predvsem za nekoga, ki hoce kupit "nov" model Mazde.

 

Jaz sem sam peljal Mazdo, ki sem jo kupil k Pooblascencu v Celje in so mi povedali, da mi ne morejo povedati, ali ima moja Mazda tezave ali ne, oz. jo naj vozim dolker ne obcutim da ji bo padla moc, ampak je tudi takrat ze prepozno.

 

O preventivnem preverjalnju tlaka olja ni bilo ne duha ne sluha.

 

@Tadej7Zad, a mi priporocas kakega drugega serviserja na Stajerskem/Prekmurskem koncu, ki preventivno preverja tlak olja?

 

Lp,

 

Ziga

Napisano

Glede merjenja padca tlaka mi je povedal g. Majes (servis BTC).

 

Sicer sem mnenja, da ?e je tvoj motor imel problemati?no odmi?no gred, so mu jo ?e zamenjali. Morda lahko na servisu najdejo ustrezen zapis?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Glede merjenja padca tlaka mi je povedal g. Majes (servis BTC).

 

Sicer sem mnenja, da ?e je tvoj motor imel problemati?no odmi?no gred, so mu jo ?e zamenjali. Morda lahko na servisu najdejo ustrezen zapis?

 

Sem dal izpisati digitalno servisno knjigo, pa zal ni bilo nikjer zavedeno, ali so to naredili ali ne. Tudi sam sem predvideval, da bi pri teh kilometrih ze morala biti zamenjana, ce bi bila problematicna.

 

Sem pa dal povprasevanje, koliko bi me stale nove odmicne gredi, gospod Pelko mi je povedal, da bi pri njem delo stalo 200? + odmicne gredi in takrat sem na "varnem".

 

Ali mogoce kdo ve, koliko stane komplet odmicnih gredi?

Napisano

Sem dal izpisati digitalno servisno knjigo, pa zal ni bilo nikjer zavedeno, ali so to naredili ali ne. Tudi sam sem predvideval, da bi pri teh kilometrih ze morala biti zamenjana, ce bi bila problematicna.

 

Sem pa dal povprasevanje, koliko bi me stale nove odmicne gredi, gospod Pelko mi je povedal, da bi pri njem delo stalo 200? + odmicne gredi in takrat sem na "varnem".

 

Ali mogoce kdo ve, koliko stane komplet odmicnih gredi?

V DSK so zal zabelezeni samo redni servisi... izredni pa ne... vsaj ne tisto, kar odpravijo v garanciji... Imajo pa ta prav gotovo zabelezeno pri pooblascenem servisu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V DSK so zal zabelezeni samo redni servisi... izredni pa ne... vsaj ne tisto, kar odpravijo v garanciji... Imajo pa ta prav gotovo zabelezeno pri pooblascenem servisu...

 

Res je, vsaj v izvodu za stranko ne pise nicesar... Sem pa nasel en kontakt pri pooblascencu, ki mi bo preveril, ce se bo kaj naslo pod moj VIN. Sem pa klical na servis, kjer je bil avto redno servisiran vsa leta, ampak mi niso dali podatkov...  :vskalo:

Napisano

Te?avo z obrabo bregov gredi se da re?iti tudi druga?e. Preventivno u uporabo  Meta 007 in sicer verzijo ECO ali Universal (starej?i ?lani vedo kaj ta "?ifra" pomeni). Aditiv je potrebno dodajati preventivno preden se na?ne utrjena povr?ina bregaste gredi. 007 kemi?no reagira s povr?ino brega, jo zgladi in utrdi bistveno bolj kot je bila narejena v originalu. Na ta na?in se prepre?i odna?anje povr?ine bregov in tvorjenje ?kodljivega kovinskega odpada.Seveda se priporo?a preventivno dodajanje preden se obraba za?ne.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, bi was rad opoziril na MO?NE (ni nujno da nastopijo) te?ave z odmi?nimi gredmi. Ko so izdali 2.2 Skyactive dizlce leta 2013, so se kar hitro pojavile prve te?ave z odmi?nimi gredmi. Mazda je ubrala svojo pot pri ?i??enju DPF filtra (brez AdBlue-ja), le tega ?isti na pasiven ali ob ve?ji zama?enosti na aktiven na?in, tako da ECU pove?e vnos goriva in s tem povzro?i ve?jo temperaturo in segrevanje, da se DPF la?je o?isti. Pri tem se zna zgoditi, da ?e motor ustavimo prav v fazi ?i??enja, da se dizel za?ne me?ati z oljem, pri ?emer pade viskoznost olja. Leto pa botruje k obrabi odmi?ne gredi, katere material se degradira in za?ne proizvajati opilke, ki botrujejo k po?kodbi turbine oz. zama?itvi pretoka vakumske ?rpalke in posledi?no odpovedi komponent.

 

Mazda je urgirala dokaj pozno, Septembra 2014, kada je poslala dopis uporabnikom Mazd v Nem?iji s to?no dolo?enimi ?tevilkami ?asij, ki bi lahko imele potencialne te?ave.

 

?al mi te informacije (s ?tevilkami ?asij) ob nakupu 3 leta stare Mazde 6 pred kratkim, niso uspeli povedati niti na uradnem servisu, kamor sem svojo mazdo zapeljal na pregled pred nakupom, so me pa opozorili na to tematiko te?av z odmi?no gredjo. Ampak ker mi je model res v?e? in ker sem se v njo zaljubil, sem jo kupil, kljub omenjenem riziku.

 

?al je tudi moja Mazda na seznamu sumljivih, ampak med zadnjimi 1000 modeli, po serijskih ?tevilkah in ker ima 150.000+ prevo?enih kilometrov, mi v tem primeru daje upanja. Saj so se odmi?na gredi obrabljale ?e pri 20.000 prevo?enih kilometrih!!!

 

Prilagam vam Link nem?kega foruma, kjer lahko preberete ?e kako informacijo, kogar le to zanima.

 

Prizadeti so bili modeli Mazda 3, Mazda 6 in Mazda CX-5.

 

fc1d222056c9dcd6d929705ad56f928f.jpg

 

Upam, da se vsaj nekomur pomagal.

 

Bi bil vesel, ?e ?e kdo deli kako informacijo z nami vsemi.

 

Lp, ?iga

 

Poslano z mojega ONEPLUS A3003 z uporabo Tapatalk

Sem ravno prej?nji teden v PIA kupil 5 leta starega CX-5 s 85.000 km in ga takoj peljal na A-Cosmos servis na Celov?ko (ker je ravno tam zraven), da preverim digitalno servisno knji?ico in napravim servis, da bom na ?istem. Tu so mi takoj povedali, za dva vpoklica - amortizerje zadnjih vrat in odmi?no gred in mi napovedali, da bodo napravili pregled in zamenjali oboje, ?e bo potrebno. Servis imam prihodnji teden in javim, kako je potekalo, zaenkrat zelo pozitivna izku?nja s prijaznim ?efom servisa.

 

LP, Boris 

Napisano

Sem ravno prej?nji teden v PIA kupil 5 leta starega CX-5 s 85.000 km in ga takoj peljal na A-Cosmos servis na Celov?ko (ker je ravno tam zraven), da preverim digitalno servisno knji?ico in napravim servis, da bom na ?istem. Tu so mi takoj povedali, za dva vpoklica - amortizerje zadnjih vrat in odmi?no gred in mi napovedali, da bodo napravili pregled in zamenjali oboje, ?e bo potrebno. Servis imam prihodnji teden in javim, kako je potekalo, zaenkrat zelo pozitivna izku?nja s prijaznim ?efom servisa.

 

LP, Boris 

To so bile porodne te?ave na prvih skyactive motorjih l.2013. Pozneje so zamenjali dobaviteljaodmi?nih gredi.

Temu se elegantno izogne? in kupi? 2014 letnik ali novej?o. ;)

 

 

Napisano

To so bile porodne te?ave na prvih skyactive motorjih l.2013. Pozneje so zamenjali dobaviteljaodmi?nih gredi.

Temu se elegantno izogne? in kupi? 2014 letnik ali novej?o. ;)

 

To pomeni da ce kupi clovek CX5 z letnikom 2014 da ta ni prizadeta, ceprav se letnik 2014 ni Facelift.  

 

Zanima ker ko gres avto kupovat pise samo datum prve registracije, recimo 07/2014 ne pa kdaj je bil avto dejansko narejen.  Ali se to da kje ugotoviti? 

Napisano

To pomeni da ce kupi clovek CX5 z letnikom 2014 da ta ni prizadeta, ceprav se letnik 2014 ni Facelift.  

 

Zanima ker ko gres avto kupovat pise samo datum prve registracije, recimo 07/2014 ne pa kdaj je bil avto dejansko narejen.  Ali se to da kje ugotoviti? 

 

 

Ugotovis lahko tako, da od prodajalca dobis VIN stevilko in preveris, ce je v tem rangu, ki je omenjen na tistem listu v prvem sporocilu te teme... ali pa tukaj >> http://www.mazda-si.net/topic/14374-mazda6-l2014-rabljeno-vozilo-nakup-da-ali-ne/?p=382464

 

Mazda3:

EU Spec: bis JMZBM**** ** 112007 / 17. Sept. 2013

 

Mazda6:

EU Spec: bis JMZGJ**** ** 148781 / 17. Sept. 2013

ADR Spec: bis JMZGJ**** ** 148781 / 17. Sept. 2013

 

CX-5:

EU Spec: bis JMZKE**** ** 248119 / 17. Sept. 2013

UK Spec: bis JMZKE**** ** 163230 / 17. Sept. 2013

ADR Spec: bis JM0KE**** ** 224059 / 17. Sept. 2013

 

 

 

Nockenwellenschaden_Stand 2017-03-21.pdf

 

http://www.cx5-forum...r-etc-2715.html

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem ravno prej?nji teden v PIA kupil 5 leta starega CX-5 s 85.000 km in ga takoj peljal na A-Cosmos servis na Celov?ko (ker je ravno tam zraven), da preverim digitalno servisno knji?ico in napravim servis, da bom na ?istem. Tu so mi takoj povedali, za dva vpoklica - amortizerje zadnjih vrat in odmi?no gred in mi napovedali, da bodo napravili pregled in zamenjali oboje, ?e bo potrebno. Servis imam prihodnji teden in javim, kako je potekalo, zaenkrat zelo pozitivna izku?nja s prijaznim ?efom servisa.

 

LP, Boris 

Prej?nji teden dobil avto s servisa, v Mazda garanciji zamenjali odmi?no gred in tudi turbino ter napravili redni servis (tega sem seveda pla?al sam). Zaenkrat vse bp.

Napisano

Prej?nji teden dobil avto s servisa, v Mazda garanciji zamenjali odmi?no gred in tudi turbino ter napravili redni servis (tega sem seveda pla?al sam). Zaenkrat vse bp.

Samo, a ni to grozno,da po toliko izdelanih kvalitetnih odmi?nih grejo zasrat in naro?ijo pri drugem dobavitelju?

Cena? Pa tudi, kako to, da je ?e ?la turbina? Bolj, ko prebira? o teh te?avah pri ta novih skyactiv motorjih bolj te mine volja kaj novega kupit.

Potem v bistvu ugotovi?, da je bila 1.serija avijon, sorazmerno malo okvar, nezahtevno vzdr?evanje, ni DPF filtra, poraba sorazmerno majhna(ta teklama o majhni porabi skayactiv motorjev je bolj za lase privle?ena).Na italijanskem mazda forumu se vsi po vrsti prito?ujejo nad 175 konjskimi z avtomatskimi menjalniki o porabi nad 7,5 l/100 pa tudi ?ez 8.To je za moje pojme ?isto povpre?na poraba dizel motorjev. ?E, ?e upo?tevamo manj?o te?o zadnjih modelov...

 

 

Napisano

O sfriziranih podatkih novih avtomobilov ki so tolk in tolk var?nej?i od starej?ih modelov smo ?e govorili. Seveda morajo tr?niki re?i, da je nov model za 15% ali ve? var?nej?i od starega in pa seveda oh in sploh bolj?i, sicer bi bolj malo prodali.

 

Odmi?ne gredi so bile verjetno pri novem dobavitelju ene 10 centov ceneje pa se je izpla?al menjat dobavitelja.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zdaj prihaja pa se ultra nakompresiran skyactive X. Prvi kupci bodo 100% delezni napak saj bodo vec ali manj prvi uporabniki beta preizkusevalci...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Je bil za to napako narejen vpoklic ali samo seznam "sumljivih" avtomobilov?

 

Ravno sem govoril z znancem, ki mu je 3 mesece po preteku garancije (5 let) na CX-5, ?la gred, oljna pumpa, turbina inu ketna. Upam, da uspe?no re?i.

 

Pred tem ni zamenjal, tudi vedel ni za hibo navkljub rednim servisom v poobla??eni mre?i.

Napisano

Aleluja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ?e mi, ki nimamo ta nove mazde vemo vsi za to serijsko napako. ?udi me,da tega niso zamenjali ob rednem servisu. Jaz bi se prito?il in zahteval, da mi to re?ijo zastonj, tudi, ?e je garancija mimo.

Sem opazil, da se prodaja sedaj ful letnikov 13,ker se jih ho?ejo re?it zaradi izteka garancije naslednje leto(veliko jih je januar in februar).

 

 

Napisano

Ravno sem govoril z znancem, ki mu je 3 mesece po preteku garancije (5 let) na CX-5, ?la gred, oljna pumpa, turbina inu ketna. Upam, da uspe?no re?i.

 

Pred tem ni zamenjal, tudi vedel ni za hibo navkljub rednim servisom v poobla??eni mre?i.

A potem pri mazdi ?e vedno skrivajo vpoklice pred svojimi zvestimi strankami. :wacko:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pa ?e mi, ki nimamo ta nove mazde vemo vsi za to serijsko napako. ?udi me,da tega niso zamenjali ob rednem servisu. Jaz bi se prito?il in zahteval, da mi to re?ijo zastonj, tudi, ?e je garancija mimo.

Sem opazil, da se prodaja sedaj ful letnikov 13,ker se jih ho?ejo re?it zaradi izteka garancije naslednje leto(veliko jih je januar in februar).

Sem tudi sam opazil. Pred enim letom, ko sem kupoval m6, so ble ?e vse nove generacija drage ko ?afran, v enem letu pa je 2013 letnikom konkretno cena padla.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.