Skoči na vsebino

Te?ave kvalitete odmi?nih gredi pri 2.2 D Skyactive agregatih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, bi was rad opoziril na MO?NE (ni nujno da nastopijo) te?ave z odmi?nimi gredmi. Ko so izdali 2.2 Skyactive dizlce leta 2013, so se kar hitro pojavile prve te?ave z odmi?nimi gredmi. Mazda je ubrala svojo pot pri ?i??enju DPF filtra (brez AdBlue-ja), le tega ?isti na pasiven ali ob ve?ji zama?enosti na aktiven na?in, tako da ECU pove?e vnos goriva in s tem povzro?i ve?jo temperaturo in segrevanje, da se DPF la?je o?isti. Pri tem se zna zgoditi, da ?e motor ustavimo prav v fazi ?i??enja, da se dizel za?ne me?ati z oljem, pri ?emer pade viskoznost olja. Leto pa botruje k obrabi odmi?ne gredi, katere material se degradira in za?ne proizvajati opilke, ki botrujejo k po?kodbi turbine oz. zama?itvi pretoka vakumske ?rpalke in posledi?no odpovedi komponent.

 

Mazda je urgirala dokaj pozno, Septembra 2014, kada je poslala dopis uporabnikom Mazd v Nem?iji s to?no dolo?enimi ?tevilkami ?asij, ki bi lahko imele potencialne te?ave.

 

?al mi te informacije (s ?tevilkami ?asij) ob nakupu 3 leta stare Mazde 6 pred kratkim, niso uspeli povedati niti na uradnem servisu, kamor sem svojo mazdo zapeljal na pregled pred nakupom, so me pa opozorili na to tematiko te?av z odmi?no gredjo. Ampak ker mi je model res v?e? in ker sem se v njo zaljubil, sem jo kupil, kljub omenjenem riziku.

 

?al je tudi moja Mazda na seznamu sumljivih, ampak med zadnjimi 1000 modeli, po serijskih ?tevilkah in ker ima 150.000+ prevo?enih kilometrov, mi v tem primeru daje upanja. Saj so se odmi?na gredi obrabljale ?e pri 20.000 prevo?enih kilometrih!!!

 

Prilagam vam Link nem?kega foruma, kjer lahko preberete ?e kako informacijo, kogar le to zanima.

 

Prizadeti so bili modeli Mazda 3, Mazda 6 in Mazda CX-5.

 

fc1d222056c9dcd6d929705ad56f928f.jpg

 

Upam, da se vsaj nekomur pomagal.

 

Bi bil vesel, ?e ?e kdo deli kako informacijo z nami vsemi.

 

Lp, ?iga

 

Poslano z mojega ONEPLUS A3003 z uporabo Tapatalk

Napisano

A so pozneje to odpravili?Ker sem govoril z vodjo delavnice na mazda servisu in mi je zagotovil,da z novej?imi dizli sploh ni problemov(niti z dpf)tudi,?e se jih kao vozi veliko mestne vo?nje.

Kaj je res ne vem.

 

 

Napisano

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, ...

 

Hvala za opozorilo, vendar to niso aktualne te?ave. Te te?ave so se za?ele re?evati pred tremi(!) leti.

Mazda je imela dva dobavitelja za odmi?ne gredi 2.2D motorjev in gredi enega od obeh so se premo?no obrabljale. Posledi?no (ostru?ki) je pri?lo do tolik?nega padca tlaka olja, da se je pri?gala rde?a(!) lu?ka za olje. Kdor je takrat ustavil, je imel sicer sitnosti, a Mazda je odmi?ne gredi zamenjala. Posledi?no pri rednih servisih kriti?nih letnikov redno preverjajo padec tlaka - in ?e je prevelik menjajo gredi.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, bi was rad opoziril na MO?NE (ni nujno da nastopijo) te?ave z odmi?nimi gredmi. Ko so izdali 2.2 Skyactive dizlce leta 2013, so se kar hitro pojavile prve te?ave z odmi?nimi gredmi. Mazda je ubrala svojo pot pri ?i??enju DPF filtra (brez AdBlue-ja), le tega ?isti na pasiven ali ob ve?ji zama?enosti na aktiven na?in, tako da ECU pove?e vnos goriva in s tem povzro?i ve?jo temperaturo in segrevanje, da se DPF la?je o?isti. Pri tem se zna zgoditi, da ?e motor ustavimo prav v fazi ?i??enja, da se dizel za?ne me?ati z oljem, pri ?emer pade viskoznost olja. Leto pa botruje k obrabi odmi?ne gredi, katere material se degradira in za?ne proizvajati opilke, ki botrujejo k po?kodbi turbine oz. zama?itvi pretoka vakumske ?rpalke in posledi?no odpovedi komponent.

 

Se opro??am, ampak od kod ta ideja, da ima AdBlue vezo z DPF? Namre? ?e ene parkrat so tudi tukaj na forumu resno mislili, da je funkcija teh dveh enaka. Gre pa za razli?ni komponenti izpu?nega sistema vsaka namenjena svoji funkciji.

 

AdBlue je namenjen zgolj za ?i??enje du?ikovih oksidov oziroma tako imenovanih Nox-ov iz izpuha v SCR katalizatorju. To nima nobene veze s ?i??enjem trdih delcev v izpuhu, katerega ?e vedno opravlja DPF filter. Se pravi tudi Passat s TDI motorjem ima DPF filter in poleg tega ?e SCR filter v katerega se vbrizgava AdBlue. In ta DPF deluje na ?isto enak na?in kot DPF od Mazde in tudi regeneracijo izvaja na isti na?in. Na?eloma v dveh fazah z majhnimi postvbrizgi na koncu delovnega cikla in tudi v izpu?ni cikel, najprej, da pove?a temperaturo izpu?nih plinov (pomaga si tudi, da takrat zapre EGR ventil, da ne pride do ohlajevanja in v nekaterih primerih celo z grelnimi sve?ami) in nato ?e sam pove?an vnos goriva za?ne segrevati DPF filter pri skoraj 600?C.

 

Ker gorivo postvbrizga v drugi fazi ne izgori v samih valjih, ga del lahko ste?e mimo batov in obro?kov tudi v samo motorno olje. Je res, da se to pojavi tudi, ko se sredi regeneracije ugasne motor, je pa pojav prisoten ves ?as, ?e motor ne te?e z dovolj visokimi obrati. Zato tudi v navodilih pi?e, da je potrebna vo?nja z vsaj 1800 obrati med regeneracijo, a ?al 95% uporabnikov sploh ne ve kdaj se regeneracija izvaja tako, da je to navodilo v priro?niku rahlo bedasto - lahko bi proizvajalec vsaj dal kak?no lu?ko ali opozorilo na zaslon.

33112_1.png

Napisano

Samo res,zakaj ne montirajo opozorilne lu?ke za par evrov ali pa da bi se vsaj pri?galo obvestilo,da trenutno ni dovoljeno uga?anje avta in je obvezna vo?nja vsaj ?e par kilometrov na vi?jih obratih.Tako bi re?ili marsikatero nev?e?nost z porastom nivoja olja.

Ali je to tako te?ko narediti ali pa enostavno no?ejo.

 

 

Napisano

 

Hvala za opozorilo, vendar to niso aktualne te?ave. Te te?ave so se za?ele re?evati pred tremi(!) leti.

Mazda je imela dva dobavitelja za odmi?ne gredi 2.2D motorjev in gredi enega od obeh so se premo?no obrabljale. Posledi?no (ostru?ki) je pri?lo do tolik?nega padca tlaka olja, da se je pri?gala rde?a(!) lu?ka za olje. Kdor je takrat ustavil, je imel sicer sitnosti, a Mazda je odmi?ne gredi zamenjala. Posledi?no pri rednih servisih kriti?nih letnikov redno preverjajo padec tlaka - in ?e je prevelik menjajo gredi.

 

Ker si vsi ne moremo privosciti avta za 35.000?, smo eni primorani kupiti star avto, ampak glede na to, da je Mazda zacela obvescati lastnike prvih SkyActive dizlc, sele Septembra 2014, je tema se zmeraj aktualna, predvsem za nekoga, ki hoce kupit "nov" model Mazde.

 

Jaz sem sam peljal Mazdo, ki sem jo kupil k Pooblascencu v Celje in so mi povedali, da mi ne morejo povedati, ali ima moja Mazda tezave ali ne, oz. jo naj vozim dolker ne obcutim da ji bo padla moc, ampak je tudi takrat ze prepozno.

 

O preventivnem preverjalnju tlaka olja ni bilo ne duha ne sluha.

 

@Tadej7Zad, a mi priporocas kakega drugega serviserja na Stajerskem/Prekmurskem koncu, ki preventivno preverja tlak olja?

 

Lp,

 

Ziga

Napisano

Glede merjenja padca tlaka mi je povedal g. Majes (servis BTC).

 

Sicer sem mnenja, da ?e je tvoj motor imel problemati?no odmi?no gred, so mu jo ?e zamenjali. Morda lahko na servisu najdejo ustrezen zapis?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Glede merjenja padca tlaka mi je povedal g. Majes (servis BTC).

 

Sicer sem mnenja, da ?e je tvoj motor imel problemati?no odmi?no gred, so mu jo ?e zamenjali. Morda lahko na servisu najdejo ustrezen zapis?

 

Sem dal izpisati digitalno servisno knjigo, pa zal ni bilo nikjer zavedeno, ali so to naredili ali ne. Tudi sam sem predvideval, da bi pri teh kilometrih ze morala biti zamenjana, ce bi bila problematicna.

 

Sem pa dal povprasevanje, koliko bi me stale nove odmicne gredi, gospod Pelko mi je povedal, da bi pri njem delo stalo 200? + odmicne gredi in takrat sem na "varnem".

 

Ali mogoce kdo ve, koliko stane komplet odmicnih gredi?

Napisano

Sem dal izpisati digitalno servisno knjigo, pa zal ni bilo nikjer zavedeno, ali so to naredili ali ne. Tudi sam sem predvideval, da bi pri teh kilometrih ze morala biti zamenjana, ce bi bila problematicna.

 

Sem pa dal povprasevanje, koliko bi me stale nove odmicne gredi, gospod Pelko mi je povedal, da bi pri njem delo stalo 200? + odmicne gredi in takrat sem na "varnem".

 

Ali mogoce kdo ve, koliko stane komplet odmicnih gredi?

V DSK so zal zabelezeni samo redni servisi... izredni pa ne... vsaj ne tisto, kar odpravijo v garanciji... Imajo pa ta prav gotovo zabelezeno pri pooblascenem servisu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V DSK so zal zabelezeni samo redni servisi... izredni pa ne... vsaj ne tisto, kar odpravijo v garanciji... Imajo pa ta prav gotovo zabelezeno pri pooblascenem servisu...

 

Res je, vsaj v izvodu za stranko ne pise nicesar... Sem pa nasel en kontakt pri pooblascencu, ki mi bo preveril, ce se bo kaj naslo pod moj VIN. Sem pa klical na servis, kjer je bil avto redno servisiran vsa leta, ampak mi niso dali podatkov...  :vskalo:

Napisano

Te?avo z obrabo bregov gredi se da re?iti tudi druga?e. Preventivno u uporabo  Meta 007 in sicer verzijo ECO ali Universal (starej?i ?lani vedo kaj ta "?ifra" pomeni). Aditiv je potrebno dodajati preventivno preden se na?ne utrjena povr?ina bregaste gredi. 007 kemi?no reagira s povr?ino brega, jo zgladi in utrdi bistveno bolj kot je bila narejena v originalu. Na ta na?in se prepre?i odna?anje povr?ine bregov in tvorjenje ?kodljivega kovinskega odpada.Seveda se priporo?a preventivno dodajanje preden se obraba za?ne.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, bi was rad opoziril na MO?NE (ni nujno da nastopijo) te?ave z odmi?nimi gredmi. Ko so izdali 2.2 Skyactive dizlce leta 2013, so se kar hitro pojavile prve te?ave z odmi?nimi gredmi. Mazda je ubrala svojo pot pri ?i??enju DPF filtra (brez AdBlue-ja), le tega ?isti na pasiven ali ob ve?ji zama?enosti na aktiven na?in, tako da ECU pove?e vnos goriva in s tem povzro?i ve?jo temperaturo in segrevanje, da se DPF la?je o?isti. Pri tem se zna zgoditi, da ?e motor ustavimo prav v fazi ?i??enja, da se dizel za?ne me?ati z oljem, pri ?emer pade viskoznost olja. Leto pa botruje k obrabi odmi?ne gredi, katere material se degradira in za?ne proizvajati opilke, ki botrujejo k po?kodbi turbine oz. zama?itvi pretoka vakumske ?rpalke in posledi?no odpovedi komponent.

 

Mazda je urgirala dokaj pozno, Septembra 2014, kada je poslala dopis uporabnikom Mazd v Nem?iji s to?no dolo?enimi ?tevilkami ?asij, ki bi lahko imele potencialne te?ave.

 

?al mi te informacije (s ?tevilkami ?asij) ob nakupu 3 leta stare Mazde 6 pred kratkim, niso uspeli povedati niti na uradnem servisu, kamor sem svojo mazdo zapeljal na pregled pred nakupom, so me pa opozorili na to tematiko te?av z odmi?no gredjo. Ampak ker mi je model res v?e? in ker sem se v njo zaljubil, sem jo kupil, kljub omenjenem riziku.

 

?al je tudi moja Mazda na seznamu sumljivih, ampak med zadnjimi 1000 modeli, po serijskih ?tevilkah in ker ima 150.000+ prevo?enih kilometrov, mi v tem primeru daje upanja. Saj so se odmi?na gredi obrabljale ?e pri 20.000 prevo?enih kilometrih!!!

 

Prilagam vam Link nem?kega foruma, kjer lahko preberete ?e kako informacijo, kogar le to zanima.

 

Prizadeti so bili modeli Mazda 3, Mazda 6 in Mazda CX-5.

 

fc1d222056c9dcd6d929705ad56f928f.jpg

 

Upam, da se vsaj nekomur pomagal.

 

Bi bil vesel, ?e ?e kdo deli kako informacijo z nami vsemi.

 

Lp, ?iga

 

Poslano z mojega ONEPLUS A3003 z uporabo Tapatalk

Sem ravno prej?nji teden v PIA kupil 5 leta starega CX-5 s 85.000 km in ga takoj peljal na A-Cosmos servis na Celov?ko (ker je ravno tam zraven), da preverim digitalno servisno knji?ico in napravim servis, da bom na ?istem. Tu so mi takoj povedali, za dva vpoklica - amortizerje zadnjih vrat in odmi?no gred in mi napovedali, da bodo napravili pregled in zamenjali oboje, ?e bo potrebno. Servis imam prihodnji teden in javim, kako je potekalo, zaenkrat zelo pozitivna izku?nja s prijaznim ?efom servisa.

 

LP, Boris 

Napisano

Sem ravno prej?nji teden v PIA kupil 5 leta starega CX-5 s 85.000 km in ga takoj peljal na A-Cosmos servis na Celov?ko (ker je ravno tam zraven), da preverim digitalno servisno knji?ico in napravim servis, da bom na ?istem. Tu so mi takoj povedali, za dva vpoklica - amortizerje zadnjih vrat in odmi?no gred in mi napovedali, da bodo napravili pregled in zamenjali oboje, ?e bo potrebno. Servis imam prihodnji teden in javim, kako je potekalo, zaenkrat zelo pozitivna izku?nja s prijaznim ?efom servisa.

 

LP, Boris 

To so bile porodne te?ave na prvih skyactive motorjih l.2013. Pozneje so zamenjali dobaviteljaodmi?nih gredi.

Temu se elegantno izogne? in kupi? 2014 letnik ali novej?o. ;)

 

 

Napisano

To so bile porodne te?ave na prvih skyactive motorjih l.2013. Pozneje so zamenjali dobaviteljaodmi?nih gredi.

Temu se elegantno izogne? in kupi? 2014 letnik ali novej?o. ;)

 

To pomeni da ce kupi clovek CX5 z letnikom 2014 da ta ni prizadeta, ceprav se letnik 2014 ni Facelift.  

 

Zanima ker ko gres avto kupovat pise samo datum prve registracije, recimo 07/2014 ne pa kdaj je bil avto dejansko narejen.  Ali se to da kje ugotoviti? 

Napisano

To pomeni da ce kupi clovek CX5 z letnikom 2014 da ta ni prizadeta, ceprav se letnik 2014 ni Facelift.  

 

Zanima ker ko gres avto kupovat pise samo datum prve registracije, recimo 07/2014 ne pa kdaj je bil avto dejansko narejen.  Ali se to da kje ugotoviti? 

 

 

Ugotovis lahko tako, da od prodajalca dobis VIN stevilko in preveris, ce je v tem rangu, ki je omenjen na tistem listu v prvem sporocilu te teme... ali pa tukaj >> http://www.mazda-si.net/topic/14374-mazda6-l2014-rabljeno-vozilo-nakup-da-ali-ne/?p=382464

 

Mazda3:

EU Spec: bis JMZBM**** ** 112007 / 17. Sept. 2013

 

Mazda6:

EU Spec: bis JMZGJ**** ** 148781 / 17. Sept. 2013

ADR Spec: bis JMZGJ**** ** 148781 / 17. Sept. 2013

 

CX-5:

EU Spec: bis JMZKE**** ** 248119 / 17. Sept. 2013

UK Spec: bis JMZKE**** ** 163230 / 17. Sept. 2013

ADR Spec: bis JM0KE**** ** 224059 / 17. Sept. 2013

 

 

 

Nockenwellenschaden_Stand 2017-03-21.pdf

 

http://www.cx5-forum...r-etc-2715.html

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem ravno prej?nji teden v PIA kupil 5 leta starega CX-5 s 85.000 km in ga takoj peljal na A-Cosmos servis na Celov?ko (ker je ravno tam zraven), da preverim digitalno servisno knji?ico in napravim servis, da bom na ?istem. Tu so mi takoj povedali, za dva vpoklica - amortizerje zadnjih vrat in odmi?no gred in mi napovedali, da bodo napravili pregled in zamenjali oboje, ?e bo potrebno. Servis imam prihodnji teden in javim, kako je potekalo, zaenkrat zelo pozitivna izku?nja s prijaznim ?efom servisa.

 

LP, Boris 

Prej?nji teden dobil avto s servisa, v Mazda garanciji zamenjali odmi?no gred in tudi turbino ter napravili redni servis (tega sem seveda pla?al sam). Zaenkrat vse bp.

Napisano

Prej?nji teden dobil avto s servisa, v Mazda garanciji zamenjali odmi?no gred in tudi turbino ter napravili redni servis (tega sem seveda pla?al sam). Zaenkrat vse bp.

Samo, a ni to grozno,da po toliko izdelanih kvalitetnih odmi?nih grejo zasrat in naro?ijo pri drugem dobavitelju?

Cena? Pa tudi, kako to, da je ?e ?la turbina? Bolj, ko prebira? o teh te?avah pri ta novih skyactiv motorjih bolj te mine volja kaj novega kupit.

Potem v bistvu ugotovi?, da je bila 1.serija avijon, sorazmerno malo okvar, nezahtevno vzdr?evanje, ni DPF filtra, poraba sorazmerno majhna(ta teklama o majhni porabi skayactiv motorjev je bolj za lase privle?ena).Na italijanskem mazda forumu se vsi po vrsti prito?ujejo nad 175 konjskimi z avtomatskimi menjalniki o porabi nad 7,5 l/100 pa tudi ?ez 8.To je za moje pojme ?isto povpre?na poraba dizel motorjev. ?E, ?e upo?tevamo manj?o te?o zadnjih modelov...

 

 

Napisano

O sfriziranih podatkih novih avtomobilov ki so tolk in tolk var?nej?i od starej?ih modelov smo ?e govorili. Seveda morajo tr?niki re?i, da je nov model za 15% ali ve? var?nej?i od starega in pa seveda oh in sploh bolj?i, sicer bi bolj malo prodali.

 

Odmi?ne gredi so bile verjetno pri novem dobavitelju ene 10 centov ceneje pa se je izpla?al menjat dobavitelja.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zdaj prihaja pa se ultra nakompresiran skyactive X. Prvi kupci bodo 100% delezni napak saj bodo vec ali manj prvi uporabniki beta preizkusevalci...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Je bil za to napako narejen vpoklic ali samo seznam "sumljivih" avtomobilov?

 

Ravno sem govoril z znancem, ki mu je 3 mesece po preteku garancije (5 let) na CX-5, ?la gred, oljna pumpa, turbina inu ketna. Upam, da uspe?no re?i.

 

Pred tem ni zamenjal, tudi vedel ni za hibo navkljub rednim servisom v poobla??eni mre?i.

Napisano

Aleluja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ?e mi, ki nimamo ta nove mazde vemo vsi za to serijsko napako. ?udi me,da tega niso zamenjali ob rednem servisu. Jaz bi se prito?il in zahteval, da mi to re?ijo zastonj, tudi, ?e je garancija mimo.

Sem opazil, da se prodaja sedaj ful letnikov 13,ker se jih ho?ejo re?it zaradi izteka garancije naslednje leto(veliko jih je januar in februar).

 

 

Napisano

Ravno sem govoril z znancem, ki mu je 3 mesece po preteku garancije (5 let) na CX-5, ?la gred, oljna pumpa, turbina inu ketna. Upam, da uspe?no re?i.

 

Pred tem ni zamenjal, tudi vedel ni za hibo navkljub rednim servisom v poobla??eni mre?i.

A potem pri mazdi ?e vedno skrivajo vpoklice pred svojimi zvestimi strankami. :wacko:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pa ?e mi, ki nimamo ta nove mazde vemo vsi za to serijsko napako. ?udi me,da tega niso zamenjali ob rednem servisu. Jaz bi se prito?il in zahteval, da mi to re?ijo zastonj, tudi, ?e je garancija mimo.

Sem opazil, da se prodaja sedaj ful letnikov 13,ker se jih ho?ejo re?it zaradi izteka garancije naslednje leto(veliko jih je januar in februar).

Sem tudi sam opazil. Pred enim letom, ko sem kupoval m6, so ble ?e vse nove generacija drage ko ?afran, v enem letu pa je 2013 letnikom konkretno cena padla.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Poglej si kolko piva imajo avstrijci v povratni steklenici. Zdaj so celo uvedli malo 0.33 steklenico. Ker pri njih imajo vse pivovarne isto steklenico.   Poglej si Nemčijo. V Berlinu so pubeci pili. Steklenice od piva  večinoma povratne, so odložili pri košu. Ker so šli v klub. Mimo je prišel klošar in jih veselo pobasal. Moraš na par dopustov v Nemčijo in boš videl kaj pomeni urejen sistem. Hrvati nimajo najboljše. Ker zafrkavajo ob vračilu. Včasih imajo čudne ure in ne delajo isto kot trgovina in podobno.   Jaz sem nehal Donat kupovat odkar je v plastenki. Raje magnezij v prahu. Izogibam se pijačam v plastiki, ker imajo hormonske motilce. To pa ne pomeni, da je kdaj ne kupim.
    • Te še niso taki kramponi, prej sem imel še hujše.   Če češ, da se v snegu kam premakne, mora imeti profil. Tiste, ta gladke, so za to, da jih žgeš...
    • Poglej, kak je to pri sosedih lepo porihtano. Nikjer plastenke in steklenice. Če slučajno kdo v koš za smeti vrže le to, jo drug vzame ven in nese v trgovino. 7 centov je povratna embalaža. Tisti, ki želi mu je lahko to dodaten vir zaslužka. Jaz sem za to, da se uvede tako, kot je na Hrvaškem. To je MOJE mnenje. 
    • To pa pišeš, kot da te boli da ga nimajo Ameri? Sej ne vem, če je treba razlagat zakaj Afriške države iščejo povezave raje s Kitajsko, Rusijo, Turčijo, Iranom kot pa z bivšimi imperialističnimi državami, ki še vedno vedno razmišljajo o Afriki kot koloniji. Ameri tudi, verjetno jim k priljubljenosti ne pomagajo tudi delanje pučov v Libiji, Tuniziji, Egiptu....   Človekove pravice pa v Afriki kršijo domala vsi, ki se tam znajdejo, še največ pa Afričani sami. Ampak, da je to tam tako ima pa zadeva dolgo brado. Tako, da danes razlagat kdo je boljši in kdo slabši zunanji partner za Afričane je bolj tko tko...
    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljčki, se vrne domov in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.