Skoči na vsebino

Te?ave kvalitete odmi?nih gredi pri 2.2 D Skyactive agregatih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, bi was rad opoziril na MO?NE (ni nujno da nastopijo) te?ave z odmi?nimi gredmi. Ko so izdali 2.2 Skyactive dizlce leta 2013, so se kar hitro pojavile prve te?ave z odmi?nimi gredmi. Mazda je ubrala svojo pot pri ?i??enju DPF filtra (brez AdBlue-ja), le tega ?isti na pasiven ali ob ve?ji zama?enosti na aktiven na?in, tako da ECU pove?e vnos goriva in s tem povzro?i ve?jo temperaturo in segrevanje, da se DPF la?je o?isti. Pri tem se zna zgoditi, da ?e motor ustavimo prav v fazi ?i??enja, da se dizel za?ne me?ati z oljem, pri ?emer pade viskoznost olja. Leto pa botruje k obrabi odmi?ne gredi, katere material se degradira in za?ne proizvajati opilke, ki botrujejo k po?kodbi turbine oz. zama?itvi pretoka vakumske ?rpalke in posledi?no odpovedi komponent.

 

Mazda je urgirala dokaj pozno, Septembra 2014, kada je poslala dopis uporabnikom Mazd v Nem?iji s to?no dolo?enimi ?tevilkami ?asij, ki bi lahko imele potencialne te?ave.

 

?al mi te informacije (s ?tevilkami ?asij) ob nakupu 3 leta stare Mazde 6 pred kratkim, niso uspeli povedati niti na uradnem servisu, kamor sem svojo mazdo zapeljal na pregled pred nakupom, so me pa opozorili na to tematiko te?av z odmi?no gredjo. Ampak ker mi je model res v?e? in ker sem se v njo zaljubil, sem jo kupil, kljub omenjenem riziku.

 

?al je tudi moja Mazda na seznamu sumljivih, ampak med zadnjimi 1000 modeli, po serijskih ?tevilkah in ker ima 150.000+ prevo?enih kilometrov, mi v tem primeru daje upanja. Saj so se odmi?na gredi obrabljale ?e pri 20.000 prevo?enih kilometrih!!!

 

Prilagam vam Link nem?kega foruma, kjer lahko preberete ?e kako informacijo, kogar le to zanima.

 

Prizadeti so bili modeli Mazda 3, Mazda 6 in Mazda CX-5.

 

fc1d222056c9dcd6d929705ad56f928f.jpg

 

Upam, da se vsaj nekomur pomagal.

 

Bi bil vesel, ?e ?e kdo deli kako informacijo z nami vsemi.

 

Lp, ?iga

 

Poslano z mojega ONEPLUS A3003 z uporabo Tapatalk

Napisano

A so pozneje to odpravili?Ker sem govoril z vodjo delavnice na mazda servisu in mi je zagotovil,da z novej?imi dizli sploh ni problemov(niti z dpf)tudi,?e se jih kao vozi veliko mestne vo?nje.

Kaj je res ne vem.

 

 

Napisano

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, ...

 

Hvala za opozorilo, vendar to niso aktualne te?ave. Te te?ave so se za?ele re?evati pred tremi(!) leti.

Mazda je imela dva dobavitelja za odmi?ne gredi 2.2D motorjev in gredi enega od obeh so se premo?no obrabljale. Posledi?no (ostru?ki) je pri?lo do tolik?nega padca tlaka olja, da se je pri?gala rde?a(!) lu?ka za olje. Kdor je takrat ustavil, je imel sicer sitnosti, a Mazda je odmi?ne gredi zamenjala. Posledi?no pri rednih servisih kriti?nih letnikov redno preverjajo padec tlaka - in ?e je prevelik menjajo gredi.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, bi was rad opoziril na MO?NE (ni nujno da nastopijo) te?ave z odmi?nimi gredmi. Ko so izdali 2.2 Skyactive dizlce leta 2013, so se kar hitro pojavile prve te?ave z odmi?nimi gredmi. Mazda je ubrala svojo pot pri ?i??enju DPF filtra (brez AdBlue-ja), le tega ?isti na pasiven ali ob ve?ji zama?enosti na aktiven na?in, tako da ECU pove?e vnos goriva in s tem povzro?i ve?jo temperaturo in segrevanje, da se DPF la?je o?isti. Pri tem se zna zgoditi, da ?e motor ustavimo prav v fazi ?i??enja, da se dizel za?ne me?ati z oljem, pri ?emer pade viskoznost olja. Leto pa botruje k obrabi odmi?ne gredi, katere material se degradira in za?ne proizvajati opilke, ki botrujejo k po?kodbi turbine oz. zama?itvi pretoka vakumske ?rpalke in posledi?no odpovedi komponent.

 

Se opro??am, ampak od kod ta ideja, da ima AdBlue vezo z DPF? Namre? ?e ene parkrat so tudi tukaj na forumu resno mislili, da je funkcija teh dveh enaka. Gre pa za razli?ni komponenti izpu?nega sistema vsaka namenjena svoji funkciji.

 

AdBlue je namenjen zgolj za ?i??enje du?ikovih oksidov oziroma tako imenovanih Nox-ov iz izpuha v SCR katalizatorju. To nima nobene veze s ?i??enjem trdih delcev v izpuhu, katerega ?e vedno opravlja DPF filter. Se pravi tudi Passat s TDI motorjem ima DPF filter in poleg tega ?e SCR filter v katerega se vbrizgava AdBlue. In ta DPF deluje na ?isto enak na?in kot DPF od Mazde in tudi regeneracijo izvaja na isti na?in. Na?eloma v dveh fazah z majhnimi postvbrizgi na koncu delovnega cikla in tudi v izpu?ni cikel, najprej, da pove?a temperaturo izpu?nih plinov (pomaga si tudi, da takrat zapre EGR ventil, da ne pride do ohlajevanja in v nekaterih primerih celo z grelnimi sve?ami) in nato ?e sam pove?an vnos goriva za?ne segrevati DPF filter pri skoraj 600?C.

 

Ker gorivo postvbrizga v drugi fazi ne izgori v samih valjih, ga del lahko ste?e mimo batov in obro?kov tudi v samo motorno olje. Je res, da se to pojavi tudi, ko se sredi regeneracije ugasne motor, je pa pojav prisoten ves ?as, ?e motor ne te?e z dovolj visokimi obrati. Zato tudi v navodilih pi?e, da je potrebna vo?nja z vsaj 1800 obrati med regeneracijo, a ?al 95% uporabnikov sploh ne ve kdaj se regeneracija izvaja tako, da je to navodilo v priro?niku rahlo bedasto - lahko bi proizvajalec vsaj dal kak?no lu?ko ali opozorilo na zaslon.

33112_1.png

Napisano

Samo res,zakaj ne montirajo opozorilne lu?ke za par evrov ali pa da bi se vsaj pri?galo obvestilo,da trenutno ni dovoljeno uga?anje avta in je obvezna vo?nja vsaj ?e par kilometrov na vi?jih obratih.Tako bi re?ili marsikatero nev?e?nost z porastom nivoja olja.

Ali je to tako te?ko narediti ali pa enostavno no?ejo.

 

 

Napisano

 

Hvala za opozorilo, vendar to niso aktualne te?ave. Te te?ave so se za?ele re?evati pred tremi(!) leti.

Mazda je imela dva dobavitelja za odmi?ne gredi 2.2D motorjev in gredi enega od obeh so se premo?no obrabljale. Posledi?no (ostru?ki) je pri?lo do tolik?nega padca tlaka olja, da se je pri?gala rde?a(!) lu?ka za olje. Kdor je takrat ustavil, je imel sicer sitnosti, a Mazda je odmi?ne gredi zamenjala. Posledi?no pri rednih servisih kriti?nih letnikov redno preverjajo padec tlaka - in ?e je prevelik menjajo gredi.

 

Ker si vsi ne moremo privosciti avta za 35.000?, smo eni primorani kupiti star avto, ampak glede na to, da je Mazda zacela obvescati lastnike prvih SkyActive dizlc, sele Septembra 2014, je tema se zmeraj aktualna, predvsem za nekoga, ki hoce kupit "nov" model Mazde.

 

Jaz sem sam peljal Mazdo, ki sem jo kupil k Pooblascencu v Celje in so mi povedali, da mi ne morejo povedati, ali ima moja Mazda tezave ali ne, oz. jo naj vozim dolker ne obcutim da ji bo padla moc, ampak je tudi takrat ze prepozno.

 

O preventivnem preverjalnju tlaka olja ni bilo ne duha ne sluha.

 

@Tadej7Zad, a mi priporocas kakega drugega serviserja na Stajerskem/Prekmurskem koncu, ki preventivno preverja tlak olja?

 

Lp,

 

Ziga

Napisano

Glede merjenja padca tlaka mi je povedal g. Majes (servis BTC).

 

Sicer sem mnenja, da ?e je tvoj motor imel problemati?no odmi?no gred, so mu jo ?e zamenjali. Morda lahko na servisu najdejo ustrezen zapis?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Glede merjenja padca tlaka mi je povedal g. Majes (servis BTC).

 

Sicer sem mnenja, da ?e je tvoj motor imel problemati?no odmi?no gred, so mu jo ?e zamenjali. Morda lahko na servisu najdejo ustrezen zapis?

 

Sem dal izpisati digitalno servisno knjigo, pa zal ni bilo nikjer zavedeno, ali so to naredili ali ne. Tudi sam sem predvideval, da bi pri teh kilometrih ze morala biti zamenjana, ce bi bila problematicna.

 

Sem pa dal povprasevanje, koliko bi me stale nove odmicne gredi, gospod Pelko mi je povedal, da bi pri njem delo stalo 200? + odmicne gredi in takrat sem na "varnem".

 

Ali mogoce kdo ve, koliko stane komplet odmicnih gredi?

Napisano

Sem dal izpisati digitalno servisno knjigo, pa zal ni bilo nikjer zavedeno, ali so to naredili ali ne. Tudi sam sem predvideval, da bi pri teh kilometrih ze morala biti zamenjana, ce bi bila problematicna.

 

Sem pa dal povprasevanje, koliko bi me stale nove odmicne gredi, gospod Pelko mi je povedal, da bi pri njem delo stalo 200? + odmicne gredi in takrat sem na "varnem".

 

Ali mogoce kdo ve, koliko stane komplet odmicnih gredi?

V DSK so zal zabelezeni samo redni servisi... izredni pa ne... vsaj ne tisto, kar odpravijo v garanciji... Imajo pa ta prav gotovo zabelezeno pri pooblascenem servisu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V DSK so zal zabelezeni samo redni servisi... izredni pa ne... vsaj ne tisto, kar odpravijo v garanciji... Imajo pa ta prav gotovo zabelezeno pri pooblascenem servisu...

 

Res je, vsaj v izvodu za stranko ne pise nicesar... Sem pa nasel en kontakt pri pooblascencu, ki mi bo preveril, ce se bo kaj naslo pod moj VIN. Sem pa klical na servis, kjer je bil avto redno servisiran vsa leta, ampak mi niso dali podatkov...  :vskalo:

Napisano

Te?avo z obrabo bregov gredi se da re?iti tudi druga?e. Preventivno u uporabo  Meta 007 in sicer verzijo ECO ali Universal (starej?i ?lani vedo kaj ta "?ifra" pomeni). Aditiv je potrebno dodajati preventivno preden se na?ne utrjena povr?ina bregaste gredi. 007 kemi?no reagira s povr?ino brega, jo zgladi in utrdi bistveno bolj kot je bila narejena v originalu. Na ta na?in se prepre?i odna?anje povr?ine bregov in tvorjenje ?kodljivega kovinskega odpada.Seveda se priporo?a preventivno dodajanje preden se obraba za?ne.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, bi was rad opoziril na MO?NE (ni nujno da nastopijo) te?ave z odmi?nimi gredmi. Ko so izdali 2.2 Skyactive dizlce leta 2013, so se kar hitro pojavile prve te?ave z odmi?nimi gredmi. Mazda je ubrala svojo pot pri ?i??enju DPF filtra (brez AdBlue-ja), le tega ?isti na pasiven ali ob ve?ji zama?enosti na aktiven na?in, tako da ECU pove?e vnos goriva in s tem povzro?i ve?jo temperaturo in segrevanje, da se DPF la?je o?isti. Pri tem se zna zgoditi, da ?e motor ustavimo prav v fazi ?i??enja, da se dizel za?ne me?ati z oljem, pri ?emer pade viskoznost olja. Leto pa botruje k obrabi odmi?ne gredi, katere material se degradira in za?ne proizvajati opilke, ki botrujejo k po?kodbi turbine oz. zama?itvi pretoka vakumske ?rpalke in posledi?no odpovedi komponent.

 

Mazda je urgirala dokaj pozno, Septembra 2014, kada je poslala dopis uporabnikom Mazd v Nem?iji s to?no dolo?enimi ?tevilkami ?asij, ki bi lahko imele potencialne te?ave.

 

?al mi te informacije (s ?tevilkami ?asij) ob nakupu 3 leta stare Mazde 6 pred kratkim, niso uspeli povedati niti na uradnem servisu, kamor sem svojo mazdo zapeljal na pregled pred nakupom, so me pa opozorili na to tematiko te?av z odmi?no gredjo. Ampak ker mi je model res v?e? in ker sem se v njo zaljubil, sem jo kupil, kljub omenjenem riziku.

 

?al je tudi moja Mazda na seznamu sumljivih, ampak med zadnjimi 1000 modeli, po serijskih ?tevilkah in ker ima 150.000+ prevo?enih kilometrov, mi v tem primeru daje upanja. Saj so se odmi?na gredi obrabljale ?e pri 20.000 prevo?enih kilometrih!!!

 

Prilagam vam Link nem?kega foruma, kjer lahko preberete ?e kako informacijo, kogar le to zanima.

 

Prizadeti so bili modeli Mazda 3, Mazda 6 in Mazda CX-5.

 

fc1d222056c9dcd6d929705ad56f928f.jpg

 

Upam, da se vsaj nekomur pomagal.

 

Bi bil vesel, ?e ?e kdo deli kako informacijo z nami vsemi.

 

Lp, ?iga

 

Poslano z mojega ONEPLUS A3003 z uporabo Tapatalk

Sem ravno prej?nji teden v PIA kupil 5 leta starega CX-5 s 85.000 km in ga takoj peljal na A-Cosmos servis na Celov?ko (ker je ravno tam zraven), da preverim digitalno servisno knji?ico in napravim servis, da bom na ?istem. Tu so mi takoj povedali, za dva vpoklica - amortizerje zadnjih vrat in odmi?no gred in mi napovedali, da bodo napravili pregled in zamenjali oboje, ?e bo potrebno. Servis imam prihodnji teden in javim, kako je potekalo, zaenkrat zelo pozitivna izku?nja s prijaznim ?efom servisa.

 

LP, Boris 

Napisano

Sem ravno prej?nji teden v PIA kupil 5 leta starega CX-5 s 85.000 km in ga takoj peljal na A-Cosmos servis na Celov?ko (ker je ravno tam zraven), da preverim digitalno servisno knji?ico in napravim servis, da bom na ?istem. Tu so mi takoj povedali, za dva vpoklica - amortizerje zadnjih vrat in odmi?no gred in mi napovedali, da bodo napravili pregled in zamenjali oboje, ?e bo potrebno. Servis imam prihodnji teden in javim, kako je potekalo, zaenkrat zelo pozitivna izku?nja s prijaznim ?efom servisa.

 

LP, Boris 

To so bile porodne te?ave na prvih skyactive motorjih l.2013. Pozneje so zamenjali dobaviteljaodmi?nih gredi.

Temu se elegantno izogne? in kupi? 2014 letnik ali novej?o. ;)

 

 

Napisano

To so bile porodne te?ave na prvih skyactive motorjih l.2013. Pozneje so zamenjali dobaviteljaodmi?nih gredi.

Temu se elegantno izogne? in kupi? 2014 letnik ali novej?o. ;)

 

To pomeni da ce kupi clovek CX5 z letnikom 2014 da ta ni prizadeta, ceprav se letnik 2014 ni Facelift.  

 

Zanima ker ko gres avto kupovat pise samo datum prve registracije, recimo 07/2014 ne pa kdaj je bil avto dejansko narejen.  Ali se to da kje ugotoviti? 

Napisano

To pomeni da ce kupi clovek CX5 z letnikom 2014 da ta ni prizadeta, ceprav se letnik 2014 ni Facelift.  

 

Zanima ker ko gres avto kupovat pise samo datum prve registracije, recimo 07/2014 ne pa kdaj je bil avto dejansko narejen.  Ali se to da kje ugotoviti? 

 

 

Ugotovis lahko tako, da od prodajalca dobis VIN stevilko in preveris, ce je v tem rangu, ki je omenjen na tistem listu v prvem sporocilu te teme... ali pa tukaj >> http://www.mazda-si.net/topic/14374-mazda6-l2014-rabljeno-vozilo-nakup-da-ali-ne/?p=382464

 

Mazda3:

EU Spec: bis JMZBM**** ** 112007 / 17. Sept. 2013

 

Mazda6:

EU Spec: bis JMZGJ**** ** 148781 / 17. Sept. 2013

ADR Spec: bis JMZGJ**** ** 148781 / 17. Sept. 2013

 

CX-5:

EU Spec: bis JMZKE**** ** 248119 / 17. Sept. 2013

UK Spec: bis JMZKE**** ** 163230 / 17. Sept. 2013

ADR Spec: bis JM0KE**** ** 224059 / 17. Sept. 2013

 

 

 

Nockenwellenschaden_Stand 2017-03-21.pdf

 

http://www.cx5-forum...r-etc-2715.html

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem ravno prej?nji teden v PIA kupil 5 leta starega CX-5 s 85.000 km in ga takoj peljal na A-Cosmos servis na Celov?ko (ker je ravno tam zraven), da preverim digitalno servisno knji?ico in napravim servis, da bom na ?istem. Tu so mi takoj povedali, za dva vpoklica - amortizerje zadnjih vrat in odmi?no gred in mi napovedali, da bodo napravili pregled in zamenjali oboje, ?e bo potrebno. Servis imam prihodnji teden in javim, kako je potekalo, zaenkrat zelo pozitivna izku?nja s prijaznim ?efom servisa.

 

LP, Boris 

Prej?nji teden dobil avto s servisa, v Mazda garanciji zamenjali odmi?no gred in tudi turbino ter napravili redni servis (tega sem seveda pla?al sam). Zaenkrat vse bp.

Napisano

Prej?nji teden dobil avto s servisa, v Mazda garanciji zamenjali odmi?no gred in tudi turbino ter napravili redni servis (tega sem seveda pla?al sam). Zaenkrat vse bp.

Samo, a ni to grozno,da po toliko izdelanih kvalitetnih odmi?nih grejo zasrat in naro?ijo pri drugem dobavitelju?

Cena? Pa tudi, kako to, da je ?e ?la turbina? Bolj, ko prebira? o teh te?avah pri ta novih skyactiv motorjih bolj te mine volja kaj novega kupit.

Potem v bistvu ugotovi?, da je bila 1.serija avijon, sorazmerno malo okvar, nezahtevno vzdr?evanje, ni DPF filtra, poraba sorazmerno majhna(ta teklama o majhni porabi skayactiv motorjev je bolj za lase privle?ena).Na italijanskem mazda forumu se vsi po vrsti prito?ujejo nad 175 konjskimi z avtomatskimi menjalniki o porabi nad 7,5 l/100 pa tudi ?ez 8.To je za moje pojme ?isto povpre?na poraba dizel motorjev. ?E, ?e upo?tevamo manj?o te?o zadnjih modelov...

 

 

Napisano

O sfriziranih podatkih novih avtomobilov ki so tolk in tolk var?nej?i od starej?ih modelov smo ?e govorili. Seveda morajo tr?niki re?i, da je nov model za 15% ali ve? var?nej?i od starega in pa seveda oh in sploh bolj?i, sicer bi bolj malo prodali.

 

Odmi?ne gredi so bile verjetno pri novem dobavitelju ene 10 centov ceneje pa se je izpla?al menjat dobavitelja.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zdaj prihaja pa se ultra nakompresiran skyactive X. Prvi kupci bodo 100% delezni napak saj bodo vec ali manj prvi uporabniki beta preizkusevalci...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Je bil za to napako narejen vpoklic ali samo seznam "sumljivih" avtomobilov?

 

Ravno sem govoril z znancem, ki mu je 3 mesece po preteku garancije (5 let) na CX-5, ?la gred, oljna pumpa, turbina inu ketna. Upam, da uspe?no re?i.

 

Pred tem ni zamenjal, tudi vedel ni za hibo navkljub rednim servisom v poobla??eni mre?i.

Napisano

Aleluja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ?e mi, ki nimamo ta nove mazde vemo vsi za to serijsko napako. ?udi me,da tega niso zamenjali ob rednem servisu. Jaz bi se prito?il in zahteval, da mi to re?ijo zastonj, tudi, ?e je garancija mimo.

Sem opazil, da se prodaja sedaj ful letnikov 13,ker se jih ho?ejo re?it zaradi izteka garancije naslednje leto(veliko jih je januar in februar).

 

 

Napisano

Ravno sem govoril z znancem, ki mu je 3 mesece po preteku garancije (5 let) na CX-5, ?la gred, oljna pumpa, turbina inu ketna. Upam, da uspe?no re?i.

 

Pred tem ni zamenjal, tudi vedel ni za hibo navkljub rednim servisom v poobla??eni mre?i.

A potem pri mazdi ?e vedno skrivajo vpoklice pred svojimi zvestimi strankami. :wacko:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pa ?e mi, ki nimamo ta nove mazde vemo vsi za to serijsko napako. ?udi me,da tega niso zamenjali ob rednem servisu. Jaz bi se prito?il in zahteval, da mi to re?ijo zastonj, tudi, ?e je garancija mimo.

Sem opazil, da se prodaja sedaj ful letnikov 13,ker se jih ho?ejo re?it zaradi izteka garancije naslednje leto(veliko jih je januar in februar).

Sem tudi sam opazil. Pred enim letom, ko sem kupoval m6, so ble ?e vse nove generacija drage ko ?afran, v enem letu pa je 2013 letnikom konkretno cena padla.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.