Skoči na vsebino

Te?ave kvalitete odmi?nih gredi pri 2.2 D Skyactive agregatih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Danes sem se naro?il za redni servis na poobla??enem servisu v MS; servis bo 10.1.2018; vpra?al sem tudi o te?avah odmi?nih gredi; preverjal je zgodovino in mi povedal za vpoklic zaradi napake na vratih prtlja?nika( to mi je povedal tudi biv?i lastnik); na servisu bodo opravili tudi potrebne meritve in ?e bo potrebno odmi?no gred tudi zamenjali v garanciji. Preventivne zamenjave gredi ne delajo, dokler ni potrebe.

Ve? bo torej znanega 10 januarja....aha,servis pride med 280 in 300 evri.

 

 

lp jani

Napisano
  dne 20. 12. 2017 ob 11:25 je tdk napisal:

Zdravo!

 

Danes sem se naro?il za redni servis na poobla??enem servisu v MS; servis bo 10.1.2018; vpra?al sem tudi o te?avah odmi?nih gredi; preverjal je zgodovino in mi povedal za vpoklic zaradi napake na vratih prtlja?nika( to mi je povedal tudi biv?i lastnik); na servisu bodo opravili tudi potrebne meritve in ?e bo potrebno odmi?no gred tudi zamenjali v garanciji. Preventivne zamenjave gredi ne delajo, dokler ni potrebe.

Ve? bo torej znanega 10 januarja....aha,servis pride med 280 in 300 evri.

 

 

lp jani

to pove vse! ?eprav je zunaj mazdin seznam z VIN ?tevilkami, katere je nunjo zamenjati. Kaj pa pore?ejo potem, ?e se napaka pojavi izven garancije? Oni so DOL?NI menjati ?e je avto na seznamu!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 20. 12. 2017 ob 12:32 je jures napisal:

to pove vse! ?eprav je zunaj mazdin seznam z VIN ?tevilkami, katere je nunjo zamenjati. Kaj pa pore?ejo potem, ?e se napaka pojavi izven garancije? Oni so DOL?NI menjati ?e je avto na seznamu!

Se popolnoma strinjam; kako in na kak?en na?in jih naj pritisnem da gred preventivno menjajo preden avto crkne?Avto imam v tovarni?ki garanciji do 24.1.2018; za vnaprej pa imam podalj?ano garancijo preko CAR garantie....sicer pa bom videl kaj bodo pokazale meritve na servisu 10.1.2018; bi pa Mazda morala pravgotovo zadevo uredit preden pride do okvare....

 

lp jani

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo!

 

Servis torej narejen,vse OK; tudi meritev tlaka glede morebitne okvare odmi?ne gredi bi naj bila OK....tako da sedaj ?akat ?e po?i...in kdaj po?i. 

Druga?e pa z odnosom zelo zadovoljen.

 

Lp jani

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Zdaj ne vem ali je bil moj problem povezan z to temo.

Pa? imam M6 2016/4 175 avtomatik.   Poraba goriva 5,9  do 6,2 standrdna vo?nja AC mesto. Sicer ne ?param avta nisem pa divjak.

No in mi 1mesec nazaj v roku 3 tednov avto med vo?njo pri zaviranju ugasne. 3x razli?ne dni. Vendar samo mrzel po cca. 3km vo?nje.

Peljem 2x na servis. 1.pregled  NI? posebnega. v drugo sem pa bil bolj zaskrbljen.

No in rezultat po 1 tednu na servisu.

Za napako sem sam kriv ker premalo ''gonim'' avto.

Debel sloj saj na loputi (mislim da na izpu?nih plinov)-videl sem del samo nisem pa mehanik zato me popravite. :) 

Ta sloj saj je pri mrzlem avtu prepre?il oz. se je zalimala loputa, da bi avto dobil pravo me?anico zraka.

Sedaj pa vpra?anje:

A ni re?eno da pri Mazdi  saje same izgorijo in da ni isto kot pri BMW in WW?

Napisano

A lu?ka od dpf pa se ti ni pri?gala?

Kaj pa nivo olja, a je kaj narasel?

?udi me, ?e si imel veliko vo?nje po AC, da niso te saje zgorele med regeneracijo.

 

 

Napisano

Nobena lu?k se ni pri?gala. Edino ko je avto ugasnil med vo?njo je gorelo en kup opozoril na ekranu. Ampak potem sem dal v P in ugasnil avto, ter prizgal in je bilo vse vredu. Imam pa dnevno 40km AC ne vem a to ni dovolj in ?e vmes kak?ne dalj?e relacije. Ne vem mogo?e nima veze pa vendar vedno tankam na OMW.Kak?no regeneracijo? Imam 45k pa nisem nikoli ni?esar opazil

Napisano

Ponavadi se na skayactiv dizlih izvaja regeneracoja na vsakih 150-200 km.

?e ugasne? avto med ozvajanjem regeneracije se le-ta ne izvede do konca, ker jo prekine? in posledi?no nafta, ki jo dodatno vbrizga za izgorevanje saj izlije v olje motorja. Nivo olja s?asoma naraste in ko je na x to?ki je alarm za zamenjavo olja. Posledica neizgorjenih zaj je s?asoma zabit DPF filter.To poizku?ajo re?iti na servisu z prislino regeneracijo.

?e tudi to ni uspe?no ga odprejo in v pe?i se?ejo saje ter ga sestavijo nazaj.

V najslab?em primeru mora? kupiti novega, ki pride nov okoli 1500 ?. Obstaja tudi opcija aftermarket,kateri pa je ponavadi narejen druga?e kot original, ima neke vrste obvod in niti pribli?no ne zadr?i vseh trdih delcev. Obstaja ?e tretja pot, ki pa ni legalna... :).

Kako ve?, da se izvaja regeneracija?

Takrat poraba naraste, zvok postane bolj globok, iz avspuha bolj smrdi. Takrat ne uga?at avta, ampak naredi ?e ?astni krog nad 2000 obratov kakih 10 min.

Ali imam tudi sam DPF? Ne. A sem toliko prebral o tem, da mi je jasno, za kaj se gre.

 

 

Napisano

dpf nima veze z zajemom zraka za motor.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 5. 2. 2018 ob 19:43 je jures napisal:

dpf nima veze z zajemom zraka za motor.....

Vpra?al je kak?na regeneracija pa sem mu razlo?il, kako poteka. :)

 

 

Napisano

Kolk mi je serviser razlo?il, je pri teh mazdah regeneracija druga?na. Mislim da sem prav razumel. Da se lahko izvaja na mestu in ni potrebe da se vozi?.je pa zanimivo ?e to dr?i da se je vseeno nabralo toliko saj. Ko mi je pokazal zamenjan del,je bilo na loputi cca.0,5 cm debela plast saj. Pa? rekel je da ga naj kdaj ro?no prestavljam. Vendar pa dr?i da je avtomatsko bolj simpl in skoraj ne pomislim da bi ro?no prestavljal. Pa ?e to menda imam za avtomatika in to ma?ino izredno malo porabo , naj bi imeli vsi uporabniki ve?jo? Se pa spra?ujem kako vozijo.

Napisano
  dne 5. 2. 2018 ob 20:47 je sebastjan napisal:

. Pa? rekel je da ga naj kdaj ro?no prestavljam. Vendar pa dr?i da je avtomatsko bolj simpl in skoraj ne pomislim da bi ro?no prestavljal. 

Am what?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekaj drugega mora bit pri tebi narobe. Mogo?e ti ne dela prav regeneracija?!

 

Sicer jaz ob?asno spremljam na telefonu regeneracije z aplikacijo FORScan Lite preko vmesnika OBD.

Prikazuje mi ?tevilo regeneracij, km od zadnje regeneracije in ko se izvaja je REG_REQ_A: ON

 

Sem pa opazil to, da kadar se izvaja regeneracija in ko pri?gan avto miruje (semafor, kri?i??a, parkir,...), je REG_REQ_A: OFF.

 

Kaj to pomeni, da kadar avto stoji reg. ne dela? Mogo?e zaradi hlajenja?

 

lp

post-5804-0-44682000-1517898183_thumb.png

Napisano
  dne 6. 2. 2018 ob 6:24 je AmpeR napisal:

Nekaj drugega mora bit pri tebi narobe. Mogo?e ti ne dela prav regeneracija?!

 

Sicer jaz ob?asno spremljam na telefonu regeneracije z aplikacijo FORScan Lite preko vmesnika OBD.

Prikazuje mi ?tevilo regeneracij, km od zadnje regeneracije in ko se izvaja je REG_REQ_A: ON

 

Sem pa opazil to, da kadar se izvaja regeneracija in ko pri?gan avto miruje (semafor, kri?i??a, parkir,...), je REG_REQ_A: OFF.

 

Kaj to pomeni, da kadar avto stoji reg. ne dela? Mogo?e zaradi hlajenja?

 

lp

Mogo?e so prenizki obrati na minimum.

?e ?e se ugasne, je potem verjetno problem, da se regeneracija ne izvaja naprej.

 

 

Napisano

Ko se avto ne premika regeneracija ne deluje in pomembno je da je tudi motor na dovolj obratih (?e se ne motim vsaj 1750/min).

 

Druga?e je pa vzrok, da se del nafte zliva v karter, bolj zaradi na?ina delovanja regeneracije, kjer se nafta vbrizga v izpu?nem taktu, da lahko nato zgori v samem izpu?nem sistemu in tako pove?a temperaturo, da se?ge sajaste delci v DPF filtru. Ker pa je nafta vbrizgana v izpu?nem ciklu takrat seveda ne izgori v valju in pa? del?ek zdrsne mimo obro?kov v karter. Torej ve?, kot je regeneracij ve?ji bo dvig nivoja olja pome?anega z nafto. Seveda pa nedokon?ana regeneracija k temu dodatno pripomore.

33112_1.png

Napisano

Imam ob?utek, da je te motorje bolje voziti na ve? obratih in jih ne ?parat tam z enimi 1500 obrati, ker se regeneracija sploh ne more narediti.

 

 

Napisano

Nauk te zgodbe je, da kadar se regeneracija izvaja ne sme bit avto na mestu ampak ga ?opat cca. 20 km nad 1800 obratov. 

 

Ma kr neki. Zame je to brezzvezna poraba goriva... 

Napisano

Sej je ampak pa? tako je dejstvo in bolj? se je tega dr?at kot pa trmarit in delat po svoje :P

33112_1.png

Napisano
  dne 6. 2. 2018 ob 20:20 je AmpeR napisal:

Nauk te zgodbe je, da kadar se regeneracija izvaja ne sme bit avto na mestu ampak ga ?opat cca. 20 km nad 1800 obratov.

 

Ma kr neki. Zame je to brezzvezna poraba goriva...

 

To lahko vzame? kot ?e en kratek izletek in u?ivanje v vo?nji. Ima? ?e dobro glasbo in si zmagal.

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz tudi mislim, da problem ni v sami regeneraciji DPF filtra. Ne bom rekel, da po?asna vo?nja ne pripelje do tega, ampak, jaz imam precej kraj?e relacije trenutno pa s kakr?nimkoli uga?anjem ni te?av. Je res da je to mal starej?i 2.2. motor, ampak ravno ne vem kako druga?en najbr? tudi ni...

Napisano
  dne 22. 2. 2018 ob 8:28 je SpEkTr napisal:

Jaz tudi mislim, da problem ni v sami regeneraciji DPF filtra. Ne bom rekel, da po?asna vo?nja ne pripelje do tega, ampak, jaz imam precej kraj?e relacije trenutno pa s kakr?nimkoli uga?anjem ni te?av. Je res da je to mal starej?i 2.2. motor, ampak ravno ne vem kako druga?en najbr? tudi ni...

O ja, skyactiv imajo druga?no regeneracijo kot stari 2.2.

Jaz bom reskiral in vzel dizla pa da vidimo kako in kaj. ?e se bo kaj dosti bunil bo ?el pa? pod no?.

 

 

Napisano
  dne 22. 2. 2018 ob 12:02 je SpEkTr napisal:

Kaj pa je druga?e? ?e vedno ?opa nafto..

Ja, samo to dela izredno pogosto na 150-200 km. In kraj?e kot so relacije pri nizkih obratih pogostej?e so.

Na forumih se nekateri prito?ujejo, da se izvaja regeneracija na vsakih 80 km.

In potem se zabije vse skupaj-prisilna regeneracija-parkrat tako in je potreben nov dpf filter ali pa mehansko ?i??enje-se?ig saj.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Sicer meni do danes nepoznana firma, ampak google pravi, da je maxgear poljska firma.
    • Evo moram mal... ker ta teden se ne odvija tako kot bi se moral pa ne zarad moje krivde.   Vzamem dopust, da zrihtam nakup novega hladilnika, pa nove gume za zamenjat tele Bridgestonke, pa na vikendu odmašit kanalizacijo, pa še nabavit eno el. kosilnico, da ne rabim to tovorit iz Lj.   1. gume naročil prejšnji teden in bi morale prit v ponedeljek. Ok v ponedeljek jih ni bilo pa nisem kompliciral, v torek spet nič. Pokličem popoldan vulkanizerja, se oglasi ena tetice, da bo preverila in poklicala nazaj. Lahko ugibate, da me seveda ni poklicala. Zato sem opustil misel na telefon in sem se danes dopoldne pojavil tam. Pregledujeva naročila in ugotovi, da mu dobavitelj gum sploh ni poslal. Ga kliče in ugotovita, da so nekaj zajebal - hja najbolj mene kot kaže.   Enostavno jih zdaj nimajo več na zalogi in pridejo šele 26.5. - to sicer ni tolk strašno, se pa jutri konča tista GoodYear akcija za 80€ popusta. Tako, da ne bom nič prihranil. Pa še to upam, da ne bo takrat neka druga cena.   2. hladilnik so sicer pripeljali v dveh dneh in je zgledalo vse super. Razen tega, da je bil dostavljalec sam in za povrhu še brez ročnega vozička. Hladilnik pa preko 100kg pa še neroden za prijet. še dobro, da me je nekaj skupaj in ne samo v trebuh pa da sem dostavljalcu pomagal tole prinest do vrat. Ja namesto, da bi pripeljal s kakim kombijem, je mel tovornjak in sva morala prenest kakih 25m daleč, saj kamion je bil previsok za na dvorišče.   Potem mu povem za odpeljat starega in pravi, da ni dobil naloga in da ne more, ker ima tako zloženo, da po vrsti daje stvari ven. Ok obljubi, da bo naročil še odvoz. Seveda nisem verjel, da ne bo pozabil in sem še sam poklical na centralo Interevrope za ziher. Pride naslednji dan en drug možakar in glej ga zlomka, ta tud sam in brez vozičlka. Ok vsaj kombi je imel, da je šlo do vrat pa sva star hladilnik skupaj naložila.   Danes dobil spet sporočilo od Interevrope, da mi dostavijo še en mešalec, ki je bil del nagrade pri prejšnjem nakupu pralnega stroja en mesec nazaj. Fak pa tole bodo prišli 3x v treh dneh jaz naj pa doma dežuram.   3. dogovarjanje z mojstrom za odmaševanje je bilo bolj naporno kot so mirovna pogajanja v Ukrajini.  Al ne dvigne, al ne ve kdaj bo mel čas, al mu nekaj uletava kot intervenca. Zdaj je končno izdahnil, da jutri ob 8 uri. Se pravi moram prit iz Lj in srčno upam, da bo res prišel, ker če ne, ga osebno poiščem.   4. Vsaj nakup kosilnice in kabla je potekal dokaj normalno. Še dobro, da sem imel čas se šetat po Bauhausu in zbirat na kup zadeve, ki so bile na štirih koncih štacune. Aja @Slivka novo kolekcijo lopat so dobili, če te zanima.       In ja vse to čakanje, dogovarjanje je pomenilo, da sem samo v ponedeljek bil na biciklu. Sem kr mal slabe volje, ker če bi vedel kdaj kdo pride bi lahko vse to splaniral, tako pa je blo cel kup nekega čakanja in telefonjade v prazno. Sem od tega bolj utrujen kot pa od 50km brcanja pedal.    
    • Je bla tudi Alfa Giulietta 1.4 170KM in Ford Focus 1.5 182KM, pa tega ni pisalo 😉
    • Kera navigacija pa je tolk "brihtna", da te pošilja v smeri neba?
    • Ma težko jih bodo s tole napravo lovili. Precej teh odklenjenih sploh to niso , ampak se jih lahko kupi serijsko in preko nastavitev imaš stopnje hitrosti, kjer je najnižja omejena na 25km/h. Par klikov po meniju in ti lahko policaj 100x testira pa bo še vedno šel samo 25km/h. Tiste z dvema motorjem pa s to napravo še zmert ne moreš.   Kolega sprobal tegale in je rekel, da si je upal dat le na drugo stopnjo zmogljivosti, kjer je zadeva šponala 50km/h in to v klanec navzgor. Je rekel, da ga je blo tolk strah, da kej tazga sigurno ne bi mel pri bajti. Pa čist legalno se prodajajo pri nas. Hiley TIGER KING 2x1500W 60V IPX6 - Robbo - center električnih vozil WWW.ROBBO.SI Najzmogljivejši model iz serije TIGER, še močnejši, še vzdržljivejši in še bolj inovativen. 11 colska kolesa, izvenserijska konstrukcijska trdnost...   Edina rešitev je pač fizično lovljenje z radarjem ni druge. Še najbolje bi bilo, da bi se policaji vozili po kolesarskih z e-bajki in tole nadzorovali al pa iz zasede. 250m nazaj zmerijo pol ga pa naskočijo iznenada, da nima časa zavit in spizdit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.