Skoči na vsebino

Te?ave kvalitete odmi?nih gredi pri 2.2 D Skyactive agregatih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma, to pa skoraj ne verjamem. Prva generacija ?estke je imal tako narejeno, tak kratek interval, zadnji model bi moral met to bistveno dalj?i interval. Moja kima na nekje 400km, in ne vem zakaj bi ?li to zmanj?evat?? Ker to pomeni tudi vi?jo porabo potem.

Napisano

Ja, samo to dela izredno pogosto na 150-200 km. In kraj?e kot so relacije pri nizkih obratih pogostej?e so.

Na forumih se nekateri prito?ujejo, da se izvaja regeneracija na vsakih 80 km.

In potem se zabije vse skupaj-prisilna regeneracija-parkrat tako in je potreben nov dpf filter ali pa mehansko ?i??enje-se?ig saj.

in ob vsem tem, bos se vedno kupil dizla?

pa saj delas malo kilometrov...raje vzami 2.0 ali 2.5?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kateri EURO so motorji Skyactive D v 6tkah od 2013 dalje? In kateri bencinarji?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ma, to pa skoraj ne verjamem. Prva generacija ?estke je imal tako narejeno, tak kratek interval, zadnji model bi moral met to bistveno dalj?i interval. Moja kima na nekje 400km, in ne vem zakaj bi ?li to zmanj?evat?? Ker to pomeni tudi vi?jo porabo potem.

Ja, poraba se pove?a. Vsakokrat vbrizga pribl. 0.5 dcl dizla in ?e ne naredi regeneracije do konca mora? zamenjati olje nekje vsakih 10000 km, ker se nivo olja povi?a.Lahko pa to re?i? tako, da ga vozi? po "mu?ki" na obratih in se regeneracija izvaja normalno.

in ob vsem tem, bos se vedno kupil dizla?

pa saj delas malo kilometrov...raje vzami 2.0 ali 2.5?

Saj bi ga mogo?e a ker ne bom vzel novega in benzinark ni iz druge roke bom pa? reskiral in vzel dizla.

In kot sem ?e omenil, ?e se bo kaj dosti bunla bo ?la na "lepotni popravek" .

 

 

Napisano

Ma mislim, da mora biti ?e kak drug faktor tukaj. Jaz ga tudi prekinem (ne sicer vedno) ko dela regeneracijo, pa mi olje nekako ne naraste. Je pa res, da nekje po cca 12000 prevo?enih menjam olje.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Kakom pa izgleda tale regeneracija o kateri je govora tukaj ?

Ko se v "satovju" v dpf filtru ujame ve? mikroskopskih trdih delcev,ra?unalnik in senzorji to zaznajo, vbrizga se dodatna nafta, da tej delci pri veliki temperaturi la?je zgorijo.To se pri zadnji generaciji mazd dogaja na pribl. 150 - 170km in ponavadi nad 2000/min.Ve? kot je mestne vo?nje, kraj?i postajajo tej intervali, ker se nabira ve? trdih delcev in ponavadi je vo?nja na nizkih obratih.

Med regeneracijo se spremeni zvok iz auspuha - (postane bolj globok), poraba naraste,sistem start-stop ne deluje.

Takrat avta ni dobro uga?ati ampak ga pribl. 10 min terat nad 2000 obrati, da se izvede reg. do konca.

?e ugasne? motor med reg.,se le-ta prekine in neizgorjena nafta spolzi v olje.

S?asoma se pri?ne nivo olja dvigovati in ko dose?e na kontrolni pal?ki olje vi?ino x in se pri?ge opozorilna lu?ka, je potrebna menjava olja (na imetnikove stro?ke-ni uveljavljanja garancije) , ?etudi si prevozil le 10000 km in je do rednega servisa ?e dale?. Izvedejo prisilno regeneracijo.

?e se to dogaja prepogosto, se zna zgoditi, da ne pomaga ve? niti prisilna regeneracija, ker se v satovju naredijo obloge podobne trdemu katramu. Takrat obstajajo mo?nosti:

1.Da se dpf filter sname dol in ga mojstri v "posebnih delavnicah" dajo v pe? na visoko temperaturo, da se ta ?rna "smola" upepeli.

2.Zamenjava dpf filtra z cenej?im aftemarket filtrom, ki pa ponavadi ni tako efikasen kot original.

3.Oropati banko in kupiti originalnega in je potem nekaj ?asa mir.

?e se avto vozi relacijsko pri vi?jih hitrostih ponavadi teh problemov ni.

 

 

Napisano

Ko se v "satovju" v dpf filtru ujame ve? mikroskopskih trdih delcev,ra?unalnik in senzorji to zaznajo, vbrizga se dodatna nafta, da tej delci pri veliki temperaturi la?je zgorijo.To se pri zadnji generaciji mazd dogaja na pribl. 150 - 170km in ponavadi nad 2000/min.Ve? kot je mestne vo?nje, kraj?i postajajo tej intervali, ker se nabira ve? trdih delcev in ponavadi je vo?nja na nizkih obratih.

Med regeneracijo se spremeni zvok iz auspuha - (postane bolj globok), poraba naraste,sistem start-stop ne deluje.

Takrat avta ni dobro uga?ati ampak ga pribl. 10 min terat nad 2000 obrati, da se izvede reg. do konca.

?e ugasne? motor med reg.,se le-ta prekine in neizgorjena nafta spolzi v olje.

S?asoma se pri?ne nivo olja dvigovati in ko dose?e na kontrolni pal?ki olje vi?ino x in se pri?ge opozorilna lu?ka, je potrebna menjava olja (na imetnikove stro?ke-ni uveljavljanja garancije) , ?etudi si prevozil le 10000 km in je do rednega servisa ?e dale?. Izvedejo prisilno regeneracijo.

?e se to dogaja prepogosto, se zna zgoditi, da ne pomaga ve? niti prisilna regeneracija, ker se v satovju naredijo obloge podobne trdemu katramu. Takrat obstajajo mo?nosti:

1.Da se dpf filter sname dol in ga mojstri v "posebnih delavnicah" dajo v pe? na visoko temperaturo, da se ta ?rna "smola" upepeli.

2.Zamenjava dpf filtra z cenej?im aftemarket filtrom, ki pa ponavadi ni tako efikasen kot original.

3.Oropati banko in kupiti originalnega in je potem nekaj ?asa mir.

?e se avto vozi relacijsko pri vi?jih hitrostih ponavadi teh problemov ni.

Ce se ne motim,takrat tudi naraste temperatura motorja? Vsaj tako je na sluzbenih kombijih in bratovi jetti...

 

Povem,ker marsikdo ne opazi spremenjenega zvoka motorja...

Napisano

Aha hvala za obrazlo?itev. Jaz itak delam relacijo vipava _ nova gorica po avtocesti.

 

image.jpeg

 

Napisano

Aha hvala za obrazlo?itev. Jaz itak delam relacijo vipava _ nova gorica po avtocesti.

Ampak to je samo 25km ACja....preden se ti avto segreje vse zalavfa, moras kar paziti bos ravno na cilju lahko v poteku...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak to je samo 25km ACja....preden se ti avto segreje vse zalavfa, moras kar paziti bos ravno na cilju lahko v poteku...

Bom pa popazil no ?e bom sploh opazil kdaj to dela :)

 

image.jpeg

 

Napisano

pri meni se regeneracije izvajajo obi?ajno med 250 in 280 prevozenih km in kot po pravilu vedno, ko prispem na cilj...::))

....se pa na?eloma regeneracije izvedejo precej hitro, v cca nekaj minutah, ?e posebej ?e nekoliko dvigne? obrate proti 3.000rpm...

...so pa tile DPF-i in povezane regeneracije.... ter ostali v prej?njih postih na?teti problemi....kar velik problem sodobnih dizlov...

...najbr? bodo v prihodnjih letih bencinarji, ki postajajo vedno bolj u?inkoviti, kar hitro izrinili dizle....

Napisano

Skoraj ni va?no kak?no relacijo dela?. Glavno je, da taktar ne prekinja? regeneracije.

Po mestu po?asi, na nizkih obratih... edino, ?e vozi? kot moj tast v drugi in tretji maximalno na 2500+obratov.On nima nikoli problemov z dpf. Pa po 5x na dan pali in ugasne avto. Pa vsakokrat prevozi 1km.

 

 

Napisano

Tako je ja. Regeneracija se ti bo izvedla vedno, ne glede na to ali si na ac ali pa v mestu. Samo v dolo?enih primerih dalj ?asa traja. Tako da ni bojazni.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, bi was rad opoziril na MO?NE (ni nujno da nastopijo) te?ave z odmi?nimi gredmi. Ko so izdali 2.2 Skyactive dizlce leta 2013, so se kar hitro pojavile prve te?ave z odmi?nimi gredmi. Mazda je ubrala svojo pot pri ?i??enju DPF filtra (brez AdBlue-ja), le tega ?isti na pasiven ali ob ve?ji zama?enosti na aktiven na?in, tako da ECU pove?e vnos goriva in s tem povzro?i ve?jo temperaturo in segrevanje, da se DPF la?je o?isti. Pri tem se zna zgoditi, da ?e motor ustavimo prav v fazi ?i??enja, da se dizel za?ne me?ati z oljem, pri ?emer pade viskoznost olja. Leto pa botruje k obrabi odmi?ne gredi, katere material se degradira in za?ne proizvajati opilke, ki botrujejo k po?kodbi turbine oz. zama?itvi pretoka vakumske ?rpalke in posledi?no odpovedi komponent.

 

Mazda je urgirala dokaj pozno, Septembra 2014, kada je poslala dopis uporabnikom Mazd v Nem?iji s to?no dolo?enimi ?tevilkami ?asij, ki bi lahko imele potencialne te?ave.

 

?al mi te informacije (s ?tevilkami ?asij) ob nakupu 3 leta stare Mazde 6 pred kratkim, niso uspeli povedati niti na uradnem servisu, kamor sem svojo mazdo zapeljal na pregled pred nakupom, so me pa opozorili na to tematiko te?av z odmi?no gredjo. Ampak ker mi je model res v?e? in ker sem se v njo zaljubil, sem jo kupil, kljub omenjenem riziku.

 

?al je tudi moja Mazda na seznamu sumljivih, ampak med zadnjimi 1000 modeli, po serijskih ?tevilkah in ker ima 150.000+ prevo?enih kilometrov, mi v tem primeru daje upanja. Saj so se odmi?na gredi obrabljale ?e pri 20.000 prevo?enih kilometrih!!!

 

Prilagam vam Link nem?kega foruma, kjer lahko preberete ?e kako informacijo, kogar le to zanima.

 

Prizadeti so bili modeli Mazda 3, Mazda 6 in Mazda CX-5.

 

fc1d222056c9dcd6d929705ad56f928f.jpg

 

Upam, da se vsaj nekomur pomagal.

 

Bi bil vesel, ?e ?e kdo deli kako informacijo z nami vsemi.

 

Lp, ?iga

 

Poslano z mojega ONEPLUS A3003 z uporabo Tapatalk

Pozdravljeni,

pred 10 dnevi, nam je "zletel" motor v na?i Mazdi CX5 kupljeni septembra 2013. Vsi se sprenevedajo, ne vedo zakaj in ho?ejo 13000? za popravilo in nov motor, ker je totalka in 5 mesecev iz garancije. Spisek delov za zamenjavo pa je natan?no tak, kot je opisano zgoraj. Ima prevo?enih 117000km, je redno vzdr?evana, vsi servisi in odli?no ohranjena.

Ima kdo kak nasvet, kam naj se obrnemo, kaj lahko naredimo??

lp

Polona

Napisano

Kaj je razlog, da je motor zani?? Je bila odmi?na gred menjana (vpoklic)?

 

?e je bil avto vedno, torej vsako leto oz. vsakih 20.000 Kilometrov narejen na uradnem servisu, bi skoraj zagotovo morala zadeva iti skozi s kulanco (s soudele?bo seveda, saj je garancija mimo). ?e je prvi servis rekel, da no?ejo sli?ati o tem, se obrnite na kak drug servis.

 

Alternativa 2: vpra?ati na servisu v Avstriji ali Italiji, ?e Mazda v Sloveniji ne bo imela posluha.

 

Alternativa 3: drug rabljen motor z garancijo, z delom vred bi morali priti na ca. 3.000 EUR. Npr: https://www.ebay.de/itm/Komplette-Motor-Mazda-6-CX-5-GJ-KE-MOTOR-SH01-SHY1-2012-2014-2-2D-110-129kW/113356014893?fits=Model%3ACX-5%7CMake%3AMazda&epid=1355648075&hash=item1a648b852d:g:1MUAAOSwHt1b0L40:rk:3:pf:1&frcectupt=true

Napisano

Moj predlog je, da ?e je "kriva" slaba kvaliteta odmi?ne gredi(kar je servisom znano in bi morali to re?iti v garanciji), podaj te?avo na VIP(pravna pomo? strankam) in verjamem, da ti bodo pomagali.

Meni so vedno, ko je bilo kaj spornega. Samo v?laniti se mora? in ima? zastonj pomo?.Druga opcija je varstvo potro?nikov.

 

 

Napisano

Ampak ?e je bila odmi?na menjana, verjetno iz te moke ne bo kruha. ?e pa ni bila menjana kljub temu, je bil lastnik avta o vpoklicu obve??en, spet neugodno.

Napisano

Jaz mislim, da bi se nekako moralo to re?it, ?e ne na tem, pa na kak?nem drugem servisu. ?e je bila odmi?na menjana, dvomim, da je potem motor zaribal zaradi odmi?ne?

Napisano

Ampak ?e je bila odmi?na menjana, verjetno iz te moke ne bo kruha. ?e pa ni bila menjana kljub temu, je bil lastnik avta o vpoklicu obve??en, spet neugodno.

Sicer ni bilo vpoklica a so ponavadi to re?ili ob rednem servisu. Dvomim, da so na tej zamenjali. Ponavadi so spotoma zamenjali ?e turbino.

 

 

Napisano

Definitivno vpra?aj za drugo mnenje, v Avstriji in Italiji, ker na? uvoznik MMS d.o.o. misli, da je ob konstrukcijski napaki dovolj, ?e stranki pri ?kodi 5000? ponudi 20% popust.

 

Druga?e pa v vpra?ajte pri Avto Jazbina - Zagreb, tam imajo vse rabljene dele, za vse modele mazd, ki jih i??ete.

 

Jaz sem tam kupil menjalnik za Mazdo 6, ker v Sloveniji ?e niso videli podobnega primera, da bi ?la glava na differencialu.

 

A v Avstriji mi je sodelavec takoj povedal, da so mu re?ili vse skupaj na kulanco in to brezpla?no, pri enaki kombinaciji, dizel 150KM in ro?ni menjalnik.

 

Ampak ?al sem za to izvedel mesec dni prepozno.

 

Dr?im pesti, da boste ugodno vse skupaj re?ili.

 

Lp,

 

?iga

 

 

Poslano z mojega ONEPLUS A3003 z uporabo Tapatalk

Napisano

V Sloveniji niso videli nobenega primera? Saj je znano, da je mnogo ro?nih menjalnikov shodilo pri 2.2 dizlih, vsaj pri 2013-2015 (tuji forumi, avti so bili precej novi z nekaj 10.000 prevo?nimi kilometri). O?itno na slovenskih servisih niso ?e ni?esar videli in je vse prvi?. Res pa je, da se teh avtov pri nas proda malo, ve?inoma je vse uvoz....

Napisano

Nvm no meni je to malo ?alabajzersko od Mazde, se grejo kao neke inovativnosti (skyactivex), a zaserjejo pa ?e z osnovnimi preizku?enimi menjalniki ki so bili pri starih Mazdah neuni?ljivi.

Pri klasi?nem ro?nem menjalniku ni neke tople vode odkrivat, ?e so pravi materiali delujejo leta in leta brez problemov.

Se mi zdi da so za?eli ?parat na materialih in posledi?no odpovedujejo stvari ki so na?eloma buletprof.

Mene take stvari odbijajo od nakupa novej?e Mazde.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Seveda var?ujejo na vseh koncih in krajih, ampak je pri vseh proizvajalcih tako. Tudi recimo sedaj ?e prej?nji audi A6 ima nekaj tako o?itnih ?lamparij in te?av, da me je odvrnil od nakupa, pa je to avto, ki stane nov za vsaj dve mazdi 6, z veliko dodatne opreme lahko tri ali ve?. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.