Skoči na vsebino

Te?ave kvalitete odmi?nih gredi pri 2.2 D Skyactive agregatih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Danes sem se naro?il za redni servis na poobla??enem servisu v MS; servis bo 10.1.2018; vpra?al sem tudi o te?avah odmi?nih gredi; preverjal je zgodovino in mi povedal za vpoklic zaradi napake na vratih prtlja?nika( to mi je povedal tudi biv?i lastnik); na servisu bodo opravili tudi potrebne meritve in ?e bo potrebno odmi?no gred tudi zamenjali v garanciji. Preventivne zamenjave gredi ne delajo, dokler ni potrebe.

Ve? bo torej znanega 10 januarja....aha,servis pride med 280 in 300 evri.

 

 

lp jani

Napisano

Zdravo!

 

Danes sem se naro?il za redni servis na poobla??enem servisu v MS; servis bo 10.1.2018; vpra?al sem tudi o te?avah odmi?nih gredi; preverjal je zgodovino in mi povedal za vpoklic zaradi napake na vratih prtlja?nika( to mi je povedal tudi biv?i lastnik); na servisu bodo opravili tudi potrebne meritve in ?e bo potrebno odmi?no gred tudi zamenjali v garanciji. Preventivne zamenjave gredi ne delajo, dokler ni potrebe.

Ve? bo torej znanega 10 januarja....aha,servis pride med 280 in 300 evri.

 

 

lp jani

to pove vse! ?eprav je zunaj mazdin seznam z VIN ?tevilkami, katere je nunjo zamenjati. Kaj pa pore?ejo potem, ?e se napaka pojavi izven garancije? Oni so DOL?NI menjati ?e je avto na seznamu!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to pove vse! ?eprav je zunaj mazdin seznam z VIN ?tevilkami, katere je nunjo zamenjati. Kaj pa pore?ejo potem, ?e se napaka pojavi izven garancije? Oni so DOL?NI menjati ?e je avto na seznamu!

Se popolnoma strinjam; kako in na kak?en na?in jih naj pritisnem da gred preventivno menjajo preden avto crkne?Avto imam v tovarni?ki garanciji do 24.1.2018; za vnaprej pa imam podalj?ano garancijo preko CAR garantie....sicer pa bom videl kaj bodo pokazale meritve na servisu 10.1.2018; bi pa Mazda morala pravgotovo zadevo uredit preden pride do okvare....

 

lp jani

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo!

 

Servis torej narejen,vse OK; tudi meritev tlaka glede morebitne okvare odmi?ne gredi bi naj bila OK....tako da sedaj ?akat ?e po?i...in kdaj po?i. 

Druga?e pa z odnosom zelo zadovoljen.

 

Lp jani

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Zdaj ne vem ali je bil moj problem povezan z to temo.

Pa? imam M6 2016/4 175 avtomatik.   Poraba goriva 5,9  do 6,2 standrdna vo?nja AC mesto. Sicer ne ?param avta nisem pa divjak.

No in mi 1mesec nazaj v roku 3 tednov avto med vo?njo pri zaviranju ugasne. 3x razli?ne dni. Vendar samo mrzel po cca. 3km vo?nje.

Peljem 2x na servis. 1.pregled  NI? posebnega. v drugo sem pa bil bolj zaskrbljen.

No in rezultat po 1 tednu na servisu.

Za napako sem sam kriv ker premalo ''gonim'' avto.

Debel sloj saj na loputi (mislim da na izpu?nih plinov)-videl sem del samo nisem pa mehanik zato me popravite. :) 

Ta sloj saj je pri mrzlem avtu prepre?il oz. se je zalimala loputa, da bi avto dobil pravo me?anico zraka.

Sedaj pa vpra?anje:

A ni re?eno da pri Mazdi  saje same izgorijo in da ni isto kot pri BMW in WW?

Napisano

A lu?ka od dpf pa se ti ni pri?gala?

Kaj pa nivo olja, a je kaj narasel?

?udi me, ?e si imel veliko vo?nje po AC, da niso te saje zgorele med regeneracijo.

 

 

Napisano

Nobena lu?k se ni pri?gala. Edino ko je avto ugasnil med vo?njo je gorelo en kup opozoril na ekranu. Ampak potem sem dal v P in ugasnil avto, ter prizgal in je bilo vse vredu. Imam pa dnevno 40km AC ne vem a to ni dovolj in ?e vmes kak?ne dalj?e relacije. Ne vem mogo?e nima veze pa vendar vedno tankam na OMW.Kak?no regeneracijo? Imam 45k pa nisem nikoli ni?esar opazil

Napisano

Ponavadi se na skayactiv dizlih izvaja regeneracoja na vsakih 150-200 km.

?e ugasne? avto med ozvajanjem regeneracije se le-ta ne izvede do konca, ker jo prekine? in posledi?no nafta, ki jo dodatno vbrizga za izgorevanje saj izlije v olje motorja. Nivo olja s?asoma naraste in ko je na x to?ki je alarm za zamenjavo olja. Posledica neizgorjenih zaj je s?asoma zabit DPF filter.To poizku?ajo re?iti na servisu z prislino regeneracijo.

?e tudi to ni uspe?no ga odprejo in v pe?i se?ejo saje ter ga sestavijo nazaj.

V najslab?em primeru mora? kupiti novega, ki pride nov okoli 1500 ?. Obstaja tudi opcija aftermarket,kateri pa je ponavadi narejen druga?e kot original, ima neke vrste obvod in niti pribli?no ne zadr?i vseh trdih delcev. Obstaja ?e tretja pot, ki pa ni legalna... :).

Kako ve?, da se izvaja regeneracija?

Takrat poraba naraste, zvok postane bolj globok, iz avspuha bolj smrdi. Takrat ne uga?at avta, ampak naredi ?e ?astni krog nad 2000 obratov kakih 10 min.

Ali imam tudi sam DPF? Ne. A sem toliko prebral o tem, da mi je jasno, za kaj se gre.

 

 

Napisano

dpf nima veze z zajemom zraka za motor.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dpf nima veze z zajemom zraka za motor.....

Vpra?al je kak?na regeneracija pa sem mu razlo?il, kako poteka. :)

 

 

Napisano

Kolk mi je serviser razlo?il, je pri teh mazdah regeneracija druga?na. Mislim da sem prav razumel. Da se lahko izvaja na mestu in ni potrebe da se vozi?.je pa zanimivo ?e to dr?i da se je vseeno nabralo toliko saj. Ko mi je pokazal zamenjan del,je bilo na loputi cca.0,5 cm debela plast saj. Pa? rekel je da ga naj kdaj ro?no prestavljam. Vendar pa dr?i da je avtomatsko bolj simpl in skoraj ne pomislim da bi ro?no prestavljal. Pa ?e to menda imam za avtomatika in to ma?ino izredno malo porabo , naj bi imeli vsi uporabniki ve?jo? Se pa spra?ujem kako vozijo.

Napisano

. Pa? rekel je da ga naj kdaj ro?no prestavljam. Vendar pa dr?i da je avtomatsko bolj simpl in skoraj ne pomislim da bi ro?no prestavljal. 

Am what?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekaj drugega mora bit pri tebi narobe. Mogo?e ti ne dela prav regeneracija?!

 

Sicer jaz ob?asno spremljam na telefonu regeneracije z aplikacijo FORScan Lite preko vmesnika OBD.

Prikazuje mi ?tevilo regeneracij, km od zadnje regeneracije in ko se izvaja je REG_REQ_A: ON

 

Sem pa opazil to, da kadar se izvaja regeneracija in ko pri?gan avto miruje (semafor, kri?i??a, parkir,...), je REG_REQ_A: OFF.

 

Kaj to pomeni, da kadar avto stoji reg. ne dela? Mogo?e zaradi hlajenja?

 

lp

post-5804-0-44682000-1517898183_thumb.png

Napisano

Nekaj drugega mora bit pri tebi narobe. Mogo?e ti ne dela prav regeneracija?!

 

Sicer jaz ob?asno spremljam na telefonu regeneracije z aplikacijo FORScan Lite preko vmesnika OBD.

Prikazuje mi ?tevilo regeneracij, km od zadnje regeneracije in ko se izvaja je REG_REQ_A: ON

 

Sem pa opazil to, da kadar se izvaja regeneracija in ko pri?gan avto miruje (semafor, kri?i??a, parkir,...), je REG_REQ_A: OFF.

 

Kaj to pomeni, da kadar avto stoji reg. ne dela? Mogo?e zaradi hlajenja?

 

lp

Mogo?e so prenizki obrati na minimum.

?e ?e se ugasne, je potem verjetno problem, da se regeneracija ne izvaja naprej.

 

 

Napisano

Ko se avto ne premika regeneracija ne deluje in pomembno je da je tudi motor na dovolj obratih (?e se ne motim vsaj 1750/min).

 

Druga?e je pa vzrok, da se del nafte zliva v karter, bolj zaradi na?ina delovanja regeneracije, kjer se nafta vbrizga v izpu?nem taktu, da lahko nato zgori v samem izpu?nem sistemu in tako pove?a temperaturo, da se?ge sajaste delci v DPF filtru. Ker pa je nafta vbrizgana v izpu?nem ciklu takrat seveda ne izgori v valju in pa? del?ek zdrsne mimo obro?kov v karter. Torej ve?, kot je regeneracij ve?ji bo dvig nivoja olja pome?anega z nafto. Seveda pa nedokon?ana regeneracija k temu dodatno pripomore.

33112_1.png

Napisano

Imam ob?utek, da je te motorje bolje voziti na ve? obratih in jih ne ?parat tam z enimi 1500 obrati, ker se regeneracija sploh ne more narediti.

 

 

Napisano

Nauk te zgodbe je, da kadar se regeneracija izvaja ne sme bit avto na mestu ampak ga ?opat cca. 20 km nad 1800 obratov. 

 

Ma kr neki. Zame je to brezzvezna poraba goriva... 

Napisano

Sej je ampak pa? tako je dejstvo in bolj? se je tega dr?at kot pa trmarit in delat po svoje :P

33112_1.png

Napisano

Nauk te zgodbe je, da kadar se regeneracija izvaja ne sme bit avto na mestu ampak ga ?opat cca. 20 km nad 1800 obratov.

 

Ma kr neki. Zame je to brezzvezna poraba goriva...

 

To lahko vzame? kot ?e en kratek izletek in u?ivanje v vo?nji. Ima? ?e dobro glasbo in si zmagal.

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz tudi mislim, da problem ni v sami regeneraciji DPF filtra. Ne bom rekel, da po?asna vo?nja ne pripelje do tega, ampak, jaz imam precej kraj?e relacije trenutno pa s kakr?nimkoli uga?anjem ni te?av. Je res da je to mal starej?i 2.2. motor, ampak ravno ne vem kako druga?en najbr? tudi ni...

Napisano

Jaz tudi mislim, da problem ni v sami regeneraciji DPF filtra. Ne bom rekel, da po?asna vo?nja ne pripelje do tega, ampak, jaz imam precej kraj?e relacije trenutno pa s kakr?nimkoli uga?anjem ni te?av. Je res da je to mal starej?i 2.2. motor, ampak ravno ne vem kako druga?en najbr? tudi ni...

O ja, skyactiv imajo druga?no regeneracijo kot stari 2.2.

Jaz bom reskiral in vzel dizla pa da vidimo kako in kaj. ?e se bo kaj dosti bunil bo ?el pa? pod no?.

 

 

Napisano

Kaj pa je druga?e? ?e vedno ?opa nafto..

Ja, samo to dela izredno pogosto na 150-200 km. In kraj?e kot so relacije pri nizkih obratih pogostej?e so.

Na forumih se nekateri prito?ujejo, da se izvaja regeneracija na vsakih 80 km.

In potem se zabije vse skupaj-prisilna regeneracija-parkrat tako in je potreben nov dpf filter ali pa mehansko ?i??enje-se?ig saj.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.