Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?iv.

 

Sej vem, da bi to moral mogo?e bl globoko raziskat, ampak bom vseeno vpra?al (tud to je raziskovanje, ane? ;))...

 

Uglavnem, omislil sem si eno mal bolj cheap majhno kamero za na ?ajbo, zadeva ni vrhunska, samo za 17? ni neka draginja in bo OK, do takrat ko bo volja za kej dra?jega.

Skratka, v?tekal sm not med varovalke, po nekaj kolovratenja z video-grabberji in compom sem stvar spravil v pogon sedaj pa imam problem, ker o?itno kamera zahteva konstantno napajanje, ACC kabel pa jo vklopi (tako kot avtoradio). Zdej sm vezal napajanje na varovalko od v?igalnika, vklop pa na Ignition varovalko, kar je OK, se vklopi, ko obrnem klju? za kresnt, se vklopi in snemat za?ne, problem pa je, da se, ko avto ugasnem, izklopi in se vse nastavitve crashnejo. Tako da pade resolucija, znullira se datum...skratka poresetira se.

 

Tako da je zdej vpra?anje, katera od varovalk v kabini bi imela napajanje tudi, ko je avto ugasnjen in zaklenjen. Ker lih iz akumulatorja plus-a v kabino se mi ne da vle?t, sm prepri?an, da je kje bli?je kaka linija, k bi se dal tistih nekaj mA ukrast, ko moja 6-ica po?iva :)

 

Hvala.

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

?iv.

 

Sej vem, da bi to moral mogo?e bl globoko raziskat, ampak bom vseeno vpra?al (tud to je raziskovanje, ane? ;))...

 

Uglavnem, omislil sem si eno mal bolj cheap majhno kamero za na ?ajbo, zadeva ni vrhunska, samo za 17? ni neka draginja in bo OK, do takrat ko bo volja za kej dra?jega.

Skratka, v?tekal sm not med varovalke, po nekaj kolovratenja z video-grabberji in compom sem stvar spravil v pogon sedaj pa imam problem, ker o?itno kamera zahteva konstantno napajanje, ACC kabel pa jo vklopi (tako kot avtoradio). Zdej sm vezal napajanje na varovalko od v?igalnika, vklop pa na Ignition varovalko, kar je OK, se vklopi, ko obrnem klju? za kresnt, se vklopi in snemat za?ne, problem pa je, da se, ko avto ugasnem, izklopi in se vse nastavitve crashnejo. Tako da pade resolucija, znullira se datum...skratka poresetira se.

 

Tako da je zdej vpra?anje, katera od varovalk v kabini bi imela napajanje tudi, ko je avto ugasnjen in zaklenjen. Ker lih iz akumulatorja plus-a v kabino se mi ne da vle?t, sm prepri?an, da je kje bli?je kaka linija, k bi se dal tistih nekaj mA ukrast, ko moja 6-ica po?iva :)

 

Hvala.

 

 

Ko sem jaz prikljuceval, sem z intrumentom poiskal stalen "plus" ... sem pa priklopil nekje pri voznikovih nogah v pragu (pri sestici) ... kjer je en sop kablov pa en panel ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A to pomeni da se ti vedno zbrisejo nastavitve al kako? Ker ce das oba kabla tistega za stalen pmus in tistega za acc na kontakt bi moralo delati. Razen ce s tem zgubis vse nastavitve

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?udno, kamera bi moral imeti baterijo, da obdr?i nastavitve in da ura te?e tudi, ko je na off.

33112_1.png

Napisano

Ja sem pozabil na baterijo razen ce jo mora najprej celo noc filat

 

Mogoce je pa taka za 17? nima :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nja, taka za 17? nima baterije, ja.

Se ne bi pretirano sekiral, samo default nastavitve podrejo datum na 1.1.16 (kar me ne boli tolk, kolkr me boli drugo) in zmanj?a resolucijo na 1080i, medtem koje b.p. sposobna snemat 1080p in je tud slika dost bolj OK za vidt.

Mal sem ?e mutil po varovalkah in sklepal da ROOM varovalka, ki ima ?ez napajanje radia, lu?k v stropu, ure in vsega je pod stalno napetostjo, ampak ne vem zakaj, danes, k sm kamero na?timal, vzel kontakt in pri?gal re? nazaj, je spet bla na tovarni?kih nastavitvah... Razmi?ljam, da mogo?e so navodila kilava in je rde?a ?ica za plus ubistvu ACCkabel in je rumena dejansko napajanje, ampak, ko sem dans priklopil comp na kamero (ker je to edin na?in da do menija pridem, ker nima display-a), je ura in datum tekla od zadnjega reseta t.j. ko sem preklopil na drugo varovalko, ko pa sem stvari nastavil, ugasnil avto in vse, pa je ?lovse skup v maloro. Tako da tukej se moja teorija o napa?nih kablih mal sesuje. :|

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Uglavnem, door varovalka ni pomagala, vse, kar sem dosegel, je, da imam ?ist resetiran radio in kilometre, tako da ta tank ne bo realne porabe ;D

Zgleda, da bom vlekel kabel?ek na accu :P

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.