Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj krat se mi je zgodilo da pri zagonu motorja je zalavfal z povi?animi obrati npr.1800 ,in po dobri minuti obrati padli na normalno cca 800. Pri tem je tudi zasmrdelo iz izpuha... kaj bi to lahko bilo ?

Napisano

Nekaj krat se mi je zgodilo da pri zagonu motorja je zalavfal z povi?animi obrati npr.1800 ,in po dobri minuti obrati padli na normalno cca 800. Pri tem je tudi zasmrdelo iz izpuha... kaj bi to lahko bilo ?

Ej...lp to je normalno pri teh novih motorjih skayactiv,ko je motor hladen je zvok mo?en in glasen po minuti se umirijo obrati,,motorja in deluje normalno.tudi lu?ka od vode ti sveti violi?no,,ko se motor segreje,,na delovno temperaturo tudi ta lu?ka ugasne..prej tudi ne gre motor na obrate,,,varnost..

Tako ,da mislim da je to normalno delovanje teh motorjev,se treba navadit,,,he he

?e ne pa servis ,,,garancija.lp

Napisano

Ej...lp to je normalno pri teh novih motorjih skayactiv,ko je motor hladen je zvok mo?en in glasen po minuti se umirijo obrati,,motorja in deluje normalno.tudi lu?ka od vode ti sveti violi?no,,ko se motor segreje,,na delovno temperaturo tudi ta lu?ka ugasne..prej tudi ne gre motor na obrate,,,varnost..

Tako ,da mislim da je to normalno delovanje teh motorjev,se treba navadit,,,he he

?e ne pa servis ,,,garancija.lp

 

 

Hvala najlep?a za tola?bo !!

Najlep?a hvala za tola?bo ! ( pozabil sem napisati motor je diesel) lep pozdrav .

Napisano

Ampak a ni to znacilno samo za skyactive bencinarja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je druga?na zgodba kot pri bencinarjih amapk je povsem normalna zadeva in je pa? feature in ne error.

 

Navadno naj bi se to dogajalo pri hladnih startih, ko je zunanja temperatura in temperatura motorja nekje med 15 in 35?C.

 

?e se ne motim gre za tehnologijo AWS (pospe?evalni ogrevalni sistem)... ko odpre regulacijski ventil in wastegate na turbu, da gredo topli izpuhi brez izgub toplote ?im prej skozi sistem. VVL (variabilni sistem dviga ventilov) sistem nato rahlo odpre enega od izpu?nih ventilov na cilindrih v trenutku vbrizgalnega cikla tako, da se nekaj toplih povratnih izpu?nih plinov vrne v cilinder in ga dodatno ogreje. ?tos je pa v tem, da se na ta na?in ?im hitreje spravi katalizator v polno funkcijo delovanja in dodatno zmanj?a ?kodljive pline. Zato na za?etku tudi zavoha? vse skupaj.

 

V glavnem brez panike, ti samo vozi... ?e ti bo pa kdo pametoval pa samo tole razlago uporabi in mu povej, da je pa? tako pri modernih motorjih in ekologiji. :lol:

33112_1.png

Napisano

Jaz ponavadi vedno po?akam, da padejo obrati in potem odpeljem. ?e se mi mudi pa kar grem. 

Ni pa ni? narobe :-)

Napisano

ne rabi? ni? ?akat... tudi ?e so povi?ani obrati lahko takoj odpelje?... bodo prej padli kot pa ?e ?aka? na mestu ;)

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.